Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #29801
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hacı alın kullanın ne bu çaba anlamıyorum nie cbr250r ne ninja250r başlığında kaliper değiştirmeye çalışan biri yok biri çıkıyor frenler tutmuyor diyor yok tutuyor diyoruz sonra kaliper değiştiricek uyumlu kaliper arıyoruz bana göre fantazi bunlar her aletin orjinali en iyisidir o fren tesisatı komple değişmeden ne takarsan tak gerçek randımanını alamazsın
    250 için Bence de fantazi bir gereklilik değil eğlence ve neden olmasın durumu sonuçta adamlar aynı makinaların absli ve abssiz sürümlerini çıkarıyorlar kimse diyemez ki abs ye ne gerek vardı diye
    Ama aynı fren tesisatını 650cc 82hp bir motosiklette düşününce fantazi değil gereklilik oluyor
    ver gazı... ver çoşkuyu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #29802
    onuroz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Diversion F
    hyosungsource'dan alışveriş yapanlar sorum size

    Customs retention reason yazmış ama sebebini yazmamış üstünede işlem yapılmış gözüküyor. Kargo gümrükte mi? gelecek mi? gümrükteyse benim ne yapmam gerekiyor? gelecekse hangi kargoyla gelecek ptt ile mi? İlk defa sipariş verdim hyo source dan çözemedim nedir ne değildir.




    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------

    Alıntı UNdocab adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 için Bence de fantazi bir gereklilik değil eğlence ve neden olmasın durumu sonuçta adamlar aynı makinaların absli ve abssiz sürümlerini çıkarıyorlar kimse diyemez ki abs ye ne gerek vardı diye
    Ama aynı fren tesisatını 650cc 82hp bir motosiklette düşününce fantazi değil gereklilik oluyor
    650deki frenlerle 250lilerin frenleri aynı mı?

  3. #29803
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    2.el gtr alırken fazla yıpratıldıgını nereden anlayabilirim örn egsoz daki yanık izleri fazlaysa yada çalışma sesinde fln ne gibi şeylere dikkat etmeleyim ?
    şuanda aklımda bi tane var 4000 bin küsür km de yeni kasada buji piposunda çatlama olayı varsa kaç devir de kendini belli ediyor ?

  4. #29804
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı onuroz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hyosungsource'dan alışveriş yapanlar sorum size

    Customs retention reason yazmış ama sebebini yazmamış üstünede işlem yapılmış gözüküyor. Kargo gümrükte mi? gelecek mi? gümrükteyse benim ne yapmam gerekiyor? gelecekse hangi kargoyla gelecek ptt ile mi? İlk defa sipariş verdim hyo source dan çözemedim nedir ne değildir.


    http://imageshack.com/a/img824/6553/o73x.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:03 ----------



    650deki frenlerle 250lilerin frenleri aynı mı?
    2005 ten 2011'e kadar aynı kaliperler kullanıldı.2011 ve üstünde değiştirildi 650 liklerde
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  5. #29805

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Arkadaşlar hyosung kullanıcılarına veya motordan anlayanlara bir sorum olacak. 2009 model gt250r kulanıcısıyım. Ara sıra marş almama gibi durumlar oluyor. Akünün zayıflığıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü marşa bastığımda akünün yanındaki bir parçadan sadece tık diye bir ses geliyor gerisi yok. Kuyruk grenajını söktüm. Ses gelen yeri buldum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olacak birileri var mı acaba?

  6. #29806
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı esc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hyosung kullanıcılarına veya motordan anlayanlara bir sorum olacak. 2009 model gt250r kulanıcısıyım. Ara sıra marş almama gibi durumlar oluyor. Akünün zayıflığıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü marşa bastığımda akünün yanındaki bir parçadan sadece tık diye bir ses geliyor gerisi yok. Kuyruk grenajını söktüm. Ses gelen yeri buldum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olacak birileri var mı acaba?
    marş almama sorunu değil de marş basmama sorunu var galiba. yani marş motoruna elektirik gitmediği için dönmüyor. marş boboniniz arızalanmış gibi duruyor.

  7. #29807

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Onuroz arkadaşım hyosungsouce' den değil ama bir ara ebay'dan alışveriş yaptım. Yurt dışından gelen mallar için devlet belli bir fiyat sınırı koymuş. O sınırın üzerindekilerden vergi alıyor. 2 sene önce sınır 300 Lira idi ama bazı yeni bir takım düzenlemelerle bu sınır aşağı çekildi. Sanırım şu anda sınır 100 Lira. Alınan verginin de belli bir düzenlemesi yok gümrükçünün kafasına göre... Bazen paketin fatura tutarı bazen gelen malın cinsi bezen gelen malın yurt içindeki fiyatı. Artı üstüne çeşitli masraflar.

    Senin yapman gereken işlem sırasıyla şu: Önce en yakın PTT şubesine gidip buluduğun semte bakan merkez PTT şubesinii öğreneceksin. Sonra Merkez şubeye gidip durumu açıkla. Ürün ordaysa hiç bir sıkıntı yok hemen alabilirsin. Eğer değilse bir sıkıntı var demektir. Seni ilgili serbest bölgeye gümrük bürosuna gönderirler. Orda asıl sorunu öğrenebilirsin. Senin ürününe onay vermeyen kişiye ulaşabilirsen sıcak bir çay muhabbetiyle herşeyi bedavaya ve kolayca halledersin. Tabi görevli eşref saatindeyse. Ürünün gelmiş ve çeşitli sebeplerden ötürü geri gitmiş de olabilir. Tabi bu yazdıklarım kargo takip numaran varsa mümkün yoksa sadece isim ve tarihle işin çok zor.
    Umarım çok karşık olmamıştır.

  8. #29808
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı esc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşım hyosungsouce' den değil ama bir ara ebay'dan alışveriş yaptım. Yurt dışından gelen mallar için devlet belli bir fiyat sınırı koymuş. O sınırın üzerindekilerden vergi alıyor. 2 sene önce sınır 300 Lira idi ama bazı yeni bir takım düzenlemelerle bu sınır aşağı çekildi. Sanırım şu anda sınır 100 Lira. Alınan verginin de belli bir düzenlemesi yok gümrükçünün kafasına göre... Bazen paketin fatura tutarı bazen gelen malın cinsi bezen gelen malın yurt içindeki fiyatı. Artı üstüne çeşitli masraflar.

    Senin yapman gereken işlem sırasıyla şu: Önce en yakın PTT şubesine gidip buluduğun semte bakan merkez PTT şubesinii öğreneceksin. Sonra Merkez şubeye gidip durumu açıkla. Ürün ordaysa hiç bir sıkıntı yok hemen alabilirsin. Eğer değilse bir sıkıntı var demektir. Seni ilgili serbest bölgeye gümrük bürosuna gönderirler. Orda asıl sorunu öğrenebilirsin. Senin ürününe onay vermeyen kişiye ulaşabilirsen sıcak bir çay muhabbetiyle herşeyi bedavaya ve kolayca halledersin. Tabi görevli eşref saatindeyse. Ürünün gelmiş ve çeşitli sebeplerden ötürü geri gitmiş de olabilir. Tabi bu yazdıklarım kargo takip numaran varsa mümkün yoksa sadece isim ve tarihle işin çok zor.
    Umarım çok karşık olmamıştır.
    Geçenlerde gümrük sınırını tekrar değiştirdiler. Sanırım şuan için sınır 150 eur.
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  9. #29809

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı puser adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş almama sorunu değil de marş basmama sorunu var galiba. yani marş motoruna elektirik gitmediği için dönmüyor. marş boboniniz arızalanmış gibi duruyor.
    Marş bobini akünün yanındamı oluyor?

  10. #29810
    zonta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    GT 250RR
    gümrük sınırı şu an için 150 euro bu posta servisi ile gelen paketler için.150 euroyu geçen bir faturası varsa üzerinde AB ülkelerinden geliyorsa paket % 18 kdv + ardiye ücreti+pul parası falan alırlar.AB ülkesi degilse % 20 kdv ve yine aynı kalemler .öyle kafasına göre hesaplama falan yok.gümrük memurları cin gibi maşallah.paketten şüphelenirse seni gümrüge davet edip soruyor önce nedir ne degildir. senden de emin olmazsa paket senin önünde açılıyor.hemen hemen herşeyin farkında adamlar paketten çıkan malla üzerindeki faturayı karşılaştırıyor.örnegin 300 dolarlık bir SSD disk almışsın ama faturada adam 50 dolar göstermiş. eger tutarın karşılıgı 150 euroyu geçmiyorsa yine bişey yapamıyor.geçiyorsa daha önceki aynı ülkeden gelen başka başka insanların paketlerindeki faturalarla karşılaştırıp muayen bir bedel tayin ediyor.yok buda olmazsa açıyor google amcayı yazıyor oraya.yurtdışı alış veriş sitelerindeki fiyatlar üzerinden işlem yapıyor.bunada itiraz edersen benim gibi malı alırken ödedigin kredi kartının extresini bile istiyebiliyor .motosiklet parçası için sorun çıkarcaklarını sanmam.aynı parçadan 5-10 tane almadıysan.hyosungsourceyi ilk kullananlardanım. istanbula 5 günde gelirdi paketlerim.silindir blogu bile aldım arkadaşlara bir sorun çıkmadı. birde ptt şubesine gitmene gerek yok.elindeki barkod yada tracking nosuyla buradan görebilirsin. paket yurda giriş yaptıgı zaman buraya düşer kolay gelsin. http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif...yd_yeniweb.php
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  11. #29811
    tr_select - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    uǝq ɯıɯɐpɐ sɹǝt
    Alıntı zonta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gümrük sınırı şu an için 150 euro bu posta servisi ile gelen paketler için.150 euroyu geçen bir faturası varsa üzerinde AB ülkelerinden geliyorsa paket % 18 kdv + ardiye ücreti+pul parası falan alırlar.AB ülkesi degilse % 20 kdv ve yine aynı kalemler .öyle kafasına göre hesaplama falan yok.gümrük memurları cin gibi maşallah.paketten şüphelenirse seni gümrüge davet edip soruyor önce nedir ne degildir. senden de emin olmazsa paket senin önünde açılıyor.hemen hemen herşeyin farkında adamlar paketten çıkan malla üzerindeki faturayı karşılaştırıyor.örnegin 300 dolarlık bir SSD disk almışsın ama faturada adam 50 dolar göstermiş. eger tutarın karşılıgı 150 euroyu geçmiyorsa yine bişey yapamıyor.geçiyorsa daha önceki aynı ülkeden gelen başka başka insanların paketlerindeki faturalarla karşılaştırıp muayen bir bedel tayin ediyor.yok buda olmazsa açıyor google amcayı yazıyor oraya.yurtdışı alış veriş sitelerindeki fiyatlar üzerinden işlem yapıyor.bunada itiraz edersen benim gibi malı alırken ödedigin kredi kartının extresini bile istiyebiliyor .motosiklet parçası için sorun çıkarcaklarını sanmam.aynı parçadan 5-10 tane almadıysan.hyosungsourceyi ilk kullananlardanım. istanbula 5 günde gelirdi paketlerim.silindir blogu bile aldım arkadaşlara bir sorun çıkmadı. birde ptt şubesine gitmene gerek yok.elindeki barkod yada tracking nosuyla buradan görebilirsin. paket yurda giriş yaptıgı zaman buraya düşer kolay gelsin. http://www1.ptt.gov.tr/tr/interaktif...yd_yeniweb.php
    Genelde satıcılar istenilen tutarları fatura bedeli olarak gösterebiliyor. Dediğiniz gibi gümrük memurları cin gibi. Sizden, benden bilgililer ürün konusunda.
    Sim kart yuvasına sahip hiç bir şey getirtmeyin. %80 takılır

    Takılırsa, memur arkadaş gümrüğe çağırırsa... Fatura-ödeme dökümü-makbuz vs bunu bastırıp öyle gidin. Tutarı tekrar düzenleyin ve 140eur civarları olsun mümkünse.
    Biraz tatlı dil biraz ağlama ile gümrük parası ödemezsiniz

    Ve dipnot: GİFT yazdırmayın paketin üzerine. 100-130 eur civarları bir fiyat yazılmasını isteyin satıcıdan... Tabi bu sipariş ettiğiniz parçanın 150eur + bir fiyata sahip olmasında geçerli diyelim
    Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.

  12. #29812
    ozzzy222 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250R
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.el gtr alırken fazla yıpratıldıgını nereden anlayabilirim örn egsoz daki yanık izleri fazlaysa yada çalışma sesinde fln ne gibi şeylere dikkat etmeleyim ?
    şuanda aklımda bi tane var 4000 bin küsür km de yeni kasada buji piposunda çatlama olayı varsa kaç devir de kendini belli ediyor ?
    çok güzel bir konuya değinmişsin aslında mükemmel bir tartışma konusu . benim düşüncem mesela 4000 km de olan temiz bir hyosung yani zorlanmamış olursa egsozu ilk alındığı günki kadar nikelaj rengi parlak oluyor benimde 3900 de ilk günki kadar temiz cadır yanığı hariç :D yanıp yapıştı dökülüyor yawaş yawaş. ilanlara bakarsan seninde farkettiğin gibi bazı hyoların egsozları sütlü kahve gibi bir renk alıyor kararıyor. hafiften soluyor rengi. aslında herkes bi km yazıp egsozun resmini çekip koysa daha net olur .
    benim egsozun motor 1000 km de ikenki hali :D

    buda son hali peknet değil ama aynı gibi.
    ercan41 bunu beğendi.

  13. #29813
    ysfist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul-Ümraniye
    Motosikleti
    2015 xt660z TENERE
    did xring zincirimiz geldi. sıra montajda. :-)

  14. #29814
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    Evet Ozan bey sizin resimlerde pek net olmadıgından aynı gibi görüyorum daha 4 bindeki motorun da fazla bişey olmaması lazım kanımca
    Almak istedigim motorun şu şekilde yani bunla baya bir gaz çekilmiş gibi mi duruyor uzaklaşıyımmı bu motordan ama başka bi ilandaki motorunda kmsi 6 binde aynı yanık izleri mevcut


    buda babamın motoru krom bogazdan itibaren sadece egzosa gelene kadar manifold morarmış durumda ama egzos ta bi reng atması yok .Babam fazla zorlamaz işte ben alınca makina zorlanıyor o kadar


    bide şehir içinde kullanıldıysa reng degişimi daha çok olur gibime geliyo rüzgar almadıgından soguyamıyor falan ...
    Bir yere gitmek için arabaya binilir,Motora binmek için her yere gidilir

  15. #29815
    İzmir İl Temsilcisi CEM. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Fazer 600 Ve Wr 125 R
    Alıntı esc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hyosung kullanıcılarına veya motordan anlayanlara bir sorum olacak. 2009 model gt250r kulanıcısıyım. Ara sıra marş almama gibi durumlar oluyor. Akünün zayıflığıyla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Çünkü marşa bastığımda akünün yanındaki bir parçadan sadece tık diye bir ses geliyor gerisi yok. Kuyruk grenajını söktüm. Ses gelen yeri buldum ama ne olduğunu bilmiyorum. Bu konuda yardımcı olacak birileri var mı acaba?
    marş bobininde sıkıntı yok..

    eger arızalı olsaydı daha farklı sesler çıkarırdı ayrıca oradanda ses gelmezdi.

    akün bitiyor yada elektirik tesisatında kaçak var.

    akünüzü tamamen bitirin daha sonra basın marşa bakalım ne oluyor ?

    ilk önce bitik akü 1-2 marş motorunu döndürür aldı almadı aldı almadı derken motoru çalıştırmaya gücü yetmez sigorta sesi çıkarır.

    tık tık tık tık tık tık eşit arılıklarla motorun aküsününü oldugu bölümden ses gelir.

    biten aküde farda yanar stopta yanar sinyalde yanar. akünün gücünü büyük bir bölümünü marş motoru çekmektedir.

    akünüzü degiştirin eger aküde problem yoksa konjektörü kontrol edin.

    konjektör aküyü doldurabilir fakat yanlış hatırlamıyorsam 12volt doldurması gerekiyordu. eger bundan düşük ise aküden giden güç ile dolan güç arasında dengesizlik oluyor. ve bendeki gibi marş almıyor tık tık tık ses yapıyor.

    ben sorunu akü konjektör degiştirerek çözmüştüm. 2 sene evel

    ---------- Post added at 14:01 ---------- Previous post was at 13:55 ----------

    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Ozan bey sizin resimlerde pek net olmadıgından aynı gibi görüyorum daha 4 bindeki motorun da fazla bişey olmaması lazım kanımca
    Almak istedigim motorun şu şekilde yani bunla baya bir gaz çekilmiş gibi mi duruyor uzaklaşıyımmı bu motordan ama başka bi ilandaki motorunda kmsi 6 binde aynı yanık izleri mevcut
    http://imageshack.us/a/img713/1038/le73.jpg

    buda babamın motoru krom bogazdan itibaren sadece egzosa gelene kadar manifold morarmış durumda ama egzos ta bi reng atması yok .Babam fazla zorlamaz işte ben alınca makina zorlanıyor o kadar
    http://imageshack.us/a/img19/2841/ifo8.jpg

    bide şehir içinde kullanıldıysa reng degişimi daha çok olur gibime geliyo rüzgar almadıgından soguyamıyor falan ...
    merhabalar..

    2nci el motor alırken egsoz rengine dikkat edicek olsam sıfır motor alırdım.

    çogunda bu renk mevcut ayrıca metal parlatıcıylada temizleyen kullanıcılar olucaktır ozaman nasıl anlıcaktınız ?


    motorun egsoz renginden öte birçok motor ve almış biri olarak ilk önce sahibini tanımaya çalışın.

    adam tecrübelimi bilgilimi kesin bildiginiz konuları ona bilmiyormuş gibi sorun eger yanlış yada sallamasyon şeyler söylüyorsa güven vermez.

    kaç basıyor degin en çok kaça çıktınız diyin ben bunla en sol şeritte gidebilirmiyim diyin bakalım ne cevap verecek ?

    bu sözleri duydugunda ohoo 170 180 dayarsın gidersin açarsın gazı kıç atarsın vs vs gibi şeyler söylerse almayın.

    daha bunu genişletebilrim fakat 250cc başlangıc motoru alıyorsunuz.

    bu motoru alanların cogu acemi ve motosiklet dünyasına yeni başlayan insanlar.

    düşme kalkma arıza problem zorlama 600lük gibi kullanma tarzında çok şeyler karşılacaksınız.

    ilk önce kullanıcıya bakın.

    daha sonra mekanik kısıma..
    ercan41 bunu beğendi.

  16. #29816
    ercan41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Piaggio X9 500&Sym Wolf 250
    saolasın bilgilendirdigin için bu işler birazda şans işi bana göre ama işte ne kadar şeye dikkat edersem şansımı çoğaltırım diye uğraşıyorum Motordan azbuz anlıyorum ama motorun kendine has çalışma sesleri neler onları ögrenip dikkat etmeye çalışıcam

  17. #29817
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Egsozun renk değiştirme sebebini motor ısınmadan üst devirlere çıkmak olduğunu söylemişti birileri. Doğru olma ihtimali var
    ozzzy222 bunu beğendi.

  18. #29818

    Üyelik
    21 Kasım 2013
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Hyosung GT250R
    Alıntı CEM. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    marş bobininde sıkıntı yok..

    eger arızalı olsaydı daha farklı sesler çıkarırdı ayrıca oradanda ses gelmezdi.

    akün bitiyor yada elektirik tesisatında kaçak var.

    akünüzü tamamen bitirin daha sonra basın marşa bakalım ne oluyor ?

    ilk önce bitik akü 1-2 marş motorunu döndürür aldı almadı aldı almadı derken motoru çalıştırmaya gücü yetmez sigorta sesi çıkarır.

    tık tık tık tık tık tık eşit arılıklarla motorun aküsününü oldugu bölümden ses gelir.

    biten aküde farda yanar stopta yanar sinyalde yanar. akünün gücünü büyük bir bölümünü marş motoru çekmektedir.

    akünüzü degiştirin eger aküde problem yoksa konjektörü kontrol edin.

    konjektör aküyü doldurabilir fakat yanlış hatırlamıyorsam 12volt doldurması gerekiyordu. eger bundan düşük ise aküden giden güç ile dolan güç arasında dengesizlik oluyor. ve bendeki gibi marş almıyor tık tık tık ses yapıyor.

    ben sorunu akü konjektör degiştirerek çözmüştüm. 2 sene evel
    Motoru alalı 10000 km oldu. Bu olayı sık sık yapıyor. Takviye yapınca durum düzeliyor. Gelen ses peş peşe tık tık tık tık şeklinde değil ama 1 kere tık deyip kalıyor. Konjektör meselesine gelince. 10000 km de 2 kere konjektör değiştim 3 kere akü 1 kere de sargı. Canıma tak etti artık sorunu bir türlü çözemiyorum.

  19. #29819
    puser - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HYOSUNG GT250 & GT650
    Alıntı esc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru alalı 10000 km oldu. Bu olayı sık sık yapıyor. Takviye yapınca durum düzeliyor. Gelen ses peş peşe tık tık tık tık şeklinde değil ama 1 kere tık deyip kalıyor. Konjektör meselesine gelince. 10000 km de 2 kere konjektör değiştim 3 kere akü 1 kere de sargı. Canıma tak etti artık sorunu bir türlü çözemiyorum.
    motosikletinizin model yılı nedir? birkaç kere konjektör ve statör değişimleri yaptığınızdan bahsetmişsiniz. elektirik tüketen harici bir cihaz varsa çıkarttırın. elektrik tesisatınızı mutlaka gözden geçirtin. tesisatınızın eklem yerlerinde ilave direnç uygulayacak gevşeme varsa bu konjektörünüzü sonrasında da statörünüzü bozacaktır. bir de mutlaka akünüzün kondisyonu iyi durumda olsun. kötü kondisyonlu akü, sürekli şarj olma eğilimde oldundan ve enerjiji yeterince depo edemediğinden konjektöre aşırı yük bindirmekte.

  20. #29820
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı ercan41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Ozan bey sizin resimlerde pek net olmadıgından aynı gibi görüyorum daha 4 bindeki motorun da fazla bişey olmaması lazım kanımca
    Almak istedigim motorun şu şekilde yani bunla baya bir gaz çekilmiş gibi mi duruyor uzaklaşıyımmı bu motordan ama başka bi ilandaki motorunda kmsi 6 binde aynı yanık izleri mevcut
    http://imageshack.us/a/img713/1038/le73.jpg

    buda babamın motoru krom bogazdan itibaren sadece egzosa gelene kadar manifold morarmış durumda ama egzos ta bi reng atması yok .Babam fazla zorlamaz işte ben alınca makina zorlanıyor o kadar
    http://imageshack.us/a/img19/2841/ifo8.jpg

    bide şehir içinde kullanıldıysa reng degişimi daha çok olur gibime geliyo rüzgar almadıgından soguyamıyor falan ...
    Konu egzozdan açılmışken hem 2007 karbüratörlü hemde 2012 enjeksiyonlu hyosung kullanmış biri olarak şunu bilmenizi isterim.Hyosung ların egzoz kararmasındaki en büyük nedenlerden bir bence kromaj kalitesidir.Daha önce de foruma yazmıştım enjeksiyonlu Hyosung ların egzoz kromaj kalitesi karbüratörlülere göre daha düşük daha çabuk kararma yapıyor.Bende karbüratörlü Hyo dan kalma orijinal egzoz var yaklaşık 10.000 km kullanılmış hala ilk günkü gibi.Şuanki motorum daha 3.800 kmde karşılaştırdığım zaman aradaki fark çok belli oluyor.Hatta motoru sıfır aldığımda bile dikkatimi çekti enjeksiyonluların egzoz daha mat duruyor kromajı.Yani S&T motor bence biraz malzemeden çalmış.Fırsat bulursam '07 hyonun egzozuyla '12 modelin egzozunun yanyana resmini çekip buraya eklerim o zaman daha iyi anlarsınız
    ercan41 bunu beğendi.
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler