Merhaba arkadaşlar bende 200 ns alarak aranıza katıldım.450 km oldu daha uzaktan forumu izliyodum artık bende aktif olarak katılmak istedim.Motordan memnunum 2016 model stop etme durumu yaşamadım.Benim acemiliğim durumları dışında.aynalardan şikayetciyim ama değişcek büyük ihtimal.temkinli gittiğim için tekerlerde üzmedi beni şuana kadar.450km de servis uyarı anahtarı çıktı bende.hemen götürsemmi yada bi süre daha böyle sürsemmi işimden dolayı pek vaktim yok.600-700e kadar gidermi.herkese iyi forumlar.
Sadece uzun yolda yapıyor nedense fazla sıkıştırıncamı oluşuyor acaba diye düşünmeye başladım eski motosikletim bile ne kadar sıkıştırsan bile sorun yaşatmıyordu şanzımanda birşey varsa motoru açtırmak gerek ya bu sefer en az 300 lira masraf en aşağı buradaki servis paragöz bana yıkar suçu kesin.
Sava mitas mc25 marka lastikleri bugün motora taktık.
Zırıltı sesi tekrar edince kafa grenajını biraz daha inceledim camı tutan vidanın içine geçtiği lastik aksam yipranarak kopmuş ve vida yalama olmuş ses o yüzden çıkıyor. Vida alttaki resimde.
Son olarak bugün göstergenin kendini resetlemiş olduğunu saatin ayarının bozulmasından farkettim. Sanırım stop olayının bunla ilgisi var. Saati tekrar ayarlayarak sürekli takip edeceğim ve stop olayıyla bağlantısı olup olmadığını tespit edeceğim.
750km ye kadar bakıma götürebilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:51 ----------
her viteste yüksek devri deneyin kesme yapıyor mu yapıyorsa benzin pompası olabilir baktırın, motor kısmında bir sıkıntınız yoksa açılmasına gerek olmaz ama her ihtimale karşı iyi bir servise gösterin daha fazla sıkıntı olmadan.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
iyi günler arkadaşlar motoruma teker alıcam her kafadan bir öneri var
bunu nasıl çözeriz önerisi olan varmı değişmesi gerekiyor acilen
arka teker acaip kayıyor güven vermiyor marka önerilerinizi alabilirmiyiz
Merhaba arkadaşlar,
24 Mayıs'ta 2016 model Pulsar 200 NS aldım. Şu an 3000 kilometreyi devirdim öncelikle bilmiyorum sadece ben mi böyle düşünüyorum ama gücü tatmin edici kesinlikle. Size deneyimlerimi az çok yazayım istedim;
1-Çoğunlukla artçıyla biniyorum çok çok ağır biri binmediği sürece güçte kesilme sezmedim.
2-Artçının selesi berbat. sürücü selesi idare eder boyutlarda şu an, ama artçı selesinin içine sünger değil tahta koymuşlar sanırım.. Onun iç süngerini değiştirmeyi düşünüyorum önerebileceğiniz bir yöntem varsa yardım beklerim
3-Hızlanması gayet iyi en azından 100-110 km ye kadar rahat çıkıyor ama ondan sonra haliyle hızlanma yavaşlıyor. biraz eğimli yolda son gaz giderken göstergede 150 km gördüm. ki bu motora çok çok fazla bir hız bence gereksiz zorlamamak gerek
4-Titreşim mevzusunu uzun yol yaptığımda çok ağır hissettirdi.. Motordan indiğimde ellerimle neye dokunsam tüm kolum uyuşmuş gibi hissediyorum belli bi süre :D
5-Yakıt olayında anlamadığım çok saçma bi olay var ki (gerçekten çok saçma) arkadaş depom boş da olsa yarım da olsa çeyrek dolu da olsa benzinliğe gidip doldur abi dediğimde 30 tl alıyor hep :D yani göstergede sorun vardır diye değişik aralıklarla aldım hep 30 alıyor arkadaş :D ilk aldığımda 50tl almıştı onu da nasıl aldığını hala çözemedim..
6-ön camdan bi cızırtı geliyor ama artık iç boşluklara sünger falan koymayı düşünüyorum bazen ayar ediyor o ses.
7-doğru viteste ve ideal hızlarda gittiğinizde titreşim de kabul edilebilir seviyelere iniyor kesinlikle keyifli bir sürüş oluyor.
8-Fan açtığında ayaklarıma fena vuruyor.. havalar soğuduğunda iyi olur düşüncesiyle şimdilik gözardı ediyorum :D
9- Lastiklerimde şu ana kadar bir problem yaşamadım. Tabii ki iyi lastik değil ama ona göre dikkatli kullanıyorum çok ani firen yapmamaya çalışıyorum. bütçemi ayarladığımda lastiklerimi de değiştireceğim inşallah
10- Aynalar bi garip. yarısında dirseklerim var zaten. sağ aynam titremeye başladı sol sabit vidalarını sıkınca geçer gibi oldu ama sanırım vidalar da gidici gibi.. aynalar değiştirilirse iyi olur kesinlikle.
11- yüksek hızda ve rüzgarlı günde eziyete dönebiliyor motor, o yüzden ön cam takmayı düşünüyorum ama şeklini bozacak diye rüzgara katlanıyorum şu an için
12- Şu ana kadar 1 kere stop etti o da istisnai durumdur diye düşünüyorum. bir arkadaşımızın da dediği gibi biraz devirli kullanmak gerekiyor motoru.
13- bu hafta saat kendini resetlemeye başladı. servise bi göstereceğim bakalım derdi neymiş zaten ayarlamayı da çözemedim 2 tuş var 22 kombinasyon denedim yine olmadı :D
Benim en azından acemice gördüklerim bunlar ama 1 tl sine bile pişman değilim, kesinlikle değer.. Canımı sıkan bi durumu olmadı hiç.
Valla hocam bende yeni aldım 360 km şu anda ve şikayetlerimiz neredeyse birebir aynı...
Benim motor 1100 km oldu 2.yağ değişimini dün yaptım,servisin değişmeyelim ısrarı inadımı yenemedi değiştirdi.İlk aldığımda 1 kere reset oldu 1 kerede stop etti.Motorumdan çok memnunun,titreşimi var tek silindir olan hangi motorda yok.Eğer tek silindirli titremeyen motor varsa marka model yazın inceleyelim birdahaki sefere belki onu alırım.Genelde aldığım motorlar sıfır ve son sahibi ben oluyorum onedenle kabullenmiş oluyorum herşeyini.Sıkıntısı olsada şikayet edemiyorum ama sıkıntısı yok.Şu bir gerçek piyasadaki çin mallarından kat kat kaliteli birdaha asla karbüratörlü motor almam İNŞALLAH.Dün servise gittiğimde 1 adet karbüratörlü 150ns gördüm hertarafı sökülmüş.Nesi var dedim?krang arızası var dedi fabrikasyon.Heralde malzeme bekliyorlar.Servise her 5 motordan 3'ü arızalı çıkıyor dedim.Servis hayır dedi ilk defa böyle bir sorunla karşılaştım dedi.Yani ben sizlerdeki bu arızaları okuyunca her 5 motordan 3'ü arızalı dedim,çünki çoğunuzun sorunu var ne garip benim hiçbir sorunum yok.Almak isteyene gözü kapalı al derim.Ben motoruma hiç acımadım sıfır km de iken yüksek devirleri yaptırdım narinde kullanmadım anide hızlandım klavuz ne dediyse tersini yaptım.Asıl sorunun benim motorda çıkması lazımmış.Adamlar kaya gibi motor yapmış ağa.Lakin hiç redline girmedim çok uzun süre yüksek devirde gitmedim,ayı dervirde zaten hiç gitmedim.Gözüm genelde devir saatinde olur km göstergesine çok nadir bakarım.Vites yükseltirken veya düşerken devir saatine bakmam.Hissederim vites istediğini veya düştüğünü eminim çoğunuz böyle vites değişiyorsunuzdur.Ama şu gerçek kırmızı ışığa geldiniz ve 3.vitesdesiniz o zaman ALLAH kolaylık versin 1.vitese almak isteye
PULSAR 200NS 2015 MODEL 5300KM SORUNSUZ ,UFAK YAN YATMADAN PLASTIK AKSAMINDA BIRKAC DEGISEN VAR ORJİNAL SERVISINDE , GARANTISI DEVAM EDIYOR
FIYAT: 7.250TL
İRTİBAT: 05412277831 Whatsapp
dostum aynı sorunu bende yaşadım daha önceden 114 km de birden kesiciye fırlıyor motor hızlanmıyordu çok nadıren bazen 140 lara cıkıyor ama 10 taneden 8 ınde bu durumu yapıyordu garantiden 6 vites dişlisi ve karşılığı değişti bu olay olduğunda hiç debriyajı çektiğin oldumu debriyaj maneti sem sert taş gibi oluyordu debriyaj sertleşmesi hala mevcut ama o sorunla tekrar karşılaşmadım debriyajdaki sertleşme için şanzuman tekrar açılıp bakılacak tabi bu durumda yağ parası veriyorsun bu yuzden 7500 de ara yağ değişimi yapıcam ozaman açılıp tekrar bakılacak
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
n11 de baktım; birkaç farklı modelde çanta demiri var, önerebileceğiniz var mı?
bir de 2nci el 45lt çanta almayı düşünüyorum. izmir içi elden çıkartacak var mı? düzgün fiyata anlaşalım.
bende takipteyim.havalar sıcak oldugu için şu an lastikler idare ediyor ama ekim ayına kalmadan degiştirecegim.
pulsara en çok metzeler lasertec tavsiye ediyorlar tutuşu ve yagmurlu havadaki performansi çok iyimiş
takımı 530-600 tl arası fakat mitas mc25 ide kullanan arkadaşlar memnun kalitesi metzeleri tutmasada iyimiş.takımı 335-350 tl arası ben mitas düşünüyorum.
Bugun ilk 500 km bakiminda castrol 15w50 koydular 20w50 olmasi gerekmiyor muydu? Motul 7100 20w50 ile degistireyim mi? Sorun olur mu? Yoksa 1000 km falan idare edeyim mi?
2500 e kadar kullan ara yag degisimi yaparsin yoktan yere yag parasi verme hic bise olmaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:29 ----------
Savayi bircok kuryede gordum kotuleyini yok acikcasi orjinale gore baya iyi diyorlar fakat cok cabuk bitiyo lastik diyorlar bunlar duyduklarim yani bir metzeler alip 20.000 yapmak var birde 20.000 de 2,3 tane lastik alip yenilemek var iscilik balans vs
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)