tüm yorumlar için teşekkürler. yukarıdaki soruları cevaplayayım:
-fotoğraf merakım fazlasıyla var.fotoğrafları düzeltmek için birkaç teknik uyguluyorum. güzel oluyor.ama makinede önemli. yoksa böyle fotoğraf alamazsınız.
-bundan sonra yer olarak da her bir foto için yazmaya dikkat edeceğim. ama bu tepelerin ismini bilmiyorum. sadece aydere göre ne tarafa düşüyor onları yazabilirdim.
-bu arada benle olmanızı hiç tavsiye etmezdim

hava buz gibiydi ve akşam üstüydü. içi yünlü deri eldiven,içi yünlü bot ve kaç kat giyinmeme rağmen üşüdüm yine de. ayrıca da korktum. çünkü bu manzaraları almak için biraz uzaklaştım ayderden ve akşam üstüydü. ne olur ne olmaz,köpekler ayılar...felan..:mrgreen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------
Yusuf gerçekten saglam fotoğraflar..Bu geziyi bir ara telafı etmen gerekecek biliyorsun degil mi?
Paylaşım için tşk.:cat:
uygun bir zamanda telafi edelim. ben her şartta varım.kar, kış:mrgreen: