- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
motorum haziran aylarında öksürür gibi yapıyordu. tekleyerek gidiyordu düşük devirde.vitesi yükselttiğimde gaza basınca motor boğulur gibi oluyordu.yavaşlayıp depriyaja bastığım zaman istop ediyordu.o zaman bir çözüm bulamamıştık. bu sorun 2 gündür yine vardı.forumda karbüratörle ilgili yazıları okuyunca karbüratörden şüphelendim ve hemen karbüratörün içindeki benzinli su karışımını boşalttım. bayağı bir aktı. hemen motorumu çalıştırdım ve sürdüm. motorum şeker gibi çalışıp yavaşladığım zamanda hiç istop etmedi. çok düzenli bir şekilde ateşleme oluyor.rölantidede mis gibi çalışıyor.
motor 2 gün önce bayağı yağmur yemişti. sanırım ondan oldu.
tecrübemi paylaşmak istedim.Belki motoru böyle durumda olanlar vardır.
motor 2 gün önce bayağı yağmur yemişti. sanırım ondan oldu.
tecrübemi paylaşmak istedim.Belki motoru böyle durumda olanlar vardır.