Kafayı Yicem Ya....!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle hepinize iyi akşamlar..Ya şehiriçinde vitesli motor kullanmak ne kadarda zor birşeymiş heleki chopper tarzı arka fren pedalı öyle garip yerdeki basamıyorum merete.bu sorun değil pek benim gözümdede sorun olan şey SİNYAL VERMEDEN ŞERİT DEĞİŞTİREN DÖNÜŞ YAPAN TÜM ARAÇLARIN şöforlerinin ben taaaaaaaaa............. az önce ölümden döndüm ya kaptırmış gidiyorum sinyal yakmadan mıtsubıshı bir kamyonet tak önümde dönmeye çalıştı zor frenlemeyi sağladım böylelerine her gün her saat raslıyorum ulan şu sinyale basman kaç sn kide üşenip basmıyorsun lan şerefsiz bütün sinyal KULLANMAYANLARA İSYANIM.................................alayının ..........................................
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.
Biraz daha sakin olmanı öneririm.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Şehir İçinde Vitesli Kullanması Zordur Ben İlk Vitesliyi Kullandığımda İstanbul Trafiği Gibi Bi Trafiğin Ortasındaydım Baya Zorlanmıştım Vites Düşür Debriyaj Asıl Vs. Scooterden Alışınca Baya Bodoslamıştım Ama Sonra Alıştım Scooter Gibii Kullanıyoruz Şimdi Sende Zamanla Alışırsın Trafik Olayına Sinyal Olayına Gelince Düt Düttttttttt Dütttt Ypsaydın Benim Gibii Geçmiş Olsun
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
yavaş,yavaş anlıyorum ne hissettiğini ama sakin olacaksın, keskin sirke küpüne zarar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla düt düt yapsakda olmuyor :S en sonunda KÜT olucaz :p
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
valla düt düt yapsakda olmuyor :S en sonunda KÜT olucaz :p

Küt Olmaktansa Böyle 3-4 Dakika Arkasında Kornaya Basıp Gitmeyi Tercih Ediyorum Korna Sesine Dayanamayıp Sağa Kaçıyor Bende Geçerken Biraz Dikizliyorum Yaptığı Hatanın Farkına Varıyor Öyle Beni Birisi Kamyonla Sol Şeritte Bi Sıkıştırmıştı Bende Kornaya Bi Asıldım Tamda Alt Geçite Giriyoruz Kornayla Birlikte Adamın Sağ Tarafına Geçtim Adamla 1-2 Km Camdan Küfürleşerek GittiK Ne O Duruo Nede Ben Duruyorum Millet Bizi İzliyo :bounce::queen::queen: En Son Vitesi Boşa(Debriyajı Asıldım)Bi Eksoz Sesi Dinlettim Sonra Vın Vın Kayboldum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sende az değilmişsin ha
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
şimdi detaylı anlatacaksak böyle insan kılıklar oldumu bende adamın şöför mahalinin dibine gelip egzos patlatıyom birde el kol işareti tamamdır devam, sıkıyosa düt desin, bu arada egzos kornadan daha etkili çiftelii gibi patlıyor mübarek :)
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Böyle bir bilinçsizlik var ne yapalım. Motor üstünde her zaman her an dikkat etmek lazım. Öndeki aracın bir sonraki hareketini tahmin etmemiz ve ona göre davranmamız lazım.. Allah korumuş.. Daha dikkat!!
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
Küt Olmaktansa Böyle 3-4 Dakika Arkasında Kornaya Basıp Gitmeyi Tercih Ediyorum Korna Sesine Dayanamayıp Sağa Kaçıyor Bende Geçerken Biraz Dikizliyorum Yaptığı Hatanın Farkına Varıyor Öyle Beni Birisi Kamyonla Sol Şeritte Bi Sıkıştırmıştı Bende Kornaya Bi Asıldım Tamda Alt Geçite Giriyoruz Kornayla Birlikte Adamın Sağ Tarafına Geçtim Adamla 1-2 Km Camdan Küfürleşerek GittiK Ne O Duruo Nede Ben Duruyorum Millet Bizi İzliyo :bounce::queen::queen: En Son Vitesi Boşa(Debriyajı Asıldım)Bi Eksoz Sesi Dinlettim Sonra Vın Vın Kayboldum.

Üç dört dakka kornaaaa, bir iki km boyunca küfürleşmeeeek,
İnsan niye kavga ettiğini unutur aabi o zamana kadar yaa :queen:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Üç dört dakka kornaaaa, bir iki km boyunca küfürleşmeeeek,
İnsan niye kavga ettiğini unutur aabi o zamana kadar yaa :queen:

Her Gün Trafiğin İçinde Olunca Bi Yerden Sonra Hepsiyle Kavga Edemiyceni Anlıosun Farklı Yöntemler Deniosun Ben Korna Sistemine Baş Vuruyorum 112 Db Bi Kornam War Gayet Kuvvetli Özellikle Alt Geçitlerde Çok Etkili Oluyor :queen:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
Motorun tepkilerini ve fren mesafesini öğrenene kadar yavaş hızla ve temkinli kullanmanı öneririm.Daha sonra zaten motora alışmış olacaksın ve sen arabaları sıkıştırı olacaksın.Chopperlar görüntü olarak ve ses olarak biraz daha fark edilir motorlar.Sıkışık ve ağır ilerleyen trafikte zamanla sıkışa sıkışa sıkıştırmayı da öğreniyorsun :)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Motorun tepkilerini ve fren mesafesini öğrenene kadar yavaş hızla ve temkinli kullanmanı öneririm.Daha sonra zaten motora alışmış olacaksın ve sen arabaları sıkıştırı olacaksın.Chopperlar görüntü olarak ve ses olarak biraz daha fark edilir motorlar.Sıkışık ve ağır ilerleyen trafikte zamanla sıkışa sıkışa sıkıştırmayı da öğreniyorsun :)

Aynen Chopper'ın Alt GeçitlerdeN Geçerken Seslerine Bayılıyorum Baya Etkili Eksozları War:cat: Potur Potur Poturrrrrr :D :d
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
diyorsunuz herşeyi zamanı bırak edindiğin deneyim yeter hımm ... güzelmiş!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst