Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Vespa LX150 Kullanıcıları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2009 Ducati Monster 696
    28 yaşındayım. İstanbu1 Maltepe de ikamet ediyorum. 1 yıldır 2007 model LX150 kullanıcısıyım. Daha önce de kısa bi süre 2003 model bi ET4 üm olmuştu. Forumumuzda varsa diğer LX150 kullanıcıları ile bilgi paylaşımında bulunmak için bu başlığı oluşturmak istedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2009 Ducati Monster 696
    LX 150 i.e. Teknik Özellikler (4valf)

    Motor Tek silindir 4 zamanlı 2 sübaplı
    Silindir hacmi 151 cc
    Max güç 12.1 Hp 8.000 rpm'de
    Max tork 11.8 Nm 6.250 rpm'de
    Besleme Enjeksiyon lambda sensörü
    Soğutma Hava ile
    Debriyaj Otomatik, kuru tip santrifüjlü
    Vites Değişken kayışlı aktarım sistemi
    Arka fren Kampanalı tip
    Ön fren 220 mm disk ile
    Jant ölçüleri Ön: 11" x 2.5" Arka: 10" x 3.10"
    Ön lastik İç lastiksiz 110/70-11"
    Arka lastik İç lastiksiz 120/70-10"
    Uzunluk 1.770 mm
    Genişlik (En geniş yer) 740 mm
    Aks aralığı 1.280 mm
    Sele yüksekliği 785 mm
    Yakıt deposu 8.2 lt
    En yüksek hız -
    Egzost çıkışı Euro 3 normlarında

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:31 ----------

    LX 150 i.e. 3V (3valf)

    motor: tek silindir 4 zamanlı 3 sübaplı
    silindir hacmi: 155 cc
    max güç: 12.9 hp 7.750 rpm'de
    max tork: 12.8 nm 6.250 rpm'de
    besleme: elektronik enjeksiyon
    soğutma: hava ile
    debriyaj: otomatik, kuru tip santrifüjlü
    vites: değişken kayışlı aktarım sistemi
    arka fren: kampanalı tip
    Ön fren: 200 mm paslanmaz çelik disk ile
    arka fren: 110 mm silindir
    jant ölçüleri: Ön: 11" x 2.5" arka: 10" x 3.00"
    Ön lastik: İç lastiksiz 110/70-11"
    arka lastik: İç lastiksiz 120/70-10"
    uzunluk: 1.770 mm
    genişlik (en geniş yer): 740 mm
    aks aralığı: 1.280 mm
    sele yüksekliği: 785 mm
    yakıt deposu: 8.2 lt
    egzost çıkışı: euro 3 normlarında

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:46 ----------

    ayrıca bir de 2005-2009 arası çıkan şahsen kullandığım karbüratörlü versiyonu da bulunmaktadır.

  3. #3

    Üyelik
    16 Kasım 2015
    Motosikleti
    Vespa lx150 3v ie
    Merhaba,bende lx150 3v kullanıcısıyım arkdaşlar sizin motorlardada kalkıştı genllikle 40 kmh gibi bir hızda boğulma yapıyormu ve düşük hızla giderken genellikle artçıyla olunca 10-20 kmh arası varyatörde kavramama sesi tekleme gibi sorunlar yaşıyormusunuz

  4. #4

    Üyelik
    14 Mart 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2009 Ducati Monster 696
    tekleme yok bende ama, varyatör kayışında sorun olabilir. bi baktır masraf büyümeden.

  5. #5

    Üyelik
    28 Temmuz 2016
    Şehir
    levent / istanbul
    Motosikleti
    vespa Lx 150
    merhaba arkadaşlar benim de 2006 model lx 150 vespam var. artçı olduğunda bazen çekmiyor sanki boğuluyor gibi. bu sorun olmadan önce benzin hortumu iki defa aynı noktadan çatlamış ve çok benzin akıtmıştı. ben sorunu buna bağlıyorum, benzin hortumunda olan çatlaktan sonra içeride biyerler pislenmiş olabilirmi sizce ? örneğin hava filtresi?

  6. #6

    Üyelik
    16 Kasım 2015
    Motosikleti
    Vespa lx150 3v ie
    Alıntı brkbhll adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar benim de 2006 model lx 150 vespam var. artçı olduğunda bazen çekmiyor sanki boğuluyor gibi. bu sorun olmadan önce benzin hortumu iki defa aynı noktadan çatlamış ve çok benzin akıtmıştı. ben sorunu buna bağlıyorum, benzin hortumunda olan çatlaktan sonra içeride biyerler pislenmiş olabilirmi sizce ? örneğin hava filtresi?
    Benim 2013 lx150 3v motorumdada soğukken motor kalktıktan 30 kmh yada 40 kmh hıza geldiğimde boğuluyor sonra gaz verince boğulma geçiyor hızlanıyor.Ben 1 yıldan beri hangi tamirciye gitsem sorunu farklı yerlerde söylediler ve hiç biri sorunu çözemedi artık biraz ısındırıp kullanmaya başlıyorum yani bence boğulma sorunu kronik vespada ondan pek fazla üstüne düşmüyorum artık.

  7. #7

    Üyelik
    28 Haziran 2019
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Vespa GTS 250
    karbüratörlü versiyon ile enjeksiyonlu versiyon arasında fark hissettiniz mi ?

  8. #8

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Hortlatirken birşey hissettinizmi?

  9. #9
    Birkomat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vespa PX200e - Elektrikli
    bi tuhaf gıdıklanma bir mide ekşimesi heheh
    '93 Vespa PX200e Elektrikli Dönüşüm projemi tamamladım! Tüm proje adımları da YouTube kanalımda.
    İzleyerek destek olmak istersen 220 Garage Youtube hesabıma beklerim

  10. #10
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Merhaba arkadaşlar bende 2012 model bir lx150 i alarak aranıza katıldım bir kaç parçaya ihtiyacım olacak öneri ve fikirlere açığım

  11. #11
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    https://youtu.be/Bv0r_pnUXN8

    Granaj ve gösterge sökme video su.

  12. #12
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Saat pili değişim videomuz …

    https://youtu.be/OjP-tR_47YY

  13. #13
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Arkadaşlar merhaba motoru yavaş yavaş topluyorum ama bu gün şarj etmediğini gördüm. Motoru tabikide ineceleyeğim ama içinizde şuraya bak şurdan yapıyor diyeceğiniz kronık bozulan bir yeri varmıdır. ?

  14. #14
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    https://youtu.be/jfa7dOofUYs

    Sinyallerin komple değişmesi.

  15. #15
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Yine ben bilgilendirme videosuna devam .

    Ustalar konjektör bozuk dedi statör yanık dedi motor şarj etmiyor du soket çıkmış.

    https://youtube.com/shorts/xwHU9lRcwXE?feature=share

  16. #16
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX

  17. #17
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Yine bir video daha lastik jant sökümü tamiri

    https://youtu.be/fUSg_FN3NQU

  18. #18
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Merhaba arkadaşlar nasılsınız motoru yedik derken usta motorda buji unutmuş

    https://youtu.be/i_NNjHJu7go

    Sadece bu ses yüzünden geziyi yarıda bıraktık

  19. #19
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Bakıyorum buralar çok sessiz biraz moral verelim buraya … yaz aylarını özledik

    https://www.instagram.com/reel/ChW4E...VkbjJrOGlnemph


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)