Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #361
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Dün aşağıda resmini koyduğum vakummetrelerden iki adet aldım. Tanesi 6 lira.



    Bu vakummetreleri karbüratörlerin üzerinde bulunan vakum portlarına bağlayıp senkronizasyonu yapılacak. Arka karbüratörün üzerinde mekanik bir düzenek olması lazım. Motorumdan uzak olduğum için bu aralar kontrol edemiyorum. Aslında karbüratör senkronizasyonu denen şey her iki karbüratörün gaz kelebek açıklığının aynı hale getirilmesi. Temelde basit ama işlevi büyük. Özellikle düşük devirlerde motorun çalışmasını çok etkiliyor(muş)

    Birde tamir manuelinde "sakın dokunmayın senkronizasyon bozulur" denen "CO (karbonmonoksit) ayar vidası" veya "karışım ayar vidası" veya yanlış olmakla beraber ustaların ağzıyla "hava ayar vidası" denen bir vida var. Aşağıdaki resimde (A) harfiyle işaretlenmiş parçadır kendileri.O da ayarlanınca tadından yenmez diyorum.





    Regulatör problemi için ise Sanel firmasının SRR685 kodlu ürünü kullanılmış gördüğüm kadarıyla. F650, Transalp, Africa Twin, Super Tenere ve daha birçok motosiklet için uyarlanmış ve sonuçları olumlu görünüyor. "Sakın takmayın 2 gün sonra o da yanıp kavruluyor" diyene rastlamadım.

    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arafa GT650 forumunun biraz sessiz olduğunu düşünüyorum. Biraz ses verelim.

    Yurtdışı forumlarda da bu motorun en kronik probleminin elektrik problemi olduğundan bahsediliyor. Statör ve voltaj regulatörü değiştirmeyen GT kullanıcısı yok gibi. Baya bir araştırma yaptım bu konuda. Voltaj regulatörü konusunda son nokta MOSFET'li yani içerisinde metal oksit yarıiletken transistör kullanılan bir regulatör kullanmak. Mesela bildiğim kadarıyla son model R1'lerde bu tip bir regulatör kullanılıyor. Shindengen adında bir firma tarafından üretiliyor.

    http://www.shindengen.com/resources/...012%20Data.pdf

    E-bay'de satışı var.

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/UNIVE...Q5fAccessories

    Birde şöyle bir statör alırsak hiç derdimiz kalmaz diye düşünüyorum.

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-S...Q5fAccessories

    vaya

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Elect...Q5fAccessories

    Bu yukarıdaki Kawasaki statörleri bizimkilere uyuyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 ----------



    650'ninde aynı olduğunu hatırlıyorum ama emin değilim. İlgin için teşekkürler.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:23 ----------

    Bugün iş güç yok habire yazıyorum

    Benim motor düşük vites düşük devirlerde biraz kesik kesik çalışıyor. Deviri artırınca bu kesik kesik çalışma geçiyor. Neden olabilir ?
    dostum güzel diyorsunda elektrik sistemi amper olarak birbirine uyacak mı kawasaki nin kiyle bizim elektrik sisteminde bir sıkıntı olmalı çünkü ben orjinal lambayı değiştirdikten sonra konjektör yanmaktan vazgeçti yani elektrik yükünü kaldırmıyor sistem
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  3. #363
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Ben bir problem olacağını sanmıyorum. Alternatör voltaj üretir akım değil. Akımı çeken motosikletin üzerindeki ekipmalar yani marş motoru, far, ateşleme ünitesi vb. Bu saydığım ekipmanlar arasında en çok akım çekeni marş motoru o da aküyle çalışıyor. Arkasından farlar geliyor. Yani 55 W kısa 60 W uzun.

    W=VxI

    60=12xI

    I=5 Amper

    Sinyal, park lambası, korna vb. ekipmanları saymıyorum çünkü çok az akım çekiyorlar.

    Sarım ve göz sayıları ile bakır kablo kalınlıkları aynı veya benzer olan statörler bence birbirlerinin yerine kullanılabilirler.

    SANEL'in regulatörü de 25 Amperlik. Ne idüğü belirsiz çin malı regulatörler yerine aynı paraya yerli üretim bir regulatör kullanmak da mantıklı geliyor bana.

    Sen lambayı değiştirdim derken farları mı kastediyorsun yoksa far ampulünü mü ? Eğer eski ampuller piyasada çok bulunan 100 W ampuller ise konjektörün bozulması kaçınılmaz. Kaliteli 55W/60W ampul kullanmak lazım.

    Bu arada tüm konnektörlerin de kontrol edilmesi iyi olur. Ancak bir kısa devre çok akım çekilmesine sebep olabilir.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  4. #364

    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    Elazığ
    Motosikleti
    gt 650 comet v2 power
    bende gt 650 comet kullanıcısıyım her 650 kullanıcısı gibi bendede şarz progblemi vardı konjektörü işinin erbabı birine sardırarak halletdim ama yinede arada sırada anlamsız bi şekilde şarz kesiyordu bunuda kendim elektronikçi olmamdan dolayı sorunu alakasız olarak far rolesinde buldum ben aldığımda motora ilaveten far düğmesi koymuşlardı şarzı ölçtüyümde far kapalıyken motorda şarz die bişe yok ama far rolesi devreye girdiyi an motor şarz etmeye başlıyordu.düymeyi iptl ederek o sorunuda çözdüm... ayrıca suhi_bumi abicim ben bikere krbürötörleri sekrön saatiyle senkron ayarını yaptım motorum çalışması sesinde falan farketti yalnız benim şuan şöyle bi sorunum var motor soğukken yazın dahi hareret göstergesi çeyreğe kadar gelmeyene kdar motor alt devirde gaz yemiyor 4000 devire kadar sanki tek silindire benzin gitmiyomuş veya ateşlemeyi kesiyormuş gibi tökezliyor ama 4000 5000 devirden birden fırlıyor yerinden sanki arkadan kamyon çarpıyormuş gibi oluyor ...çok büyük ihtimalle karbürötörden yapıyor daaaa senkron ayarı falan yerinde ben hava ayarlarından şüpheleniyorum sizce neden yapıyor olabilir bi fikri olan varmı acaba...
    [COLOR="Black"][B]Devir hangi devir olursa olsun devirli olsun...[/B][/COLOR]:queen:

  5. #365
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Bugün 200 km kadar dolaştım. Motosiklete bir voltmetre takmıştım ve sistemdeki gerilimi her daim görebiliyorum artık. Voltaj 13.5-15 arasında iken (sınırlar içinde yani) tam "oh be herşey hallolmuş ne güzel gidiyorum" dedim ki egzozdan 1-2 patlama sesi ile beraber motor bir tekledi kendine geldi. Neyse ben devam ettim. 10-15 km sonra bir daha yaptı. Egzozdan yüksek bir patlama sesi ve sanki motor tüm ateşlemeyi keser gibi. Yine devam ettim. Bir süre sonra motor giderken stop ettim. Kenara çektim ve durdum. Motoru boşa aldım ve çalıştırdım. Herşey normal, ilk marşta çalıştı. Motor boştayken gazı verindce bir problem yok. Devir rahatça yükseliyor. Sonra vitese attım ve tam motosiklet 2000 devirde hareket edecekken yine stop etti. Allah allllaaaaah deyip boşa aldım yine çalıştı. Vitese taktım. Debriyaj sıkılı bir vaziyette gazı açtım. Motor 2000 devri biraz geçiyor sonra öksürüyor tıksırıyor yine stop ediyor.

    Aklıma şu baş belası yan ayak anahtarı geldi. Koltuğu çıkarttım. Yan ayaktan gelen kablonun bağlandığı soketi çıkardım ve küçük bir kablo vasıtasıyla kısa devre yaptım. Motoru çalıştırdım, vitese taktım ve gazı çevirdim. Haayydaaaaa çalışıyor Artık yan ayak switch'inden midir yoksa başka bir problem vardı da 3-5 dakika bekleyince motor kendine mi gelmiştir bilmiyorum ama 2 seferdir bu motorla yolda kalma tehlikesi geçiriyorum ona bozuluyorum. Hayır yollar ıssız, kurda kuşa yem olacam birgün

    Neyse uzatmayayım eve gelirken keyifli keyifli önce radara girdim bi 140 kaat ceza yedim üstüne.

    Sonrada eve yaklaşırken benim voltmetrenin değeri 12-13 volt'lara düştü. Hah dedim tam sırası yine şarj problemi. Eve gelince motor çalışırken akü voltajını ölçtüm. Dediğim gibi 12-13 arası birşey. En az 13.5 olması lazım. Regulatörün soketini çıkartıp çıkışını ölçtüm. 15-15.5 volt gibi. Yani gayet güzel çalışıyor. Ancak soketi takıyorum voltaj düşüyor 12-13'e. Yakınlarda bir motosiklet ustası vardı ona uğradım. Dedi ki normal akü şarj edilirken voltaj 14-15 gibi olur. Akü şarj edildikten sonra voltaj 12-13 lere düşer. Bana çok mantıklı gelmedi ama yemiş gibi görünüp eve döndüm. Gelirken hooopppp voltaj yine normal 13.5-15 arası.

    Çözemicez bu şarj olayını. Yabancı forumlarda da aynı belirtileri yaşayanlar var. Regulatörden çıkan artı uç önce 30 amperlik sigortaya geliyor. Ordan da direk olarak aküye gidiyor. Adamlar regulatörün + sından direk aküye kablo çekmişler ve olayı halletmişler ama arada sigorta falan yok yani bana çok emniyetli gelmedi. Ama regulatörle akü arasında bir yerlerde hafif bir kısa devre, bir kablo yanığı veya soket bozulması falan gibi birşey olduğu kesin. Çünkü en az 2 volt kayboluyor. Ben sigorta kutusundan şüpheleniyorum. Yarın bir kontrol edeceğim.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  6. #366
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün 200 km kadar dolaştım. Motosiklete bir voltmetre takmıştım ve sistemdeki gerilimi her daim görebiliyorum artık. Voltaj 13.5-15 arasında iken (sınırlar içinde yani) tam "oh be herşey hallolmuş ne güzel gidiyorum" dedim ki egzozdan 1-2 patlama sesi ile beraber motor bir tekledi kendine geldi. Neyse ben devam ettim. 10-15 km sonra bir daha yaptı. Egzozdan yüksek bir patlama sesi ve sanki motor tüm ateşlemeyi keser gibi. Yine devam ettim. Bir süre sonra motor giderken stop ettim. Kenara çektim ve durdum. Motoru boşa aldım ve çalıştırdım. Herşey normal, ilk marşta çalıştı. Motor boştayken gazı verindce bir problem yok. Devir rahatça yükseliyor. Sonra vitese attım ve tam motosiklet 2000 devirde hareket edecekken yine stop etti. Allah allllaaaaah deyip boşa aldım yine çalıştı. Vitese taktım. Debriyaj sıkılı bir vaziyette gazı açtım. Motor 2000 devri biraz geçiyor sonra öksürüyor tıksırıyor yine stop ediyor.

    Aklıma şu baş belası yan ayak anahtarı geldi. Koltuğu çıkarttım. Yan ayaktan gelen kablonun bağlandığı soketi çıkardım ve küçük bir kablo vasıtasıyla kısa devre yaptım. Motoru çalıştırdım, vitese taktım ve gazı çevirdim. Haayydaaaaa çalışıyor Artık yan ayak switch'inden midir yoksa başka bir problem vardı da 3-5 dakika bekleyince motor kendine mi gelmiştir bilmiyorum ama 2 seferdir bu motorla yolda kalma tehlikesi geçiriyorum ona bozuluyorum. Hayır yollar ıssız, kurda kuşa yem olacam birgün

    Neyse uzatmayayım eve gelirken keyifli keyifli önce radara girdim bi 140 kaat ceza yedim üstüne.

    Sonrada eve yaklaşırken benim voltmetrenin değeri 12-13 volt'lara düştü. Hah dedim tam sırası yine şarj problemi. Eve gelince motor çalışırken akü voltajını ölçtüm. Dediğim gibi 12-13 arası birşey. En az 13.5 olması lazım. Regulatörün soketini çıkartıp çıkışını ölçtüm. 15-15.5 volt gibi. Yani gayet güzel çalışıyor. Ancak soketi takıyorum voltaj düşüyor 12-13'e. Yakınlarda bir motosiklet ustası vardı ona uğradım. Dedi ki normal akü şarj edilirken voltaj 14-15 gibi olur. Akü şarj edildikten sonra voltaj 12-13 lere düşer. Bana çok mantıklı gelmedi ama yemiş gibi görünüp eve döndüm. Gelirken hooopppp voltaj yine normal 13.5-15 arası.

    Çözemicez bu şarj olayını. Yabancı forumlarda da aynı belirtileri yaşayanlar var. Regulatörden çıkan artı uç önce 30 amperlik sigortaya geliyor. Ordan da direk olarak aküye gidiyor. Adamlar regulatörün + sından direk aküye kablo çekmişler ve olayı halletmişler ama arada sigorta falan yok yani bana çok emniyetli gelmedi. Ama regulatörle akü arasında bir yerlerde hafif bir kısa devre, bir kablo yanığı veya soket bozulması falan gibi birşey olduğu kesin. Çünkü en az 2 volt kayboluyor. Ben sigorta kutusundan şüpheleniyorum. Yarın bir kontrol edeceğim.
    abi ne yaptın bakabildin mi sigorta kutusuna
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  7. #367
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Sigorta kutusundan hemen önceki soketlerde dahil olmak üzere neredeyse bütün soketlerin erkek ve dişi uçlarını söktüm. Oksitlenmiş olanlarını temizledim. 15 amperlik sigortaya giren uçlarda ısınma ve erime emareleri vardı. Orayla biraz ilgilendim. Tüm kablo uçlarını izole etmek için daralan makeron kullandım. Son olarakta tüm soketlere yalıtkan gres yağı sürdüm. Kısacası tüm elektrik sistemini elden geçirdim. Şu an için problem yok.

    Bu arada bir 160 km/saat hızı geçememe problemi vardı hatırlarsınız. Geçenlerde karbüratörleri söktüm. içlerindeki ana jet 125 lik imiş. Ben 137.5 ile değiştirdim. Bugün test sürüşü yaptım ama nafile. Benim motor 6. viteste 8000 RPM geçmiyor.

    Her türlü fikire ve tavsiyeye açığım.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  8. #368
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sigorta kutusundan hemen önceki soketlerde dahil olmak üzere neredeyse bütün soketlerin erkek ve dişi uçlarını söktüm. Oksitlenmiş olanlarını temizledim. 15 amperlik sigortaya giren uçlarda ısınma ve erime emareleri vardı. Orayla biraz ilgilendim. Tüm kablo uçlarını izole etmek için daralan makeron kullandım. Son olarakta tüm soketlere yalıtkan gres yağı sürdüm. Kısacası tüm elektrik sistemini elden geçirdim. Şu an için problem yok.

    Bu arada bir 160 km/saat hızı geçememe problemi vardı hatırlarsınız. Geçenlerde karbüratörleri söktüm. içlerindeki ana jet 125 lik imiş. Ben 137.5 ile değiştirdim. Bugün test sürüşü yaptım ama nafile. Benim motor 6. viteste 8000 RPM geçmiyor.

    Her türlü fikire ve tavsiyeye açığım.
    valla kardeş ne diyeceğimi şaşırdım benim motor 6. vites 5000 devirde 120 6000 devirde 140 ı görüyor 120 km hızı çok nadir geçtiğim için o konuda biraz dikkat etmedim bujileri değiştirme imkanın varsa bi dene ben orjinallerini söküp ngk iridyum buji taktığımda benimde 170 de ateşleme kesiliyordu bende orjinal bujileri geri taktım istersen sende bi bak bi bujileri filan yenile
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  9. #369

    Üyelik
    06 Şubat 2011
    slamlar bende daha iki gün önce 2005 model 2007 çıkışlı bir 650 comet aldım makina temiz daha önce 250 cc üstü motor kullanmadığım için bana çok seri güçlü ve hızlı geldi motoru piyasadan çok uygun fiyata düşürdüm hemen servise bıraktım ön farı zinciri sinyalleri yağını suyunu falan değiştiriyoruz bu makinayı uzun süredir kullanan arkadasların önerilerini ve dikkat etmem gereken yerleri bana söylemesini bekliyorum...

  10. #370
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Güncelleme

    Regülatörün (+) çıkışından akünün (+) ucuna direkt bir kablo bağlantısı yaptım. Araya 30A bir sigorta koydum. Şu an için voltaj 14.1-14.3V gibi ve çok stabil. Problem çözülmüş görünüyor ancak arka selenin altında yedek bir regülatör görev için hazır bekliyor yinede
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  11. #371
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncelleme

    Regülatörün (+) çıkışından akünün (+) ucuna direkt bir kablo bağlantısı yaptım. Araya 30A bir sigorta koydum. Şu an için voltaj 14.1-14.3V gibi ve çok stabil. Problem çözülmüş görünüyor ancak arka selenin altında yedek bir regülatör görev için hazır bekliyor yinede
    regülatör derken konjektörü kastediyorsunuz sanırım
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  12. #372
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Evet konjektörü kastediyorum. Bizde neden konjektör deniyor bilmiyorum ama parçanın ismi regülatör. Aslında sadece regülatör de değil. Hem regülatör hem de doğrultucu. İngilizcesi regulator/rectifier (reg/rec). Yani hem statörden gelen AC voltajı DC voltaja çeviriyor (rectifier) hem de bu voltajı sabit bir değerde tutuyor (regulator)
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  13. #373
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Arkadaslar sahibindende gt650 comet var. Uygun fiyata veriyor yalniz bir kere motor yapmis. Km 19 binde kazasiz hic dusmesi yok cicek gibi diyor. Adam Onceki sahibi guzel bakmamis subaplarda sorun vardi 200 km surat yapan makina bu tehlikeli olur diye yaptirdim vs dio. Sizce ne olursa olsun bu km motora motor yapilir mi ? Birde almak istesek tavsiye edermsnz. Ben er5 ile bunun aradinda kaldim yorumlara gore sorunlari var snrm.

  14. #374
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar sahibindende gt650 comet var. Uygun fiyata veriyor yalniz bir kere motor yapmis. Km 19 binde kazasiz hic dusmesi yok cicek gibi diyor. Adam Onceki sahibi guzel bakmamis subaplarda sorun vardi 200 km surat yapan makina bu tehlikeli olur diye yaptirdim vs dio. Sizce ne olursa olsun bu km motora motor yapilir mi ? Birde almak istesek tavsiye edermsnz. Ben er5 ile bunun aradinda kaldim yorumlara gore sorunlari var snrm.

    ben soruyu anlamadım ki.
    bu km bu motora yapılır mı ne demek?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:44 ----------

    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güncelleme

    Regülatörün (+) çıkışından akünün (+) ucuna direkt bir kablo bağlantısı yaptım. Araya 30A bir sigorta koydum. Şu an için voltaj 14.1-14.3V gibi ve çok stabil. Problem çözülmüş görünüyor ancak arka selenin altında yedek bir regülatör görev için hazır bekliyor yinede
    ne zamandırtakip ediyordum. problemi çözmüşolman gerçekten çok sevindirici....
    İnşallah hep böyle devam eder kardeşim
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  15. #375
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben soruyu anlamadım ki.
    bu km bu motora yapılır mı ne demek?[COLOR="Silver"]
    yani bir motosiklete heleki bu 650 lik bi makina ise 19 -20 km de iken rektefiye yaptırılmaması lazım diye düşünüyorum sizin yorumlarınız nedir diye sormak istedim.

  16. #376
    hlmky85 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul-içerenköy
    Motosikleti
    hyogt250r gitti :( gt 650 comet geldi :)) hala...
    benim makina 36 000 km oldu hala canavar gibi sorunsuz. bakımını iyi yaparsan oda seni üzmez...
    Elbet güneş birgün bizim için de doğar...
    Nasılsa su akar yatağını bulur...

  17. #377
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    arkadaslar bu motor forumdan bi arkadasındı hala ona mı ait

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29653520/detay

  18. #378
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Alıntı Dogan88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar bu motor forumdan bi arkadasındı hala ona mı ait

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29653520/detay
    Onu bilmiyorum ama fprumdan birilerinin motorunu arıyorsan yardımcı olayım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2632847/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43654947/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29899296/detay

    buda benim ki

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...43567328/detay

  19. #379
    Dogan88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    Izmir
    Motosikleti
    Crypton T115
    hepsi guzel motor fakat butceyi çok asıo benim ben sadece o sarı motorun kmsi orjinal mi merak ettim, güzel duruoduda.bütçeme uygun ya er-5 yada gt650 bakıom zaten . acelem yok tok alıcımıyım neyim :p

  20. #380
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07
    Arkadaşlar da tok satıcı zaten:D,bekleyeceksin piyasada fazla comet 650 yok...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler