Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
7.jpg


HYOSUNG GT 650 COMET TEKNİK ÖZELLİKLERİ

Motor tipi : DOHC, 8 Sübap, Su Soğutmalı, V-tvin(90C)
Çalıştırma sistemi : Elektrik
Hacim : 647 cc
Silindir adedi : 2
Maksimum Güç : 79 Hp
Maksimum tork : 68.1 Nm / 7500 rpm
UxGxY : 2060x655x112 mm
Tekerlek mesafesi : 1435 mm
Yerden yüksekliği : 130 mm
Ağırlık : 196 kg
Vites Adedi : 6
Ön Fren : Çift Disk
Arka Fren : Disk
Ön Lastik : 120/60 - ZR 17 55W
Arka Lastik : 160/60 - ZR 17 69W
Sele Yüksekliği : 780 mm
Yakıt Tank Kapasitesi : 17 lt
Akü : 12V 12Ah


Merhaba arkadaşlar,
Yeni bir GT 650 Comet kullanıcısı olarak Comete ait bir konu başlığı bulamadım. Comet sahibi arkadaşları bu konuya bekliyorum.
Karşılaştığımız sorunlar, modifiyeler, çözümler ve daha birçok şeyi bu konu altında paylaşabiliriz..
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Sanırım benden başka GT 650 Comet kullanıcısı yok bu forumda :pale:
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
Gerekli bi başlıktı kullandığınız cometin modelinin kmsini yakıtını varsa sorunlarını bizimle paylaşırsanız almayı düşünen arkadaşlara yardımcı olacaktır.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Ben Comet'imi yeni aldım. Şu an 660 km deyim. Kappa KA 660 ön cam ve Shad 52 litre topcase taktım. Şu an için herhangi bir problemim yok. Aletin egzost sesi , torku çok yeterli. Şu an rodajda olduğum için 6000 deviri geçmiyorum. Rodajdan sonra asıl performansını öğreneceğim.
Fakat ön cam düşünenlere Kappa KA 660'ın pek de uygun olduğunu söyleyemeyeceğim çünkü biraz büyük. Daha düşük hızlarda gitmek için. 150 km/s dan sonra dengeyi etkiler gibi duruyor. Zaten bu sebeple mümkün olduğu kadar yatırdım.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
gt250r topiğine takılan bi kaç kişi vardı sankii neyse abi resimleri atsana topcaseli nasıl duruyor acaba
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Sahibinden'de 9900 TL bir tane sıfır var, bence almak isteyenler kaçırmasın. Bir tane de 7500' 500 KM'de var.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şu an rodajta olduğu için sıkıştırmıyorsun galiba...zaten cometleri beğeniyordum 650 likleride güzel görünüyor...Hyodan farklı olarak ön cam eklenmiş diye gördüm 4.Leventde...

Kanunının bu markaya kattığı tek teker bence ödeme hususundaki kolaylıklar...Globalde peşin verip aldığın makinayı Kanunide daha ödeme kolaylıkları avantajlarıyla ulaşabiliyor diye düşünüyorum...er5 e 6-6500 vereceğime bir comet 650 ye para bağlarım daha iyi...ama st ye değil Hyo comet 650 ye...
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Geçtiğimiz haftasonu memleketim Çanakkaleye gittim geldim. Her ne kadar Çanakkale-İzmir yolunun bir bölümünde hala çalışma olsa da güzel bir yolculuk oldu. Başıma gelen tek kötü şey motoru ilk aldığımdan beri şüphelendiğim akünün, bitmesi sonucu Ayvalıkta mola verdikten sonra marş basmaması oldu. Neyseki aktarma ile çalıştırıp devam ettim. Tahmin ettiğim gibi konjüktörde(yanlış yazmış olabilirim) problem varmış. Çanakkale servisinde hemen değiştirdiler. Böylelikle o sorundan da kurtulmuş oldum.

Dönüşde İzmir içindeki çevre yolunda rodajımın da bitmesiyle biraz gaz açtım. Yüksek hızı fazla sevmeyen biri olarak 160 km/s yaptım kısa bir süre. O da denemek için çok kısa bir süre , zaten üzerini de denemeyi düşünmüyorum. Ama bu hıza 7 bin devirde çıkabiliyor ki 13 bin devirllik bir motor olduğunu düşündüğümüzde herhalde hız meraklılarını tatmin edecek hızlara erişecek. Beni hızdan çok tork ildilendiriyor ki aletin torku çok iyi. Sollamalarda çok büyük kolaylık sağlıyor.

Bu arada merak etmiş olanlar olabilir. Ortalama 100 km/s hız ile 320 km de 43 TL lik benzin harcadı ki bu da 4.3 litre/ 100 km yapıyor. 650 cc lik bir motosiklet için çok iyi gibi geldi bana. Eski motosikletim 2007 model Transalpin en iyi değeri 6 litreydi.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
Geçtiğimiz haftasonu memleketim Çanakkaleye gittim geldim. Her ne kadar Çanakkale-İzmir yolunun bir bölümünde hala çalışma olsa da güzel bir yolculuk oldu. Başıma gelen tek kötü şey motoru ilk aldığımdan beri şüphelendiğim akünün, bitmesi sonucu Ayvalıkta mola verdikten sonra marş basmaması oldu. Neyseki aktarma ile çalıştırıp devam ettim. Tahmin ettiğim gibi konjüktörde(yanlış yazmış olabilirim) problem varmış. Çanakkale servisinde hemen değiştirdiler. Böylelikle o sorundan da kurtulmuş oldum.

Dönüşde İzmir içindeki çevre yolunda rodajımın da bitmesiyle biraz gaz açtım. Yüksek hızı fazla sevmeyen biri olarak 160 km/s yaptım kısa bir süre. O da denemek için çok kısa bir süre , zaten üzerini de denemeyi düşünmüyorum. Ama bu hıza 7 bin devirde çıkabiliyor ki 13 bin devirllik bir motor olduğunu düşündüğümüzde herhalde hız meraklılarını tatmin edecek hızlara erişecek. Beni hızdan çok tork ildilendiriyor ki aletin torku çok iyi. Sollamalarda çok büyük kolaylık sağlıyor.

Bu arada merak etmiş olanlar olabilir. Ortalama 100 km/s hız ile 320 km de 43 TL lik benzin harcadı ki bu da 4.3 litre/ 100 km yapıyor. 650 cc lik bir motosiklet için çok iyi gibi geldi bana. Eski motosikletim 2007 model Transalpin en iyi değeri 6 litreydi.

dostum bende de GV650 var birebir aynı motor ve her ne hikmetse konjektör sorunu bendede oldu ve şükür atlattık bu sorunu.Gözle görünen tek fark GV650 nin radyatörünün aşağıya doğru dik uzanması.

Sürat konusunda fazlasıyla tatminkar.Bende 170 üstü süratleri çok sevmiyorum.Arada bir denemek ve motorun sığlaşmasını engellemek için 210 üstü süratlere çıkıyorum.GV650 formunda 235km/h kadar çıkan abilerimiz var.Ben cesaret edemiyorum ve o tip süratlerde kendi motosiklet kullanma karakterinden uzaklaşıyorum.GV650 Cruiser olduğu için aero dinamik ve oturuş pozisyonundan dolayı 210 üstü hızlarda rüzgarla baya cebelleşiyorum,SS makine gibi deponun üstüne yatmak zorunda kalıyorum.GT650 comet yapısı itibariyle rüzgar daha az etkiler...En iyisi sağlıklı olabilecek en uygun hızda gitmek... fakat elinin altındada o büyük gücü hissetmek sollamalarda falan verdiği cesaret bambaşka..

Yeni modellerin enjeksiyonlu olması gerçekten çok fark ettirmiş 100km'de 4.3 oran 73hp lik motor için muhteşem valla:cat:
Geçen hafta 200 kmyi 27TL lik 95 oktanla bitirdim.Buda km'de 13,5-14,0 krş yaptı.Üstelik benimki Hyo karbüratörlü modeli,Ortalama sürat 110 civarı ve %80 sakin kullanımdı.

Bir haftadır bende Ayvalıktayım uzun bir seyahate çıktım.Görşebilirdik.Aynı motor aksamına sahip olduğumuz için GV650 formundanda size yarayan şeyler çıkabilir diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Aslında niyetli olmamama rağmen bıyık altından takip ettiğim bir model.Tipide gayet güzel.Motor teknolojiside V-Storm'la aynı olduğu içinde tercih sebebi olan bir makina.slamdunk'ın belirttiği 7500liraya satılan makinayıda takip ediyorum ama takas yazmadığı için arayıp sormadım.Eleman takas yapsa aslında düşünmeden girerdim olaya.
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
hayırlı olsun renk de çok güzel kazasız belasız.
Teşekkür ederim.

Bu arada ben Cometi sıfır almama rağmen 2007 model. Bayinin elinde son kalan Cometi aldım. Bu yüzden benim motor da karbüratörlü. Karbüratör veya enjeksiyonlu olması motorun yakıt harcamasını etkilemiyor. Bunu Motoron dergisinin testinde kanıtlamışlardı. Hatta karbüratörlü birazcık daha az yakmıştı.
Konjüktör sorununa gelince servisteki usta aynen şöyle dedi "Bu motorlarda konjüktör ve dijital gösterge sorunu oluyor genelde. Sende analog gösterge olduğuna göre ve konjüktör de değiştiğine göre bi daha kolay kolay problemle karşılaşmazsın."

Bu arada motorun konjüktörü Suzuki GS 500'ünki ile aynıymış.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
. Sende analog gösterge olduğuna göre ve konjüktör de değiştiğine göre bi daha kolay kolay problemle karşılaşmazsın."

Bu arada motorun konjüktörü Suzuki GS 500'ünki ile aynıymış.

yok ya GV650 de dijital gösterge var:) GS 500 ün konjektörü ile aynı olduğu konusunda eminmisin ya ?? keşke bi kaç ay önce öğrenseydim bunu!!!!
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Eminim çünkü Çanakkalede Hyosung servisi aynı zamanda da Suzuki servisi. Ustanın elinde o an Hyosung konjüktörü olmadığı için ve benim de ertesi gün erken yola çıkacak olmam dolayısıyla GS500 konjüktörü takıldı benim motoruma. Zaten ilk defa takmıyormuş usta 3-4 kez bu problemle gelen oldu onlara da GS500 konjüktörü taktım dedi.
 
Katılım
1 May 2009
Mesajlar
18
xj6 alacaktım
onun yerine bunu almam için bir sebep söyleyebilecek var mıdır ki?
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
En önemli sebep tabiiki fiyat.. Aralarında çok büyük bir fiyat farkı var. Ne yalan söyleyeyim aynı fiyatlarda olsalar alacağım motosiklet XJ6 Diversion olur. Fakat 6-7 bin liralık fark çok büyük bir fark. Eğer amacın hız yapmaksa GT 650 hız olarak XJ6 dan aşağı kalmaz hatta beli biraz daha hızlı bile olabilir.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Birçok konjektör birçok mootora uyar yeterki çıkışları yani besleme leri uysun yoksa farketmez arkadaşımın 600 rr motorunun bozuldu orjinaline 550 lira dediler kahramanlardan levent abime gittim aldım aynısından 15 liraya taktık motoruna canavar gibi oldu aylarca sorunsuz kullandı,hemen orjinali diye servislere bayılmayın paraları yazık günah araştırın çoğu birbirine uyar soketleri faklı olsun fişleri değişir 550 lira konjektörmü olur yaw ayıp valla milleti enayimi sanıyorlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst