Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni GV 650 Aquila Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3501

    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    maltepe
    Motosikleti
    keeway sl 150
    Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında " sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
    motor kullanmak helikopter kullanmaktan zevkli


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3502
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı mkemalyonca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzinin konvoyunu bide burdan yazayım dedim...detayları belirlenecektüm kağıthane kebapçıları ve scutırcılarda davet edildi

    http://www.facebook.com/?sk=events&a...77608875621352

    Eyvallah ciğerim.


    Alıntı nasyalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında " sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
    Selam. Abin doğru söylemiş. Sen önce bi aradaki cc'lerin de tadını çıkar derim. Dikkatli ve kontrollü kullanan bir insan isen GV650 alabilirsin aslında. Sonuçta hepsi motor. Hepsinde 0'dan 50'ye yavaş çıkarsan hepsinin tehlikesi de aynı bence. Fakat çoğu insan kendini dikkatli ve kontrollü zannettiği için ben yine de abinin sözüne kulak ver derim
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  3. #3503
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı nasyalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında " sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
    Benimle hemen hemen aynı ebatlardasın. Bu ebatlarda olan bir kişi için bırak Shadow'u HD Fatboy bile kullansan depoyu kucağına alıp, dizlerini kıvırarak gidersin. Her defasında frene basmak ya da vites değiştirmek ayak bileğini burkmak için bir vesile olur. Durduğun zaman ayağını yere koyarken garip bir kavis çizmek zorunda kalırsın.

    Zaten bunları biliyorsundur.

    Eğer artık rahat rahat bir motor kullanmak istiyorsan, ya enduro alacaksın ya da CC tarzında şu modellere yönleneceksin : HD'nin Fat Bob, Dyna Wide Glide ve VRod tipleri. Bir de bunlara ek olarak Hyosung GV 650.

    Tecrübe meselesine gelince; elinin altındaki gaz, sen çevirmezsen kendi kendine artmaz!
    Burada önemli olan tek konu, ağırlığı artan büyük hacimli motorlara hakim olabilecek misin?
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  4. #3504
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı nasyalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar.. aranıza yeni katıldım sayılır... Keeway sl150 de 1000 km lik bir tecrübem var ve gv650 almak istiyorum fakat tecrübeli bir abim sen b,r sene daha gv250 kullan ondan sonra geç diyor "abim burada danıştığıma kızmasında " sizler ne dersiniz mutlaka yardımlarını bekliyorum. Bu arada hız değil gezinti merakım var ve gv250 dragstar gibi makinalar küçük geliyor. boy 190 cm kilo 110 kg. gv650 dl650 veya shadow 750 arasında kaldım..
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . Dikkatli ve kontrollü kullanan bir insan isen GV650 alabilirsin aslında. Sonuçta hepsi motor. Hepsinde 0'dan 50'ye yavaş çıkarsan hepsinin tehlikesi de aynı bence.
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tecrübe meselesine gelince; elinin altındaki gaz, sen çevirmezsen kendi kendine artmaz!
    Burada önemli olan tek konu, ağırlığı artan büyük hacimli motorlara hakim olabilecek misin?
    Merhaba,Uzayın ve Ledo nun görüşlerine katılıyorum..ek olarak eğer almadıysan ya Profesyonel bir eğitimciden yada honda gibi bir kuruluşun sürücü eğitiminden yararlanmanın doğru ve yararlı olacağını düşünüyorum.Her ne kadar 1000 km lik bir tecrüben varsada daha önce eğitim almadıysan daha güçlü bir motosiklet ile yaşanması muhtemel sıkıntıları eğitimle daha güvenli bir duruma getirebilirsin..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  5. #3505

    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    maltepe
    Motosikleti
    keeway sl 150
    Herkese teşekkür ederim. Ben silahlı kuvvetlerde skorsky helikopter pilotuyum aynı zamanda bakımcısıyım. işim bakımların yapılışını takip etmek aksaklığı tespit etmek ve bakım sonrası tecrübe uçuşu yapmaktır.Bu vesileyle el kol koordinasyon karar verme öncesini düşünme gibi konularda sanırım biraz daha eğitimliyim ve neleri kaybedebileceğimin de farkındayım. Ama mesleğim gereği (tecrübe pilotuyum) tecrübeye saygım sonsuz. Ama bu tecrübeyi elde edeceğim bir makinayada görev olsun saat/km dolsun diye binmek istemem. Önümde 2 seçenek görünüyor ya gv650 alıp usul usul binip tecrübelenmek ve her zaman istim üstünde olmak yada gv 250 alıp görev gibi eğitim yapıp gv650 ye hazırlanmak işte gönlümden geçenler bunlar kafamda netleştirmek için biraz desteğe ihtiyacım var ... Fikirlerinizi ve Kaya abinin yanındaki buluşmanızı bekliyorum... Sağlıklı sürüşler..
    motor kullanmak helikopter kullanmaktan zevkli

  6. #3506
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı nasyalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese teşekkür ederim. Ben silahlı kuvvetlerde skorsky helikopter pilotuyum aynı zamanda bakımcısıyım. işim bakımların yapılışını takip etmek aksaklığı tespit etmek ve bakım sonrası tecrübe uçuşu yapmaktır.Bu vesileyle el kol koordinasyon karar verme öncesini düşünme gibi konularda sanırım biraz daha eğitimliyim ve neleri kaybedebileceğimin de farkındayım. Ama mesleğim gereği (tecrübe pilotuyum) tecrübeye saygım sonsuz. Ama bu tecrübeyi elde edeceğim bir makinayada görev olsun saat/km dolsun diye binmek istemem. Önümde 2 seçenek görünüyor ya gv650 alıp usul usul binip tecrübelenmek ve her zaman istim üstünde olmak yada gv 250 alıp görev gibi eğitim yapıp gv650 ye hazırlanmak işte gönlümden geçenler bunlar kafamda netleştirmek için biraz desteğe ihtiyacım var ... Fikirlerinizi ve Kaya abinin yanındaki buluşmanızı bekliyorum... Sağlıklı sürüşler..

    Dostum Skorsky ile zaten GV650'ye hazırlamışsın kendini
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  7. #3507
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı nasyalcin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese teşekkür ederim. Ben silahlı kuvvetlerde skorsky helikopter pilotuyum aynı zamanda bakımcısıyım. işim bakımların yapılışını takip etmek aksaklığı tespit etmek ve bakım sonrası tecrübe uçuşu yapmaktır.Bu vesileyle el kol koordinasyon karar verme öncesini düşünme gibi konularda sanırım biraz daha eğitimliyim ve neleri kaybedebileceğimin de farkındayım. Ama mesleğim gereği (tecrübe pilotuyum) tecrübeye saygım sonsuz. Ama bu tecrübeyi elde edeceğim bir makinayada görev olsun saat/km dolsun diye binmek istemem. Önümde 2 seçenek görünüyor ya gv650 alıp usul usul binip tecrübelenmek ve her zaman istim üstünde olmak yada gv 250 alıp görev gibi eğitim yapıp gv650 ye hazırlanmak işte gönlümden geçenler bunlar kafamda netleştirmek için biraz desteğe ihtiyacım var ... Fikirlerinizi ve Kaya abinin yanındaki buluşmanızı bekliyorum... Sağlıklı sürüşler..
    skorsky helikopter pilotu olmanın getirdiği yetkinliğin şüphesiz ki avantajını yaşarsın ancak eğitim konusu bana göre gene de olması gereken bir durum.Ben 4500 km ve 3 yıllık motosiklet sürücülüğü sonrasında aldığım eğitimin faydalarını her zaman gördüm.Boy ve kilo olarak ise Gv 650 (Tercihen eğitim sonrasında ki) en iyi seçenek gibi duruyor.
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  8. #3508
    nastyboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    BAKIRKÖY-İSTANBUL
    Motosikleti
    YAMAHA X-MAX 400 ABS
    Arkadaşlar ST Kanuni sitesindeki yeni gv650 resmine baktınızmı arka stop gurubu kuyruk tasarımı değişmiş , bence güzel duruyor

  9. #3509
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Evet yeni kuyruk tasarımı güzel olmuş ve koltuk tasarımı da değişmiş en çok da onu beğendim..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  10. #3510
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sa

    bu gun ogleden sonra oglumun gv250 sine bakim yapip garaj mudavimleri ile ufak bir surus yaparak yenidogandaki bir arkadasimizin ziyaretine gittik guzel pidesinden yedik ancak 650 ci arkadaslarimiz nedense biraz tutuk gelen giden az
    uzay degistirdi scooterci oldu ama ondanda ses yok
    simdiden diyeyim 1 mayista keramet kaplicasdina gidecegiz islerinizi ayarlayin sizde kervana katilin gelmiyenin gostergesi bozulsun

  11. #3511
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    selam arkadaşlar.
    baharla birlikte iyi sürüşler
    son günlerde gidonda ileri derecede vibrasyon his ediliyordu. bujilere baktım, ön buji çıkınca arka buji motoru marşa basınca çalıştırmıyor , ancak arka buji çıkınca ön buji rahatça çalıştırıyordu. bujidendir diye bujileri değiştirdim. gidondaki vibrasyon oldukça azaldı,ancak arka bujinin çalıştırmama olayı aynen sürüyor.
    Sorum, teknik bilgisi olan arkadaşlara lütfen: arka ve ön silindr çalışmasında böyle bir düzen olabilir mi? mesela ne bileyim,ön silindir çalışıp,belli bir zaman sonra ikinci silindirin devreye girmesi gibi ? Bu arada belirteyim , çekişte her hangi bir düşüş yoktu,yok. teşekkürler
    Birde ben BP nin motor yağını kullandım(ilk defa) yani motorsiklet yağı kullanmadım. bir sakıncası ?

  12. #3512
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ..... koltuk tasarımı da değişmiş en çok da onu beğendim..
    Eyvahhhh
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  13. #3513
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı gv650i adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gun ogleden sonra oglumun gv250 sine bakim yapip garaj mudavimleri ile ufak bir surus yaparak yenidogandaki bir arkadasimizin ziyaretine gittik guzel pidesinden yedik ancak 650 ci arkadaslarimiz nedense biraz tutuk gelen giden az
    uzay degistirdi scooterci oldu ama ondanda ses yok
    simdiden diyeyim 1 mayista keramet kaplicasdina gidecegiz islerinizi ayarlayin sizde kervana katilin gelmiyenin gostergesi bozulsun
    Uzay a laf yok..Motorcu kardeşim evlenme telaşında.. Geziniz gece Konaklamalı mı . hayır mesafe yakın tabiide genede açık havada bir gece geçirmek de keyifli olurdu..o bakımdan..
    [QUOTE=nurettin_;2331701]selam arkadaşlar.



    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvahhhh
    hehe.. beğendim dedim sadece..yoksa koltuğun şimdiki rahatlığından memnunum..hee..daha sonra canım sıkılırsa zaman geçirmek için küçük bir operasyon belki düşünebilirim ama şu sıralar değil..
    Tabii..istediğim kalitede ki deriyi bulursam o zaman küçük bir çalışma yapmak mümkün..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  14. #3514

    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    maltepe
    Motosikleti
    keeway sl 150
    Siyah renk GV650 arıyorum uzun zamandır sahibinden.com da bulunan ilanları takip ediyorum, fakat satılan motor göremiyorum hep aynı motorlar onların büyük kısmı 10 bin km altında. Fiyatlar 9-12 bin arasında değişiyor. Ya piyasası bu fiyatlarda değil satılması için 7-8 bin bandına düşmesi lazım ama sahipleri çok zarar olur diye o fiyata inemiyor (benimde yüreğim el vermezdi) yada talep yok. Forumu nerdeyse baştan itibaren okudum ama kaçırdığı sayfalarda olmuş olabilir. Forumun yavaşladığını yada heyecanını kaybettiğini düşünüyorum.GV650 piyasası öldü mü? sıfır satışları devam ediyor mu acaba? GV650 yi çok beğeniyorum ama artık kupon motor mu oldu? acaba son sahibi olur muyum ? gibi soruları netleştiremiyorum? Sizlerin düşünceleri nelerdir? Hayırlı akşamlar...
    motor kullanmak helikopter kullanmaktan zevkli

  15. #3515
    loader - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2009
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    GV 650
    Alıntı _Uzay_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum Skorsky ile zaten GV650'ye hazırlamışsın kendini
    Haa Skorsky, ha GV650 diyorsun yani.. iyimiş valla

  16. #3516

    Üyelik
    16 Eylül 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 650GS
    çok yakıyor...

  17. #3517
    _Uzay_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde ben BP nin motor yağını kullandım(ilk defa) yani motorsiklet yağı kullanmadım. bir sakıncası ?
    Ben hep BP kullandım. 10-40, yarı sentetik API SL. Geyet memnundum.

    Alıntı ZERDÜŞT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzay a laf yok..Motorcu kardeşim evlenme telaşında..


    Alıntı loader adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haa Skorsky, ha GV650 diyorsun yani.. iyimiş valla
    GV650 >= Skorsky
    [Bu alan reklam için kiralıktır. İletişim: 444 UZAY]

  18. #3518
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    nurettin bey; kullandığınız yağ API SL 10W40 ise hiç kafanıza takmayın sorun olmaz. Gidon vidaları saplama olmayan cinsten ise mutlaka sıkılaştırın.

    nasyalcin; forumun heyecanında azalma yok ama geyik kısmında var. Sıkıntıların minimum olması zaten sayfanın en önemli başarısıdır. Paylaşımlar ve bu modelin aklıbaşında alıcılara denk gelmesi, Hyosung ar-ge'sinden daha çok çalışıp daha radikal çözümler bulmamıza sebep oldu. Kronik olabilecek her sorun çözüldü ve yedeklemelerle uzun yılların planlamasıda yapıldı.
    Sıfırının 18.000 tl olduğu çıplak gv650'nin ikinci elde aksesuarlı ve bakımlı olupta 11.000 civarı alıcı bulması veya beklemesi gayet normaldir. 9.000 tl den verilecek motosikletin arkasını toplamak zorunda kalırsanız maliyeti 11.000 i geçeceği gibi iç aksamda çıkabilecek problemlerede gebe kalmak kaçınılmazdır. 250cc segmentinde sıfır motosikletlerin Hyosung ya da japon farketmez değerinin 8.000 tl olduğu piyasada 650cc ye aynı fiyatı biçmek zaten mantık dışıdır.
    Saygılar.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  19. #3519
    ZERDÜŞT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 650
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    nasyalcin; forumun heyecanında azalma yok ama geyik kısmında var. Sıkıntıların minimum olması zaten sayfanın en önemli başarısıdır. Paylaşımlar ve bu modelin aklıbaşında alıcılara denk gelmesi, Hyosung ar-ge'sinden daha çok çalışıp daha radikal çözümler bulmamıza sebep oldu. Kronik olabilecek her sorun çözüldü ve yedeklemelerle uzun yılların planlamasıda yapıldı.
    Sıfırının 18.000 tl olduğu çıplak gv650'nin ikinci elde aksesuarlı ve bakımlı olupta 11.000 civarı alıcı bulması veya beklemesi gayet normaldir. 9.000 tl den verilecek motosikletin arkasını toplamak zorunda kalırsanız maliyeti 11.000 i geçeceği gibi iç aksamda çıkabilecek problemlerede gebe kalmak kaçınılmazdır. 250cc segmentinde sıfır motosikletlerin Hyosung ya da japon farketmez değerinin 8.000 tl olduğu piyasada 650cc ye aynı fiyatı biçmek zaten mantık dışıdır.
    Saygılar.

    85 Cruıser içinde Amerika da 1.sırayı alması bile GV 650 için ciddi bir ayrıcalık dır.Ben Motosiklet alacağım dönemde bana o dönemde sıfırını 350 milyon ucuza bir japon teklif etmişlerdi ben ise araştırmalrım neticesinde Aquella ya karar kıldım..ve sanırım son kullanıcısıyım..çünkü satmayı hiç mi hiç düşünmüyorum..


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:57 ----------

    Alıntı priapi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok yakıyor...
    Tek silindirli bir makineye kıyasla evet..ama muadillerine kıyasla çok yakmıyor..uzun yolda 100 km de ortalama 4.5 Lt fazla bir yakıt değil bu güçteki makineye..
    ANATOLIAN EAGLES MK / Bağımsızlık ve Özgürlük benim karekterimdir. M.K.Atatürk

  20. #3520
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    [QUOTE=vıceroy;2332892]nurettin bey; kullandığınız yağ API SL 10W40 ise hiç kafanıza takmayın sorun olmaz. Gidon vidaları saplama olmayan cinsten ise mutlaka sıkılaştırın.


    teşekkürler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler