Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5841
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motoru servise verdiğiniz anda tutanak tutulması lazımdı arıza için, motor serviste 1 gün yatmış ondan sonra yağı bitmiş demek iki taraf için de inandırıcı olmaz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5842
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Kardeşim geçmiş olsun , gelişmeleri buradan bildirirsen iyi olur.

    Alıntı gelebek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodajı 1000 km kadar elimden geldiğince yazıldığı gibi yaptım, olayı ben serviste olan olaylara kadar yazayim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Aldığımdan beri stop edip duruyordu ona alıştım, birde yüksek devirlerde tak tak diye bir ses vardı çok azdı yanlız, ilk bakımda 450 km servise söyledim, gazı kökledi sephada, yok birşeyi canavar gibi dedi, onu şimdide dile getirdim söyledim diye, o ustayı gönderdik iyi değildi benim suçum ne usta,şimdi km 3.228 tam senelik izne çıktım hesabımda gezicektim maltepe sahil yolunda gidiyorum motordan tak tak tak vurmaya başladı birşeyer gaz yememeye başladı, beyaz duman neyse en yakın kartaldı servise gittim, saat 4' geliyor 1 ustası var oda okula gitmiş, motoru bıraktım, ertesi gün gittim motor noldu baktınızmı?, motor bıraktığım yerde duruyor o günde zinciri yağlamıştım, usta hemen yazdı! motor fena yağ kalmamış motorda, motorda yağ sızdırıyor demezmi oldukmu suçlu, bende devamlı kontrol eden biriyimdir yağını suyunu, usta nasıl anladın dedim, baksana yerde yağ damlaları var, yağ göstergesindede yağ görünmüyor, motor yağsız kalmışmış, halla halla dedim nasıl olur, düz konuma aldım maxsimumda yağ, öylemi bakılır diyor , napcaz tersmi çevircez motoru dedim ,neyse akşama kadar başında durdum motoru indirdi, tam parçalayamadan saat 4 oldu okula gidiyomum dedi, zaten usta bir tane oda gitti, usta dediğimde (18) yaşında bir arkadaş, bakalım yarın kaldığı yerden devam edilecek eksik parçalar gelicek takılacak benimde izin bitecek birde para isterler.. ah pulsar ah pulsaramı kızim şansımama kızim...
    güzel bakan , güzel görür.

  3. #5843

    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Benelli TnT 25
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru servise verdiğiniz anda tutanak tutulması lazımdı arıza için, motor serviste 1 gün yatmış ondan sonra yağı bitmiş demek iki taraf için de inandırıcı olmaz.
    başında durdum yağın tam olduğunu gösterdim zaten,bajajın ustası işte atıyor tutuyor, yok yağsız kalmış felan , bende motoru düz konuma getirip gösterdim maxsimumda olduğunu yağın, zaten boşaltıncada belli oldu yağın tam olduğu, maksat kullanıcı hatası deyip, yağsız bırakmışsın hatalı sensin deyip haksız kazanç elde edicekler aklınca, başından ayrılmadım motorun bende, sonuç evdeyim bekliyorum motorsuz ve sinirli bir şekilde, servisler düzelmedikçe, hondada versen o ustaların eline hondayıda batırırlar, herşey ürünü aldıktan sonraki servis desdeği bakar, o servise ben 5 üzerinden 2 veriyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

    Alıntı fedos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim geçmiş olsun , gelişmeleri buradan bildirirsen iyi olur.
    Eyvallah saol, tabiki kardeşim paylaşırım, herşey şeffah olsunki, böylece belki hatalardan ders çıkarılır, ve düzelir diye umut ediyorum.

  4. #5844
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı dehabozkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorumla geçen hafta bursaya gittim toplamda Manisa Turgutlu dan bursaya git gel 700km yi 75 tl ye gittim bu motor bir harika ))
    vay anasını, ben fazer ile 75 liraya 280 km yapıyorum :(

  5. #5845
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay anasını, ben fazer ile 75 liraya 280 km yapıyorum :(
    Ama 98 beygir bizimkisi 24
    agrasiwe bunu beğendi.

  6. #5846
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı gelebek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başında durdum yağın tam olduğunu gösterdim zaten,bajajın ustası işte atıyor tutuyor, yok yağsız kalmış felan , bende motoru düz konuma getirip gösterdim maxsimumda olduğunu yağın, zaten boşaltıncada belli oldu yağın tam olduğu, maksat kullanıcı hatası deyip, yağsız bırakmışsın hatalı sensin deyip haksız kazanç elde edicekler aklınca, başından ayrılmadım motorun bende, sonuç evdeyim bekliyorum motorsuz ve sinirli bir şekilde, servisler düzelmedikçe, hondada versen o ustaların eline hondayıda batırırlar, herşey ürünü aldıktan sonraki servis desdeği bakar, o servise ben 5 üzerinden 2 veriyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------



    Eyvallah saol, tabiki kardeşim paylaşırım, herşey şeffah olsunki, böylece belki hatalardan ders çıkarılır, ve düzelir diye umut ediyorum.
    üzüldüm kardeşim, istisna olmuş seninki 70.000 kmleri geçmiş pulsarlar var üstelik kuryeler mutlaka en baştan beri bir vuruntu vardı ama usta sağlam olmayınca böyle oluyor ben sana oktay motoru öneririm.

  7. #5847

    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Benelli TnT 25
    Alıntı agrasiwe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    üzüldüm kardeşim, istisna olmuş seninki 70.000 kmleri geçmiş pulsarlar var üstelik kuryeler mutlaka en baştan beri bir vuruntu vardı ama usta sağlam olmayınca böyle oluyor ben sana oktay motoru öneririm.
    oktay motoru çok öveni duydumda ben anadolu yakasındayım, karşı tarafa geçmekte biraz zor geliyor, ayriyetten gişe geçişi için kart felan lazım, onları halletmem lazım geçe bilmem için.

  8. #5848
    EneS_Turker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2012
    Şehir
    İZMİR/Tokat
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400
    Ekrem bey artık burayı okuyormusunuz bilmiyorum ama şikayetim direk size.. Sizinle yüzyüze konuştuğumuzda da söylemiştim ümraniye yaşar motorun faiş fiyatlarını..müşteriye kazık atma çabalarını.. neden bu adamları piyasada tuttuğunuzu sormuştum.. Bana, parça fiyatı internette yazan neyse odur, işçiliğe karışamayız serbest sermaye dediniz peki dedim..
    Ancak, kuralkanın sitesinde 69tl olan zincire 85 tl deyip.. montaj içinde 30tl istemek hangi deftere sığar ?
    artık şu yaşar motora gerekli yaptırımları lütfen yapın.. sizden aldığı parçayla sizi ve müşteriyi kazıklayan bi servis bu..
    TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
    Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!

  9. #5849

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Arkadaşlar motosiklet dediğiniz bir motorlu taşıt rodajın doğru yapılıp yapılmaması motorun krank / piston vs dağıtıp kırmasına sebep olmaz olamaz. Ancak çok çok zorlamanız gerekir özellikle extrem şeyler yapmanız gerekir. Bu forumda artık motosikletler o kadar nazik ve hassas gösteriliyor ki sanki üzerine binip gitmeyeceksiniz bu aletlerin..

    Şahsen yıllardır motor kullanıyorum 3-5 bin 10 bin km.de motoru dağıtmış bir tane Japon görmedim. CBR 125 Türkiyede en çok satılan motorlardan biri eski kasası dahil olmak üzere burada bir kişi çıkıp diyemez ki ben 5 binde motoru dağıttım.

    Bu cihazlar bu kadar hassas olmamalı. Şu rodaj olayını abartmayın bu kadar. HAnginiz araba kullanırken acaba motoru dağıtacakmıyım diye düşünüyor??
    Mengu16, denizhan_, gelebek ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #5850

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Merhaba arkadaşlar, Pulsarın arkasında Oktay ustami var Kuralkan mi, neden herkes x yeri yapamadiysa motoru Oktay ustaya götür diyor? İstanbul da yaşamayan bu motoru almasin mi çünkü Oktay Usta İstanbul da. Yalnis anlasilmasin Oktay Ustaya kişiliğine ve işteki profesyonelligine saygı duyuyorum, sağolsun gecen günlerde bir konuda da telefonda yardımda bulundu bana. Benim sitemim kuralkana, ben motorumu bulunduğum ildeki servise goturemiyorum, biraz düzgün servise gidebilmek için 600km yol yapmam gerekiyor bir servis için bu kadar yorgunluk ve masraf yapılır mi Allaha revami bu? Lütfen rica ediyorum Kuralkana, servisleri motorla alakalı hic bir şey bilmiyormuş gibi en ince ayrıntıya kadar bilgilendirin herşeyi ogretin. a şehrindeki servisle b şehrindeki servis ayrı havadan calmasin; bilgi, donanım, tecrübe, fiyat her konuda bir standarti tutturun.

  11. #5851

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rodaj çok kötü yapılırsa motora kesin bir şey olacak diyemeyiz ama ihtimal dahilindedir. Bunun forumda çok örneği var. Adam motoru alıyor bastıkça basıyor sonra motor kol çıkardı diyor. Tabi Pulsar kalitesinde bir motorda bu düşük bir ihtimal. Belki yağ pompası bozuldu ondan motor gitti.

  12. #5852

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Honda cbr 650f
    Bu motoru f/p açısından piyasada alinabilecek iyi motorlar arasında görüp benim gibi alan motorunu memnuniyetle kullanan pek çok kişi var bunun yaninda şikayette bulunan problem yaşıyan kişilerde var. şikayetler giderilmesse problemler çözüme ulastirilmassa bu motor piyasada değer kaybeder müşteri kaybeder çünkü pek çok kişinin aklında bu motor var ve problemleri şikayetleri çözümleri takip ediyor. Motordan emin olamayıp başka motorlara yönelen insanlarda var. Benim basıma gelmedi Allaha şükür motorumda beni bugüne kadar uzmedi fakat bu motorun bazı kullanıcılarda stop etme problemi nedir çözümü nedir? Bu proble mi biran önce çözülmesi lazim. Şahsen ben korkuyorum acaba birgün bende bu problemi yasarmiyim diye 120 km hızla giderken bu sebepten ötürü kaza olursa yaşanacak olumsuzluklarin vebalini kim ödeyecek?
    gelebek ve kdiner bunu beğendiler.

  13. #5853
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Rodajda motorun aşırı ısınmaması çok önemli özellikle yokuş çıkarken dikkat etmeli, onun dışında sıfır motordaki conta ve boya kokuları geçtikten sonra bu yaklaşık 400km sürüyor, Ufak ufak gazlamanın hiç zararı yok. Ben mesela ilk yağ değişimine kadar bütün viteslerde 8 bin devire kadar gazladım kompresyona bıraktım, bütün dişlileri alıştırdım. Normal çalışma ısısının biraz üzerine çıkartıp sonra kompresyona bırakınca piston silindir her yanından eşit olarak parlatılmış alıştırılmış oluyor. 6. viteste 5000 devirde 1000km yapmak da sağlıklı değil.

  14. #5854

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X
    Alıntı EneS_Turker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey artık burayı okuyormusunuz bilmiyorum ama şikayetim direk size.. Sizinle yüzyüze konuştuğumuzda da söylemiştim ümraniye yaşar motorun faiş fiyatlarını..müşteriye kazık atma çabalarını.. neden bu adamları piyasada tuttuğunuzu sormuştum.. Bana, parça fiyatı internette yazan neyse odur, işçiliğe karışamayız serbest sermaye dediniz peki dedim..
    Ancak, kuralkanın sitesinde 69tl olan zincire 85 tl deyip.. montaj içinde 30tl istemek hangi deftere sığar ?
    artık şu yaşar motora gerekli yaptırımları lütfen yapın.. sizden aldığı parçayla sizi ve müşteriyi kazıklayan bi servis bu..
    dostum bu tür durumları kuralkanın sitesine girip şikayet bölümünden bildirmen gerek. burda sadece yazmış olursun. ama oraya bildirirsen hem sana geri dönüş yapmak zorundalar hem de bu şikayeti bajaja iletmiş olursun. çünkü şikayetleri kuralkan ile birlikte bajaj da inceliyor.

  15. #5855
    agrasiwe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul - Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motosiklet dediğiniz bir motorlu taşıt rodajın doğru yapılıp yapılmaması motorun krank / piston vs dağıtıp kırmasına sebep olmaz olamaz. Ancak çok çok zorlamanız gerekir özellikle extrem şeyler yapmanız gerekir. Bu forumda artık motosikletler o kadar nazik ve hassas gösteriliyor ki sanki üzerine binip gitmeyeceksiniz bu aletlerin..

    Şahsen yıllardır motor kullanıyorum 3-5 bin 10 bin km.de motoru dağıtmış bir tane Japon görmedim. CBR 125 Türkiyede en çok satılan motorlardan biri eski kasası dahil olmak üzere burada bir kişi çıkıp diyemez ki ben 5 binde motoru dağıttım.

    Bu cihazlar bu kadar hassas olmamalı. Şu rodaj olayını abartmayın bu kadar. HAnginiz araba kullanırken acaba motoru dağıtacakmıyım diye düşünüyor??
    honda da olmaz demeyin, bence gidin yetkili servislerde ustalara sorun bakalım ben bir iki serviste ustaya sordum ne cbr250 ler geldi krank pistondan demişti, bende şaşırmıştım ama ustanın demesi öyle idi.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  16. #5856

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Bir şey olmasa da kesin olan şudur ki o motorun ömrü rodajı düzgün yapılandan kısa olacaktır. Bu tabi bizim ortalama ve bencil insanımız için çok önemli olmuyor. "Benden sonraki düşünsün" deyip geçeriz. Keşke imkan olsa da şöyle 30 bin km'ye gelmiş iki motor açılıp hassas ölçüm cihazlarıyla çap ve boşluk ölçümü yapılıp karşılaştırılsa. Bana göre ilginç olan bir durum da, insanların her türlü taşıt aracını motorunun özelliklerine bakmadan kulanması. Mesela dizel araç kullanan bazıları vites değiştiriken devrini sonuna kadar dayayıp, arkadan siyah dumanlar attırıp öyle değiştiriyorlar. Zannediliyor ki her türlü aracı performanslı kullanabilmek için devrini sonuna kadar dayamak gerekir. Halbuki bir noktadan sonra güç artışı olmaz. Mübarekler sanki F1 aracı sürüyorlar. Tek silindirli, uzun stroklu motorların hiçbiri doğası gereği yüksek deviri sevmez. Bunları sürekli zorlarsanız sonunda arıza çıkartabilirler. Yüksek devirde iç kuvvetler, gerilmeler çok artıyor. Koca piston tek başına saniyede 100 - 150 kere inip çıkıyor. Titreşim artıyor, sesler başlıyor vs...

  17. #5857

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Bu üründe 2014 ile 2015 modelleri arasındaki farklar nelerdir (2015'te orta sehpa geliyor) bunun dışında bir değişiklik var mı ? (Konu içinde bir yerde revizyondan bahsediliyor).Nasıl bir değişiklik , eski motorlara uygulanabiliyor mu ?

  18. #5858
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı mgora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu üründe 2014 ile 2015 modelleri arasındaki farklar nelerdir (2015'te orta sehpa geliyor) bunun dışında bir değişiklik var mı ? (Konu içinde bir yerde revizyondan bahsediliyor).Nasıl bir değişiklik , eski motorlara uygulanabiliyor mu ?
    bıraz eskı sayfalrı gozden gecırırsenız bu farklar daha once konusuldu

  19. #5859

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı hkn34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bıraz eskı sayfalrı gozden gecırırsenız bu farklar daha once konusuldu
    Teşekkür ederim uyarın için ben revizyon aradığım için bulamamışım , 2015 yazınca sonuca ulaşmak daha kolay , şimdi kullananların geri dönüşleri okuyorum.
    Ekrem bey yazmış oradan alıntılıyorum.
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar;

    13 NİSAN 2015 tarihinden itibaren sevkiyatına başladığımız PULSAR 200 NS modelimizde bazı iyileştirmeleri sizlere sunuyoruz;

    1. Orta sehba standart hale geldi. Geçtiğimiz yıl bize çok kızdınız, biliyoruz. Ama bizden kaynaklanan bir durum yoktu. Mücadelemizle nihayetinde talebimizi BAJAJ’a kabul ettirdik. İnşallah bundan sonra standart olarak sunulacak,
    2. Selede konfora yönelik malzemesinde ve kalınlığında düzeltme yapıldı. Daha rahat bir sürüş konforu elde edeceksiniz,
    3. Lastik kalitesinde iyileşme sağlandı. Sizlerin yorumunu merakla bekliyorum,
    4. Yakıt pompası contası o-ring conta olarak geliştirilmiş, yüksek sızdırmazlık özelliği kazandırılmıştır.
    5. Açısı artırılıp, uzatılan debriyaj ve fren kolu ile kolay tutuş ve daha iyi kavrama özelliği kazandırılmıştır.
    6. Hava filtre elemanı yüzey alanı büyütülerek daha fazla toz tutma özelliği kazandırılmıştır.
    7. Dikey akü pozisyonu ile kolay montaj, kontrol ve bakım yapılması sağlanmıştır.
    8. Denge sensörü bağlantı yeri değiştirilmiştir.

    Tüm bu iyileştirmelerle sunduğumuz PULSAR 200 NS’in gene segmentinde 2015 yılı Pazar lideri olması en büyük arzumuzdur. Yeni modellerimizi bayilerimizde görebilirsiniz.

    Selam ve saygılarımla…
    Ybr125 ile 38000 km sonunda bir kademe yükselmeye karar verdim , bajaj daha içimizden duruyor ve Mecidiyeköy'de çok kaliteli bir servisleri var , görünüşe bakılırsa aranıza katılacağım.Daha önce Pulsar kullananlar aşık gibi diye nitelendiriyordum herkeste ufak tefek sorunlar var ama herkes mutlu idi.Bu değişikliklerle umarım artık sorunsuzdur çünkü ybr o kadar hor kullanmama rağmen beni hiç üzmedi denilebilir.
    hkn34 bunu beğendi.

  20. #5860

    Üyelik
    16 Aralık 2014
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    honda vt 750
    Alıntı Deathghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yakıt tüketimini nasıl elde ettin 10 kurusu nasil yakiyor acaba
    giderken ektra ruzgar vardı yaptıgım tek şey normal devırde vıtes degıstırmek oldu


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)