Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4841
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CG'nin direksiyonu 13 TL, Bajaj'ınki 33 TL diyorsun. Kendi motorunla da kıyaslama, çünkü ne sınıfları ne de kaliteleri aynı...
    yanlış anlaşılmış seko arkadaşım
    kendi motorumla kanuni bs100 modelinin direksiyon fiyatlarını karşılaştırdım
    kanuni bs100 direksiyon 33 tl civarı
    benim parçacıdan aldığım direksiyon fiyatı 13 tl
    ikisi de çin
    kanuni sıradan bir parçacıdan çoook daha ucuza temin ediyordur aynı parçayı
    kazım kazım bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4842
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Scirocco örneği çok açıklayıcı oldu.
    hemen gidip bitane alır arkadaş,
    dolmuş olarak kullanır.
    Evet zaten genelde herkes sürüş zevki için dolmuş alıyor! Arkadaş dizel bir aracın sürüş zevkinden bahsetmiş. Ben de benzinli sürüş zevki açısından bir örnek verdim. Gidip almasını söylemedim. Denemesini tavsiye ettim. Kısacası sadece yüksek torklu dizellerin değil benzinli araçların da sürüş zevki verebileceğini anlatmaya çalıştım. Olayı nasıl dolmuşla bağdaştırdın onu merak ettim?

  3. #4843
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Len varya polemik diye ölüyorsunuz.

    Lafım ortaya beğenen alir beğenmeyen gider
    tekoklava ve ellaksakir bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  4. #4844
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen sana o kadar masraf çıkaracak kazadan sağ kurtulduğunda şükret, sonra işin ekonomisine girersin.Yok robocop gibi giyinmek lazım, yok düştün mü kolunu kaldıramıyorsun. Seni motor koruma demiri mi koruyacak ? Motor koruma demirinin büyüklüğüne göre mi motor seçelim yani ?
    kazadan sağ kurtuldum sonra da işin ekonomisine girdim dediğin gibi yapıyorum zaten,
    bahsettiğim şey şu:
    pulsarın motor koruma demiri ÇOK KISA
    Yere karton koyup denedi rebel punto sağolsun; motor anca kendini kurtarıyor.kullanıcının dizini ayağını korurum derdi yok.üstelik de sürücü ayaklığı katlanıyor bu çok önemli bir dezavantaj.
    önerim:Koruma demiri daha uzun yapılmalı
    sürücü ayaklığı sabit hale getirilmeli veya onun yerine geçebilecek motor sürtünme takozları eklenmeli
    cbr250 kazasında bir kullanıcının (rebel punto iyi tanır kendisini) motor devrilmesi nedeniyle ayak kemiklerinde kırık/veya çatlak oluşmuştu üstelik de bu kişi korumalı motosiklet botu giydiği halde.

    koruma demirleri az daha uzatılarak daha güvenli hale getirilmeli

  5. #4845

    Üyelik
    25 Haziran 2014
    Alıntı kittyhawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet zaten genelde herkes sürüş zevki için dolmuş alıyor! Arkadaş dizel bir aracın sürüş zevkinden bahsetmiş. Ben de benzinli sürüş zevki açısından bir örnek verdim. Gidip almasını söylemedim. Denemesini tavsiye ettim. Kısacası sadece yüksek torklu dizellerin değil benzinli araçların da sürüş zevki verebileceğini anlatmaya çalıştım. Olayı nasıl dolmuşla bağdaştırdın onu merak ettim?
    ben de espri yaptım ya.
    sürüş zevki kısmı çok karışık. mesele sadece sürüş zevki olursa konu çok dallanır budaklanır.
    kittyhawk bunu beğendi.

  6. #4846
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de espri yaptım ya.
    sürüş zevki kısmı çok karışık. mesele sadece sürüş zevki olursa konu çok dallanır budaklanır.
    kesinlike.. biz gene pulsar'a devam edelim ki ben daha onun sürüş zevkinden mahrumum malesef. İnşallah 1 ay içerisinde o konuda bir fikrim olucak

  7. #4847
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    - Motor kaç tane sattı diye sorup duruyorsun ? Kaç tane sattığını ne yapacaksın merak ettim ? Az satsa ne olur, çok satsa ne olur ? "Ekrem Bey bize yalan söylüyor" demeye getirmeye çalışıyorsan, "Ekrem Bey'in bize yalan borcu mu var da bu konuda yalan söylesin ?" diye sorarlar adama...
    Söylemediğim şeyleri söylediğimi farzederek ithamda bulunuyorsun
    motorun kaç tane sattığını sormakla birini yalancılıkla itham etmiş olmak arasında bağlantı kuramadım
    adı geçen şahsı yalancılıkla itham etmedim

    sadece zam yok dediniz zam yapıldı dedim
    bu tutarsızlığı kamuoyuna huzurunda hatırlattım/sordum
    belki bu durumu kastetmiş olabilirsiniz

    1600 satması başarı değil
    hem de hiçbir şekilde
    oran verilerek başarılı gösteriliyor
    asıl satış rakamı birşey ifade etmiyor
    mondialin sadece bir ildeki ana bayisine gidip sorun yılda kaç motor satıyorsunuz diye durum daha net anlaşılır
    veya varsa tüik verileri de iş görür

  8. #4848

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli Ekonomi rumuzlu arkadaşım; sorduğun her soruya yeterince cevap verdiğimi biliyorsunuz. Ama ısrar ile bazı başarıları küçük görmek, ya da olduğundan farklı göstermek niçin? Hakikaten yakışık kalmıyor. Pulsar sayfasında Kanuni Mondial yedek parça fiyat mukayesesi yapıyorsunuz? Gene bu sayfada motosiklete binmektense araca binmek daha tasarrufludur gibi ifadelerde bulunuyorsunuz. Eğer zamanınız müsait olur beni ziyaret ederseniz merak ettiğiniz her soruya yeteri kadar cevap vereceğime emin olabilirsiniz.

    Ayrıca Pulsar 200 NS satış rakamı ile ilgili yapmış olduğunuz kıyası da anlamak güç. Kaldı ki yaptığınız kıyasın doğru olmadığını eminim siz de biliyorsunuz. Her ürünün satış rakamı kendi sınıfında değerlendirilir. Daha önce de bahsettiğim gibi HONDA CBR250, SUZUKİ 250 İNAZUMA, YAMAHA YZF R 125, HYSOUNG GT250R, SYM WOLF 250 gibi sport segmentindeki ürünlerin arasında PULSAR 200 NS % 30’u geçen Pazar payı ile 2014’ü lider bitirmiştir. Onlarca ulusal basında haberi oldu. Bu haberler bir veriye dayanmadan sunulabilir mi? Mondial 125 cc drift modeli ya da Kanuni Breton 125 modeli PULSAR 200 NS’den daha fazla satış yaptı ise bu kıyasın doğru olmadığını biliyorsunuz.

    Her ne ise…

    Ben de bu vesile ile bazı gelebilecek soruları da cevaplamış oluyorum. Bajaj Türkiye’ye girişte tüm dünyada olduğu gibi önemli bir iddiada bulunmuştu ve kaliteye çok para vermeden de ulaşabileceksiniz demişlerdi. Bunu inşallah değerli motorsever arkadaşlarımız gösterdikleri teveccüh ile teyit etti.
    Sezon başlıyor. Daha sürprizlerimiz devam edecek inşallah…

    Saygılarımla…
    turkish39, kittyhawk, srtcgkts ve 8 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #4849
    Motor_Derili - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2008
    Motosikleti
    Nmax 155 / Fazer8 / NC750X2018
    Ekrem Abi,
    Ben Bajaj kullanicisi olmasam da simdilik nezdinde emegi gecenleri takdir ediyorum.Yolunuz acik olsun.

    Bu surprizlerin icinde Ss ABS li versiyonu olabilir mi
    turkish39 bunu beğendi.

  10. #4850

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    1600 tane satması neden başarı olmuyor anlamadım ? Fiyatı ortalama 7500 TL olan Hint malı bir ürünün bu kadar markacı ve önyargılı" müşteri kitlesi içersinde 1600 tane satması bana göre başarıdır.

  11. #4851

    Üyelik
    04 Temmuz 2014
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Alıntı sbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Senin bahsettigin durum ile burda tartisilan stop etme sorunu cok farkli. Senin yasadigin olay motosikletin mekanik yapisi geregi her motorda olur ama burda anlatilan durum farkli. Benim basima stop etme durumu cok geliyor. Acemi bir kullanicida degilim. Ama herzaman ayni durumda ayni yerde stop ediyor. Sorunun kaynagini cozecegim aarastirmalarim devam ediyor. Sizde yorum yapabilirsiniz.. Soguk motoru calistirip 100 metre duz yolda devam edip dik bir yokus iniyorum. vitesim 3te drvam ediyorum.150 metre yokus indikten sonra ufak bir kasis oluyor. Hizim 60km hizdan biraz yavaslayip debriyaji siktigim anda kasisten gecmis oluyorum ve motor stop ediyor.. Surekli bu sekilde deniyorum. %70 oraninda stop ediyor.. Ayni kasisi hiz kesmeden gecersem problem yok. Yada daha onceden debriyaji sikip kasise oyle girersem yine problem yok.
    Aynı sorun bende var çalışmıyor yolda kaldım serviste bişeyler yaptılar olmadı şimdi bir parça daha bekliyorum gelsin bakalım ne olacak

  12. #4852
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Söylemediğim şeyleri söylediğimi farzederek ithamda bulunuyorsun
    motorun kaç tane sattığını sormakla birini yalancılıkla itham etmiş olmak arasında bağlantı kuramadım
    adı geçen şahsı yalancılıkla itham etmedim

    sadece zam yok dediniz zam yapıldı dedim
    bu tutarsızlığı kamuoyuna huzurunda hatırlattım/sordum
    belki bu durumu kastetmiş olabilirsiniz

    1600 satması başarı değil
    hem de hiçbir şekilde
    oran verilerek başarılı gösteriliyor
    asıl satış rakamı birşey ifade etmiyor
    mondialin sadece bir ildeki ana bayisine gidip sorun yılda kaç motor satıyorsunuz diye durum daha net anlaşılır
    veya varsa tüik verileri de iş görür
    Ekonomi kardeşim
    yeter bu fesatlık kin nefret senin her bajaj sayfasında kin nefret fesat çıkarma yazılarını okumaktan bıktım usandım
    yazdıkların eleştiri boyutlarını çok geçti artık


    bak yüce ALLAHIMIZ ne güzel diyor

    Hem onlara: "Yeryüzünde fesat çıkarmayın." denildiğinde: "Biz ancak ıslah edicileriz." derler.

    İyi bilin ki, onlar ortalığı bozanların ta kendileridir, fakat anlamazlar.
    hkn34, Yurdukoru, mitmuallim ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  13. #4853
    denizhan_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2011
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    pulsar
    Ekrem bey çok sabırlı adam "Ekonomi" işin zevk ve pratiklik yönünü geçmiş paradan puldan bahsediyor Ekrem abide hala cevaplıyor ben 12 yıldır esnafım çok kıytırık sebeplerden ötürü müşteriyi terslediğim oluyor işine gelmiyorsa alma der döner giderim. bende 2 tane otomobil var birini yeğenim kullanır diğeri haftada 1 gün 10 dakika rolantide çalışır işim olmadığı sürece yerinden kımıldamaz, otomobil ile trafiğe çıksan sinir sahibi olursun, hele birde şehir içinde oturuyorsan 1 saat park yeri ararsın vs. vs.sorun üstüne sorun ama motor her zaman pratiktir ve otomobilden kat ve kat zevkli yolculuk edersin. Bu arada motora binen kişi düşmeyi kalkmayı göze almıştır bence, ha kolum bacağım kırılır diye çok korkuyorsa dediğiniz gibi gidip 4 tekere binebilir.
    tekoklava, hkn34 ve Yurdukoru bunu beğendiler.

  14. #4854

    Üyelik
    30 Kasım 2014
    Motosikleti
    Bajaj >Pulsar 200NS
    7 BİN KÜSÜR TL'YE SU SOĞUTMALI NİTROX AMÖRTİSÖRLÜ 3 BUJİLİ 4 VALFLİ 200 CC ÇAPINDA BYBRE(BREMBO) FREN SİSTEMLİ 24 BEYGİR 0-60 3 SANIYE OLAN İNAZUMA İLE YANYANA GELDIGI ZAMAN ONDAN DAHA YAKISIKLI DURAN BİR MOTOR ALABİLDİĞİMİZ İÇİN EKREM BEYE TESEKKUR ETMELİYİZ BENCE.BİZİ ENJEKSİYON İŞİN İÇİNE GİRİNCE FİYATI 12-13 DEN BASLAYAN JAPON MOTORLARINDAN KURTARDI.GEÇEN AYAKLIGINI KIRDIM MOTORUMUN KAYALAR MOTORA GİTTİM 10 TLYE TAKTILAR BÖLE BİŞİ HANGİ MOTOSİKLET FİRMASINDAN VAR?
    tekoklava, netwera, agrasiwe ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #4855
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Hımmm! Buraları okuyunca salak olduğumun farkına vardım.

    Şimdi; bana göre de motor öncelikle araç. Binmekten keyif aldığımı saklamayacağım ama öncelikle araç.

    Ben işçi adamım ve ekonomik koşullarım gereği hep alt gelir seviyesine uygun muhitlerde oturmak zorunda kaldım. Emeğini satarak yaşayınca şöyle bir problemle karşı karşıya kalıyorsun. Oturduğun muhit fakir muhit olduğu için işgücünü ucuza satmak zorunda kalıyorsun. Örneğin Esenyurt'ta iş bulmanın zorluklarının yanı sıra en baba 900-1000 TL kazanabilecek iken Bakırköy Kadıköy veya Tuzla'da işgücümü daha fazla fiyata satma imkanı buluyorum.

    Hepsini geçtim evden işe yürüme mesafesinde iş bulsam bile sabah işe akşam eve dolap beygirine dönüyorum. Ayrıca motorun kendisi ile bile iş bulma imkanım var. Örneğin cep telefonları Türkiye'ye ilk geldiğinde Topkap'daki Şemistanın kuryesiydim ve parayı koyacak yer bulamıyordum.

    Neyse tekrar başa dönersek fakir muhitteki evime 25-50-100 kilometre uzaklıkta emeğimi en az iki katına satabileceğim bir iş bulduğumda motorum olmasa bu sefer ömrümün çoğu yollarda geçiyor ve şu an çalıştığım işyeri uzaklığı 25 kilometrenin metrobüs vs ile bana gidiş geliş masrafı günlük asgari 10 TL. Bunun yanı sıra sabah evden erken çıkıp en azından çekmece sahilinde bir çay içmek işin zevki. Yani beni dolap beygiri olmaktan kurtaran şey.

    Bu arada beni süratli arabalardan kurtaracak bir motor can simidim. Pulsar bu işe de yarıyor ve günlük masrafı 10 TL. Ayrıca trafiğe takılmadan evime ve çocuklarıma erken kavuşmamı da sağlıyor.

    Hımmm! Şimdi bu hesabın neresi yanlış ve ben nerede hata yapıyorum onu çözemedim!

    Onu bunu bilmem, emeğini satarak yaşayan insan için motor candır. Hele PULSAR gibi bir motor canandır. Allah icad edenden getirenden satandan milyon kere razı olsun.

    Saygılarımla.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #4856
    kittyhawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2006
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hımmm! Buraları okuyunca salak olduğumun farkına vardım.

    Şimdi; bana göre de motor öncelikle araç. Binmekten keyif aldığımı saklamayacağım ama öncelikle araç.

    Ben işçi adamım ve ekonomik koşullarım gereği hep alt gelir seviyesine uygun muhitlerde oturmak zorunda kaldım. Emeğini satarak yaşayınca şöyle bir problemle karşı karşıya kalıyorsun. Oturduğun muhit fakir muhit olduğu için işgücünü ucuza satmak zorunda kalıyorsun. Örneğin Esenyurt'ta iş bulmanın zorluklarının yanı sıra en baba 900-1000 TL kazanabilecek iken Bakırköy Kadıköy veya Tuzla'da işgücümü daha fazla fiyata satma imkanı buluyorum.

    Hepsini geçtim evden işe yürüme mesafesinde iş bulsam bile sabah işe akşam eve dolap beygirine dönüyorum. Ayrıca motorun kendisi ile bile iş bulma imkanım var. Örneğin cep telefonları Türkiye'ye ilk geldiğinde Topkap'daki Şemistanın kuryesiydim ve parayı koyacak yer bulamıyordum.

    Neyse tekrar başa dönersek fakir muhitteki evime 25-50-100 kilometre uzaklıkta emeğimi en az iki katına satabileceğim bir iş bulduğumda motorum olmasa bu sefer ömrümün çoğu yollarda geçiyor ve şu an çalıştığım işyeri uzaklığı 25 kilometrenin metrobüs vs ile bana gidiş geliş masrafı günlük asgari 10 TL. Bunun yanı sıra sabah evden erken çıkıp en azından çekmece sahilinde bir çay içmek işin zevki. Yani beni dolap beygiri olmaktan kurtaran şey.

    Bu arada beni süratli arabalardan kurtaracak bir motor can simidim. Pulsar bu işe de yarıyor ve günlük masrafı 10 TL. Ayrıca trafiğe takılmadan evime ve çocuklarıma erken kavuşmamı da sağlıyor.

    Hımmm! Şimdi bu hesabın neresi yanlış ve ben nerede hata yapıyorum onu çözemedim!

    Onu bunu bilmem, emeğini satarak yaşayan insan için motor candır. Hele PULSAR gibi bir motor canandır. Allah icad edenden getirenden satandan milyon kere razı olsun.

    Saygılarımla.
    Noktayı koymuş abimiz. Saygılar...
    tekoklava, AttilaXtreme ve NECDET ÖĞÜRT bunu beğendiler.

  17. #4857
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı EKONOMİ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kazadan sağ kurtuldum sonra da işin ekonomisine girdim dediğin gibi yapıyorum zaten,
    bahsettiğim şey şu:
    pulsarın motor koruma demiri ÇOK KISA
    Yere karton koyup denedi rebel punto sağolsun; motor anca kendini kurtarıyor.kullanıcının dizini ayağını korurum derdi yok.üstelik de sürücü ayaklığı katlanıyor bu çok önemli bir dezavantaj.
    önerim:Koruma demiri daha uzun yapılmalı
    sürücü ayaklığı sabit hale getirilmeli veya onun yerine geçebilecek motor sürtünme takozları eklenmeli
    cbr250 kazasında bir kullanıcının (rebel punto iyi tanır kendisini) motor devrilmesi nedeniyle ayak kemiklerinde kırık/veya çatlak oluşmuştu üstelik de bu kişi korumalı motosiklet botu giydiği halde.

    koruma demirleri az daha uzatılarak daha güvenli hale getirilmeli

    Parmağını kıran kardeşim olur. Yalnız cbr ile değil BMW 1200 GS ile taksinin sıkıştırması sonucu oldu kaz. GS de koruma demiri vardı. Ama koruma demirine güvenerek yol alınmaz, kazaya göğüs gerilmez. Öncelikle gaza gelmeyeceksin. Başkaları ile sdik yarıştırmaya çalışmayacaksın.

    Çok çabuk gaza geliyorsun. 25 hp motorla senin 100 lük mondiyi yakalamakta zorlanıyorum. Niye mi? Şehir içinde araba aralarına giriyorsun veya yayla yolunda çıktığın viteste inmiyorsun.

    Kask dizlik dirseklik bady armor devasa koruma demiri bunlar seni kazadan korumaz. Kazadan korunmak için yolu okumalısın, gaza gelmeyeceksin, bolca pratik ile kendinin ve motorunun limitlerini bileceksin.

    En basitinden bakıyorum asfalt güzel ama ıslak. Hemen panik fren çalışması yapıyorum. Aynı şekilde yerler çamur yine fren çalışıyorum. Piste yarışa girdiğimiz yok. Benim viraj çalışmazı yapmam çok işime yaramaz ama panik fren kontra vs daha çok işime yarar, yeri gelir hayat kurtarır.

    Bu çalışmaları yapıyorum belki ihtiyacın yok 18 yıldır motor üstündesin diyebilirsin. Ama fiat punto ile yaptığım kaza attığım takla sonucu, tamam artık arabanın piri oldum, sözüm tokat gibi patladı bana.

    Sana tavsiyem kaza yaparım diye aklına gelmesin - hoş, aklına geldiğini de sanmjyorum; çünkü çok ağresif kullanıyorsun. Sadece sür. Nasıl zevk alıyorsan öyle sür. Ekonomi yap mutlu ol.

    Aslında herkesin hayali 1 lt ile 100km gitmek. Ama gerçek hayatta öyle birşey yok.
    En az yakıtla maksimum yol denelerim:

    89 model pejo ile 40km/h ort ile 1 lt ile 35km
    2001 honda titan 60km/h ort ile 1 lt ile 38km
    Ybr ile 60km/h ile 1 lt ile 45km
    Cbr250 80km/h ile 1 lt 37km
    Vstrom 100km/h ile 1lt 25km
    Pulsar 80km/h ile 1 lt 40km yol gidiyor.

    Sen 100lük mondi ile 80km/h ort hız ile 1 lt ile ne kadar yol gidiyorsun

    Veya ybr ile kıyaslayalım 60km/h ile 1 lt 45km gidebilir misin?

    Ekonomi yapacağım diye badyarmorunun başına gelenleri de yaz. Ekonomi işi sağlık üstüne yapılmaz. Eee arabanın kaportası var, motosikletin kaportası biziz. O zaman ekonomimizin el verdiği en iyi motora binip, en iyi koruma ekipmanlarını almalıyız. Bolca pratik yapmalıyız.

    Tüm bu sözlerim önce kendi nefsime. Kırılmaca darılmaca yok.
    Drift
    mustbe, netwera ve katilkoala bunu beğendiler.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  18. #4858
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    puntoyla yaklaşık 8 sene
    tecruben var
    abs var ebd var

    virajda veya ani manevrada savrulmayi önleyen ESP ESP yok
    netteki punto incelemesinde de "önden kayma eğilimli" "direksiyonu hissizligiyle elestirilerimizi alıyor" kelimeleri durumu özetliyor.teknik bir problem mi sebep oldu bir de o durum var mesela direksiyon sertleşmesi problemi var nadir de olsa oluyor.kontak kapat geri aç geciyor.aracın kullanma klavuzunda da var bu durumun açıklaması.

    prince ile düz yolda
    60 km sabit hizla
    1 litreyle 45 km gittim
    15 50 yag vardı (biraz kalın)
    10 40 yag belki daha az yaktirirdi

    bir de motor henüz 5-10 bin olmadı ki açılmış diyelim
    o da yakıtı etkileyebilir

  19. #4859

    Üyelik
    26 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    pulsar 200 NS
    geriye dönük bütün mesajlara baktım göremedim veya gözden kaçırdım bu motora kaç litre yağ koyulur numarası nedir bakım aralığı kaç km dir ?
    www.youtube.com Pegasus MT KANALI Facebook Pegasus MT KANALI bu kanallardan video resim takibi yapa bilirsiniz beğenin paylaşın yorum yapın iyi eğlenceler.

  20. #4860

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Ben 10/50 kışın 15/50 yazın katıyorum. 1.4 litre alıyor. Bakım aralığı 5000 km ancak ben 1500-2000 km arasında yağ değiştiriyorum. Castrol Racing tam sentetik yağ kullanıyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)