LED Takmak İle İlgili..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese slmlar iyi günler.Profil remsimde görmüş olduğunuz motora 2 adet mavi led takmak istiyorum ön korumalara yada yan taraflara nasıl TAKABİLİRİM.ledleri akümde denedim çalışıyorlar.. bu led takma uzun kablo çekmek ile ilgili bir konu görmedem göremedim yada ben bulamadım forumda sizlerden yardım istiyorum şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Hocam İster Ayrı Bir Düğme Koyarsın İstersen Parklara Bağlarsın Sana Kalmış Ben Çakar Bağlamıştım Ayrı Bi Düğme Koymuştum İnternette Elektirik Devresi Anahtar Yazarsan Şemalar War Bakıp Yapa Bilirsin Eğer Bulamazsan Yardımcı Olmaya Çalışırım Burdan.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
parklara düşünmüyorum azrail arkadaşın dediği gibi bir düğme ayarlıyıp öyle ara sıra açıp kapatarak kullanamyı düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o nasıl olacak :() ve ben yan depo üstüne ya öndeki motor korumalıklarına falan koymayı düşünüyorum
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Cezası var

Araç ne olursa olsun standart aydınlatmalarından başka ancak ve ancak sis ön ve arka aydınlatmasına izin verilir. Aracın ön kısmında BEYAZ dan başka arka kısmında ise KIRMIZI dan başk aydınlatma bulunamaz (sinyaller hariç tabi) park lambasını renkli yanar döner led ile donatanlar ceza yemekte...benzer konu daha önce de açılmıştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst