Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12421
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorun yağı doğru şekilde nasıl kontrol edilir orta sehpada değil motor o zaman düz tuttuğumuzdan nasıl emin olcaz yada zeminin düz olduğundan nasıl emin olcaz yağ çubuğuda yok bu meretin işin doğru yöntemi nedir bir an çelişkiye düştüm az ısıttım motorun yağ kağaını açıp baktım kupkuru yardım edebilecek varmı birde kaç litre yağ alıyor bu motor.
    Motor düz zemin düz ve orta sehpadan destek alarak yağ seviyesini kontrol edebilirsiniz sadece orta sehpadan destek alın.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12422
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    servis 1 litre 200 gr koydu.

  3. #12423

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Arkadaşlar motosiklet orta sehpa da iken vitese atıp az gazlıyorum yalpa yapıyor bunu yapmamdaki sebep 100 den sonra kafa sallama sorunu için yaptım 3 viteste felan gazlıyorum hızladndırıp aşırı sallanıyor arkada tekrer yalpa yapıyor acaba kendi motorunda test edebilecek varmı ? normal mi bu

  4. #12424

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
    Debriyaj ayırma görevini yerinemi getirmiyor nedir anlamadım... Ama artık can sıkmaya başladı bu iş...
    Neyse emniyettem ruhsatımı aldım şoförler derneğine 30 tl vererek plakamı bastırdım.

    Peşine hemen servisi aradım durumu tekrar izah ettim. Cihaza bağlayıp gidereceklerini söylediler. Satıcı arkadaşın iyi niyetine inandığım için olayı tüketici hakları mahkemesine taşımıyorum fakat güncelleme yapıldıktan sonra sorun devam ederse veya farklı sorunlar ortaya çıkmaya devam ederse daha fazla şansımı zorlamayacağım ve tüketici haklarına gideceğim. Bu hafta içi bakıma gideceğim hayırlısı olsun bakalım.
    YGMRLRKRL bunu beğendi.

  5. #12425

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Alıntı voldo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
    Debriyaj ayırma görevini yerinemi getirmiyor nedir anlamadım... Ama artık can sıkmaya başladı bu iş...
    Neyse emniyettem ruhsatımı aldım şoförler derneğine 30 tl vererek plakamı bastırdım.

    Peşine hemen servisi aradım durumu tekrar izah ettim. Cihaza bağlayıp gidereceklerini söylediler. Satıcı arkadaşın iyi niyetine inandığım için olayı tüketici hakları mahkemesine taşımıyorum fakat güncelleme yapıldıktan sonra sorun devam ederse veya farklı sorunlar ortaya çıkmaya devam ederse daha fazla şansımı zorlamayacağım ve tüketici haklarına gideceğim. Bu hafta içi bakıma gideceğim hayırlısı olsun bakalım.
    Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
    Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.

  6. #12426
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı motoRaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
    Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
    Orjinal lastık sıcak asfaltta nerdeyse tutunmuyor ben bunu anladım benım motor tsmırdeyken arkadasın motorunu aldım tabı alısmısım kendı motorumdan bı daldım viraja aman allahım başladı gezinmeye dönüş yaptım vitesi cektim 2 ye gaza asıldım oda ne arka lastık patinaja gelmiş frenlemede zate kayıyo ama bunu ben sıcak asfalta baglıyorum arkadaşa baya sövdüm otp boka para buluyon lastık al suna dedımde michlen aldı şimdi deli gibi viraj yapıyo allah kaza bela vermesin ama lastik bence hafife alınacak bir iş değil

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------

    Alıntı hakanx1974 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar motoruma aldigim ekstralarla ilgili bilgi vereyim.once canta tutacagi aldim 50tl civarinda cokda guzel is goruyor.sonra canta aldim markasini hatirlamiyorum ama kaliteli biseydi.tek kask aliyor.sonra en onemlisi lastik aldim tereddutsuz metzeler aldim.hamur gibi yayiliyor.cabucak isinan bi lastik.
    Metzeleri şehir efsanesi sanıyordum taki sürücğ kursunun motoruna me 22 taktırana kadar açıkcası bukadar performans beklemiyordum oldukça iyi çıktı pulsarda lasertec seri var onuda deneyeceğim bir sonraki lastiğim kesinlikle o olacak
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  7. #12427

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Alıntı motoRaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
    Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
    Ya ne bileyim inşaallah sorunu giderirler başımıza bir iş gelmeden düzeltirler. moralim nasıl bozuk anlatamam. Sorun giderildi denili diye pulsar aldım ama sonuç hüsran. Bunu çözen sorunun kaynağını bilen yok mu arkadaşlar bu kadar adam kullanıyor bu motoru biri bir şey desin bizimde moralimizi düzeltsin.
    YGMRLRKRL bunu beğendi.

  8. #12428

    Üyelik
    26 Temmuz 2016
    Şehir
    alanya
    iyi aksamlar. Bende pulsar 200ns almayı düşünüyorum şuanda nasipse önumüzdeki ay içerisinde alıcam. Kullanıcılardan fikir almak isterim genel olarak beklenileni verdi mı? Acaba birde 2016 modellerde o tekerlek sorununu ve bazı sorunları ortadan kaldırmışlar diyolar doğru mu ? NET fiyatı ne kadar ve masrafalrla ne kadar maal oluyo bunlar hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim

  9. #12429
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Normalde güncellemeden sonra düzeliyor deniliyordu ama görünüşe bakılırsa tamamen şansına kalmış. Bildiğin kumar.

  10. #12430

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    benim motorum 2016 model bu stop sorunu güncelleme ile gideriliyorsa 2016 modellerde fabrika çıkışı sorunsuz olması lazım değil mi eğer öyleyse benim motorum neden stop ediyor onu anlamıyorum...
    YGMRLRKRL bunu beğendi.

  11. #12431
    murat 60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda crf 250l rally
    Alıntı motoRaç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bu olay bende de yapıyor fakat pek mantıklı bir düzene oturtamadım. Yani aldığım ilk ay çok stop ediyordu sonra yazılım attılar ve uzunca bir süre stop etmeden sorunsuz bir biçimde sürdüm. fakat şimdi 4. ayın içerisinde nedense şu aralar tekrardan başladı aynen dediğiniz gibi. Bugün yine e-5 te giderken kalabalık trafikte durmak zorunda kaldım zaten çok da hızlı değildim çektim debriyajı direkt stop etti. Bir sonuç çıkarsa lütfen buraya da yazın çünkü servisler evet çok iyi güler yüzlü olabilir fakat sorunu çözemedikten sonra pek bir anlamı kalmıyor. Güvenli sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:05 ----------

    Arkadaşlar motosikletim hemen hemen 4000 km ye ulaştı ve halan daha fabrika çıkışlı lastikleri bulunmakta. Şu ana kadar kör topal idare ediyordum, hala daha ediyorum fakat nedense son 3-4 gündür özellikle arka lastik çok kayıyor. Hele bugün bir fren yapiyim dedim tahminen 80 km hızla giderken, ya ben arka lastiğe bu aralar çok sert basıyorum yada lastik mi bitti bilmiyorum ama arka lastikle neredeyse S şeklimde 3 dönmeli hareket çizerek yavaşladım. Sizce bu lastikle mi alakalı yoksa benim sert basmamla mı ? Bir de sizce f/p olarak hangi lastik alınmalı eğer ki lastik değişimi gerekliyse. Bir de fiyatı nedir acaba önceden bir bilgi sahibi olmam açısından ?
    Herkese güvenli sürüşler. Cevabınızı bekliyorum.
    bendede aynı bın kılometre oldu lastıkler cok kayıyor fırene basınca yanlamaya baslıyor yenı bır takım lastık aldım henuz takmadım bu hafta felan halletmeyı dusunuyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

    Alıntı karaca3 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende tam tersini duymuştum metzeler yumuşak hamur oldugu için daha çabuk bitiyormuş.sava daha uzun km yapıyormuş.
    kesinlikle metzeler kadar kaliteli degil ama tutuşu iyimiş.sakin kullandıgım için sava mitas benim işmi görür diye düşünüyorum.
    bende metzeller aldım AEA önerdigi motolastik.com ile görüştüm metzelleri önerdiler michelın e nazaran daha uzun ömürlü oldugunu söylediler tavsıyelerıne uyarak metzeller aldım henuz takmadım bu hafta takmayı dusunuyorum orjınal lastık isteyen olursa satabılırım sadece bın km kullandım

  12. #12432

    Üyelik
    28 Temmuz 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı voldo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün şoförler derneğine plakamı bastırmaya giderken 80 km/s hızda, yolun ortasında u dönüşü yapmaya çalışan arabayı görünce önce debriyajı sıktım frene basmaya kalmadan çat diye stop etti. Hemen saati kontrol ettim gösterge resetlememiş...
    Debriyaj ayırma görevini yerinemi getirmiyor nedir anlamadım... Ama artık can sıkmaya başladı bu iş...
    Neyse emniyettem ruhsatımı aldım şoförler derneğine 30 tl vererek plakamı bastırdım.

    Peşine hemen servisi aradım durumu tekrar izah ettim. Cihaza bağlayıp gidereceklerini söylediler. Satıcı arkadaşın iyi niyetine inandığım için olayı tüketici hakları mahkemesine taşımıyorum fakat güncelleme yapıldıktan sonra sorun devam ederse veya farklı sorunlar ortaya çıkmaya devam ederse daha fazla şansımı zorlamayacağım ve tüketici haklarına gideceğim. Bu hafta içi bakıma gideceğim hayırlısı olsun bakalım.
    Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti motor,başka zamanlardada aynı şekilde ışıkta durmak için debriyaja basıncada direk stop etti ama sanırsam benim motorda genelde 3. viteste yapıyor bu sorunları hep öyle denk geldim yada.ilaveten Motor 3. viteste sorun çıakrtmaya başladı vites düşerken acaip vuruyor tak diye motorun gücüyle alakalımı diye düşünüyorum ama bazen çok ses çıkartıyor bazende debriyajı sonuna kadar sıkmama rağmen 2'de 3 e geçmiyor ara gazı verip debriyajı bırakıp tekrar denersem anca geçiyor.Bu benim sahibi olduğum 5. motorun ilk motorumda değilki acemilikten desem ben Motorun gücünden gayet memnunum ama ben uzun süre mondialde kullandım ama bu kadar sorun yaşamadım ve ben 500 km bakımına kadar ne var ne yok tüm sorunlarını not alıp servise bildireceğim ve satın aldığım değil başka bir servise gideceğim umuyorumki ilk aldığım servis ayarlarını veya bişeyini eksik yapmış olsun ve sorunlar bundan kaynaklı olsun ve bakımda hepsi düzelsin aksi halde 500-1000 tl zarar demeyip satacam motoru şu an 250 km de motorum bakalım daha ne işler açacak başımıza.Şimdi anlıyorum sahibindende 1000 km nin altında satılan PULSAR 200 NS lerin neden satıldığını.

  13. #12433

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı YGMRLRKRL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti motor,başka zamanlardada aynı şekilde ışıkta durmak için debriyaja basıncada direk stop etti ama sanırsam benim motorda genelde 3. viteste yapıyor bu sorunları hep öyle denk geldim yada.ilaveten Motor 3. viteste sorun çıakrtmaya başladı vites düşerken acaip vuruyor tak diye motorun gücüyle alakalımı diye düşünüyorum ama bazen çok ses çıkartıyor bazende debriyajı sonuna kadar sıkmama rağmen 2'de 3 e geçmiyor ara gazı verip debriyajı bırakıp tekrar denersem anca geçiyor.Bu benim sahibi olduğum 5. motorun ilk motorumda değilki acemilikten desem ben Motorun gücünden gayet memnunum ama ben uzun süre mondialde kullandım ama bu kadar sorun yaşamadım ve ben 500 km bakımına kadar ne var ne yok tüm sorunlarını not alıp servise bildireceğim ve satın aldığım değil başka bir servise gideceğim umuyorumki ilk aldığım servis ayarlarını veya bişeyini eksik yapmış olsun ve sorunlar bundan kaynaklı olsun ve bakımda hepsi düzelsin aksi halde 500-1000 tl zarar demeyip satacam motoru şu an 250 km de motorum bakalım daha ne işler açacak başımıza.Şimdi anlıyorum sahibindende 1000 km nin altında satılan PULSAR 200 NS lerin neden satıldığını.
    Geçmiş olsun, bence biraz geç kalmışsın-ama olsun zararın neresinden dönersen kardır...

  14. #12434

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Alıntı YGMRLRKRL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylediğin aynı sey bendede oldu fakat şu şekilde ilerdeki kavşaktan dönmek için motorun vitesini küçülteyim dedim hızım 40 km debriyaj'a bi bastım tak gitti stop etti motor,başka zamanlardada aynı şekilde ışıkta durmak için debriyaja basıncada direk stop etti ama sanırsam benim motorda genelde 3. viteste yapıyor bu sorunları hep öyle denk geldim yada.ilaveten Motor 3. viteste sorun çıakrtmaya başladı vites düşerken acaip vuruyor tak diye motorun gücüyle alakalımı diye düşünüyorum ama bazen çok ses çıkartıyor bazende debriyajı sonuna kadar sıkmama rağmen 2'de 3 e geçmiyor ara gazı verip debriyajı bırakıp tekrar denersem anca geçiyor.Bu benim sahibi olduğum 5. motorun ilk motorumda değilki acemilikten desem ben Motorun gücünden gayet memnunum ama ben uzun süre mondialde kullandım ama bu kadar sorun yaşamadım ve ben 500 km bakımına kadar ne var ne yok tüm sorunlarını not alıp servise bildireceğim ve satın aldığım değil başka bir servise gideceğim umuyorumki ilk aldığım servis ayarlarını veya bişeyini eksik yapmış olsun ve sorunlar bundan kaynaklı olsun ve bakımda hepsi düzelsin aksi halde 500-1000 tl zarar demeyip satacam motoru şu an 250 km de motorum bakalım daha ne işler açacak başımıza.Şimdi anlıyorum sahibindende 1000 km nin altında satılan PULSAR 200 NS lerin neden satıldığını.
    Ya gece işe giderken şak diye stop etti stopla beraber farlarda kapanıyor, Allah dan yol kenarında sokak aydınlatmaları vardı...
    Bende şimdi anladımda kimse motorumda sorun var demiyor herkes bende öyle bir şey yok diyor satıcı bile sorunları giderildi bem hiç stop sorununa rastlamadım diyor kime inanalım ne yapalım. Olan soruna yok öyle bir sorun diyen adamın cihaza bağlayıp sorunu gidercez demesine ne kadar inanılır...


    Bende şimdi anladımda kimse motorumda sorun var demiyor herkes bende öyle bir şey yok diyor... Satarken bizde mi yalan söyleyelim öyle bir sorun yok diye bilmiyorum...
    Umudumu da iyice yitirdim zaten,fabrika ürettiği sıfır motordaki sorunu gideremiyor ama servis cihazla gidercem diyor hiç inandırıcıcı gelmiyor...
    Bakıma gitmeden tüketici hakları derneğine gideceğim anladığım kadarıyla bu yolun sonu yok... O hatalar giderildi sorun yok diye kesin konuşan arkadaşlar da Allaha havale ediyorum çok ilgilendiler sağolsunlar. Milletin işi gücü yalan dolan olmuş...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------

    Ekrem Ata beyin cep telefonunu bilen varmı kendisine nasıl ulaşabilirim, konuyu kendisine anlatmak istiyorum yazılanlara göre herkesle ilgilendiği söyleniyor.

  15. #12435

    Üyelik
    04 Kasım 2015
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KTM DUKE 250 > Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar lafı uzatmanın gereği yok. Bu motorda kronik stop etme sorunu var ve bunu bilmeyen yok. Bu motoru alacak olan bunu göz önünde bulundursun öyle alsın. Ben 2016 model aldım stop etme sorunu vardı yeni yazılım yüklettim eskisi kadar sık olmasa da halen var yapacak birşey yok Bir yetkili servisin demesine göre benzin pompası debriyaja basıldığında benzini pompalamayı kesiyormuş. Çok büyük bir sorun değil aslında yazılımla düzeltilmesi lazım ama neden yapamıyorlar anlamıyorum. Genel olarak motordan çok memnunum konfor yakıt performans şuanlık yeterli stop etme sorunuda olmasa tadından yenmez. Önceki yorumlarda arkadaş stop etme sorunundan dolayı tüketici hakem heyetine başvuracağından bahsetmiş. Arkadaşım sağır sultan biliyordu bu motorda böyle bir kronik sorun olduğunu sen nerde yaşıyorsun hiç duymadın mı hiç araştırmadın mı ? Neyse inşallah olumlu bir netice alırsında emsal olarak herkes faydalanır.
    mavellen bunu beğendi.

  16. #12436

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Yakın zamandaki yorumları açıp bakarsanız herkes sorun giderildi yazılım güncellendi yeni motorlar sorun yok diyordu. İkinci olarak bir malın fabrika çıkışı kronik sorunu varsa o mala ayıplı mal denir, isteğiniz dahilinde ücret iadesi, malın kusuru değerinde ücret iadesi, ücretsiz kusurun giderilmesi ya da ürünün kusursuz olanıyla ücretsiz değiştirilmesi haklarından istediğinizi seçebilirsiniz. Ve en önemli kısım 3300 tl üzerindeki davalara tüketici hakem heyeti değil tüketici hakları mahkemesi bakar. Hali hazırda hakem heyetinde bir tane dosyam var ve kararı bekliyorum. Tüketici hakları mahkemelerinin belli başlı giderleride var tek çekincem bu zaten ama bu sorun yeterince canımı sıktı. Neyse artık her koyun kendi bacağından asılır ben haklarımı ve onları nasıl koruyacağımı biliyorum,Ekrem beyin numarasını bilen bir arkadaş varsa bana en büyük yardımı o yapar saygılarımla.

  17. #12437

    Üyelik
    21 Nisan 2016
    Alıntı voldo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakın zamandaki yorumları açıp bakarsanız herkes sorun giderildi yazılım güncellendi yeni motorlar sorun yok diyordu. İkinci olarak bir malın fabrika çıkışı kronik sorunu varsa o mala ayıplı mal denir, isteğiniz dahilinde ücret iadesi, malın kusuru değerinde ücret iadesi, ücretsiz kusurun giderilmesi ya da ürünün kusursuz olanıyla ücretsiz değiştirilmesi haklarından istediğinizi seçebilirsiniz. Ve en önemli kısım 3300 tl üzerindeki davalara tüketici hakem heyeti değil tüketici hakları mahkemesi bakar. Hali hazırda hakem heyetinde bir tane dosyam var ve kararı bekliyorum. Tüketici hakları mahkemelerinin belli başlı giderleride var tek çekincem bu zaten ama bu sorun yeterince canımı sıktı. Neyse artık her koyun kendi bacağından asılır ben haklarımı ve onları nasıl koruyacağımı biliyorum,Ekrem beyin numarasını bilen bir arkadaş varsa bana en büyük yardımı o yapar saygılarımla.
    Hocam valla eger ki vaktiniz ve imkaniniz varsa ugrasin kesinlikle. Hic kimse hakkini aramaktan alikonulmamali. Benim motosikletimde de oluyor bahsetmistim 7-8 mesaj once fakat onunla ugrasma imkanim yok malesef suanda. Ama öncü olmak isteyen biri varsa tabiki de onu da desteklerim. Bu surec boyunca burayı da guncel tutarsaniz çok iyi olur. Simdiden basarilar, guvenli surusler.

  18. #12438

    Üyelik
    14 Temmuz 2016
    Akşam üzeri alo 175i arayarak detaylı bilgi aldım. Servise gidin durumu raporla tespit ettirin daha sonra noter aracılığıyla, ayıplı mal nedeniyle motoru aldığınız yere ücret iadesi istediğinizi belirten bir ihtar çekin dendi. Eğer arıza ile ilgili rapor hazırlamak istemezlerse ticaret odasına şikayet etmem gerektiği söylendi. Yarın sabah servise gidip hem arıza raporu isteyeceğim hemde ilk bakımı yaptıracağım, yazılımı şimdilik güncelletmeyeceğim. Yarın ya da sonraki gün tüketici hakları derneğine giderek bir de ordaki memurlarla yüzyüze görüşeceğim. Araştırmalarıma göre 800 tl civarı avukat, bilir kişi, dosya masrafları ve diğer giderler olacak. Bu parayı gözden çıkardım üzüldüğüm tek şey lastikleri yenilemem oldu ki bu motoru uzun süreli kullanmayı hatta yaz sonu Türkiye turu yapmayı planlayarak almıştım.
    Neyse yarın olsun bakalım servisten Ekrem beyinde numarasını isteyeceğim birde kendisiyle görüşceğim.
    Eğer mantıklı konuşup beni ikna edebilirlerse bu sürece hiç girişmeyeceğim ama o arıza raporunu almak için her koşulda direteceğim.

  19. #12439

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı fdemirkol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkes kazasız belasız günler diliyorum.
    daha öncede yazmıştım sorunumu saat sıfırlama konusunda
    servisle görüştüm aküye baktı ölçümlerin düzgün olduğunu yazsada ret geleceğini problemin motorun kontak açılırken bekleme süresine uyulmadığını söyledi ama problemin ne zaman gercekleşeceği belli olmuyor varmı bu sorunu yaiayan yada çözüm bulabilen günlük saat ayarlamktan yoruldum artık.
    Saat sıfırlamasının sebebi büyük ihtimal aküdür. Mevzu şu ki, normalde ölçüm yapıldığında değerler normal görünse de akü sorunluysa marşa basıldığında normalden çok daha fazla değer kaybı yaşıyor bunun sonucunda göstergeye yeterli akım gitmediğinden saat kendini sıfırlıyor.. Biz bunu aküye ölçüm cihazı bağlı iken marşa basınca gördük, olması gereken değerin çok altına düştüğünü göreceksiniz, hatta ardarda çalıştırıp stop ettirin değer iyice düşecektir.. Aküye takviye yapıp marşa basıldığında değer kaybını sorunlu aküdeki kadar trajik düzeylerde hiçbir zaman yapmadı, sağlam olduğundan emin olduğumuz bir aküyle denedik yine tekrarlamadı..Servisten rica edin bu şekilde sorununuzu ispat edebilirsiniz.

  20. #12440
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Az önce 50 km gibi bir hızdaydım debriyaja bastım motoru boşa çıkardım durdurmak için frenlere asıldım.Hızım 30km civarına düşünce stop etti,tekrar çalıştırmak istedim ilk marşda almadı ikinci marşda aldı.Bu motoru aldım alalı 2 kere oldu.Birincisi ilk aldığımda rampa aşşağı ikinciside az önceki.Rampada stop ettiği zaman ertesi günler tekrar denemeler yaptım ama stop etme sorunu olmadı.Önceden seyhan 150 vardı o devamlı stop ettiği ve ısınınca vitesleri geçirmek kabus olduğu için bu motorumdaki stop etme bana göre pekde önemli değil.Bundan önceki pulsarımda rampa aşşağı inerken stop etmişti onu satmak zorunda kalmıştım ama sorunları var diye değil hatta ben onun sorunlu olduğunu bile bilmiyordum.Bu formu okuyan 10 kişiden biri alır bu motoru.Keşke bu motor türkiyeye hiç gelmeseydi büyük beklentileri olmayanlar almasaydı gidip cbf 250 alsaydık yada mt07 yada r25 paraları herzaman olduğu gibi japonlara verseydik ve şu laf her zaman yerini bulsaydı.Japon olsun ağa.Benim motorum taş gibi köpek gibi kullanıyorum tabiri yerinde ise anasını bile ağlatıyorum.Yeni aldığımda 100 km civarında iken redline gelmemesine dikkat ederek 125km hıza çıkardım.Aranızda çok nadir kişiler malına bu şekilde davranmıştır.Gönül isterki sorunsuz olsaydı.Alırken beni tek cezbeden yanı seriliği idi onu koruduğu sürece gözümde bir numara.Motorda kullanılan malzeme pilastikler özellikle çok kaliteli değil.Youtube da motor testlerinde bu motoru test edenler artıları ve eksilerini tefferuatı ile anlatıyorlar.Testlerde bu motoru hiç beğenmiyenler bile gazlamasına hayran kalıyor.Bu formda amatör ve profosyonel yorum beyan edenler var.Bu motoru almadan önce bu form almamda etken olmuştu en baştaki yorumu okumama rağmen gittim peşin para aldım.Genel itibari ile forumda sık sık sorunlar beyan ediliyor en çokda yeni alan arkadaşlar tarafından.Keşke o sorunlar olmasaydı ve sizde bu motorla yaşadığınız güzel anılarınızı paylaşsaydınız gönül bunu isterdi.

    Sevgili VOLDO hakkınızı arayın kardeşim bu sizin en doğal hakkınız İNŞALLAH hakkınızı karşı tarafdan bağırta bağırta alırsınız.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)