3.vitesde bir sorun var..

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese slmlar İYİ günler.beyler geçenlerde zincirim kopmuştu yenisiyle değiştirttim fakat şimdi vites 1-2 de sorun yok 3e takıp 5-10 m gittinmi sanki bir yerler kopucakmış parçalancakmış gibi ses geliyor bende korkudan ya hmn 4e atıyorum yada 2 ye düşürtüyorum acaba nedir o ses birde normal dede 3de giderken de bir ses var yani diğer vites lerde olmayan bir ses motorum 2008 bir xgjao 200-8 bir çin çappırı.


vites geçişleri N 1 2 3 4 5/ 5 4 3 2 1 N
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Mmmmmmmm.. Teşhisi koyuyorum: " Üçüncü vitesin bozuk" :mrgreen:

Şaka bir yana vites dişilisi kırılmış büyük ihtimalle, karşıt dişliyi de bozmadan bir an önce tamircinin yolunu tut ... Çinli motorun olduğu sürece daha çok gideceksin tamircilere, alışsan iyi olur.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet....tamirci
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
az öncede bir kırtasiyeye gittim o ses yoktu :D

ztn bi nisan mayıs falan gelsin motora komple bakıp yaptırıp bir kaç sene sorunsuzca binmek istiyorum :D
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
bende kullanıyorum ama çinli motorlara öyle komple bakım yapılıp sorunsuzca binilmiyor maalesef. Ya motoru sıfır alacaksın her çiziginden bile haberin olacak, yada ikinci elde böyle birşey yaşarsan hemen çaresine bakacaksın(aldığın adama götürmek gibi)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bn yolda kaldığımda aldığım motorcuyu ararım tak gelir alır motoru şimdilik tek sorunum bu :()

ama bellide olmaz yza doğru bir cbf 2011 de alabilirim niyetliyim almaya
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
valla bn yolda kaldığımda aldığım motorcuyu ararım tak gelir alır motoru şimdilik tek sorunum bu :()

ama bellide olmaz yza doğru bir cbf 2011 de alabilirim niyetliyim almaya

1 gelir 2 gelir sonra aramalarına çıkmamaya başlar,motorunla başbaşa kalırsın.yanılıyorda olabilirim ama genelde durum böyledir.

Şahsi fikrimdir tamirciden araç almam
 
Katılım
2 Mar 2010
Mesajlar
479
aynı olay benımde başıma geldi 3.viteste giderken acayip sesler gelıyordu tamiriye gittim dişliler aşınmıştır dedi ve dişlinin halini gördüğümde diş kalmamış gibiydi dişliler çok para değil ama işçilik iyi para isterler çünk kompile motorun yarılması lazım.ama 2008 model motor çok kısa sürede aşınma yapmış.ben 5 yıldan sonra değiştirdim dişlileri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen zinirirm kopmuştu onu tamircim karşıladı yeni zincir alarak ben 5 kuruş vermemiştim. fakat ben motoru aldığımda 10.000 km garanti diyordu sorunsuz binersin bu dişliler senden dolayı öyle olmuştur falan motorun dişleri falan gördüm bende zinciri değiştittirirken benim ilk vitesli motorumda debriyaj kavramalarında cidden zorlandım biraz stop ettirmeler falan yaşıyordum tamircimde görüyordu denk geliyordu böyle talihsiz anılarıma o senden kaynaklı dedi ön arka dişli + karbüratör temizlenmesi hava filtresi değişimi buji değişimi 80 TL dedi bu dediklerimi yaptırtsammı?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
geçen zinirirm kopmuştu onu tamircim karşıladı yeni zincir alarak ben 5 kuruş vermemiştim. fakat ben motoru aldığımda 10.000 km garanti diyordu sorunsuz binersin bu dişliler senden dolayı öyle olmuştur falan motorun dişleri falan gördüm bende zinciri değiştittirirken benim ilk vitesli motorumda debriyaj kavramalarında cidden zorlandım biraz stop ettirmeler falan yaşıyordum tamircimde görüyordu denk geliyordu böyle talihsiz anılarıma o senden kaynaklı dedi ön arka dişli + karbüratör temizlenmesi hava filtresi değişimi buji değişimi 80 TL dedi bu dediklerimi yaptırtsammı?

başka bir tamirciden de fiyat alabilirsen daha iyi olur.motoru sana satarak sadık bir müşteri kazandığı hissine kapılmasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımm ..peki babaçi başka bir motorcuyada uğruyacağım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst