Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #26981
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Arkadaslar disli konusunda yeni kasa kullananlara kesinlikle 42t disliyi denemelerini tavsiye ederim ben gece hafta taktim motor cok rahatladi. Benim amacim motorun 80-90kms civarinda bagirmamasi rahat devir cevirmesiydi yani saglikli bir sekilde 90km ile gitmek istiyordum. 43t disli varken motor fazla devir ceviriyordu 90-100 arasi zorlaniyordu simdi 42t taktim cok rahatladi istedigim gibi 100-110a cikiyorum sonra 80-90kms arasinda saglikli motoru yormadan seyehat edebiliyorum tavsiye ederim pisman olmazsiniz. cekisinde ve hizlanmasinda kesinlikle bir dusme yok tek kisi icin soyluyorum ben artci almadigimdan onu test edemedim.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #26982
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler ethem abi çok açıklayıcı oldu benim için ama ben şuan taktıramam eğer duroları 70-80 civarı satabilirsem üstünü tamamlayıp michelin oalcağım ilk işim o =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------



    şöyle bi söylemde bulunayım
    cbr 250 ye çok uzun binmedim ama 5 km kadar gittim fena değil ama tatmin ediciliği görsel ama sahibine bence alınca çok hevesini kıracaklar 2-3 tanıdıkta vardı 250 lik makina filan diye aldılar şuan 1inde kaldı oda satacaktı sattımı bilmiyorum ik görüşü şu oluyor dışardaki insanların waww çok şekil diyor ama lastiklere filan bakıolar sağına soluna bakıolar sadece şekil diyolar :p ve bu çok moral bozucu ki hyolarla kafa kafaya bile gidemeyen bi makine benm sna tercihim şudur suzukiyi bilmiyorum ama gt250r ile şile yaptım 2 kere şahane makina ancak şöyle bişi var çin malı işte o benm bahsettiğim arkadaşımın motoru çok servis yolu gördü o yüzden şöyle yap önce sen sağlam bişimi istiyorum ne istiyorum diye karar ver hani honda suzuki kawasaki mi yoksa hyosung sym bi tanede ben ekliyeyi bumoto calibre 250 hyolarla aynı makine tek fark hyo çift silindir bumoto tek silindir ama inan kalite aynı hatta bu moto benm gözmde biraz daha sağlam ama pek bilinen bi marka değil genelde 3 tekerleri tutuluyor ve hyodan 1-2 binlira daha ucuz ;)
    arkadaşım seni kimler kandırmış bilmiyorum ama bilmeden çok şey salamışsın 1-bumoto ve hyo aynı makineyi miş biri tek biri çif silindirmiş e arkadaşım nasıl aynı makine oluyor biri vtwin 75derece eğimli motor diğeri normal bilindik tek slinidr alet 2-bu moto satıcısımısın bilmiyorum ama fuarda üstüne oturan biri bumotonun kalitesinin çok kötü olduğunu anlamıştır oturmıyanda gitsin bulsun otursun gelsin konusalım 3-hyosung çin malı değildir güne korea malıdır aynı şey diyen çıkarsa ha japon ha koreli ha çinli hepsi aynı türün dalları derim allah aşkına bırakıp gidicem bu siteyi ya aynı motor diyor ya ve yorum yapıyor bari bilmiyosunuz yorum yapmayın ya yuh diyorum başka bişey demiyorum salin olıyım diyorum su yorumu görüp mantıklı davranmak mümkünmü yorumda mantık yokki ben mantıklı davranıyım
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  3. #26983
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı islambey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir konuda sizlerin fikrinizi almak istiyorum.Uzun süredir 250 cc ye çıkma fikri son 1 ayda tavan yaptı ,yeni modellerinde piyasaya cıkması hatta yeni markalarında gelecek olması (Suzuki inazuma gibi) bunda etkili oldu.Şu an piyasada hali hazırda CBR 250,HYSOUNG 250,KAWASAKİ NİNJA VAR.Şimdi bunların yanısıra SYM WOLF u getirdi bide dedigim gibi SUZUKİ İNAZUMA yı getirecek şu an sitesine koymuş benim asıl favorimde bu zaten.Kendimi naked tarzına daha yakın görüyorum SUZUKİ inazuma da SYM de tam bir naked şekil itibariyle,ama CBR 250 de ilgimi cekmiyor degil.Bide eskilerden YBR 250 var oda 2008 e kadar cıktı hatta bir tane buldum 12 bn km de 6.500 tl bir yandan da bi kafam onu al diyor anlayacagınız kafam bayagı karışık , bu konudaki fikirleriniz nedir veya sizdende cc yükseltmek isteyn yokmu
    suzuki ve kawasaki uretimine cini karistirmiyor orjinal japon o yuzden fiyatlari diger markalara gore pahalidir. Mesela inazumanin lastiklerinde bile made in japan yaziyor suan inazuma gelmedi ama yakin zamanda gelicegi soyleniyor eminim 10binden fazla olmazsa (9850 sanirim ama zam soylentileri var) tutulur cunku naked sinifinda sadece hyo gt250 comet var birde inazuma olucak. Ybr250 ve cbf250yi saymiyorum neden derseniz ybrlere 7-8binden asagi ceken yok 2006-2007 modele o parayi verene kadar sifir motor almak daha mantikli. Simdi 250cc sinifinda motor artmaya basladi ama senin kullanim tarzinda onemli ss seven biriysen inazuma nekadar kalitelide olsa almaz kullanicak olan. ss kullanici isen ninja250 cbr250 ve hyo250 var bence malzeme kalitesi motor gucu omru olarak kawa 1 adim onde (sadece gostergeleri tarihi eser en sevmedigim yani) uzun yillar kullanirim dersen kawa al derim. Ama benim icin gecis motoru dersen cbr250 yada hyo250 almalisin 2.elde hemen gider fazla para kaybetmezsin nakite kolay cevirirsin. Hyomu hondami dersen yine sana kalmis kalipli motor olsun isi bilmeyenler 600lukmu diye sorsun dersen hyo derim birde 250cc cift silindir motoru var. Honda ise tek silindir su sogutmali motora sahip tek silindir olmasi yaktitta biraz avantaj sagliyor testlere bakarsan hyo cift silindir oldugunda son hizda fark yaratiyor yaklasik 10km-s kadar ama bu motorlar icin o hizlar nekadar saglikli tartisilir yani o yuzden ben pek takilmam son hiza. Birde malum garanti servis durumu bildiginiz gibi hondanin servisi daha yaygin. sahsi fikrim honda olurdu ama hyoda kotu motor degil kesinlikle emsal sayabiliriz. Ama gonul isterki yamaha yada suzukide 250cc racing makina cikartsa ama onunda fiyati 13-15bin arasi olacagindan kimseye satamazlar aslinda durumda tam bu nekadar ekmek okadar kofte
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  4. #26984
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler ethem abi çok açıklayıcı oldu benim için ama ben şuan taktıramam eğer duroları 70-80 civarı satabilirsem üstünü tamamlayıp michelin oalcağım ilk işim o =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:23 ----------



    şöyle bi söylemde bulunayım
    cbr 250 ye çok uzun binmedim ama 5 km kadar gittim fena değil ama tatmin ediciliği görsel ama sahibine bence alınca çok hevesini kıracaklar 2-3 tanıdıkta vardı 250 lik makina filan diye aldılar şuan 1inde kaldı oda satacaktı sattımı bilmiyorum ik görüşü şu oluyor dışardaki insanların waww çok şekil diyor ama lastiklere filan bakıolar sağına soluna bakıolar sadece şekil diyolar :p ve bu çok moral bozucu ki hyolarla kafa kafaya bile gidemeyen bi makine benm sna tercihim şudur suzukiyi bilmiyorum ama gt250r ile şile yaptım 2 kere şahane makina ancak şöyle bişi var çin malı işte o benm bahsettiğim arkadaşımın motoru çok servis yolu gördü o yüzden şöyle yap önce sen sağlam bişimi istiyorum ne istiyorum diye karar ver hani honda suzuki kawasaki mi yoksa hyosung sym bi tanede ben ekliyeyi bumoto calibre 250 hyolarla aynı makine tek fark hyo çift silindir bumoto tek silindir ama inan kalite aynı hatta bu moto benm gözmde biraz daha sağlam ama pek bilinen bi marka değil genelde 3 tekerleri tutuluyor ve hyodan 1-2 binlira daha ucuz ;)
    Ya sana kişisel hakarette bulunmamak inan cok zor.Sadece şunu söylicem, bumoto dediğin motoru fuarda herkez gördü.Onun göstergesini cıkar koy masaya birde hyonunkini cıkar koy masaya, ilkokul 5 e giden cocuğu oturttur ve kalite hakkında yorum yapmasını iste.... O bile arada dağlar olduğunu söyleyecektir o neydi öyle ya paintte tasarım yapmışlar A4 dosya kağıdına yazıcıdan cıktı alıp makasla kesmişler... 100lerce parca var, oturup yazmaya kalkamam şimdi, en basitinden en detayından bi örnek verdim sadece... Aynıymış, madem bilgin yok, neden cok biliyomuş gibi atıp tutuyosun, bu yazıları okuyup ciddiye alan arkadaşlar var... İnsanları yanlış yönlendirme.

  5. #26985
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım seni kimler kandırmış bilmiyorum ama bilmeden çok şey salamışsın 1-bumoto ve hyo aynı makineyi miş biri tek biri çif silindirmiş e arkadaşım nasıl aynı makine oluyor biri vtwin 75derece eğimli motor diğeri normal bilindik tek slinidr alet 2-bu moto satıcısımısın bilmiyorum ama fuarda üstüne oturan biri bumotonun kalitesinin çok kötü olduğunu anlamıştır oturmıyanda gitsin bulsun otursun gelsin konusalım 3-hyosung çin malı değildir güne korea malıdır aynı şey diyen çıkarsa ha japon ha koreli ha çinli hepsi aynı türün dalları derim allah aşkına bırakıp gidicem bu siteyi ya aynı motor diyor ya ve yorum yapıyor bari bilmiyosunuz yorum yapmayın ya yuh diyorum başka bişey demiyorum salin olıyım diyorum su yorumu görüp mantıklı davranmak mümkünmü yorumda mantık yokki ben mantıklı davranıyım
    öncelikle kibarlığın için teşekkür ederim alper arkadaşım
    sonra ben orda aynı makine derken birebir aynı demek istemedim okuduysan zaten biri tek biri çift silindir nasıl aynı makine olabilir? ben güç kuvvet bakımından değerlendirdim.
    arkadaşım ben kaliteden kastım konfor değil motor mekanik anlamında ayrıca ben kimsenin lafına bakıp konuşmuyorum bende bu sınıfa geçiş yapmayı düşünüyorum kullananlarla konuştum o yüzden bu motoya binmedim ama mekanik olarak ustalarlada konuştum emin ol burda paylaştıklarım adı üstünde yorum benim yorumum beğenmiyorsan kibarca yanlış düşündüğünü sanıyorum düzeltirsin bende araştırır kendimi düzeltirim aklımdan yanlış bişi kaldıysa motor kalitesi konfora bakıyorsa çinlilerde çok rahat motorlar var oturunca rahat ama ben sağlamlık açısından kailetesine bakıyorum kaç yıl binerim ne kadar servis yüzü görürüm evet hyo kore olabilir ben orda sınıflandırmayı japon kalitesi ve diğerleri olarak adlandırıyorum evet bu konuda haklsın yanlış bi yaklaşım sergiledim demekki özür dilerim bu konu hakkında böyle agresif konuşmaya gerek yok.
    benim bundan kastım honda kawasaki suzuki gibi markalarla bence hyosug veya bu moto sym gibi markalar karşılaştırılmamalı bunlar kalitesiz markalar değil yanlış anlamayın sadece arada kalite farkı makine bakımından olmasada servis filan bakımından var ( BENCE )
    beni sallamışsın diyerek hakarete uğrattığın içinde ayrıca teşşekür ederim arkadaşım.
    ben bu sitede saygı çerçevesinde birşeyler paylaşıp bilmediklerimi öğrenip bildiklerimide paylaşmaya çalışıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

    Alıntı Görkem_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya sana kişisel hakarette bulunmamak inan cok zor.Sadece şunu söylicem, bumoto dediğin motoru fuarda herkez gördü.Onun göstergesini cıkar koy masaya birde hyonunkini cıkar koy masaya, ilkokul 5 e giden cocuğu oturttur ve kalite hakkında yorum yapmasını iste.... O bile arada dağlar olduğunu söyleyecektir o neydi öyle ya paintte tasarım yapmışlar A4 dosya kağıdına yazıcıdan cıktı alıp makasla kesmişler... 100lerce parca var, oturup yazmaya kalkamam şimdi, en basitinden en detayından bi örnek verdim sadece... Aynıymış, madem bilgin yok, neden cok biliyomuş gibi atıp tutuyosun, bu yazıları okuyup ciddiye alan arkadaşlar var... İnsanları yanlış yönlendirme.
    arkadaşlar kalite görsellikse tamam ya sizin dediğiniz olsun bu ne ya ben sadece fikrimi söyledim evet rahatsız görüntü olarak hoş olmayan bi motor belki ama görsellik kişiden kişiye değişir alan benim lafıma kanıp alacak değilya gider bakar içine sinerse alır zaten ben kimseyi savunmuyorum sadece cbf 4000 tl lik bi makine 9000 tl lik bi makine benmim için yüksek ben buna baktım arkadaşımada alternatif sundum gerisi onun seçimi sanki zorla al dedim ben ya :S ben hyoyu kötülemiyorumki arkadaşlar ben sadece performans ve makine mekanik ömür açısından konuşuyorum ikisi aynı para olsa gözüm kapalı hyo alırım o ayrı mesele ve ayrıca burası cbf topiği değilmi ben burada benim gibi cbf i olan arkadaşlarımla bilgi paylaşmak için yazıyorum çünkü biz birbirimizi anlarız diye düşünüyorum aynı makineyi kullanıyoruz ve bundan sonraki makine seçimimizde buna göre genelde benzer en azından isteklerimiz neden hyocular bu kadar alındı anlamıyorum.
    siz böyle yorumlar yaptıkça bu forumdan daha kaç kişi soğutursunuz bilmiyorum ama sağolun bi günde siteden soğudum. bilgi paylaşımı kibarlık ve anlayış çerçevesinde yapılır

  6. #26986
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle kibarlığın için teşekkür ederim alper arkadaşım
    sonra ben orda aynı makine derken birebir aynı demek istemedim okuduysan zaten biri tek biri çift silindir nasıl aynı makine olabilir? ben güç kuvvet bakımından değerlendirdim.
    arkadaşım ben kaliteden kastım konfor değil motor mekanik anlamında ayrıca ben kimsenin lafına bakıp konuşmuyorum bende bu sınıfa geçiş yapmayı düşünüyorum kullananlarla konuştum o yüzden bu motoya binmedim ama mekanik olarak ustalarlada konuştum emin ol burda paylaştıklarım adı üstünde yorum benim yorumum beğenmiyorsan kibarca yanlış düşündüğünü sanıyorum düzeltirsin bende araştırır kendimi düzeltirim aklımdan yanlış bişi kaldıysa motor kalitesi konfora bakıyorsa çinlilerde çok rahat motorlar var oturunca rahat ama ben sağlamlık açısından kailetesine bakıyorum kaç yıl binerim ne kadar servis yüzü görürüm evet hyo kore olabilir ben orda sınıflandırmayı japon kalitesi ve diğerleri olarak adlandırıyorum evet bu konuda haklsın yanlış bi yaklaşım sergiledim demekki özür dilerim bu konu hakkında böyle agresif konuşmaya gerek yok.
    benim bundan kastım honda kawasaki suzuki gibi markalarla bence hyosug veya bu moto sym gibi markalar karşılaştırılmamalı bunlar kalitesiz markalar değil yanlış anlamayın sadece arada kalite farkı makine bakımından olmasada servis filan bakımından var ( BENCE )
    beni sallamışsın diyerek hakarete uğrattığın içinde ayrıca teşşekür ederim arkadaşım.
    ben bu sitede saygı çerçevesinde birşeyler paylaşıp bilmediklerimi öğrenip bildiklerimide paylaşmaya çalışıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------

    arkadaşlar kalite görsellikse tamam ya sizin dediğiniz olsun bu ne ya ben sadece fikrimi söyledim evet rahatsız görüntü olarak hoş olmayan bi motor belki ama görsellik kişiden kişiye değişir alan benim lafıma kanıp alacak değilya gider bakar içine sinerse alır zaten ben kimseyi savunmuyorum sadece cbf 4000 tl lik bi makine 9000 tl lik bi makine benmim için yüksek ben buna baktım arkadaşımada alternatif sundum gerisi onun seçimi sanki zorla al dedim ben ya :S ben hyoyu kötülemiyorumki arkadaşlar ben sadece performans ve makine mekanik ömür açısından konuşuyorum ikisi aynı para olsa gözüm kapalı hyo alırım o ayrı mesele ve ayrıca burası cbf topiği değilmi ben burada benim gibi cbf i olan arkadaşlarımla bilgi paylaşmak için yazıyorum çünkü biz birbirimizi anlarız diye düşünüyorum aynı makineyi kullanıyoruz ve bundan sonraki makine seçimimizde buna göre genelde benzer en azından isteklerimiz neden hyocular bu kadar alındı anlamıyorum.
    siz böyle yorumlar yaptıkça bu forumdan daha kaç kişi soğutursunuz bilmiyorum ama sağolun bi günde siteden soğudum. bilgi paylaşımı kibarlık ve anlayış çerçevesinde yapılır
    arkadaşım ben kalite derken konforu kast etmiyorum bumoto dediğin alet ne sym ne hyo ayarındadır inanırmısın mondial destro250 daha kaliteli bi alet parça olarak konforu kast etsek 150zat var konfor içinde yüzdürüyor ayrıca aynı motor var biri tek biri çift demişsin yani nasıl söliyim yazdığın okununca sanki hyonun 1 silindirini kesmişlerde bu motoya takmışlar gibi anlaşılıyor ayriyeten performans olarak cbr250r ı geçebileceğni sanmıoyrum bu motonun binmediğimi çin gidişine ibşey sölemek istemiyorumda işçilik ve parça kalitesi senin tabirinle değil japonlar hyosungla bile mukayese edilemiyicek kadar kötü bende biraz sert sölemişim sölemek istediklerimi ama gerçekten burdaki yazdıklarımızı çok kişiler okuyor yanlış bilgilenince orda burda başkalarına anlatılıyor kulaktan dola dola saçma sapan şeyler ortaya çıkıyor--- ayrıca bura cbf150 topici evet dorudur şöle bi 100 sayfa geriye gidersen benimde cbf150im olduğunu yorumlarda bulunduğumu görürsün 10.400km kullandım bende altındaki aleti 2011 di benimkide bu kadardan soğuyosan daha çok soğuturlar arkadaşım bende böle yorumlar görünce soğuyorum ama 2.5yıldır burdayım yinede doruları aktarmaya çalısıyorum yapabildiğim kadar en son olarak beğenmmiyorsan yorumlarımı bence yanlış de diyosunda bence yanlışlığı yok banko yanlış özelden sormak istediğin herşeyi sorabilirsin herşeyi öğrenmek istediğin gibi anlatırım
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  7. #26987
    Görkem_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2012
    Motosikleti
    600 RR
    @cd0345 Hocam tamam sert bi uslupla yazdık kusura bakma ama düşüncelerin bize gerçekten cok saçma geldi.

    Birde görsellik falan demişsiniz benim mesajımı alıntı yaparak.Oldumu bu şimdi, ben size verdiğim örnekte parca kalitesinden bahsettim, görsellikten değil.
    Yıllarca cin malı motor kullanmış biri olarak size şunuda söyliyim.
    Cbf ten sonra hyo ya gecerseniz, cbf i aramazsınız (honda kalitesini ve sorunsuzluğunu).
    Bumoto dediğiniz şeye 3 kuruş daha fazla ucuza sahip olunuyo diye alırsanız, bayiden eve gidene kadar sorunlar cıkmaya başlar . eğer 2-3 yıl takıliyim derseniz o aradaki farkın 2-3 katını tamire verirsiniz, yolda kalmalarınız, parca bulamamanız gibi de ekstralar cabası.
    Bu yazdıklarımı cok fazla yoruma dayamıyorum, tamamen bilgi ve tecrübe sahibiyim.

    Madem ucuzluk diyosunuz alın size vasat bi model daha

    http://www.sahibinden.com/motosiklet...ewType=Gallery

    piyasa düşelide baya oluyo neden tutmuyo bunlar sizce ?
    Ben söyliyim zamanında cbr 125 r ın cin malı türevleri ve bilimum racingi andıran cin malı modeller 2006-2008 yıllarında piyasada peynir ekmek gibi satıldı, ama millet ne olduğunu anladı artık kimse cin malına para vermek istemiyo.

    Diğer bir yandanda insanlar benzin ve bakım masrafından kacmak icin, 600 cc 1000 cc racingini satıp hyo ya geri dönüş yapıyo.Eğer senin dediğin gibi olsa tecrübeli insanlar bunu hiç yaparmıydı? birde bir sürü 2-3 defa hyo alanlar var model yenileyenler, insan memnun kalmasa aynı motoru alırmı?
    Ben de şuan 2. hyomu kullanıyorum.

  8. #26988
    "Bozkurt" - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul okmeydanı
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    43 t de ihtiyaç fazlası kısa olan birinci vites ufak oranda uzuyor. 1. viteste daha verimli bi kalkış yapabiliyorsun. Diğer viteslerin arasında ufak oranda uzuyor ve hissedilen bi rahatlama oluyor. 80-90 seviyelerinde daha rahat ve motor ihtiyaç fazlası devir çevirmeden seyahat yapabiliyorsun.

    100 km-h ile giderken yapacağın devir, aynı hızda ve viteste iken motor devrini etkileyen diğer etkenlerde düşünüldüğünde 43 t ile yaptığın devirden 0.2-0.4 d. dakika daha düşük olacaktır. Garantisi bozulmaz. Çünki 42 t eski kasaların orj. dişlisi. Hatta adım gibi eminim servislerin ellerinde 43 t yoktur bile. Dişlin eskimiş olsa ve değiştirmek istesen sana zaten 42 t diş takacaklardır. Seni kesinlikle pişman etmeyecek tek dişli modifi budur. öe 16 t takmak arkaya 40 t takmak gibi seçeneklerde mevcut ama, orj.. dişli oranından ne kadar uzaklaşırsan tork kaybınıda oı seviyede fazla yaşıyor motor. Buda kendisi kiloca ağır bir sürücünün, arkasına kendi gibi bi artçı alarak, hadi bi uludağa, kartepeye çıkalım, hadi bilmemne yaylasına çıkalım gibi planları artık yapamamasına sebep olacak, bu ve benzeri yok kesimlerine yolcusuz girse dahi, fazlası ile düşürülmüş olan torkun sıkıntısını mutlaka yaşayacaktır. 1. vitesin orjinal kabiliyetini yitirmemesine de ihtiyacımız var. Bu yüzden 42 t her yol koşulu ve kullanım tarzına gider. Diğer modif seçenekleri düşünülüyorsa, kullanım tarzı ve şekli mutlaka sorgulanmalıdır. eski motoruma mesela arkayı 40 t yapıp 1000-1500 km kullandıktan sonra pişman olup tekrar 42 t yi geri takmıştım. 42 t yi gönül rahatlığı ile taktır. Sıkıntı yok. Yakıt tüketimini test etmek lazım ama çok ta fazla fark edeceğini zannetmiyorum. 42 t ile belki bi depoda 10- 20 km olabilir. Denemedim.
    ethemm76 kardeşim sağolasın yorumun verdiğin bilgiler için 42 dişli uygun istanbulda yol sartları karışık otoban hariç inişli çıkıçlı ve ben artçı da oluyor devamlı deyil ama oluyor motoru kasmak istemiyorum verdiğin bilgiler kafamdaki soru işaretlerini kaldırdı en kısa zaman 42 dişliye geçeçem

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

    Alıntı islambey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben dişliyi 42 deilde 40 yapanlardanım.Zaten bir önceki kasası 42 dişli bu motorun o modelide kullandım ve şu an 43 olanıda kullandım,ben çok ciddi anlamda bir rahatlama görmedim işin açıkcası.Burda daha önce 40 dişli takan arkadaşların yazdıklarından da faydalanarak ben 40 taktım.Ve gercekten önemli derecede bir fark gördüm , motorun vites araları cok daha sünmeye başladı şöyle örnek vereyim önceden 2' den 3' e atarken 30 km hızı buldugumda atmam gerekiyordu çünkü motor bagırarak hadi vites at diyordu 40 dişliyi taktıktan sonra motor 6500-7000 devir arasında 45 bandını görmeye başladı 2 vitesde ,bu önemli bir fark ve bunu yaparken kendini yırtmadan rahat bir şekilde yapıyor tabi bu diger vites gecişlerinide yansıyor ve örnegin bugun evden işe gelirken 7500 devirde 115 i rahat bi şekilde yapabildi.Ve bu süren kişiyede keyif veriyor, çekiş noktasına gelince ben 93 kilo biriyim ben kendimde bir sıkıntı görmedim gayet güzel diyebilirim, tabi ethem arkadaşında dedigin gibi devamlı dag bayır gezen biriysen 42 düşünülebilir .40 dişliyi rialli motor satıyor ordan alabilirsiniz.Herkese kazasız belasız sürüşler olsun
    islambey kardeşim teşekkür ederim verdiğin bilgiler için devamlı tek kullanan biri olsam 40 dişli takabilirdim ama istanbul gibi bir yerde karışık yol durumu var birde bende artçı da oluyor devamlı olmasada 42 dişli bana göre uygun görüyorum motoru zorlamak istemiyorum kafamda suan 42 dişli var

  9. #26989
    islambey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CFMOTO 250NK
    Alıntı Bozkurt";2646011]ethemm76 kardeşim sağolasın yorumun verdiğin bilgiler için 42 dişli uygun istanbulda yol sartları karışık otoban hariç inişli çıkıçlı ve ben artçı da oluyor devamlı deyil ama oluyor motoru kasmak istemiyorum verdiğin bilgiler kafamdaki soru işaretlerini kaldırdı en kısa zaman 42 dişliye geçeçem[COLOR="Silver adlı üyeden alıntı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:25 ----------

    [/COLOR]islambey kardeşim teşekkür ederim verdiğin bilgiler için devamlı tek kullanan biri olsam 40 dişli takabilirdim ama istanbul gibi bir yerde karışık yol durumu var birde bende artçı da oluyor devamlı olmasada 42 dişli bana göre uygun görüyorum motoru zorlamak istemiyorum kafamda suan 42 dişli var
    Ben teşekkürederim hocam,şartlarınıza uygun olan hangisi ise onu yapmanız en güzeli.Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin

  10. #26990
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ben kalite derken konforu kast etmiyorum bumoto dediğin alet ne sym ne hyo ayarındadır inanırmısın mondial destro250 daha kaliteli bi alet parça olarak konforu kast etsek 150zat var konfor içinde yüzdürüyor ayrıca aynı motor var biri tek biri çift demişsin yani nasıl söliyim yazdığın okununca sanki hyonun 1 silindirini kesmişlerde bu motoya takmışlar gibi anlaşılıyor ayriyeten performans olarak cbr250r ı geçebileceğni sanmıoyrum bu motonun binmediğimi çin gidişine ibşey sölemek istemiyorumda işçilik ve parça kalitesi senin tabirinle değil japonlar hyosungla bile mukayese edilemiyicek kadar kötü bende biraz sert sölemişim sölemek istediklerimi ama gerçekten burdaki yazdıklarımızı çok kişiler okuyor yanlış bilgilenince orda burda başkalarına anlatılıyor kulaktan dola dola saçma sapan şeyler ortaya çıkıyor--- ayrıca bura cbf150 topici evet dorudur şöle bi 100 sayfa geriye gidersen benimde cbf150im olduğunu yorumlarda bulunduğumu görürsün 10.400km kullandım bende altındaki aleti 2011 di benimkide bu kadardan soğuyosan daha çok soğuturlar arkadaşım bende böle yorumlar görünce soğuyorum ama 2.5yıldır burdayım yinede doruları aktarmaya çalısıyorum yapabildiğim kadar en son olarak beğenmmiyorsan yorumlarımı bence yanlış de diyosunda bence yanlışlığı yok banko yanlış özelden sormak istediğin herşeyi sorabilirsin herşeyi öğrenmek istediğin gibi anlatırım
    o zaman benim sorduğum büyüklerim yanlış bilgi aktarmış bana haklısındır bilmiyorum ama ben yanlış anladım belki seni olsun bundan sonra böyle bi yorum yaptığımda sonuna ben tanıdıklarımdan böyle duydum diyede eklerim
    özel mesaj olayına çok özel bişi olmadıkça karşıyım çünkü burdan sorulunca aynı sıkıntıyı çeken acemi arkadaşlar yada motoru almak isteyenlerde bilgi edniniyor siteye üye olmayanlar filan evet bumoto hakkına çok bi bilgim yok özellikle binmediğim bi makine için yorum yapmamam lazımdı haklısınız ancak benim bundaki tek amacım arkadaşa alternatif sunmaktı hatta regal raptorun fuarda tanıttığı 350 cc lik bi baked vardı çift silindir su soğutmalı onuda yazacaktım unuttum onada binmedim bunlar sadece alternatif daha uygun makine düşünenler için bi kusrum olduysa affola.

  11. #26991
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bu nedir ya arkadaşa süngü hücumuna kalkmışsınız.

    eksik bilgili olduğu belliydi. bilmiyorsa doğrusunu izah edersiniz olur biter.

    250cc konusunda merakla inazumayı bekliyorum. suzuki tam getirmesi gereken zamana yetiştiremedi.

    inazumayı görene kadar favorim cbr. ufacık aletten o performansı almak harika duygu olsa gerek.

    sürüş pozisyonu olarak da wolf çok başarılı geldi. ama fazla ufak duruyor.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  12. #26992
    ethemm76 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2007
    Şehir
    Kocaeli-İzmit-Yeşilova
    Motosikleti
    Yuki Snoopy 80cc.
    Sym wolf u fuarda yakından inceledim. Fiziki yapısı, selesi cbf ten çok çok ufak ve bence konforsuz. Ayrıca zaten cbf ten daha çelimsiz görünüyor . Üzerindeki (250) yazısını görmeseniz 125 cc sanırsınız. Aynı ybr gibi. Ybr kullanan arkadaşlar alınmasın ama fizik ve görüntü selenin ufak olması ybr yi andırıyor. Umarım suzuki 250 inazuma sym wolf gibi çelimsiz değildir ve kullanıcısına en azından 250 cc bi motosiklet olduğunu hissetirir.

  13. #26993
    islambey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2011
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    CFMOTO 250NK
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu nedir ya arkadaşa süngü hücumuna kalkmışsınız.

    eksik bilgili olduğu belliydi. bilmiyorsa doğrusunu izah edersiniz olur biter.

    250cc konusunda merakla inazumayı bekliyorum. suzuki tam getirmesi gereken zamana yetiştiremedi.

    inazumayı görene kadar favorim cbr. ufacık aletten o performansı almak harika duygu olsa gerek.

    sürüş pozisyonu olarak da wolf çok başarılı geldi. ama fazla ufak duruyor.
    Evet iş biraz süngü hucumuna dönmüş ama neyse orta yolda buluşmuşlar.Motor noktasında bende SUZUKİ İNAZUMA da karar kıldım 1 saat önce antalya şubesiyle görüştüm.Motorun sezon ortasında gelebilecegini söylediler benim anladıgım haziran-temmuez gibi küçük bir ihtimal 2013 de sarkabilir dedi.Fiyatınında 9.850 olaccagını söyledi yani sitesindeki fiyat.Bende inazumayı bekleyene kadar YBR 250 buldum allah nasip ederse pazartesiye kadar onu alacam.Suzukiye kadar onu kullanıp 250 cc de tecrube edinmiş oluruz.Fikir veren yol gösteren arakdaşlara teşekkurler

  14. #26994
    cd0345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2011
    Şehir
    İSTANBUL-KARTAL
    Motosikleti
    12" CBF 150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu nedir ya arkadaşa süngü hücumuna kalkmışsınız.

    eksik bilgili olduğu belliydi. bilmiyorsa doğrusunu izah edersiniz olur biter.

    250cc konusunda merakla inazumayı bekliyorum. suzuki tam getirmesi gereken zamana yetiştiremedi.

    inazumayı görene kadar favorim cbr. ufacık aletten o performansı almak harika duygu olsa gerek.

    sürüş pozisyonu olarak da wolf çok başarılı geldi. ama fazla ufak duruyor.
    bence biz tarz olarak cbf ten sonra o makinelerden çok şey bekliyoruz ama onlar yarış makinesi tarzı olduğu için BENCE rahatsız bi pozisyonu var çok uzun süre sürülecek makineler değil yani

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

    Alıntı ethemm76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sym wolf u fuarda yakından inceledim. Fiziki yapısı, selesi cbf ten çok çok ufak ve bence konforsuz. Ayrıca zaten cbf ten daha çelimsiz görünüyor . Üzerindeki (250) yazısını görmeseniz 125 cc sanırsınız. Aynı ybr gibi. Ybr kullanan arkadaşlar alınmasın ama fizik ve görüntü selenin ufak olması ybr yi andırıyor. Umarım suzuki 250 inazuma sym wolf gibi çelimsiz değildir ve kullanıcısına en azından 250 cc bi motosiklet olduğunu hissetirir.
    ethem abicim bence bekleneni verecek suzuki çünkü marka görünüş itibariyle veriyor ve bence teknik özellik olarakta gayet tatmin edici ve tam bi naked makine yani =)

  15. #26995
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Eylülde gelecek inazuma bayii arayıp konustum
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  16. #26996
    .Mhmt. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2009
    Şehir
    İstanbul Büyükçekmece
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Vay anasını be bi cb 125 geldi cbf topaçı öldü
    Hele Bi Kazanayım da Üniversiteyi ... Bir yere gitmek için de CBF e binilir CBF e binilmek için de her yere gidilir. Acayip az yakıyo len bu

  17. #26997
    cbr125cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul-Beylikdüzü
    Motosikleti
    CBF150'2011 Kırmızı
    Mehmet iyi böyle karışma msn ortamı gibi olup minimum teknik maksimum geyik olacağına burada kalsın daha iyi

  18. #26998
    jackal_64 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Alıntı .Mhmt. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay anasını be bi cb 125 geldi cbf topaçı öldü
    Harbiden yaa ne cb125e ymiş yaa bizde yeni motor aldık dediğin gibi cbf topici ölüd beaa.!!

  19. #26999
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Beyler yağmurda benim buji su alıyor nasil oluyor bilmiyorum amabuji piposu su aliyor buji ıslanıyor.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  20. #27000
    dincer59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Şehir
    Istanbul ama kalbi Tekirdağ'da
    Motosikleti
    2011 CBF150 GRI
    QUOTE=zenon;2648363]Beyler yağmurda benim buji su alıyor nasil oluyor bilmiyorum amabuji piposu su aliyor buji ıslanıyor.[/QUOTE]

    Buji piposunu değiştirmeyi denemişssinizdir herhalde.
    Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
    ONE LIFE LIVE IT

    Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler