Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #321
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    sıfır 250cc fiyatınında altında 4.000km de 650cc İnanılır gibi değil...Kazası sorunu yoksa düşünmeden alınır,zarar etme ihtimali olmadığı gibi bu fiyata sürüş keyfine doyum olmaz bence.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #322
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı freeman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba
    param yettiğince bir650 akmak istiyorum o yüzden foruma danışmak istedim
    bu motosikleti sahip olan aramızda mı yada bilen gören var mı
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33043324/detay
    teşekkürler
    kardeş kesinlikle inanma sen o km ye egzost manifoltuna bir bak benim motosikletim 17 binde ve o kadar kötü değil

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:15 ----------

    ha bu arada arkadaş ben bu ülkede bi kaç kez kawasaki almış ve çok yakın arkadaşlarımında kawasaki alıp çok büyük zararlar ve zorluklar çektiğini görmüş bir adamım
    bu ülkede kawasaki yi z moto getirdiği sürece
    kawasaki alacağıma
    taksim meydanına çıkıp yokmu beni ......... diye bağırırım daha iyi
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  3. #323
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Merhabalar. Bende dün itibariyle bir GT 650 Comet sahibiyim. Motoru İstanbul'dan Malatya'ya sürerek getirdim. Hızlanması, torku, titreşimi frenleri vb. bence çok güzel. Yalnız kıçımın bu kadar ağrıdığını hiç hatırlamıyorum. Son iki yıldır motora binmediğim için mi yoksa Cometlerin selesi mi rahatsız acaba ? İçinizde selesini modifiye eden oldu mu ? Birde gece sürerken farlarımın gücü gidip geliyor. Yani bazen parlak baze sönük yanıyor. Önceki sayfalarda sözü geçen konjektör arızası olabilir mi ?
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  4. #324
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Bende dün itibariyle bir GT 650 Comet sahibiyim. Motoru İstanbul'dan Malatya'ya sürerek getirdim. Hızlanması, torku, titreşimi frenleri vb. bence çok güzel. Yalnız kıçımın bu kadar ağrıdığını hiç hatırlamıyorum. Son iki yıldır motora binmediğim için mi yoksa Cometlerin selesi mi rahatsız acaba ? İçinizde selesini modifiye eden oldu mu ? Birde gece sürerken farlarımın gücü gidip geliyor. Yani bazen parlak baze sönük yanıyor. Önceki sayfalarda sözü geçen konjektör arızası olabilir mi ?
    kardeş senin bahsettiğin olay sargı arızası gibi konjektörün giderse eğer elektriği tamamen keser aküde kalan son kırıntıları kullanıyorsundur
    güvendiğin bir oto elektrikçide hem konjektörü hem sargını kontrol ettir bence
    sele gayet rahat bence uzun süredir motor kullanmadığından kendini sıkmışsındır yani rahat değilde kendini kasarak (korku heyecan karışımı) sürdüğünden oluyo
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  5. #325
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Evet biraz gergin sürmüş olabilirim. İstanbul trafiğinde önce çok sıktım kendimi. Sonra otobanda biraz bastırdım. Bugün Ankara'dan gelirkende çok rüzgar vardı tırstım biraz. Hani uzun bir süreden sonra bir gün bisiklete binersiniz de kaba etleriniz acır ya aynen öyle şu anda. Bileklerin ve dirseklerin ağrısını hiç söylemiyorum bile
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  6. #326
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet biraz gergin sürmüş olabilirim. İstanbul trafiğinde önce çok sıktım kendimi. Sonra otobanda biraz bastırdım. Bugün Ankara'dan gelirkende çok rüzgar vardı tırstım biraz. Hani uzun bir süreden sonra bir gün bisiklete binersiniz de kaba etleriniz acır ya aynen öyle şu anda. Bileklerin ve dirseklerin ağrısını hiç söylemiyorum bile
    bilek ve dirsek ağrısı gidonu aşırı sıktığından olur yazın motorumu ilk dışarı çıkardığım bir kaç gün olur bendede bir kaç ay sürmeyince kasılıyorum ondan oluyo
    motora alışınca geçer hiç sıkma canını
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  7. #327
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Regulatörü değiştirdim problem sona erdi. YBR125 regulatörü .20 TL. Biraz uğraşla motosiklete uyarladım.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  8. #328
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş kesinlikle inanma sen o km ye egzost manifoltuna bir bak benim motosikletim 17 binde ve o kadar kötü değil

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:15 ----------

    ha bu arada arkadaş ben bu ülkede bi kaç kez kawasaki almış ve çok yakın arkadaşlarımında kawasaki alıp çok büyük zararlar ve zorluklar çektiğini görmüş bir adamım
    bu ülkede kawasaki yi z moto getirdiği sürece
    kawasaki alacağıma
    taksim meydanına çıkıp yokmu beni ......... diye bağırırım daha iyi
    senin bu kawa takıntın nedir ya

    neyse, ilandaki motorla ilgili olarak uzun süre yatan araçların egzoslarında daha fazla pas olur (bu otomobillerde de böyledir) o yüzden km'e göre kıyaslamamak lazım manifold'daki pas olayını.

    aklınıza yatıyorsa bir usta ile gidip bakın, fren balatalarından / disklerinden lastik dişlerindende anlaşılır km'de bir oynama olup olmadığı.

    iyi bir usta zaten anlayacaktır motorun sesinden bir sorun olup olmadığını.

    ayrıca varsa servis kaydı isteyin, km'yi öğrenmek için daha iyi bir yöntem olur.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  9. #329
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Motoruna orta sehpa taktıran var mı ?
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  10. #330
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    kardeş selam ybr 125 konjektörün amperi kaçki uydu acaba benim gv ye deuyarmı nasıl uyarladın

  11. #331
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Konjektörler farklıdır ama çoğu değişik motora uyarlanabilir biraz elektrik bilgin olsun halledersin yada anlayan motorcun olsun.Arkadaşımın CBR 600 RR motoruna 20 lira aldığımız konjektörü uyarladık ve sorun çözüldü hemen servisten orjinalini almak gerekmiyor uçuk paralar istiyor servisler sadece elektrik bilgin olsun sorun yok zaten 5 6 7 uçlu oluyorlar hangisi elektirk hangisi şase hangisi besleme bil sorunu çözersin.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  12. #332
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş selam ybr 125 konjektörün amperi kaçki uydu acaba benim gv ye deuyarmı nasıl uyarladın
    Regulatörlerin herhangi bir amper değeri yok. Konjektör dediğimiz ve gerçek adı regulator/rectifier olan parçanın görevi motorun alternatörü tarafından üretilen AC akımı DC akıma çevirmek ve bu DC akımı sabit tutarak akünün şarjını sağlamak.

    Bizim motosikletlerde 5 uçlu bir regulatör var. Bu uçların 3 adedi AC akım girişi.(3 fazlı olduğu için) Diğer iki uç ise DC akımın artı ve eksi çıkışları. Küçük bir modifikasyonla hemen hemen tüm regulatörler takılabilir diye düşünüyorum.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  13. #333
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı TOP SPEED adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konjektörler farklıdır ama çoğu değişik motora uyarlanabilir biraz elektrik bilgin olsun halledersin yada anlayan motorcun olsun.Arkadaşımın CBR 600 RR motoruna 20 lira aldığımız konjektörü uyarladık ve sorun çözüldü hemen servisten orjinalini almak gerekmiyor uçuk paralar istiyor servisler sadece elektrik bilgin olsun sorun yok zaten 5 6 7 uçlu oluyorlar hangisi elektirk hangisi şase hangisi besleme bil sorunu çözersin.
    bizim gv 650 lerde kronık bir konjektör arızası var.sorunu çözebilecek sadece tata konjektör var onun gelmesini bekliyoruz.3 adet konjektör 2 adet akü yaktık şimdiye kadar.

  14. #334
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Bence Tata konjektörü beklemene gerek yok. Muhtemelen GT650 ve GV650'nin elektrik sistemleri aynıdır. Zaten motosikletlerin elektrik sistemleri çok karmaşık değil. Benim taktığım YBR regulatörü neredeyse ısınmıyor bile. Eğer istersen nasıl taktığımı birkaç resimle anlatabilirim.

    Bu arada devamlı konjektör yakıyorsan alternatöründe arızalı olabilir. Ölçümünü yap bence. Motor 5000 devirdeyken 70 Vac üzerinde bir gerilim üretmesi lazım. Eğer bunun çok çok üzerinde veya altında üretiyorsa stator denen parçanın da elden geçmesi gerekiyor olabilir. Bir çaylak tavsiyesi
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  15. #335
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Bu arada benim motosiklet 160 km/s'in üzerine çıkmıyor. Sürat 160'a doğru gelirken motor stop ediyor. Nedeni hakkında fikri olan var mı ?
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  16. #336
    KARANIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2010
    Şehir
    sarıyer
    Motosikleti
    fz6 Fazer
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence Tata konjektörü beklemene gerek yok. Muhtemelen GT650 ve GV650'nin elektrik sistemleri aynıdır. Zaten motosikletlerin elektrik sistemleri çok karmaşık değil. Benim taktığım YBR regulatörü neredeyse ısınmıyor bile. Eğer istersen nasıl taktığımı birkaç resimle anlatabilirim.

    Bu arada devamlı konjektör yakıyorsan alternatöründe arızalı olabilir. Ölçümünü yap bence. Motor 5000 devirdeyken 70 Vac üzerinde bir gerilim üretmesi lazım. Eğer bunun çok çok üzerinde veya altında üretiyorsa stator denen parçanın da elden geçmesi gerekiyor olabilir. Bir çaylak tavsiyesi
    teşekkürler tavsiyen için ama gt 650 comet te kullanılan bir konjektörde denedik,olmadı statördede arıxa yok dedi usta.bence senin konjektör yine canını sıkacak gibi.inşallah değildir tabikii akünü besleyemiyorsa akünü boşaltabilir bende aynısı oluyordu.

  17. #337
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Alıntı KARANIM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler tavsiyen için ama gt 650 comet te kullanılan bir konjektörde denedik,olmadı statördede arıxa yok dedi usta.bence senin konjektör yine canını sıkacak gibi.inşallah değildir tabikii akünü besleyemiyorsa akünü boşaltabilir bende aynısı oluyordu.

    Benim taktığım konjektör aküyü besliyor. Motor 5000 devirdeyken akü voltajının 13.5-15 V arasında olması gerekiyor. Ölçümünü bizzat kendim yapıyorum. Regulatör aküyü beslemese sürüş esnasında farlar sürekli yandığından akünün şimdiye kadar çoktan bitmesi veya en azından zayıflaması lazımdı. Ama sabahları tek marşta motor çalışıyor.

    Statöründe ölçümünü yapabilirisin. 5000 devirde en az 70 VAC üretmesi lazım.

    Ustan umarım regulatörün uçlarını doğru bağlıyordur. Yanlış bağlanan uçlar regulatörü anında yakar diye düşünüyorum.Çünkü içinde transistör gibi devre elemanları var.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  18. #338
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı shi_bumi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada benim motosiklet 160 km/s'in üzerine çıkmıyor. Sürat 160'a doğru gelirken motor stop ediyor. Nedeni hakkında fikri olan var mı ?
    650 lik motosiklet 160 üzri hıza çok rahat çıkması lazım stop etme sorunu karbüratörlü motorsa karbüratörün kirlenmiş olabilir
    ama bence %90 ihtimalle bujilerinde sorun vardır bi kontrol ettir
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  19. #339
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Yabancı forumlarda AIS iptali denen bir konuya rastladm. Anladığım kadarıyla arabalardaki EGR valfi benzeri birşey. AIS iptal kitleri satılıyor. Motosikletine uygulayan var mı ? Egzoz valflerini koruduğu ve egzozda meydana gelen patlama seslerini engellediğini söylüyorlar.
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen

  20. #340
    shi_bumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilia Caponord
    Made kimse birşey söylemiyor ben kendi kendime konuşayım bari.

    Ben motorumda bulunan AIS sistemini (Sadece ön silindirde var) iptal ettim. Ekzozdan çıkan patlama sesleri baya azaldı. Bilginize.

    Yine yabancı forumları dolaşırken bu motosikletlerin bazı ülkelere limitlendirilmiş (restricted) olarak sokulduğunu öğrendim. Karbüratörde bulunan bir parça vasıtasıyla devir 7000-8000 ve sürat 150-160 bandında sınırlanmış. Bu limiti kaldırmak için karbüratör içinde bulunan bahsettiğim parçayı, Suzuki SV-650'de bulunan parçayla değiştiriyorlar ve devir redline'a son sürat ise 220'lere çıkıyor.

    Benim motosiklet de ancak 160-170 km'ye kadar hızlanıyor. Bu süratlerden sonra devri ve sürati artırmak için çok çok nazlanıyor. O yüzden konuyu araştırmıştım. Acaba benim motorda limitli bir model mi ?
    "I'm not sure whether I'm an actor who races or a racer who acts." Steve McQueen


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler