Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11381
    almpoz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CB650F
    Tur camını kayalar motordan aldım facebook üzerinden ulaşabilirsiniz çanta demiri aşırı sağlam onuda kayalar motor dan aldım.Virajda gayet stabil.Çanta 45 litre olduğu için 130 dan sonra sarsıyor biraz oda fazla sorun teşkil etmiyor alıştım gibi bı haliyle 151 i gördü.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11382
    yasoyaso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2015
    Motosikleti
    Crf250L
    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pulsarın düz kırmızı renkli olanı gelmiş
    Stickerları sökünce düz olmuyo mu zaten?[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    11 bin deviri görmek nedir motor 10600 devirde 155km hız yapıyor zaten.
    Siz rodajı nasıl yaptınız biraz anlatır mısınız?
    Bazı arkadaşlar 130 u gecemediğinden bahsetmiş rodajla alakalı olabilir diye düşünüyorum.

  3. #11383
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Dip gaz giden biriyim o hızlarda güven vermiyo gidon sallanıyo sanki :d

  4. #11384
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    Hoaydaaa :D :D : d

  5. #11385

    Üyelik
    07 Mayıs 2016
    kardeş bu aparatları nasıl temın edebılırız hayırlı uğurlu olsun

  6. #11386

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Arkadaşlar merhaba. Geçen hafta siparişini verdiğim motor bugün elime geçti. 2016 model siyah 200NS lerden birini de ben aldım. Daha çok ama çok yeniyim, ehliyetimi alalı 2 hafta bile olmadı. Hondada eğitim almıştım taa 2 ay önce ama bugün saat 15.30 gibi teslim aldığım motor ile 70 km yol yaptım. Genel olarak hep sakin, trafikten uzak, öğrenim amaçlı ve rodajı tamamlama,düzgün yapma amaçlı gezdim. Benim aklıma takılan bir kaç konu vardı onları da sormak istiyorum. Pulsar ailesinde de motosiklet ailesinde de çok yeniyim. İnşallah kazasız belasız motosikletimin tadını çıkarırım. Şimdi benim sorularım şöyle olacak :
    1- Kitapçıktaki değerler farklı ve absürt derken aldığım yerdeki çok samimi olduğum abi bana 6000 devirleri geçme şeklinde rodaj talimatı verdi. Açıkcası ona güveniyorum fakat bunun haricinde yapılması gereken bir şey var mı?
    2- motosikletteki motor sesi biraz garibime gitti açıkcası. Sanki traktör motoruymuş gibi davrandığı oluyor düşük viteslerde. Bu normal midir?
    3- ön frene basınca garip bir cızırtımsı ses geliyor her seferinde. Çok yeni olduğum için bilgisizim bu ses fren hidroliğinden midir normal midir?
    4- 6. vites 6000 devirde 80 km/h hız yapıyorum. sürekli vites değiştirip devir değiştirterek gitsem de bu sayı fixed olarak hep 80km/h yi görüyor. Bu normal midir, az mıdır, çok mudur? (öyle sürekli 80 lere çıkmıyorum sadece yol baya boşken motor açılsın diye maximumu zorluyorum)

    Aklımda şimdilik bunlar var ilerleyen günlerde yine aklıma takılan olursa soracağım. İlk motorum olduğu için mukayese edemiyorum fakat ben genel olarak çok memnun kaldım.

    Cevaplarınızı bekliyor olacağım. Hepinize şimdiden teşekkürler, keyifli sürüşler.

  7. #11387
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı motoRaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Geçen hafta siparişini verdiğim motor bugün elime geçti. 2016 model siyah 200NS lerden birini de ben aldım. Daha çok ama çok yeniyim, ehliyetimi alalı 2 hafta bile olmadı. Hondada eğitim almıştım taa 2 ay önce ama bugün saat 15.30 gibi teslim aldığım motor ile 70 km yol yaptım. Genel olarak hep sakin, trafikten uzak, öğrenim amaçlı ve rodajı tamamlama,düzgün yapma amaçlı gezdim. Benim aklıma takılan bir kaç konu vardı onları da sormak istiyorum. Pulsar ailesinde de motosiklet ailesinde de çok yeniyim. İnşallah kazasız belasız motosikletimin tadını çıkarırım. Şimdi benim sorularım şöyle olacak :
    1- Kitapçıktaki değerler farklı ve absürt derken aldığım yerdeki çok samimi olduğum abi bana 6000 devirleri geçme şeklinde rodaj talimatı verdi. Açıkcası ona güveniyorum fakat bunun haricinde yapılması gereken bir şey var mı?
    2- motosikletteki motor sesi biraz garibime gitti açıkcası. Sanki traktör motoruymuş gibi davrandığı oluyor düşük viteslerde. Bu normal midir?
    3- ön frene basınca garip bir cızırtımsı ses geliyor her seferinde. Çok yeni olduğum için bilgisizim bu ses fren hidroliğinden midir normal midir?
    4- 6. vites 6000 devirde 80 km/h hız yapıyorum. sürekli vites değiştirip devir değiştirterek gitsem de bu sayı fixed olarak hep 80km/h yi görüyor. Bu normal midir, az mıdır, çok mudur? (öyle sürekli 80 lere çıkmıyorum sadece yol baya boşken motor açılsın diye maximumu zorluyorum)

    Aklımda şimdilik bunlar var ilerleyen günlerde yine aklıma takılan olursa soracağım. İlk motorum olduğu için mukayese edemiyorum fakat ben genel olarak çok memnun kaldım.

    Cevaplarınızı bekliyor olacağım. Hepinize şimdiden teşekkürler, keyifli sürüşler.
    motorunuz hayırlı olsun kazasız günlerde kullanın
    benim size tavsiyem mumkun mertebe butun vitesleri ve devirleri kullanın devamlı 6000 devirlerde gitmeyin.
    mümkün mertebe sehir içinde tafikte kullanın bu size hem hiz yaptırmaz hemde butün vites ve devirleri kullandırır.
    lastiklere fazla güvenip sürat yapma virajlara 8fazla yatma ve islak yoldan uzak dur yada cok yavaş kullan.
    lastiklerinde bir rodaj dönemi vardır.100-150 km ani fren ve viraja yatmayın
    6000 devirde 80 km normaldir.
    motor rodajı çok önemlidir 750 km den sonra yavas yavaş 7000 devirlere çıkarsınız.

  8. #11388

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunuz hayırlı olsun kazasız günlerde kullanın
    benim size tavsiyem mumkun mertebe butun vitesleri ve devirleri kullanın devamlı 6000 devirlerde gitmeyin.
    mümkün mertebe sehir içinde tafikte kullanın bu size hem hiz yaptırmaz hemde butün vites ve devirleri kullandırır.
    lastiklere fazla güvenip sürat yapma virajlara 8fazla yatma ve islak yoldan uzak dur yada cok yavaş kullan.
    lastiklerinde bir rodaj dönemi vardır.100-150 km ani fren ve viraja yatmayın
    6000 devirde 80 km normaldir.
    motor rodajı çok önemlidir 750 km den sonra yavas yavaş 7000 devirlere çıkarsınız.
    Cevabınız icin cok tesekkur ederim. Dediklerinizi yapacagim, daha fazla trafiğe çıkmaya özen gösterecegim.

  9. #11389

    Üyelik
    08 Mayıs 2016
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS
    İzmirden hepinize selam olsun. Ybr 125 Esd' den sonra pulsar' a geçiş yaptım.
    Güncel Masraflar ve aksesuarların ücretleri şu şekilde:
    2016 Model motor : 8000 lira ( Muğla- Ortaca Bayii Güçlü Motor Abdullah usta'ya teşekkürler )
    Muğla-İzmir nakliye : 250 lira
    Sigorta masrafı : 350 lira ( 40 yaşında % 15 hasarsızlık indirimli poliçe )
    Plaka : 209 lira
    Gidon Yükseltme aparatı: 70 lira ( Muhammet ustaya teşekkürler )
    Kappa K47NN arka çanta: 500 lira
    İrf bagaj taşıyıcı : 150 lira
    İrf tur camı : 170 lira


  10. #11390

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Alıntı ENazilli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzmirden hepinize selam olsun. Ybr 125 Esd' den sonra pulsar' a geçiş yaptım.
    Güncel Masraflar ve aksesuarların ücretleri şu şekilde:
    2016 Model motor : 8000 lira ( Muğla- Ortaca Bayii Güçlü Motor Abdullah usta'ya teşekkürler )
    Muğla-İzmir nakliye : 250 lira
    Sigorta masrafı : 350 lira ( 40 yaşında % 15 hasarsızlık indirimli poliçe )
    Plaka : 209 lira
    Gidon Yükseltme aparatı: 70 lira ( Muhammet ustaya teşekkürler )
    Kappa K47NN arka çanta: 500 lira
    İrf bagaj taşıyıcı : 150 lira
    İrf tur camı : 170 lira

    http://i.hizliresim.com/D2QYV1.jpg
    camı çaldırdın herhalde takılı değil

  11. #11391
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı yasoyaso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz rodajı nasıl yaptınız biraz anlatır mısınız?
    Bazı arkadaşlar 130 u gecemediğinden bahsetmiş rodajla alakalı olabilir diye düşünüyorum.
    Benim rodajda sorun yok geçen gün paraşüt gibi montla 150km hıza çıktım. Rodajda ilk 400-500 km 5000 devirde sürdüm, sonra ara sıra tapagaz son hıza çıkıp bıraktım. 1000km'den sonra rodaj yok gibi kullandım, ki gerek de yok sürdürmeye rodajı.

    Motorda bi çekiş düşüklüğü ve çok düşük hızda gitmeme rağmen aşırı yakıt tüketimi vardı. 5000km bakımında Ankara Emek 4.44 Motorun 125 lira para almasına rağmen hava filtresine bakmak için motorun yarısını sökmeye üşendiğinden bakmadığı hava filtresine ben baktım. Baya tıkalıydı, elektrik süpürgesiyle iki yönden de filtreyi çektirdim motorun çekişi iyileşti gibi.




  12. #11392
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim rodajda sorun yok geçen gün paraşüt gibi montla 150km hıza çıktım. Rodajda ilk 400-500 km 5000 devirde sürdüm, sonra ara sıra tapagaz son hıza çıkıp bıraktım. 1000km'den sonra rodaj yok gibi kullandım, ki gerek de yok sürdürmeye rodajı.

    Motorda bi çekiş düşüklüğü ve çok düşük hızda gitmeme rağmen aşırı yakıt tüketimi vardı. 5000km bakımında Ankara Emek 4.44 Motorun 125 lira para almasına rağmen hava filtresine bakmak için motorun yarısını sökmeye üşendiğinden bakmadığı hava filtresine ben baktım. Baya tıkalıydı, elektrik süpürgesiyle iki yönden de filtreyi çektirdim motorun çekişi iyileşti gibi.
    http://i66.tinypic.com/i43jo4.jpg
    http://i65.tinypic.com/2czu4x3.jpg
    http://i64.tinypic.com/33ynz8p.jpg
    http://i66.tinypic.com/aywmjt.jpg
    üşenip bakmamak ne demektir ya sen o bakım parasını verirken üşeniyormusun yada o adam o parayı alırken üşeniyormu yada harcarken bu yuzden servise bakıma görürünce başından bile ayrılmıyorum hatta bakım listesine bile bakıyorum ne yapıldı ne yapılmadı diye 125 lira çok para olmasada öyle az para da değil 3-4 gün çalışanlar oluyor günlüğe vurunca ben olsam söktürürdüm bu arada yakıt hesabı yapsana çok yakma sebebi ondanmıymış bilelim

  13. #11393

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı yolcu17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende ayın 4'ünde motorumu teslim aldım. Çok tecrübem olmamasına rağmen köprüden geçerek eve kadar kazasız belasız geldim. Motoru koyacak kapalı yerim yok. Evin olduğu sitede güvenlik yok ve bahçe kapıları da kapanmıyor. Motoru teslim almadan önce abus granit disk kilidi ve zincir kilit aldım. Ancak bunlar bana huzur vermedi, iki gündür gece hırsızlar rüyalarıma giriyordu. Sabah ilk iş kasko bakmaya başladım. Groupama 870Tl olarak fiyat verdi, şair sigortayı aradım unico sigorta (eski aviva sigorta) için 650 lira 9 taksit olarak fiyat verdiler düşünmeden yaptırdım. Artık daha rahatım. Acemilikte canımıza zeval vermeyen bir halt yersek onun açıklarını kapatmış oluruz. Motor için başından beri yaptığım ana maliyetleri aşağıya yazıyorum. Ekipmana girmedim ama almak isteyenler için bilgilendirici olur.

    Motor: 8000TL
    Trafik Sigortası: 924TL (Axa Sigorta-Yaş 31, İstanbul)
    Ruhsat Plaka: 224TL (190TL Trafik, 20TL Ek-1 için Muameleci, 14TL Şöförler Odası Kare Plaka Basımı)
    Kasko: 650TL
    Toplam: 9.798TL
    Trafik sigortası kaskoyu sollamış. Bu durum orta seviyede bir motor alıcısı için kabul edilebilir değil. Bu trafik sigortası fiyatları motosiklet satışlarını azaltabilir. Araba trafik sigortalarıyla hemen hemen aynı

  14. #11394

    Üyelik
    12 Aralık 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    6 mayista aldigim motoru dun ve bugun kullandim. Rodaj asamasindayim. Henuz 50 km kullandim. Su ana kadar cok keyifli bir motosiklet. Rodaji kullanim kilavuzuna uymadan yapanlar var. Kullanim klavuzuna gore yaparken 4. Vitese kadar 3000 devirden yukari, 4ten sonra 3500 devirden yukari cikmiyor. Ama 1den 2 ye geciste veya 2den 1e, aradaki bos vites yuzunden alismak zaman aliyor. Hiziniz 24ten yukariya gecerken yani 3 ten 4 de cikarken sorun kalmiyor. 6.viteste 48 olan ust limiti 49 yaptiginizda bile motorun sesinde fark oluyor. Ufacik bir devir farki bile sesi degistiriyor. Kontrol panelinde vites gostergesi olsa cok daha iyi olurdu rodaj icin. Ama olmadigi icin bu bilgileri paylastim. Rodaj yapacak acemi arkadaslara faydasi olacaktir.

  15. #11395
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üşenip bakmamak ne demektir ya sen o bakım parasını verirken üşeniyormusun yada o adam o parayı alırken üşeniyormu yada harcarken bu yuzden servise bakıma görürünce başından bile ayrılmıyorum hatta bakım listesine bile bakıyorum ne yapıldı ne yapılmadı diye 125 lira çok para olmasada öyle az para da değil 3-4 gün çalışanlar oluyor günlüğe vurunca ben olsam söktürürdüm bu arada yakıt hesabı yapsana çok yakma sebebi ondanmıymış bilelim
    Çalıştığım için servis ile o kadar ilgilenebildim. Sabah açılır açılmaz motoru bıraktım. Akşam aldım. Hava filtresi üşenilecek yerde gerçekten de bu bakım parası nedir o zaman. Bi yağ değiştirmeye 125 lira para verdim. Zinciri bile temizleyip yağlamamışlar.

  16. #11396

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çalıştığım için servis ile o kadar ilgilenebildim. Sabah açılır açılmaz motoru bıraktım. Akşam aldım. Hava filtresi üşenilecek yerde gerçekten de bu bakım parası nedir o zaman. Bi yağ değiştirmeye 125 lira para verdim. Zinciri bile temizleyip yağlamamışlar.
    Mengü kardeşim, Ankara da sadece 4*4 motor yok. Rpm motorda var. Oradaki arkadaşlar hem dost canlısı, hem de işini gerçekten iyi yapan çocuklar. Neden oraya gitmiyorsun.

  17. #11397
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hitit63 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mengü kardeşim, Ankara da sadece 4*4 motor yok. Rpm motorda var. Oradaki arkadaşlar hem dost canlısı, hem de işini gerçekten iyi yapan çocuklar. Neden oraya gitmiyorsun.
    Çalıştığım için uzaklara götüremedim yoksa Kazan ilçesinde olsa servis, oraya bile götürürüm.

  18. #11398
    EverHarD* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Honda Cb 125 Ace & HONDA Activa 100
    Olan olmuş arkadaşlar servis yapıldı parası alındı

    Motor sahibi bakımı yetersiz ve pahalı buldu ise başka yerde yaptırabilir tamiri bence
    yani ben öyle yapıyorum düzgün fiyat veremeyen motor tamircisine gitmiyorum

    birde motor yapılırken paso başında oluyorum öylesi daha iyi

  19. #11399

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    dominar 400
    Alıntı EverHarD* adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olan olmuş arkadaşlar servis yapıldı parası alındı

    Motor sahibi bakımı yetersiz ve pahalı buldu ise başka yerde yaptırabilir tamiri bence
    yani ben öyle yapıyorum düzgün fiyat veremeyen motor tamircisine gitmiyorum

    birde motor yapılırken paso başında oluyorum öylesi daha iyi
    Belki başında beklemek iyi ama,bu işi yaparken başlarında durmayı sevmeyebiliyorlar.hatta bazen servis kapalı bir bölümde ise oraya da girilmesine izin verilmiyor. Garantiden çıktıktan sonra güvenilir bir servis yoksa bakım işini kendiniz yapmanız ya da güvendiğiniz bu işleri iyi yapan ustalara götürmeniz.

  20. #11400
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı hebelube adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6 mayista aldigim motoru dun ve bugun kullandim. Rodaj asamasindayim. Henuz 50 km kullandim. Su ana kadar cok keyifli bir motosiklet. Rodaji kullanim kilavuzuna uymadan yapanlar var. Kullanim klavuzuna gore yaparken 4. Vitese kadar 3000 devirden yukari, 4ten sonra 3500 devirden yukari cikmiyor. Ama 1den 2 ye geciste veya 2den 1e, aradaki bos vites yuzunden alismak zaman aliyor. Hiziniz 24ten yukariya gecerken yani 3 ten 4 de cikarken sorun kalmiyor. 6.viteste 48 olan ust limiti 49 yaptiginizda bile motorun sesinde fark oluyor. Ufacik bir devir farki bile sesi degistiriyor. Kontrol panelinde vites gostergesi olsa cok daha iyi olurdu rodaj icin. Ama olmadigi icin bu bilgileri paylastim. Rodaj yapacak acemi arkadaslara faydasi olacaktir.
    ya 48km hız ile ile 1000km rodaj mı yapılır sıyırdınız mı olm siz? ilk 200-300km 7 bin deviri geçmemeye çalış. sonrasında devam ettirmek bile gereksiz. eskidendi o muhabbetler.
    enduro16 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)