Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 776
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese slmlar İYİ günler.beyler geçenlerde zincirim kopmuştu yenisiyle değiştirttim fakat şimdi vites 1-2 de sorun yok 3e takıp 5-10 m gittinmi sanki bir yerler kopucakmış parçalancakmış gibi ses geliyor bende korkudan ya hmn 4e atıyorum yada 2 ye düşürtüyorum acaba nedir o ses birde normal dede 3de giderken de bir ses var yani diğer vites lerde olmayan bir ses motorum 2008 bir xgjao 200-8 bir çin çappırı.
vites geçişleri N 1 2 3 4 5/ 5 4 3 2 1 N
vites geçişleri N 1 2 3 4 5/ 5 4 3 2 1 N