Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #9281

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    hocam geçmiş olsunda ben bakırköyde oturuyorum işyerim zeytinburnunda, günde en az 5 kez bahsettiğin yolu kullanıyorum merter aksaray laleli hattını, 150 km/h ile gidiyorum demişsin, 150 ile gidilecek yol mu allahını seversen...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9282
    ufukerkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-KADIKÖY
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F 2012
    Alıntı Orhnsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayaklarım hala titriyor. Cevizlibağ-Merter arasında orta şeritten 150 km hızla giderken yaklaşık olarak 50 m önümde giden 34 GT 6234 plakalı Opel marka araç sinyal vermeden önüme geçince bildiğim bütün duaları okudum. Galiba beni lastikleri değiştirmiş olmam kurtardı. Motor altımda bi an sendeledi ama yine de zar zor toparlayabildim. O araç sürücüsünün yaptığı artistlik bi de yanıma kar kaldı. Durması için işaret yaptım ama bastı gaza gitti. Motosiklete hiç saygı yok arkadaşlar. Ti'ye almıyo kimse. Galiba verilmiş sadakam varmış. Olay 1 saat önce oldu ama ayaklarım hala titriyo...
    çok geçmiş olsun umarım tekrar karşılaşmazsın böyle bir durumla

  3. #9283
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar geçmiş olsun. Dikkat edin kendinize.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  4. #9284
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı Orhnsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstoç Anes motordan almıştım. Maduriyetimi bildirdim, terleme veya yıkama esnasında köpük makinası ve tayzikli sudan olduğunu söylediler. Görüntü birazcık nahoş hafif solmuş gibi ama çok da rahatsız edici değil. Umarım devam etmez.
    degıstırmedıler yani.ala ala.boya dokulmesı garantı altına alınmıs olması lazım bence boyle kısa bır sure ıcın.


    bu arada gecmıs olsun.allah kurtarmıs.lakın o yollarda 150 gerek var mı ya?

  5. #9285
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı Orhnsr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayaklarım hala titriyor. Cevizlibağ-Merter arasında orta şeritten 150 km hızla giderken yaklaşık olarak 50 m önümde giden 34 GT 6234 plakalı Opel marka araç sinyal vermeden önüme geçince bildiğim bütün duaları okudum. Galiba beni lastikleri değiştirmiş olmam kurtardı. Motor altımda bi an sendeledi ama yine de zar zor toparlayabildim. O araç sürücüsünün yaptığı artistlik bi de yanıma kar kaldı. Durması için işaret yaptım ama bastı gaza gitti. Motosiklete hiç saygı yok arkadaşlar. Ti'ye almıyo kimse. Galiba verilmiş sadakam varmış. Olay 1 saat önce oldu ama ayaklarım hala titriyo...
    yaptığın hareket hiç akıllıca değil...bu motorun canı ne ki 150 ile şehir içinde yol alıyosun...

    geçmiş olsun....

  6. #9286
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Alıntı Yuce123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar lastikler ısınınca gerçekten iyi hafta sonu 300-350 km yol yaptık çoğu viraj.Lastikler çok iyi tuttu gerçekten.Artçılı olduğum içinde olabilir ama lastikler hiç üzmedi
    http://img29.imageshack.us/img29/6281/20120722114.jpg

    Uploaded with ImageShack.us


    Ah be arkadaşım bir bana mı kötü bu lastikler, her çeşit asfaltta deniyorum, hatta öyle ki bugün yine denedim, ışıklardan ne zaman şöyle güzel kallavi bir kalkış yapayım desem "8" çizmeye başlıyor arka taraf, çok seri şekilde 1. vitesten 2'ye alınca durum yine aynı lap lop atıyor arkayı. Hani vites düşürürken debriyajı sert bırakınca koparıyor arkayı onu normal karşılıyorum ama kalkarken, vites yükseltirken falan bilmiyorum be usta, acemi işi değil bu lastikler... E30 kasa BMW gibi sarıyorum abartıya kaçmadan yaptığım seri kalkışlarda. Burnu falan dikmek hak getire zaten, 1. viteste yavaş yavaş giderken gaz açınca bile sarıyor.

    Tam yanlama lastiği Önümüzdeki sezon açılışında kısmetse farzdır arka lastiği değiştirmek...

  7. #9287

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Lastik ısınmadan seri kalkışlar, ani gaz açışları yapmamak lazım . Dün 300 km turladıktan sonra gidip starbucks molası verdim, 20 dk falan sürmüştür. Çıkışında biraz ilerisinde kırmızı ışıklar var, aynı sizin tabir ettiğiniz gibi bir kalkış yapayım dedim . Soğuk haliyle sert kalkışta arka sallandı, düzeldi. Debriyajı daha sert bıraksam daha da garip şeyler olabilirdi.

    Arkadaşın da dediği gibi ısınınca ve artçıyla arkadaki yük de artınca (kendim deneme fırsatım olmadı, artçı olmaya cesaret edemiyor kimse ) arka lastiğin yol tutuşu çok daha iyi oluyor.

    Bu arada hiç gezi, toplanma yok mu bu hafta, kendi başıma gezmekten sıkıldım .

  8. #9288
    ufukerkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-KADIKÖY
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F 2012
    Alıntı hakanerdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah be arkadaşım bir bana mı kötü bu lastikler, her çeşit asfaltta deniyorum, hatta öyle ki bugün yine denedim, ışıklardan ne zaman şöyle güzel kallavi bir kalkış yapayım desem "8" çizmeye başlıyor arka taraf, çok seri şekilde 1. vitesten 2'ye alınca durum yine aynı lap lop atıyor arkayı. Hani vites düşürürken debriyajı sert bırakınca koparıyor arkayı onu normal karşılıyorum ama kalkarken, vites yükseltirken falan bilmiyorum be usta, acemi işi değil bu lastikler... E30 kasa BMW gibi sarıyorum abartıya kaçmadan yaptığım seri kalkışlarda. Burnu falan dikmek hak getire zaten, 1. viteste yavaş yavaş giderken gaz açınca bile sarıyor.

    Tam yanlama lastiği Önümüzdeki sezon açılışında kısmetse farzdır arka lastiği değiştirmek...
    dün arka lastikle ilgili ben de benzer yalpalama sıkıntısı yaşadım ama benim hava basıncı düşmüş lastiği 29 psi yapınca normale döndü...

  9. #9289
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı ufukerkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün arka lastikle ilgili ben de benzer yalpalama sıkıntısı yaşadım ama benim hava basıncı düşmüş lastiği 29 psi yapınca normale döndü...
    Akşam caddede olacağım ama ne yaparım bilmiyorum(erenköy starbucks olabilir.)

  10. #9290
    ufukerkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-KADIKÖY
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F 2012
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik ısınmadan seri kalkışlar, ani gaz açışları yapmamak lazım . Dün 300 km turladıktan sonra gidip starbucks molası verdim, 20 dk falan sürmüştür. Çıkışında biraz ilerisinde kırmızı ışıklar var, aynı sizin tabir ettiğiniz gibi bir kalkış yapayım dedim . Soğuk haliyle sert kalkışta arka sallandı, düzeldi. Debriyajı daha sert bıraksam daha da garip şeyler olabilirdi.

    Arkadaşın da dediği gibi ısınınca ve artçıyla arkadaki yük de artınca (kendim deneme fırsatım olmadı, artçı olmaya cesaret edemiyor kimse ) arka lastiğin yol tutuşu çok daha iyi oluyor.

    Bu arada hiç gezi, toplanma yok mu bu hafta, kendi başıma gezmekten sıkıldım .
    çağdaş neden yalnız takılıyorsun ben göztepe'deyim bu arada bu toplanma durumunu biri üstlenmesi lazım ya da her hafta aynı gün aynı saatte bir yer belirlemek lazım müsait olanlar bilip gelir...

  11. #9291
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Siz buluşun tabi, biz Ankara'da yollarda kurye olmayan motorcu gördüğümüz zaman (kuryelere yetişemiyorum zaten felaket iyiler, ama tehlikeliler) otomatikman yılların dostuymuş gibi davranırız, beraber gitmeye başlarız şayet serseri değilse, ekipmanı varsa, adam gibi gidiyorsa, sıkıştıran otomobile beraber dalarız Otomobilimle çıktıysam şayet Arai kask, Alpinestars mont ve pantolonla bir YBR 125 kullanan motorcu görürsem elimle işaret edip alırım arkama sağa sola didişerek yol açarım.

    Öyle ki 250'lik fıtı fıtım dikkatini çekmiş olacak ki benzinliğe girmemle homurtusunu arkamda hissettiğim, petrolde dolum yaparken ensemi sıvazlayan K 1200 sahibi amcayı burdan sevgiyle anıyorum
    RuzgarSA bunu beğendi.

  12. #9292
    cenkkara07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    TRACER900
    Egzoz takınca extra bi işlem yapmak gerekiyomu takması kolaymı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:39 ----------

    Ayrıca bu db killer nedir

  13. #9293

    Üyelik
    21 Temmuz 2012
    lastiklerin ısınması için motor ısındıktan sonra dumansız bir burnout(türkçesi var mı bilmiyorum) yapıyorum. zaten lastikleri ilerde değiştireceğim. çok farkediyor.

  14. #9294
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akşam caddede olacağım ama ne yaparım bilmiyorum(erenköy starbucks olabilir.)
    gelebilirim çagdaş sen nedersin ?

  15. #9295
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı hakanerdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah be arkadaşım bir bana mı kötü bu lastikler, her çeşit asfaltta deniyorum, hatta öyle ki bugün yine denedim, ışıklardan ne zaman şöyle güzel kallavi bir kalkış yapayım desem "8" çizmeye başlıyor arka taraf, çok seri şekilde 1. vitesten 2'ye alınca durum yine aynı lap lop atıyor arkayı. Hani vites düşürürken debriyajı sert bırakınca koparıyor arkayı onu normal karşılıyorum ama kalkarken, vites yükseltirken falan bilmiyorum be usta, acemi işi değil bu lastikler... E30 kasa BMW gibi sarıyorum abartıya kaçmadan yaptığım seri kalkışlarda. Burnu falan dikmek hak getire zaten, 1. viteste yavaş yavaş giderken gaz açınca bile sarıyor.

    Tam yanlama lastiği Önümüzdeki sezon açılışında kısmetse farzdır arka lastiği değiştirmek...
    çok ilginç valla benim başıma hiç gelmedi kalkışlarda...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    Alıntı hakanerdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz buluşun tabi, biz Ankara'da yollarda kurye olmayan motorcu gördüğümüz zaman (kuryelere yetişemiyorum zaten felaket iyiler, ama tehlikeliler) otomatikman yılların dostuymuş gibi davranırız, beraber gitmeye başlarız şayet serseri değilse, ekipmanı varsa, adam gibi gidiyorsa, sıkıştıran otomobile beraber dalarız Otomobilimle çıktıysam şayet Arai kask, Alpinestars mont ve pantolonla bir YBR 125 kullanan motorcu görürsem elimle işaret edip alırım arkama sağa sola didişerek yol açarım.

    Öyle ki 250'lik fıtı fıtım dikkatini çekmiş olacak ki benzinliğe girmemle homurtusunu arkamda hissettiğim, petrolde dolum yaparken ensemi sıvazlayan K 1200 sahibi amcayı burdan sevgiyle anıyorum
    üstad biz de ankara da sürekli buluşuyoruz (haftada 2 kere minimum)..ankara da motorcu grubu yok diye algılamasın arkadaşlar...

  16. #9296
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    beyler iyi akşamlar;

    sele altındaki avadanlıkta aletler içerisinde etrafı lastikle çevrilmiş tel gibi bişey var..ne işe yaradığı konusunda bilgi veya fikir sahibi olan var mı?

  17. #9297
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler iyi akşamlar;

    sele altındaki avadanlıkta aletler içerisinde etrafı lastikle çevrilmiş tel gibi bişey var..ne işe yaradığı konusunda bilgi veya fikir sahibi olan var mı?
    kask kilidi..
    wolrath bunu beğendi.
    Youtube: YOL AVCISI

  18. #9298
    cenkkara07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    TRACER900
    Egzoz konusunda bilgisi olan yok galiba

  19. #9299

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alacağın egzoz slip-on ise kendi başına bile takabilirsin, oldukça kolay. Full system egzoz'lar biraz daha zahmetli, ayrıca full system için benzin zamanlaması değişmesi gerekiyor diye biliyorum. Benzin zamanlaması için chip satıyorlar, o lazım. O da pahalı bir zımbırtı. Slip-on'lar ise zaten varolan benzin zamanlamasına göre yapıldığı için buna gerek yok.

    dB killer denen şey, egzoz borusunun sonundaki susturucu, ses seviyesini düşürüyor, yani olmazsa olmaz birşey. Piyasada satılan birçok egzoz zaten ucunda takılı halde geliyor.

    Benim egzozun sesi de bir hayli yüksek çıkıyor dB killer olmasına rağmen, two bros ekstra 7-8 dB azaltan ayrı bir uç satıyormuş, onu sipariş ettim. O sayede çevreye verdiğim rahatsızlık azalıcak diye umuyorum ama yine de duyulur olacak ve ses karakteristiği aynı kalıcak . Bir de yavaşlama anlarında oldukça pop'luyor, yani tam olarak yanmayan benzin egzoz'dan çıkarken yanıyor. Servise gelecek hafta gideceğim zaten, birkaç parça değişimi için, o ara bağlantı noktalarında hava sızdırma durumu var mı ona da baktırıcam. Zararı yok gerçi.
    wolrath bunu beğendi.

  20. #9300
    cenkkara07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    TRACER900
    Cevabın icin sagol tiger düsünüyorum tam olarak uygun model nedir biliyonusuz şık olcak ses istediginde cok ciksin istemedigimde kısılsın istiyorum bide delmeden etmeden tak cikar gibi biseymi oluyo slip on ve garanti durumu nasil oluyo cok soruyorum ama bu konu hakkinda hic bisey bilmiyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler