Lise Bütünleme

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lise okuyorum. Geometri 4 geldi 1. dönem. 2. dönem ilk sınavında boş kağıt verdim 0 alacağım. Bir öğretmenimiz 1. dönem notu ne olursa olsun 2. dönem 1 alırsan bütünlemeye kalırsın dedi bu doğru mu? Yani 2. sınavda 80 alsam ortalama 40 olur. 4+1=5, 5/2= 2.5 oluyo. Geometri ortalamam 2.5 oluyo fakat öğretmenimiz 2 .dönem 1 alırsan bütünlemeye kalırsın demişti. Bütünlemeye kalır mıyım?
 
Katılım
11 May 2011
Mesajlar
272
Lise öğrencisi olarak durumu size açıklıyayım.Birinci dönem notuz 5 olsun eğer ikinci dönem notunuz 1 veya 0 ise o dersten sorumlusunuz.Eğer düz lise ve meslek lisesi ise 45 üzeri karne diploma notu varsa sınava girmeye gerek yok.Teknik ve anadolu teknik iseniz 55 üzeri,anadolu lisesi iseniz 60-65 üzeri olması lazım.Aklınıza takılan sorular olursa özel veya burdan sorabilirsiniz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
168
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lise öğrencisi olarak durumu size açıklıyayım.Birinci dönem notuz 5 olsun eğer ikinci dönem notunuz 1 veya 0 ise o dersten sorumlusunuz.Eğer düz lise ve meslek lisesi ise 45 üzeri karne diploma notu varsa sınava girmeye gerek yok.Teknik ve anadolu teknik iseniz 55 üzeri,anadolu lisesi iseniz 60-65 üzeri olması lazım.Aklınıza takılan sorular olursa özel veya burdan sorabilirsiniz.

Neden 2. dönemin ne özelliği varki geometrim 1. dönem 4 ,1 alsam ortalamam 2,5 olucak geçmem gerekiyor? 1. dönemde durum böyle değil ama

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

daha 2.3. Sınavın yokmu onlarla düzeltirsin hocanın dediği doğru ama

Geometriden 1 sınav kaldı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst