Kaçkarlarda göl arama- macera dolu bir gezi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
geçtiğimiz pazar yine bir motor iki kişi macera dolu bir gezi yaptık.Çıkacağımız yer Kaçkarlarda zirvelerde bulunan bir göldü. ama.......devamı fotolarda. iyi seyirler































Ayı izi









Tıkandığımız yer.










Çat köyünde sağolsunlar alabalık çiftliği sahipleri bize çay ikramında bulundular. evin içindeki bu kare dikkatimizi çekti. biz de durduk:)


her zamanki gibi inişte Çamlıhemşinde mola
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Tebrikler yusuf iyi gezmişsin:cat: Birazdaha gitsen Erzurum'a inecekmişsin :mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Gerçekten çok güzel ve keyifli geziler yapıyorsunuz.
O dağların arasındaki yollardan çıkmak cesaret ister, hemde cross olmayan bir makineyle :)
Tebrik ediyorum ve bizimle bu fotoğrafları paylaştığın için de teşekkür ediyorum.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hemşerilerim çok güzel fotolar..

normalde Rizeli değiliz ama kendimizi fahri Rizeli ilan ediyoruz. teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:55 ----------

Tebrikler yusuf iyi gezmişsin:cat: Birazdaha gitsen Erzurum'a inecekmişsin :mrgreen:

:) evet, o dağı da aşıp biraz gitsek erzurum sınırlarına girerdik:) o büyük projemiz. henüz proje aşamasında:queen: onun için makineyi değiştirmem lazım. cross almayı düşünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 ----------

güzelmiş ben resimleri izlerken üşüdüm siz nasıl dayandınız :)

o kadar soğuk yoktu,sadece sabah erken çıktığımızdan biraz ayaz vardı,üşüdük. bir de kat kat giyinmiştik ve tırmanırken zaten üşümüyosun,hatta terliyosun bile.
teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:59 ----------

Gerçekten çok güzel ve keyifli geziler yapıyorsunuz.
O dağların arasındaki yollardan çıkmak cesaret ister, hemde cross olmayan bir makineyle :)
Tebrik ediyorum ve bizimle bu fotoğrafları paylaştığın için de teşekkür ediyorum.

evet bendeki makine hiç uygun değil bunun için. yollar çok bozuk ve yokuş, bir de kar ve buz eklenince tam bir delilik aslında. ama biz bu işin macera kısmını sevdiğimizden buna katlanıyoruz.
makineyi de cross bir motorla değiştirecem zaten.
teşekkürler
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
İçinizde cros ve enduro ruhu var...

Resimler harika, zorlu bir parkur olsada gidilmeyecek yer yoktur:cat:

Tekerinize ve ayağınıza sağlık.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
İçinizde cros ve enduro ruhu var...

Resimler harika, zorlu bir parkur olsada gidilmeyecek yer yoktur:cat:

Tekerinize ve ayağınıza sağlık.

evet dediğiniz gibi, bende o ruh var ama bunu tamamlamam için bir cross motor almam lazım.motorumu cross gibi kullanıyorum ama yazık oluyor makineye.
teşekkürler
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Commuter motosikletle hemde iki kişi o zor doğa şartlarında...peh peh.
Tebrikler.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
@fusuy364, anlatım ve fotoğraflar çok güzel bence size bir Cross 250'lik şart olmuş.Rambo'yu örnek alın.:)
http://www.motosiklet.net/forum/mot...08-rambo-i-ilk-kan-ve-cross-la-tuymesi-2.html

rambo herşeyde bir numara. felaket kaçmış, ağaçlık alanda işi bitirmiş dediydim ama yolda yine karşılaşmışlar. ama rambo kaçmayı başarmış.elhasıl örnek alacağım.:) ben de öyle arazilerde geziyorum zaten
evet 200 lük ya da 250 lik bir cross alacağım. teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:52 ----------

Commuter motosikletle hemde iki kişi o zor doğa şartlarında...peh peh.
Tebrikler.

yani? :silent:::baaas::

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:55 ----------

güzel gezi olmuş paylaşım için tşklr..

teşekkürler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:04 ----------

Maşallah atmaca gibi süzülmüşsünüz...:cat:

atmaca dediniz de aklıma ne geldi: tırmanıştayız. baktık arazi tam paraşütlük. bi an düşündük; keşke bu tepelere çıkıp tepeden paraşütle süzülsek veya bir motorlu paraşüt olsa da kaçkarları tepeden atmaca gibi süzsek... ama malesef öyle bir imkanımız yok. yine de bayağı seyirli yerlerdi. ben de google earth den araziyi süzüyorum:queen:
teşekkürler
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
:) evet, o dağı da aşıp biraz gitsek erzurum sınırlarına girerdik:) o büyük projemiz. henüz proje aşamasında:queen: onun için makineyi değiştirmem lazım. cross almayı düşünüyorum

Bende bende.Bakalım eldekini satabilirsek, manevi anlamda:)P) uygun oldugum bir zaman enduroya dikey geçiş planlıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bende bende.Bakalım eldekini satabilirsek, manevi anlamda:)P) uygun oldugum bir zaman enduroya dikey geçiş planlıyorum...
tamam o zaman, makineleri satalım ve enduroları alalım. iki kişi iki motor olursak çıkamayacağımız yer olmaz. biz tek motor iki kişi bayağı zorlanıyoruz. benim motora yazık oluyor.her an dağıtabilir:mrgreen:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Yine süper bir rota, mükemmel ve harika manzaralar ve

eşsiz fotoğraf kareleri...:cat:

Evet !. kesinlikle kros veya enduro motora geçme zamanın geldi ve geçiyor.

Muhterem arkadaşım, bu arada birde korumalı mont almanda yarar var..

Hele bu mevsimde Karadeniz yaylalarının soğuğu ile şaka olmaz..

Paylaşım için ::thanks: 10 üzerinden yıldızlı 10 :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yine süper bir rota, mükemmel ve harika manzaralar ve

eşsiz fotoğraf kareleri...:cat:

Evet !. kesinlikle kros veya enduro motora geçme zamanın geldi ve geçiyor.

Muhterem arkadaşım, bu arada birde korumalı mont almanda yarar var..

Hele bu mevsimde Karadeniz yaylalarının soğuğu ile şaka olmaz..

Paylaşım için ::thanks: 10 üzerinden yıldızlı 10 :)

teşekkürler Şeyh Şamil. üst tarafı soğuktan korumak için fazlasıyla kalın giyiniyorum zaten. motorla giderken veya yayladayken inan yanıyorum. ama montu yine de almam lazım. hem kalın giymeden soğuktan korur hem de düşmeye karşı korur.sırası gelince alıcam onu da. teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst