Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Eylül 2017, 20:56
#14381
Merhaba arkadaşlar, pulsar ön disk kaliteli yan sanayi nerden alabilirim?
Reklamlar
-
07 Eylül 2017, 21:17
#14382
Yok kardeşim sitem etmem merak etme :D. Bakalım aldığımda ben de deneyimlerimi burada paylaşmaya çalışırım. Ben elimden geldiğince motora bakıp üzmeyeceğim o da beni üzmez herhalde :D.
-
08 Eylül 2017, 14:47
#14383
Bugün 4500 bakımı için servise gittim,yağ değişimi ve gevşeyen yerleri varmı yokmu kontrol edildi.Motorun işi bitince servisden çıktım abs ışığı yanmaya başladı.Servise gidenekadar böyle bir sorun yoktu artık var.
-
09 Eylül 2017, 15:28
#14384
Ekrem Ata,
Alanya servisin alakasız müşterine karşı.Gazipaşa servisine 4500 bakımı için sağlam motor verdim,servisin abs arızası çıkarıp elime verdi.Sonra motorumun ayaklıklarında darbe izleri.Bunlar kabul edilebilir değil.İster cevap yaz ister yazma.Gazipaşaya dönünce servisinin yakasına yapışacağım.Hep o ayaklığı sıfırı ile değiştireceğim parasınıda servisinden alacağım hemde o abs nin hesabını soracağım.Öyle milletim emek emek para verdip aldığı malı senin servisinin mumdar etmeye hakkı yok.Sıkıntım yok kardeşim,yağ değişimine gittik yağ almak için bayiiye giderken ne oldu ise o arada olmuş olan.Ayıp yahuu.Bukadar kasap olunurmu yahu.Terbiyesizlik bu.
-
09 Eylül 2017, 15:42
#14385
Arkadaşlar merhaba bi sorum olacaktı ben motoru genelde şehir içinde kullanıyorum biraz daha seri olsun istiyorum bu yüzden arka dışlıyi büyütmek istiyorum bu konuda yorumlarınızı almak istedim. Birde nereden temin edebilirim bu dişliyi internette bakindim pek göremedim
-
10 Eylül 2017, 17:50
#14386
Dün gazipaşaya geldim ustaya çizik yerleri gösterdim abs ışığınının yandığını falan filan.Baktım usta abs sisteminin arızasını giderecek kabiliyete sahip değil,aldım garantisi devam eden motoru kendi elektrikçime götürdüm.(Tabi bu arada çiziklerin baya bir tantanası oldu)Madem teknolojik motor satıyorsunuz,bari bu motoru tamir edecek adamları eğitin yahu.Adamlar dominarı getirdiler arızalansın büyük servisler hariç tamir edecek adam yok desem yeridir.Ne deyim satıpda bakımını yağ deşiminden ibaren sananlar utansın.Bu gidişle garantiyi bozacağım,yoksa bunlar motoru halledip elime verecekler.Çok sinirliyim.Bende bozulsa ammenna diyip sineye çekerimde,kardeşim al yağını değiştir dedim kötümü ettim.
-
11 Eylül 2017, 20:33
#14387
Akşam üzeri elektrikçim aradı,motorumun hallolduğunu söyledi.Akşam iş çıkışı yanına gittim.Arka teker abs okuyucusunun karşısında yuvarlak delikli bir plaka var o plaka yamulmuş bu nedenlede abs sensörleri hata veriyormuş.Bu metal plaka öyle elle bükülüp eğilecek cinsden birşey değil.Diyordumya servise gidenekadar böyle bir sorunum yoktu servisden çıkınca oldu diye hatta motorumun ayaklık kısmında derin darbeler vardı.Şimdi ekrem ata gelsin burda nekadar kaliteli servislerinin olduğunu anlatsın.Kaliteli servisi yok demiyorum vardır 10 taneden 1 tane.Neden eğitim vermiyorsunuz bunlara neden arıza tespit cihazı vermiyorsunuz bu servislerin hepsine.Ben malımın heder olmasından korkarak özel servise gitmek zorundamıyım,ben bu servise yağ deşimi için bile korkarakmı gideceğim.Ben burdan soruyorum sende dominar kısmından herkese verdiğin gibi burda cevabı bir zahmet banada ver.
-
11 Eylül 2017, 23:16
#14388
mavellen adlı üyeden alıntı
Akşam üzeri elektrikçim aradı,motorumun hallolduğunu söyledi.Akşam iş çıkışı yanına gittim.Arka teker abs okuyucusunun karşısında yuvarlak delikli bir plaka var o plaka yamulmuş bu nedenlede abs sensörleri hata veriyormuş.Bu metal plaka öyle elle bükülüp eğilecek cinsden birşey değil.Diyordumya servise gidenekadar böyle bir sorunum yoktu servisden çıkınca oldu diye hatta motorumun ayaklık kısmında derin darbeler vardı.Şimdi ekrem ata gelsin burda nekadar kaliteli servislerinin olduğunu anlatsın.Kaliteli servisi yok demiyorum vardır 10 taneden 1 tane.Neden eğitim vermiyorsunuz bunlara neden arıza tespit cihazı vermiyorsunuz bu servislerin hepsine.Ben malımın heder olmasından korkarak özel servise gitmek zorundamıyım,ben bu servise yağ deşimi için bile korkarakmı gideceğim.Ben burdan soruyorum sende dominar kısmından herkese verdiğin gibi burda cevabı bir zahmet banada ver.
Hocam, üşenme atla gel antalya Tayfun motora birol usta bir baksın motora.
-
12 Eylül 2017, 08:39
#14389
Norton772 adlı üyeden alıntı
Hocam, üşenme atla gel antalya Tayfun motora birol usta bir baksın motora.
Tamirini yaptırdım.Şuan bir sıkıntısı yok motorun.
-
12 Eylül 2017, 09:36
#14390
Arkadaşlar son üç depo shell nitro ile dolum yaptım. şehir içi ve dışı ortalama olarak 50,09 TL ile 350 km gittim. bu iyi bir ölçüm gibi yani km de 14 kuruş.9,36 litre ile 350 km. Yani 1 litre ile 37,39 km. Bu yakıtı bir deneminizi öneririm. sanki adamların reklamını mı yapıyorum algısı da oluşabilir ama sonuç bu.
-
12 Eylül 2017, 12:27
#14391
Arkadaşlar sorularımı cevaplayabilirseniz sevinirim.
İhtiyaçtan dolayı crf250 rally mi ns200 ile takasa sokucam. Aklımda bir kaç soru var.
-baktığımda kronik olarak ekran gitme sorunu varmış gibi geliyor. Başka kronik sorun var mıdır. (Baktığım ns200 2015 model)
-15000 km de bir motorun zinciri değişir ama ön dişli neden değişir, dişlisi çabuk mu aşınıyor, adam pinpirikli mi ya da zorlayarak mı bu hale getirdi. Mümkün müdür bu yani? Görmeden bişey diyemezsiniz tabiki de.
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
-
12 Eylül 2017, 12:31
#14392
Zincir yıpranmış ise, dişliler kontrol edilip, aşınma varsa takım olarak değişmiştir.
Ön-arka dişli, zincir şeklinde.
-
12 Eylül 2017, 13:30
#14393
Gouranga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sorularımı cevaplayabilirseniz sevinirim.
İhtiyaçtan dolayı crf250 rally mi ns200 ile takasa sokucam. Aklımda bir kaç soru var.
-baktığımda kronik olarak ekran gitme sorunu varmış gibi geliyor. Başka kronik sorun var mıdır. (Baktığım ns200 2015 model)
-15000 km de bir motorun zinciri değişir ama ön dişli neden değişir, dişlisi çabuk mu aşınıyor, adam pinpirikli mi ya da zorlayarak mı bu hale getirdi. Mümkün müdür bu yani? Görmeden bişey diyemezsiniz tabiki de.
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
Bence arkadaş yüksek ihtimalle tek tekerciymiş. Zincir dişli erken bitmesinin en büyük nedenidir
-
12 Eylül 2017, 13:47
#14394
Opetle 53 tl ile 342 km gittim 7000 deviri geçmedim, ilk depomdu. Şimdi nitro aldım bende 70 km oldu çizgi düşmedi daha
-
12 Eylül 2017, 15:23
#14395
Gouranga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sorularımı cevaplayabilirseniz sevinirim.
İhtiyaçtan dolayı crf250 rally mi ns200 ile takasa sokucam. Aklımda bir kaç soru var.
-baktığımda kronik olarak ekran gitme sorunu varmış gibi geliyor. Başka kronik sorun var mıdır. (Baktığım ns200 2015 model)
-15000 km de bir motorun zinciri değişir ama ön dişli neden değişir, dişlisi çabuk mu aşınıyor, adam pinpirikli mi ya da zorlayarak mı bu hale getirdi. Mümkün müdür bu yani? Görmeden bişey diyemezsiniz tabiki de.
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
Hiç düşünmeden takas edebilirsin. 2014 model 200 ns sahibiyim. 26.000 km herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Zincir aşınması kullanım. doğru gerdirme vb. işlemlerle ilgilidir. Sorun yapmayın.
-
12 Eylül 2017, 16:17
#14396
hitit63 adlı üyeden alıntı
Hiç düşünmeden takas edebilirsin. 2014 model 200 ns sahibiyim. 26.000 km herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Zincir aşınması kullanım. doğru gerdirme vb. işlemlerle ilgilidir. Sorun yapmayın.
Teşekkürler.
-
12 Eylül 2017, 17:59
#14397
Gouranga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sorularımı cevaplayabilirseniz sevinirim.
İhtiyaçtan dolayı crf250 rally mi ns200 ile takasa sokucam. Aklımda bir kaç soru var.
-baktığımda kronik olarak ekran gitme sorunu varmış gibi geliyor. Başka kronik sorun var mıdır. (Baktığım ns200 2015 model)
-15000 km de bir motorun zinciri değişir ama ön dişli neden değişir, dişlisi çabuk mu aşınıyor, adam pinpirikli mi ya da zorlayarak mı bu hale getirdi. Mümkün müdür bu yani? Görmeden bişey diyemezsiniz tabiki de.
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
Ön dişli değişimi ilginç. Bu motoru kaça buldunuz acaba merak ettim? Çok mu uygun da böyle bir motorda karar kıldınız.
-
12 Eylül 2017, 18:18
#14398
Norton772 adlı üyeden alıntı
Ön dişli değişimi ilginç. Bu motoru kaça buldunuz acaba merak ettim? Çok mu uygun da böyle bir motorda karar kıldınız.
2016 model 13700 km 7500 tl... Piyasaya bakınca normal geldi bana fiyatı, hem de takasa giriyor. Ön dişli bana da garip o yüzden sordum sizlere, motoru tanıdığınız için...
-
13 Eylül 2017, 12:33
#14399
Gouranga adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar sorularımı cevaplayabilirseniz sevinirim.
İhtiyaçtan dolayı crf250 rally mi ns200 ile takasa sokucam. Aklımda bir kaç soru var.
-baktığımda kronik olarak ekran gitme sorunu varmış gibi geliyor. Başka kronik sorun var mıdır. (Baktığım ns200 2015 model)
-15000 km de bir motorun zinciri değişir ama ön dişli neden değişir, dişlisi çabuk mu aşınıyor, adam pinpirikli mi ya da zorlayarak mı bu hale getirdi. Mümkün müdür bu yani? Görmeden bişey diyemezsiniz tabiki de.
Şimdiden teşekkürler arkadaşlar
Merhaba,
-Ben de 16.000 km'de zincir değiştirdim, ön dişliyle birlikte değiştirdik aynı şekilde. son zamanlarda sürekli gevşiyordu ve zincir dengesiz dönüyordu yani yamulmuştu. Bizim servis "zincir değiştirirken ön dişliyi de değiştirelim" dedi ben de bir daha sıkıntı yaşamamak adına (şimdi dişli sıkıntılıdır yeni taktığım zinciri de yamultmasın düşüncesiyle) onu da değiştirdim. ve iyi ki de değiştirmişim çok fark etti, zincir yamukken gitmiyormuş resmen motor, zinciri kasıyormuş. Bence servisler herkese böyle diyor. Zincirle birlikte dişliyi de değiştirelim diye önermiş olabilirler bana yaptıkları gibi.
-Eğer elektrik düğmesini açtığın gibi marşa basarsan ekran gidiyor ve saati sıfırlıyor evet, ama "normal olanı" yaparsan elektrik düğmesini açıp yazıların gelmesini bekleyip çalıştırırsan hiçbir sıkıntı olmuyor. Ne saat sıfırlanıyor ne de ekran gidiyor. Kışın çok soğukta benim gibi 0 derecelere yakın zamanalrda bile biniyorsan eğer o zaman da ekran hemen gelmiyor motor biraz ısındıktan sonra ekran kendine geliyor. onun da soğukta bi ısınma süresi var sanırım :D
Bu arada motorum 2016 model, yorumu ona göre yaptım
-
13 Eylül 2017, 14:09
#14400
gokertutas adlı üyeden alıntı
Merhaba,
-Ben de 16.000 km'de zincir değiştirdim, ön dişliyle birlikte değiştirdik aynı şekilde. son zamanlarda sürekli gevşiyordu ve zincir dengesiz dönüyordu yani yamulmuştu. Bizim servis "zincir değiştirirken ön dişliyi de değiştirelim" dedi ben de bir daha sıkıntı yaşamamak adına (şimdi dişli sıkıntılıdır yeni taktığım zinciri de yamultmasın düşüncesiyle) onu da değiştirdim. ve iyi ki de değiştirmişim çok fark etti, zincir yamukken gitmiyormuş resmen motor, zinciri kasıyormuş. Bence servisler herkese böyle diyor. Zincirle birlikte dişliyi de değiştirelim diye önermiş olabilirler bana yaptıkları gibi.
-Eğer elektrik düğmesini açtığın gibi marşa basarsan ekran gidiyor ve saati sıfırlıyor evet, ama "normal olanı" yaparsan elektrik düğmesini açıp yazıların gelmesini bekleyip çalıştırırsan hiçbir sıkıntı olmuyor. Ne saat sıfırlanıyor ne de ekran gidiyor. Kışın çok soğukta benim gibi 0 derecelere yakın zamanalrda bile biniyorsan eğer o zaman da ekran hemen gelmiyor motor biraz ısındıktan sonra ekran kendine geliyor. onun da soğukta bi ısınma süresi var sanırım :D
Bu arada motorum 2016 model, yorumu ona göre yaptım
Gayet net açıklamışsınız, çok yardımcı oldunuz sağolun
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)