Ayder gezim-güneşli havada akşam üstü sonbahar,kış manzaraları

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Okuldan çıktıktan sonra baktım hava açık.bir anda karar verdim ve bastım gaza çıktım yaylaya. (Rize MT grubuna özrü bir borç bilirim. haber vermem lazımdı ama acil oldu ve akşam üstü gittim) tepelerde kar vardı ve güneşli havada akşam üstü çok güzel karlı dağ manzaraları elde ettim.fotoğraf çekme heyecanıyla motorlu fotoğraf çekmek aklıma bile gelmedi.
iyi seyirler.











 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
83
Yayla dağlar çok güzel, bu arada fotoğraf merakı varmı? Ben fotoğrafları teknik olarak çok beğendim.
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
kaliteli fotolar teşekkür ederiz bize bu güzellikleri yaşattığınız için....... harika on numara bile az kalır.... harika yani
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
BU yerleri ve adlarını siz biliyorsunuz fotoğrafın altına kısa kısa bilgi notları yazsanız mükemmel görünen resimler daha anlamlı hale gelir diye düşünüyorum selam ve saygılar...
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Süper ya.. Kıskandım seni.. Senin yerinde olmak, o fotoğrafları ben çekmek isterdim..
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Arkadaş, son derece güzel açılar yakalamışsın.. ::foto::

Benden'de 10 üzerinden yıldızlı 10 ::coool::
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf gerçekten saglam fotoğraflar..Bu geziyi bir ara telafı etmen gerekecek biliyorsun degil mi? :)

Paylaşım için tşk.:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
tüm yorumlar için teşekkürler. yukarıdaki soruları cevaplayayım:
-fotoğraf merakım fazlasıyla var.fotoğrafları düzeltmek için birkaç teknik uyguluyorum. güzel oluyor.ama makinede önemli. yoksa böyle fotoğraf alamazsınız.
-bundan sonra yer olarak da her bir foto için yazmaya dikkat edeceğim. ama bu tepelerin ismini bilmiyorum. sadece aydere göre ne tarafa düşüyor onları yazabilirdim.
-bu arada benle olmanızı hiç tavsiye etmezdim:) hava buz gibiydi ve akşam üstüydü. içi yünlü deri eldiven,içi yünlü bot ve kaç kat giyinmeme rağmen üşüdüm yine de. ayrıca da korktum. çünkü bu manzaraları almak için biraz uzaklaştım ayderden ve akşam üstüydü. ne olur ne olmaz,köpekler ayılar...felan..:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

Yusuf gerçekten saglam fotoğraflar..Bu geziyi bir ara telafı etmen gerekecek biliyorsun degil mi? :)

Paylaşım için tşk.:cat:

uygun bir zamanda telafi edelim. ben her şartta varım.kar, kış:mrgreen:
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
İnsan bakmaya doyamıyor. Çektiğin fotoğraflara baktıkça; Ayder'e gidiyor

ve geliyorum. '' tulumcu yaşar '' halen oralardamı acaba? ::jester::
 
Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
81
Usta işi fotoğraflar... Ayrıca cesaretinizden ötürü de sizi tebrik ederim. Umarım bir gün bize de motosikletimizle beraber oraları görüp fotoğraflamak nasip olur.
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
214
woooowww harika resimler . şimdi o resimlerin çekildiği mekanlarda olmak isterdim . paylaştığınız için çok teşekkürler..ve bu güzel kareler için sizi tebrik ederim ...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
İnsan bakmaya doyamıyor. Çektiğin fotoğraflara baktıkça; Ayder'e gidiyor

ve geliyorum. '' tulumcu yaşar '' halen oralardamı acaba? ::jester::

ben tulumcu murat oğuzu tanıyorum. ayderden inerken bir kaç km sonraki tesiste çalıyor.

yorumlar için teşekkürler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst