Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Mayıs 2016, 18:36
#11381
Tur camını kayalar motordan aldım facebook üzerinden ulaşabilirsiniz çanta demiri aşırı sağlam onuda kayalar motor dan aldım.Virajda gayet stabil.Çanta 45 litre olduğu için 130 dan sonra sarsıyor biraz oda fazla sorun teşkil etmiyor alıştım gibi bı haliyle 151 i gördü.
Reklamlar
-
07 Mayıs 2016, 20:30
#11382
fatih. adlı üyeden alıntı
Pulsarın düz kırmızı renkli olanı gelmiş
Stickerları sökünce düz olmuyo mu zaten?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
11 bin deviri görmek nedir motor 10600 devirde 155km hız yapıyor zaten.
Siz rodajı nasıl yaptınız biraz anlatır mısınız?
Bazı arkadaşlar 130 u gecemediğinden bahsetmiş rodajla alakalı olabilir diye düşünüyorum.
-
07 Mayıs 2016, 20:43
#11383
Dip gaz giden biriyim o hızlarda güven vermiyo gidon sallanıyo sanki :d
-
07 Mayıs 2016, 23:36
#11384
-
07 Mayıs 2016, 23:48
#11385
kardeş bu aparatları nasıl temın edebılırız hayırlı uğurlu olsun
-
08 Mayıs 2016, 01:08
#11386
Arkadaşlar merhaba. Geçen hafta siparişini verdiğim motor bugün elime geçti. 2016 model siyah 200NS lerden birini de ben aldım. Daha çok ama çok yeniyim, ehliyetimi alalı 2 hafta bile olmadı. Hondada eğitim almıştım taa 2 ay önce ama bugün saat 15.30 gibi teslim aldığım motor ile 70 km yol yaptım. Genel olarak hep sakin, trafikten uzak, öğrenim amaçlı ve rodajı tamamlama,düzgün yapma amaçlı gezdim. Benim aklıma takılan bir kaç konu vardı onları da sormak istiyorum. Pulsar ailesinde de motosiklet ailesinde de çok yeniyim. İnşallah kazasız belasız motosikletimin tadını çıkarırım. Şimdi benim sorularım şöyle olacak :
1- Kitapçıktaki değerler farklı ve absürt derken aldığım yerdeki çok samimi olduğum abi bana 6000 devirleri geçme şeklinde rodaj talimatı verdi. Açıkcası ona güveniyorum fakat bunun haricinde yapılması gereken bir şey var mı?
2- motosikletteki motor sesi biraz garibime gitti açıkcası. Sanki traktör motoruymuş gibi davrandığı oluyor düşük viteslerde. Bu normal midir?
3- ön frene basınca garip bir cızırtımsı ses geliyor her seferinde. Çok yeni olduğum için bilgisizim bu ses fren hidroliğinden midir normal midir?
4- 6. vites 6000 devirde 80 km/h hız yapıyorum. sürekli vites değiştirip devir değiştirterek gitsem de bu sayı fixed olarak hep 80km/h yi görüyor. Bu normal midir, az mıdır, çok mudur? (öyle sürekli 80 lere çıkmıyorum sadece yol baya boşken motor açılsın diye maximumu zorluyorum)
Aklımda şimdilik bunlar var ilerleyen günlerde yine aklıma takılan olursa soracağım. İlk motorum olduğu için mukayese edemiyorum fakat ben genel olarak çok memnun kaldım.
Cevaplarınızı bekliyor olacağım. Hepinize şimdiden teşekkürler, keyifli sürüşler.
-
08 Mayıs 2016, 10:30
#11387
motoRaç adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba. Geçen hafta siparişini verdiğim motor bugün elime geçti. 2016 model siyah 200NS lerden birini de ben aldım. Daha çok ama çok yeniyim, ehliyetimi alalı 2 hafta bile olmadı. Hondada eğitim almıştım taa 2 ay önce ama bugün saat 15.30 gibi teslim aldığım motor ile 70 km yol yaptım. Genel olarak hep sakin, trafikten uzak, öğrenim amaçlı ve rodajı tamamlama,düzgün yapma amaçlı gezdim. Benim aklıma takılan bir kaç konu vardı onları da sormak istiyorum. Pulsar ailesinde de motosiklet ailesinde de çok yeniyim. İnşallah kazasız belasız motosikletimin tadını çıkarırım. Şimdi benim sorularım şöyle olacak :
1- Kitapçıktaki değerler farklı ve absürt derken aldığım yerdeki çok samimi olduğum abi bana 6000 devirleri geçme şeklinde rodaj talimatı verdi. Açıkcası ona güveniyorum fakat bunun haricinde yapılması gereken bir şey var mı?
2- motosikletteki motor sesi biraz garibime gitti açıkcası. Sanki traktör motoruymuş gibi davrandığı oluyor düşük viteslerde. Bu normal midir?
3- ön frene basınca garip bir cızırtımsı ses geliyor her seferinde. Çok yeni olduğum için bilgisizim bu ses fren hidroliğinden midir normal midir?
4- 6. vites 6000 devirde 80 km/h hız yapıyorum. sürekli vites değiştirip devir değiştirterek gitsem de bu sayı fixed olarak hep 80km/h yi görüyor. Bu normal midir, az mıdır, çok mudur? (öyle sürekli 80 lere çıkmıyorum sadece yol baya boşken motor açılsın diye maximumu zorluyorum)
Aklımda şimdilik bunlar var ilerleyen günlerde yine aklıma takılan olursa soracağım. İlk motorum olduğu için mukayese edemiyorum fakat ben genel olarak çok memnun kaldım.
Cevaplarınızı bekliyor olacağım. Hepinize şimdiden teşekkürler, keyifli sürüşler.
motorunuz hayırlı olsun kazasız günlerde kullanın
benim size tavsiyem mumkun mertebe butun vitesleri ve devirleri kullanın devamlı 6000 devirlerde gitmeyin.
mümkün mertebe sehir içinde tafikte kullanın bu size hem hiz yaptırmaz hemde butün vites ve devirleri kullandırır.
lastiklere fazla güvenip sürat yapma virajlara 8fazla yatma ve islak yoldan uzak dur yada cok yavaş kullan.
lastiklerinde bir rodaj dönemi vardır.100-150 km ani fren ve viraja yatmayın
6000 devirde 80 km normaldir.
motor rodajı çok önemlidir 750 km den sonra yavas yavaş 7000 devirlere çıkarsınız.
-
08 Mayıs 2016, 10:44
#11388
karaca3 adlı üyeden alıntı
motorunuz hayırlı olsun kazasız günlerde kullanın
benim size tavsiyem mumkun mertebe butun vitesleri ve devirleri kullanın devamlı 6000 devirlerde gitmeyin.
mümkün mertebe sehir içinde tafikte kullanın bu size hem hiz yaptırmaz hemde butün vites ve devirleri kullandırır.
lastiklere fazla güvenip sürat yapma virajlara 8fazla yatma ve islak yoldan uzak dur yada cok yavaş kullan.
lastiklerinde bir rodaj dönemi vardır.100-150 km ani fren ve viraja yatmayın
6000 devirde 80 km normaldir.
motor rodajı çok önemlidir 750 km den sonra yavas yavaş 7000 devirlere çıkarsınız.
Cevabınız icin cok tesekkur ederim. Dediklerinizi yapacagim, daha fazla trafiğe çıkmaya özen gösterecegim.
-
08 Mayıs 2016, 14:37
#11389
İzmirden hepinize selam olsun. Ybr 125 Esd' den sonra pulsar' a geçiş yaptım.
Güncel Masraflar ve aksesuarların ücretleri şu şekilde:
2016 Model motor : 8000 lira ( Muğla- Ortaca Bayii Güçlü Motor Abdullah usta'ya teşekkürler )
Muğla-İzmir nakliye : 250 lira
Sigorta masrafı : 350 lira ( 40 yaşında % 15 hasarsızlık indirimli poliçe )
Plaka : 209 lira
Gidon Yükseltme aparatı: 70 lira ( Muhammet ustaya teşekkürler )
Kappa K47NN arka çanta: 500 lira
İrf bagaj taşıyıcı : 150 lira
İrf tur camı : 170 lira
-
08 Mayıs 2016, 15:27
#11390
ENazilli adlı üyeden alıntı
İzmirden hepinize selam olsun. Ybr 125 Esd' den sonra pulsar' a geçiş yaptım.
Güncel Masraflar ve aksesuarların ücretleri şu şekilde:
2016 Model motor : 8000 lira ( Muğla- Ortaca Bayii Güçlü Motor Abdullah usta'ya teşekkürler )
Muğla-İzmir nakliye : 250 lira
Sigorta masrafı : 350 lira ( 40 yaşında % 15 hasarsızlık indirimli poliçe )
Plaka : 209 lira
Gidon Yükseltme aparatı: 70 lira ( Muhammet ustaya teşekkürler )
Kappa K47NN arka çanta: 500 lira
İrf bagaj taşıyıcı : 150 lira
İrf tur camı : 170 lira
http://i.hizliresim.com/D2QYV1.jpg
camı çaldırdın herhalde takılı değil
-
08 Mayıs 2016, 18:27
#11391
-
08 Mayıs 2016, 18:45
#11392
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim rodajda sorun yok geçen gün paraşüt gibi montla 150km hıza çıktım. Rodajda ilk 400-500 km 5000 devirde sürdüm, sonra ara sıra tapagaz son hıza çıkıp bıraktım. 1000km'den sonra rodaj yok gibi kullandım, ki gerek de yok sürdürmeye rodajı.
Motorda bi çekiş düşüklüğü ve çok düşük hızda gitmeme rağmen aşırı yakıt tüketimi vardı. 5000km bakımında Ankara Emek 4.44 Motorun 125 lira para almasına rağmen hava filtresine bakmak için motorun yarısını sökmeye üşendiğinden bakmadığı hava filtresine ben baktım. Baya tıkalıydı, elektrik süpürgesiyle iki yönden de filtreyi çektirdim motorun çekişi iyileşti gibi.
http://i66.tinypic.com/i43jo4.jpg
http://i65.tinypic.com/2czu4x3.jpg
http://i64.tinypic.com/33ynz8p.jpg
http://i66.tinypic.com/aywmjt.jpg
üşenip bakmamak ne demektir ya sen o bakım parasını verirken üşeniyormusun yada o adam o parayı alırken üşeniyormu yada harcarken bu yuzden servise bakıma görürünce başından bile ayrılmıyorum hatta bakım listesine bile bakıyorum ne yapıldı ne yapılmadı diye 125 lira çok para olmasada öyle az para da değil 3-4 gün çalışanlar oluyor günlüğe vurunca ben olsam söktürürdüm bu arada yakıt hesabı yapsana çok yakma sebebi ondanmıymış bilelim
-
08 Mayıs 2016, 19:51
#11393
yolcu17 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende ayın 4'ünde motorumu teslim aldım. Çok tecrübem olmamasına rağmen köprüden geçerek eve kadar kazasız belasız geldim. Motoru koyacak kapalı yerim yok. Evin olduğu sitede güvenlik yok ve bahçe kapıları da kapanmıyor. Motoru teslim almadan önce abus granit disk kilidi ve zincir kilit aldım. Ancak bunlar bana huzur vermedi, iki gündür gece hırsızlar rüyalarıma giriyordu. Sabah ilk iş kasko bakmaya başladım. Groupama 870Tl olarak fiyat verdi, şair sigortayı aradım unico sigorta (eski aviva sigorta) için 650 lira 9 taksit olarak fiyat verdiler düşünmeden yaptırdım. Artık daha rahatım. Acemilikte canımıza zeval vermeyen bir halt yersek onun açıklarını kapatmış oluruz. Motor için başından beri yaptığım ana maliyetleri aşağıya yazıyorum. Ekipmana girmedim ama almak isteyenler için bilgilendirici olur.
Motor: 8000TL
Trafik Sigortası: 924TL (Axa Sigorta-Yaş 31, İstanbul)
Ruhsat Plaka: 224TL (190TL Trafik, 20TL Ek-1 için Muameleci, 14TL Şöförler Odası Kare Plaka Basımı)
Kasko: 650TL
Toplam: 9.798TL
Trafik sigortası kaskoyu sollamış. Bu durum orta seviyede bir motor alıcısı için kabul edilebilir değil. Bu trafik sigortası fiyatları motosiklet satışlarını azaltabilir. Araba trafik sigortalarıyla hemen hemen aynı
-
08 Mayıs 2016, 20:11
#11394
6 mayista aldigim motoru dun ve bugun kullandim. Rodaj asamasindayim. Henuz 50 km kullandim. Su ana kadar cok keyifli bir motosiklet. Rodaji kullanim kilavuzuna uymadan yapanlar var. Kullanim klavuzuna gore yaparken 4. Vitese kadar 3000 devirden yukari, 4ten sonra 3500 devirden yukari cikmiyor. Ama 1den 2 ye geciste veya 2den 1e, aradaki bos vites yuzunden alismak zaman aliyor. Hiziniz 24ten yukariya gecerken yani 3 ten 4 de cikarken sorun kalmiyor. 6.viteste 48 olan ust limiti 49 yaptiginizda bile motorun sesinde fark oluyor. Ufacik bir devir farki bile sesi degistiriyor. Kontrol panelinde vites gostergesi olsa cok daha iyi olurdu rodaj icin. Ama olmadigi icin bu bilgileri paylastim. Rodaj yapacak acemi arkadaslara faydasi olacaktir.
-
08 Mayıs 2016, 20:16
#11395
ayzek adlı üyeden alıntı
üşenip bakmamak ne demektir ya sen o bakım parasını verirken üşeniyormusun yada o adam o parayı alırken üşeniyormu yada harcarken bu yuzden servise bakıma görürünce başından bile ayrılmıyorum hatta bakım listesine bile bakıyorum ne yapıldı ne yapılmadı diye 125 lira çok para olmasada öyle az para da değil 3-4 gün çalışanlar oluyor günlüğe vurunca ben olsam söktürürdüm bu arada yakıt hesabı yapsana çok yakma sebebi ondanmıymış bilelim
Çalıştığım için servis ile o kadar ilgilenebildim. Sabah açılır açılmaz motoru bıraktım. Akşam aldım. Hava filtresi üşenilecek yerde gerçekten de bu bakım parası nedir o zaman. Bi yağ değiştirmeye 125 lira para verdim. Zinciri bile temizleyip yağlamamışlar.
-
08 Mayıs 2016, 20:44
#11396
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Çalıştığım için servis ile o kadar ilgilenebildim. Sabah açılır açılmaz motoru bıraktım. Akşam aldım. Hava filtresi üşenilecek yerde gerçekten de bu bakım parası nedir o zaman. Bi yağ değiştirmeye 125 lira para verdim. Zinciri bile temizleyip yağlamamışlar.
Mengü kardeşim, Ankara da sadece 4*4 motor yok. Rpm motorda var. Oradaki arkadaşlar hem dost canlısı, hem de işini gerçekten iyi yapan çocuklar. Neden oraya gitmiyorsun.
-
08 Mayıs 2016, 20:47
#11397
hitit63 adlı üyeden alıntı
Mengü kardeşim, Ankara da sadece 4*4 motor yok. Rpm motorda var. Oradaki arkadaşlar hem dost canlısı, hem de işini gerçekten iyi yapan çocuklar. Neden oraya gitmiyorsun.
Çalıştığım için uzaklara götüremedim yoksa Kazan ilçesinde olsa servis, oraya bile götürürüm.
-
08 Mayıs 2016, 20:52
#11398
Olan olmuş arkadaşlar servis yapıldı parası alındı
Motor sahibi bakımı yetersiz ve pahalı buldu ise başka yerde yaptırabilir tamiri bence
yani ben öyle yapıyorum düzgün fiyat veremeyen motor tamircisine gitmiyorum
birde motor yapılırken paso başında oluyorum öylesi daha iyi
-
08 Mayıs 2016, 21:04
#11399
EverHarD* adlı üyeden alıntı
Olan olmuş arkadaşlar servis yapıldı parası alındı
Motor sahibi bakımı yetersiz ve pahalı buldu ise başka yerde yaptırabilir tamiri bence
yani ben öyle yapıyorum düzgün fiyat veremeyen motor tamircisine gitmiyorum
birde motor yapılırken paso başında oluyorum öylesi daha iyi
Belki başında beklemek iyi ama,bu işi yaparken başlarında durmayı sevmeyebiliyorlar.hatta bazen servis kapalı bir bölümde ise oraya da girilmesine izin verilmiyor. Garantiden çıktıktan sonra güvenilir bir servis yoksa bakım işini kendiniz yapmanız ya da güvendiğiniz bu işleri iyi yapan ustalara götürmeniz.
-
08 Mayıs 2016, 21:14
#11400
hebelube adlı üyeden alıntı
6 mayista aldigim motoru dun ve bugun kullandim. Rodaj asamasindayim. Henuz 50 km kullandim. Su ana kadar cok keyifli bir motosiklet. Rodaji kullanim kilavuzuna uymadan yapanlar var. Kullanim klavuzuna gore yaparken 4. Vitese kadar 3000 devirden yukari, 4ten sonra 3500 devirden yukari cikmiyor. Ama 1den 2 ye geciste veya 2den 1e, aradaki bos vites yuzunden alismak zaman aliyor. Hiziniz 24ten yukariya gecerken yani 3 ten 4 de cikarken sorun kalmiyor. 6.viteste 48 olan ust limiti 49 yaptiginizda bile motorun sesinde fark oluyor. Ufacik bir devir farki bile sesi degistiriyor. Kontrol panelinde vites gostergesi olsa cok daha iyi olurdu rodaj icin. Ama olmadigi icin bu bilgileri paylastim. Rodaj yapacak acemi arkadaslara faydasi olacaktir.
ya 48km hız ile ile 1000km rodaj mı yapılır sıyırdınız mı olm siz? ilk 200-300km 7 bin deviri geçmemeye çalış. sonrasında devam ettirmek bile gereksiz. eskidendi o muhabbetler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)