Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese slmlar iyi günler...! ben şimdilik bir çin çappırı ile takılıyorum.fakat racing tipi motorlardan çok hoşlanıyorum bana racing tipi bir motor gidermi max 250 cc/ üstü AŞAR
boy 1.90 kg 120... ve motoru genellikle şehiriçinde kullanıcam önerileriniz nelerdir..???
ben size birkaç şık sunayım.
CBR 125
YZF R 125
NİNJA 250 R....
ben size birkaç şık sunayım.
CBR 125
YZF R 125
NİNJA 250 R....