Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumda acaba honda goldwing kullanan varmı?..bilgi paylaşım başlıklarını aradım bulamadım !...bir diğer sorum ise eski model bir goldwing alsak alabilsek kısmet olursa bunun arızasını yaptırabilicek usta bulabilir miyiz?