Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Önümüzdeki Cuma Günü Yani 17.03.2011 tarihinde otomasyon fuarı düzenlenecektir.. Adresi http://www.fuartakip.com/fuarlar/fuarturdetay.asp?ses=defend&ID=5388 bu linkten inceleyebilirsiniz.Fuar Ücretsizdir.Benim Gitme Amacım İse Yeni Çıkan CNC Torna ve CNC Frezeleri Görmeyi İncelemeyi İstememdir.İlgililere Duyurulur...!
Son düzenleme: