Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Ocak 2011, 10:36
#18601
mmucit adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar birçok konu klavuzumuzda açıklanmış, bakmanızı tavsiye ediyorum,
AMA devir göstergesi olmadan hangi hız aralığında vites değiştirmemiz gerektiğini yazmamış.
Kılavuzda güzel bilgiler var ama ben en çok şu kısma güldüm
Herkes evinde standart takometre bulunduruyor sanki
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
-
18 Ocak 2011, 11:36
#18602
AydoganX adlı üyeden alıntı
Kılavuzda güzel bilgiler var ama ben en çok şu kısma güldüm
Herkes evinde standart takometre bulunduruyor sanki
Ben bir tane almayı düşünüyorum, her eve lazım
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
18 Ocak 2011, 11:54
#18603
-
18 Ocak 2011, 17:42
#18604
bu nedir ya benim göstergem bundan daha güzel.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
-
18 Ocak 2011, 20:39
#18605
Merhaba Arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da CBF 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında DL650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim CBF150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (Barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda CBF600 e karar kıldım ancak 11.500 TL nin altında bulamayınca bir CBF500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.
Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit Ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de Kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
DL650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama CBF 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
İyiki de almışım, iyiki de tekrar CBF kullanıcısı olmuşum.
Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese Selamlar
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
-
18 Ocak 2011, 21:19
#18606
Emrah.ark adlı üyeden alıntı
Şimdi bişey dicem o kıvrak motorada bayramlık ağzımı açmıyım
Ben Motoru Bodrumdan almıştım..Benden önceki sahibide oraya götürüyomuş..Aldığımda kayıtları filan gösteriyo eleman 750 km de 1 yağ değişimi diyo..
Bende heveslenmişim ya motoru alıcam..Oh oh ne güzel falan neyse..
Motoru alıyorum noter satışı falan oluyo.
Gerçektende 750 kmde 1 yağ değiştirmek zorunda kalıyorum motorun segman bitik..
13 binde aldım 25 ine kadar yağ değiştir takviye en son;
2-3 sayfa önce yazmıştım silindir,piston segman..
Bela okumak istemiyorum bana Kıprak demeyin
[
Yalnız değilmişim bunuda öğrendim sagolun.
1 ay önce Kıvrak motor bana 1 tane granaj cıvatasını 3 tl artı kdv ye sattı. Mecbur almak zorunda kaldım sanayıde heryere baktım bulamadım.
Yolum düşüp Antalya ya gıttığımde HONDA AKDENIZE ugradım bana 10 tane cıvatayı ucretsız verdıler.
ANLAYACAGINIZ BIR CIVATA PARASINA MUHTACLAR.
Aslında düşünüyorumda nette
KIVRAK ZEDELER DIYE BİR SAYFA ACSAM İŞ YAPAR MI??
_____[COLOR="Red"][B]Beşkazalı[/B][/COLOR]____
[COLOR="Blue"][B]__Fethiye Grup48__[/B][/COLOR]
-
18 Ocak 2011, 22:50
#18607
AlperAy adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da CBF 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında DL650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim CBF150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (Barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda CBF600 e karar kıldım ancak 11.500 TL nin altında bulamayınca bir CBF500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.
Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit Ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de Kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
DL650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama CBF 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
İyiki de almışım, iyiki de tekrar CBF kullanıcısı olmuşum.
Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese Selamlar
Hayırlı olsun..
Keşke devam etselerdi CBF 500'e. Üst sınıf için güzel bir geçiş motoru bence.
-
18 Ocak 2011, 23:55
#18608
kimi adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun..
Keşke devam etselerdi CBF 500'e. Üst sınıf için güzel bir geçiş motoru bence.
teşekkürler
[COLOR="Red"][B]"HEDEF" YOLUN TA KENDİSİ !!![/B][/COLOR]
-
19 Ocak 2011, 00:12
#18609
motorunuz hayırlı olsun. kazasız belasız cezasız kullanmanız dileğiyle
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
19 Ocak 2011, 01:28
#18610
alperay adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da cbf 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında dl650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim cbf150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda cbf600 e karar kıldım ancak 11.500 tl nin altında bulamayınca bir cbf500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.
Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
dl650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama cbf 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
Iyiki de almışım, iyiki de tekrar cbf kullanıcısı olmuşum.
Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese selamlar
hayırlı ugurlu olsun
-
19 Ocak 2011, 09:07
#18611
AlperAy adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
(beni hatırlayanlar olacaktır)
2009 da CBF 150 ile başlayan yolculuğuma sonrasında DL650 ile devam ettim ancak bazı nedenlerden dolayı satmak zorunda kalınca yaklaşık 1 yılı motorsuz geçirmek zorunda kaldım.
Metehandro ile o zamanlarda tanışırım hatta benim CBF150 yi de bu gruptan bir arkadaşa (Barış) satmıştım, ama ne üzülmüştüm...
Neyse, şimdilerde durumu biraz düzeltince tekrar motor almaya karar verdim ve uzun araştırmalar sonucunda CBF600 e karar kıldım ancak 11.500 TL nin altında bulamayınca bir CBF500 deneyeyim dedim, kullandığım anda da işte budur dedim.
Hatta havanın bu kadar soğuk olmasına rağmen, öyle kamyonet sırtında gelmesine gönlüm razı olmadı, sürerek 250 km yaptım ve bunu da 4 saat gibi rekor (!) bir sürede yaptım. Hava -4 ile -2 arasında seyrederken bende saatte max 80 km ve 5 mola ile donmadan eve vardım... Hakkaten macera oldu benim için. Revit Ride mont ve mission pantolonu herkese tavsiye ederim, içlik ile kullandım ve bu soğukta bile hasta olmadan gelebildim.
Bu arada da motoru test edebildim tabii, özellikle de Kaygan zeminde kontrol özelliklerini. (istemeden de olsa)
DL650 olsa idi muhtemelen kontrol edemezdim ama CBF 500 hem dengesi hem de iki ayağımın ful yere basabilmesi neticesinde beni kara çıkarmadı.
İyiki de almışım, iyiki de tekrar CBF kullanıcısı olmuşum.
Fotoğrafları bir ara yükleyeceğim.
Makina tanıdıktan, ilk ve ikinci sahibini tanıyorum, gri 2006 model, tertemiz ve sadece 2200km de.
Alınmış ve sadece hafta sonları kısa geziler için kullanılmış, düzenli bakılmış ve kışın da arada bir çalıştırılmış.
Cumartesi yağ-filtre değişimi ve genel bakım sonrası yavaştan gezmeye başlayacağım.
Herkese Selamlar
As, yeni motorun hayırlı olsun.
İnş. dendiği kadar çok yakmıyordur.
jr. adlı üyeden alıntı
bu nedir ya benim göstergem bundan daha güzel.
Aslında o kadar da kötü değil, tabii aydoğanx in getirttiği daha işlevsel ama bu kesin daha ucuzdur. Ve de gösterge led değildir.
Sebep, maliyet.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
19 Ocak 2011, 12:51
#18612
-
19 Ocak 2011, 13:22
#18613
TheNightHawk adlı üyeden alıntı
Şöyle birşey de olabilir. Bu vites lambaları devamlı patlıyor ve de değiştirmek için grenajlar falan sökülüyor. Belki de servis garantide angarya işlerden kurtulmak için bu vites göstergesinden kurtulmak istemiştir. Aslında led yapılsa arıza da vermez ama işte maliyet
gösterge gerçekten çok kötü duruyor. 25 dolara dijital devir saatinden alabilirim belki
en azından bakım aralığı da girilebiliyor
15 dolara hemen alabiliyorsun, ben açık artırmada şansımı deneyeyim dedim
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...=STRK:MEWAX:IT
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
19 Ocak 2011, 13:29
#18614
Beşkazalı adlı üyeden alıntı
Ah bu MUĞLA daki HONDA KIVRAK YOKMU. OLMAZ OLASILAR.
Ustanın dıbıne dahı yanastırmıyolar...
SİZ ÇOOOK ŞANSLISINIZ..
HELE Bİ
İLCAN dıye bırısı var 2 yuzlunun tekii...
evet fethiyede'ki Honda kıvrak motor fazla ilgilenmiyor sadece paran varsa parçayı takar gönderirler.
-
20 Ocak 2011, 03:16
#18615
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.
Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.
Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.
Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.
Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.
Sizler ne dersiniz?
Yavuzica
-
20 Ocak 2011, 09:00
#18616
Yavuzica adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.
Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.
Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.
Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.
Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.
Sizler ne dersiniz?
Yavuzica
Olabilir diyorum, ama çin malının lastikleri hakkında çok iyi şeyler söylemiyorlar. Dolayısıyle oldukça ve yavaş giderek acemiliğini atlatabilirsin.
Sonuçta iş sende bitiyor, duruma en uygun seçeneği yaparaktan kararlarını almalısın.
Bide 2. el çinli düşünme derim, 0 ları bile çabuk bozulabiliyor.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
-
20 Ocak 2011, 09:20
#18617
Yavuzica adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Uzun zaman sizleri takip ettim, etmeye de devam edeceğim. Ehliyete başvurduğum günden beri CBF 150 hakkında çoğu şeyi öğrendim. Yaklaşık iki aydır sizleri takip ediyorum. Belki daha kısa süredir yazıyorum.
Neyse, daha önce okuduysanız benim durumumu biliyorsunuz. Benim motor tecrübem yok. Ve ben motoru acemiliğimi attıktan sonra Okulla ev arasında köprü geçerek kullanacağım. Bugün yıllardır motorcu olan amcamın nacizhane fikirlerini almaya gittim.
Dedi ki bana CBF 150 seni öldürür. Bu acemiliğinle alma onu.
Zaten motor sürmeyi yeni öğreneceksin, bir de vitesle uğraşıp da dkkatini dağıtma dedi. Bunun yerine çin malı bir scooter alıp bir sene acemeliğimi atmamı ve motor sevdamı geliştirdikçe daha iyi kaliteli ve hızlı motorlar alırsın dedi.
Motor olarak da Asya motor düşünmeye başladım. Sonuçta bir ve ya iki sene sonunda çöpe atılacak gözüyle bakıyorum.
Sizler ne dersiniz?
Yavuzica
Sevgili Arkadaşım,
Keşke senin gibi düşünceli ve araştıran insanlar daha çok ve herkese örnek olsa. Scooter ile başlamak; hele ki Istanbul gibi trafiğin yoğun olduğu bir şehirde kader gibi. Vitesli motoru trafikte kullanır hale gelebilmek için trafik olmayan bir alanda bol bol pratik yapman lazım.
Çöpe atılmayacak, her ithalatçının bazı modelleri var. İyi bir araştırma ile ekonomik ve mantıklı bir tercih yapabilirsin.
-
20 Ocak 2011, 11:50
#18618
Bence kenara atılmayacak bir scooter alın, 2. bir motor aldığınızda sağa sola harcıalem gitmeye kullanırsınız. Ben 2.el temiz kullanılmış bir BW's 100 tavsiye edebilirim. Benzini çok yaksa da bakım masrafı çıkartmayacak, kolay arıza vermeyecek bir yapısı var.
-
20 Ocak 2011, 13:20
#18619
aydoğan x üstad msn de görüşebilirmiyiz? mesaj sayım özel mesaja yetmiyormuş henüz o nedenle buradan yazdım.
Tekerlek döndüğü sürece hedefine varırsın. Önemli olan hedefe ulaşabilmektir, erken varmak değil. CBF 150[/COLOR]
-
20 Ocak 2011, 14:09
#18620
abolgi adlı üyeden alıntı
aydoğan x üstad msn de görüşebilirmiyiz? mesaj sayım özel mesaja yetmiyormuş henüz o nedenle buradan yazdım.
Estağfirullah, ben kim üstadlık kim yahu Teveccühün için teşekkürler.
Profilimde msn adresim mevcut.
Bilgi paylaştıkça çoğalır.
"Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler