Güzel Bir Soru...!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese slmlar iyi günler...! ben şimdilik bir çin çappırı ile takılıyorum.fakat racing tipi motorlardan çok hoşlanıyorum bana racing tipi bir motor gidermi max 250 cc/ üstü AŞAR :p boy 1.90 kg 120... ve motoru genellikle şehiriçinde kullanıcam önerileriniz nelerdir..???


ben size birkaç şık sunayım.

CBR 125

YZF R 125

NİNJA 250 R....
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Herkese slmlar iyi günler...! ben şimdilik bir çin çappırı ile takılıyorum.fakat racing tipi motorlardan çok hoşlanıyorum bana racing tipi bir motor gidermi max 250 cc/ üstü AŞAR :p boy 1.90 kg 120... ve motoru genellikle şehiriçinde kullanıcam önerileriniz nelerdir..???


ben size birkaç şık sunayım.

CBR 125

YZF R 125

NİNJA 250 R....
Abi ben sana bi şey söyliyim ben 1.85 boydayim ve BMW s 100rr üstüne yattığımda gözlerim camın ordaydi cbr125 e bindiğimde motor altımda kayboldu yaklaşma derim ben sana komik durur
 
Katılım
30 Eki 2008
Mesajlar
188
hocam 190 boy 120 kg diyorsun, 250 cc üzeri aşar derken de bilinçli bir sürücü olmanı dikkate alırsak bu veriler ışığında bence en makul seçim ya ninja ya da gtr250 sanki :)
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbr 125. bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birde 0 almayı düşünüyorum.hazirana doğru inş.şimdilik bilgi paylaşım başlıklarına bakıyorum modellerin bakalım hayırlısı.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Senin boy ve kiloya Hyo GT250R bile küçük gelir.
CBR125 zaten bmx bisiklet gibi kalır altında. Düşünme bile.

Seni ancak enduro paklar.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
o boy ve o kilo düşünüldügünde goldwing ancak keser.

şaka bir yana cbr direk ele sıfır alacaksan kawanın alternatifi yok. gt 250 var ama 1000 tl fiyat farkı var arada ikinci ele düştügünde o fark çok açılır. yani 10500 e kava alırsın kullanır satarsın zararın fazla olmaz ama hyoda zarar büyük olur.
 
Katılım
2 Kas 2010
Mesajlar
457
hocam yukarda yazdığım yorum alay eder gibi olmuş , ters gibi derken zorlanırsın rahat edemezsin anlamında :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
paran varsa bu saydıklarını alma derim komık durursun lorel hardi gibi :) daha kaslı bişiler bak :)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Bence Kaliteli Bi Chopper Al O Boy Hiç Bir Racing İçin Uygun Deil Aslında Amma İllada Alıcam Dersen 250 Cc Veya Üstü Bak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla 250 cc üstü istemediğim sizde farkında olabilirsiniz. motorun gücü var bastıkça bas diyecek sonra ne şehit ne gazi gitti b.k yoluna niyazi hesabı. 125 lik scoterım vardı max 80 falan gidiyordum biraz daha rahat olsun birde değişiklik olsun diye 250 lik bir çappır aldım hemde ilk vitesli motorum dayanamadım yapıştım gaza 130 u gördüm motorla :) onada bir alıcı buldum satarsam hemen racing tarzı çekmeyi düşünüyorum işte...

ya kardeşim gilin lisede bir coğrafya öğretmeni var adam 60+ yaşı cbr ile takılıyor yıllardır. adamın boy 180 kg 100 falan gayet hoşdu yani :()


aslında endurolar şehir içinde ince motorlar kıvrak şekilde gazla git istediğin yerede pek tipini beğenmediğimden yanaşmıyorum.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
250 cc sizi anca taşır diğerlerini eleyin derim.maşallah boy -kg yerinde.en güzeli kaliteli bir cooper veya kawasaki-hyosung gt 250 comet olabilir gibi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mondial 150 mc ye sıcak bakııyorum biraz fakat turuncudan başka renk seçeneceği olmadığı için kararsızım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst