karbüratörle ilgili az önce edindiğim bir tecrübe

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
motorum haziran aylarında öksürür gibi yapıyordu. tekleyerek gidiyordu düşük devirde.vitesi yükselttiğimde gaza basınca motor boğulur gibi oluyordu.yavaşlayıp depriyaja bastığım zaman istop ediyordu.o zaman bir çözüm bulamamıştık. bu sorun 2 gündür yine vardı.forumda karbüratörle ilgili yazıları okuyunca karbüratörden şüphelendim ve hemen karbüratörün içindeki benzinli su karışımını boşalttım. bayağı bir aktı. hemen motorumu çalıştırdım ve sürdüm. motorum şeker gibi çalışıp yavaşladığım zamanda hiç istop etmedi. çok düzenli bir şekilde ateşleme oluyor.rölantidede mis gibi çalışıyor.
motor 2 gün önce bayağı yağmur yemişti. sanırım ondan oldu.
tecrübemi paylaşmak istedim.Belki motoru böyle durumda olanlar vardır.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
941
Karbüratörle ilgili yaşadığınız sıkıcı sorunlar için ramzey ve mondial 250 formunu takip etmenizi öneririm. Karbüratöre yağmurdan su girmesi olayı ender rastlanan bir durum. Yinede olduğu gibi yerinden sökerek bakım yapılması doğru bir davranış. Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst