- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
geçtiğimiz pazar yine bir motor iki kişi macera dolu bir gezi yaptık.Çıkacağımız yer Kaçkarlarda zirvelerde bulunan bir göldü. ama.......devamı fotolarda. iyi seyirler

























Ayı izi







Tıkandığımız yer.









Çat köyünde sağolsunlar alabalık çiftliği sahipleri bize çay ikramında bulundular. evin içindeki bu kare dikkatimizi çekti. biz de durduk

her zamanki gibi inişte Çamlıhemşinde mola


























Ayı izi







Tıkandığımız yer.









Çat köyünde sağolsunlar alabalık çiftliği sahipleri bize çay ikramında bulundular. evin içindeki bu kare dikkatimizi çekti. biz de durduk

her zamanki gibi inişte Çamlıhemşinde mola

Moderatör tarafında düzenlendi: