Artık enduroya geçmek zamanıydı ve ben de öyle yaparak Ramzey QY 200 aldım. xf125 e göre daha kıvrak, çukur tümseklerde daha sarsıntısız,düz yolda rahatsız edici,yokuş yukarı ise tam bir canavar. fakat alışık olmadığımdan mıdır nedir,yokuş yukarı taşlı, çukurlu yolda tümsek ya da çukura arka...