Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250


    HYOSUNG GT 650 COMET TEKNİK ÖZELLİKLERİ

    Motor tipi : DOHC, 8 Sübap, Su Soğutmalı, V-tvin(90C)
    Çalıştırma sistemi : Elektrik
    Hacim : 647 cc
    Silindir adedi : 2
    Maksimum Güç : 79 Hp
    Maksimum tork : 68.1 Nm / 7500 rpm
    UxGxY : 2060x655x112 mm
    Tekerlek mesafesi : 1435 mm
    Yerden yüksekliği : 130 mm
    Ağırlık : 196 kg
    Vites Adedi : 6
    Ön Fren : Çift Disk
    Arka Fren : Disk
    Ön Lastik : 120/60 - ZR 17 55W
    Arka Lastik : 160/60 - ZR 17 69W
    Sele Yüksekliği : 780 mm
    Yakıt Tank Kapasitesi : 17 lt
    Akü : 12V 12Ah


    Merhaba arkadaşlar,
    Yeni bir GT 650 Comet kullanıcısı olarak Comete ait bir konu başlığı bulamadım. Comet sahibi arkadaşları bu konuya bekliyorum.
    Karşılaştığımız sorunlar, modifiyeler, çözümler ve daha birçok şeyi bu konu altında paylaşabiliriz..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Sanırım benden başka GT 650 Comet kullanıcısı yok bu forumda

  3. #3
    frontier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul / Merter
    Gerekli bi başlıktı kullandığınız cometin modelinin kmsini yakıtını varsa sorunlarını bizimle paylaşırsanız almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olacaktır.

  4. #4
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Ben Comet'imi yeni aldım. Şu an 660 km deyim. Kappa KA 660 ön cam ve Shad 52 litre topcase taktım. Şu an için herhangi bir problemim yok. Aletin egzost sesi , torku çok yeterli. Şu an rodajda olduğum için 6000 deviri geçmiyorum. Rodajdan sonra asıl performansını öğreneceğim.
    Fakat ön cam düşünenlere Kappa KA 660'ın pek de uygun olduğunu söyleyemeyeceğim çünkü biraz büyük. Daha düşük hızlarda gitmek için. 150 km/s dan sonra dengeyi etkiler gibi duruyor. Zaten bu sebeple mümkün olduğu kadar yatırdım.

  5. #5

    Üyelik
    17 Eylül 2008
    Şehir
    Bayrampaşa
    Motosikleti
    GT250R
    gt250r topiğine takılan bi kaç kişi vardı sankii neyse abi resimleri atsana topcaseli nasıl duruyor acaba
    "Hayallerinin olması önemli bir şey..." Das Experiment
    [B]34 YVV 98[/B]

  6. #6
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    GT250R topiğine arada yazıyordum ben de.. Oraya da yollamıştım.

    http://www.motosiklet.net/forum/memb...albums118.html

    Cam fotodaki haliyle çok dikti o yüzden yatırdım iyice. Şu anki hali dengeyi daha az bozacak şekilde oldu gibi.
    Son halinin fotolarını da eklerim..

  7. #7

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Sahibinden'de 9900 TL bir tane sıfır var, bence almak isteyenler kaçırmasın. Bir tane de 7500' 500 KM'de var.

  8. #8
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    şu an rodajta olduğu için sıkıştırmıyorsun galiba...zaten cometleri beğeniyordum 650 likleride güzel görünüyor...Hyodan farklı olarak ön cam eklenmiş diye gördüm 4.Leventde...

    Kanunının bu markaya kattığı tek teker bence ödeme hususundaki kolaylıklar...Globalde peşin verip aldığın makinayı Kanunide daha ödeme kolaylıkları avantajlarıyla ulaşabiliyor diye düşünüyorum...er5 e 6-6500 vereceğime bir comet 650 ye para bağlarım daha iyi...ama st ye değil Hyo comet 650 ye...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  9. #9
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    Alıntı SAd0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt250r topiğine takılan bi kaç kişi vardı sankii neyse abi resimleri atsana topcaseli nasıl duruyor acaba
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  10. #10
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Geçtiğimiz haftasonu memleketim Çanakkaleye gittim geldim. Her ne kadar Çanakkale-İzmir yolunun bir bölümünde hala çalışma olsa da güzel bir yolculuk oldu. Başıma gelen tek kötü şey motoru ilk aldığımdan beri şüphelendiğim akünün, bitmesi sonucu Ayvalıkta mola verdikten sonra marş basmaması oldu. Neyseki aktarma ile çalıştırıp devam ettim. Tahmin ettiğim gibi konjüktörde(yanlış yazmış olabilirim) problem varmış. Çanakkale servisinde hemen değiştirdiler. Böylelikle o sorundan da kurtulmuş oldum.

    Dönüşde İzmir içindeki çevre yolunda rodajımın da bitmesiyle biraz gaz açtım. Yüksek hızı fazla sevmeyen biri olarak 160 km/s yaptım kısa bir süre. O da denemek için çok kısa bir süre , zaten üzerini de denemeyi düşünmüyorum. Ama bu hıza 7 bin devirde çıkabiliyor ki 13 bin devirllik bir motor olduğunu düşündüğümüzde herhalde hız meraklılarını tatmin edecek hızlara erişecek. Beni hızdan çok tork ildilendiriyor ki aletin torku çok iyi. Sollamalarda çok büyük kolaylık sağlıyor.

    Bu arada merak etmiş olanlar olabilir. Ortalama 100 km/s hız ile 320 km de 43 TL lik benzin harcadı ki bu da 4.3 litre/ 100 km yapıyor. 650 cc lik bir motosiklet için çok iyi gibi geldi bana. Eski motosikletim 2007 model Transalpin en iyi değeri 6 litreydi.

  11. #11
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçtiğimiz haftasonu memleketim Çanakkaleye gittim geldim. Her ne kadar Çanakkale-İzmir yolunun bir bölümünde hala çalışma olsa da güzel bir yolculuk oldu. Başıma gelen tek kötü şey motoru ilk aldığımdan beri şüphelendiğim akünün, bitmesi sonucu Ayvalıkta mola verdikten sonra marş basmaması oldu. Neyseki aktarma ile çalıştırıp devam ettim. Tahmin ettiğim gibi konjüktörde(yanlış yazmış olabilirim) problem varmış. Çanakkale servisinde hemen değiştirdiler. Böylelikle o sorundan da kurtulmuş oldum.

    Dönüşde İzmir içindeki çevre yolunda rodajımın da bitmesiyle biraz gaz açtım. Yüksek hızı fazla sevmeyen biri olarak 160 km/s yaptım kısa bir süre. O da denemek için çok kısa bir süre , zaten üzerini de denemeyi düşünmüyorum. Ama bu hıza 7 bin devirde çıkabiliyor ki 13 bin devirllik bir motor olduğunu düşündüğümüzde herhalde hız meraklılarını tatmin edecek hızlara erişecek. Beni hızdan çok tork ildilendiriyor ki aletin torku çok iyi. Sollamalarda çok büyük kolaylık sağlıyor.

    Bu arada merak etmiş olanlar olabilir. Ortalama 100 km/s hız ile 320 km de 43 TL lik benzin harcadı ki bu da 4.3 litre/ 100 km yapıyor. 650 cc lik bir motosiklet için çok iyi gibi geldi bana. Eski motosikletim 2007 model Transalpin en iyi değeri 6 litreydi.
    dostum bende de GV650 var birebir aynı motor ve her ne hikmetse konjektör sorunu bendede oldu ve şükür atlattık bu sorunu.Gözle görünen tek fark GV650 nin radyatörünün aşağıya doğru dik uzanması.

    Sürat konusunda fazlasıyla tatminkar.Bende 170 üstü süratleri çok sevmiyorum.Arada bir denemek ve motorun sığlaşmasını engellemek için 210 üstü süratlere çıkıyorum.GV650 formunda 235km/h kadar çıkan abilerimiz var.Ben cesaret edemiyorum ve o tip süratlerde kendi motosiklet kullanma karakterinden uzaklaşıyorum.GV650 Cruiser olduğu için aero dinamik ve oturuş pozisyonundan dolayı 210 üstü hızlarda rüzgarla baya cebelleşiyorum,SS makine gibi deponun üstüne yatmak zorunda kalıyorum.GT650 comet yapısı itibariyle rüzgar daha az etkiler...En iyisi sağlıklı olabilecek en uygun hızda gitmek... fakat elinin altındada o büyük gücü hissetmek sollamalarda falan verdiği cesaret bambaşka..

    Yeni modellerin enjeksiyonlu olması gerçekten çok fark ettirmiş 100km'de 4.3 oran 73hp lik motor için muhteşem valla
    Geçen hafta 200 kmyi 27TL lik 95 oktanla bitirdim.Buda km'de 13,5-14,0 krş yaptı.Üstelik benimki Hyo karbüratörlü modeli,Ortalama sürat 110 civarı ve %80 sakin kullanımdı.

    Bir haftadır bende Ayvalıktayım uzun bir seyahate çıktım.Görşebilirdik.Aynı motor aksamına sahip olduğumuz için GV650 formundanda size yarayan şeyler çıkabilir diye düşünüyorum.
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  12. #12
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Aslında niyetli olmamama rağmen bıyık altından takip ettiğim bir model.Tipide gayet güzel.Motor teknolojiside V-Storm'la aynı olduğu içinde tercih sebebi olan bir makina.slamdunk'ın belirttiği 7500liraya satılan makinayıda takip ediyorum ama takas yazmadığı için arayıp sormadım.Eleman takas yapsa aslında düşünmeden girerdim olaya.
    Tek koruyucumuz var,O'da bizi çok sevdiği için birer birer yanına alıyor.
    Oğuz

  13. #13
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    hayırlı olsun renk de çok güzel kazasız belasız.
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  14. #14
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    hayırlı olsun renk de çok güzel kazasız belasız.
    Teşekkür ederim.

    Bu arada ben Cometi sıfır almama rağmen 2007 model. Bayinin elinde son kalan Cometi aldım. Bu yüzden benim motor da karbüratörlü. Karbüratör veya enjeksiyonlu olması motorun yakıt harcamasını etkilemiyor. Bunu Motoron dergisinin testinde kanıtlamışlardı. Hatta karbüratörlü birazcık daha az yakmıştı.
    Konjüktör sorununa gelince servisteki usta aynen şöyle dedi "Bu motorlarda konjüktör ve dijital gösterge sorunu oluyor genelde. Sende analog gösterge olduğuna göre ve konjüktör de değiştiğine göre bi daha kolay kolay problemle karşılaşmazsın."

    Bu arada motorun konjüktörü Suzuki GS 500'ünki ile aynıymış.

  15. #15
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    . Sende analog gösterge olduğuna göre ve konjüktör de değiştiğine göre bi daha kolay kolay problemle karşılaşmazsın."

    Bu arada motorun konjüktörü Suzuki GS 500'ünki ile aynıymış.
    yok ya GV650 de dijital gösterge var GS 500 ün konjektörü ile aynı olduğu konusunda eminmisin ya ?? keşke bi kaç ay önce öğrenseydim bunu!!!!
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  16. #16
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok ya GV650 de dijital gösterge var GS 500 ün konjektörü ile aynı olduğu konusunda eminmisin ya ?? keşke bi kaç ay önce öğrenseydim bunu!!!!
    gs50 ün konjektörü pek öyle ucuz ve kolay bulunan bişey değil benden söylemesi
    .....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....

  17. #17
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Eminim çünkü Çanakkalede Hyosung servisi aynı zamanda da Suzuki servisi. Ustanın elinde o an Hyosung konjüktörü olmadığı için ve benim de ertesi gün erken yola çıkacak olmam dolayısıyla GS500 konjüktörü takıldı benim motoruma. Zaten ilk defa takmıyormuş usta 3-4 kez bu problemle gelen oldu onlara da GS500 konjüktörü taktım dedi.

  18. #18

    Üyelik
    01 Mayıs 2009
    Şehir
    İst. Üsküdar
    xj6 alacaktım
    onun yerine bunu almam için bir sebep söyleyebilecek var mıdır ki?

  19. #19
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    En önemli sebep tabiiki fiyat.. Aralarında çok büyük bir fiyat farkı var. Ne yalan söyleyeyim aynı fiyatlarda olsalar alacağım motosiklet XJ6 Diversion olur. Fakat 6-7 bin liralık fark çok büyük bir fark. Eğer amacın hız yapmaksa GT 650 hız olarak XJ6 dan aşağı kalmaz hatta beli biraz daha hızlı bile olabilir.

  20. #20
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Birçok konjektör birçok mootora uyar yeterki çıkışları yani besleme leri uysun yoksa farketmez arkadaşımın 600 rr motorunun bozuldu orjinaline 550 lira dediler kahramanlardan levent abime gittim aldım aynısından 15 liraya taktık motoruna canavar gibi oldu aylarca sorunsuz kullandı,hemen orjinali diye servislere bayılmayın paraları yazık günah araştırın çoğu birbirine uyar soketleri faklı olsun fişleri değişir 550 lira konjektörmü olur yaw ayıp valla milleti enayimi sanıyorlar.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler