Herkese slmlar iyi günler...! ben şimdilik bir çin çappırı ile takılıyorum.fakat racing tipi motorlardan çok hoşlanıyorum bana racing tipi bir motor gidermi max 250 cc/ üstü AŞAR :P boy 1.90 kg 120... ve motoru genellikle şehiriçinde kullanıcam önerileriniz nelerdir..???
ben size birkaç şık...