Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #32441

    Üyelik
    17 Haziran 2020
    Herkese merhabalar,

    2008 model enjeksiyonlu gt250r motorumda boşta iken devir 6000 7000lerde çalışıyor. Bujileri kontrol ettim, ateşleme yapıyor. Buji pipolarını kontrol ettim yırtık çatlak falan yok. Gaz telini değiştirdim. Konjektör voltajını kontrol ettim 13.1v çıkıyor. Motor bloğunun dibindeki sıcaklık sensörünü söküp çakmakla ısıtarak direncini ölçtüm değişikli görüyorum. Normal hava şartlarında 7k2 ohm çıkıyor ısınınca direnç değeri düşüyor. Hava akış sensörünün çıkış voltajını ölçtüm normal gözüküyor tam anlamamışda olabilirim . Motoru tek pistonla çalıştırdığımda bir tane pistonun bujisini söküyorum tek pistonda 2500 3000 devirlerde çalışıyor. İki pistonda tek başına çalıştığı zaman normal çalışıyor ama motor gitmiyor tabi . Bir usta enjektörleri problemlidir dedi ama çok güvenemedim, enjektörleri söküp kontrol ettiğimde püskürtme yapıyordu ama iyi ve kötü durumda olup olmadığını bilmiyorum herhalde test yaptırmak gerekiyor. Neyi kontrol ettiysem değiştirdiysem bişey yapamadım. Motor çalıştığında 6000 7000 devirlerde çalışmaya başlıyor, çatlama patlama yapıyor. Vitese alıp kullanalım dediğimizde devir düşüyor ama maks 90 100 yapabiliyorum motorla. Zaten sürmek zulüm oluyor, denemek için çıkartıyorum arada. Böyle bir konuda sorunla karşılaşıp bana yardımcı olabilecek varsa şimdiden teşekkür ediyorum.

    Forum üyelerine selamlar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #32442
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Gaz kelebeklerine ve rolanti selenoidine bak.
    Ayrıca 13,1 Volt iyi bir değer değil. 14 civarı olması lazım, min. 13,5 olması lazım.

  3. #32443

    Üyelik
    17 Haziran 2020
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gaz kelebeklerine ve rolanti selenoidine bak.
    Ayrıca 13,1 Volt iyi bir değer değil. 14 civarı olması lazım, min. 13,5 olması lazım.
    Sistem 12voltla çalışıyor zaten altına düşmediği sürece problem çıkaracağını zannetmiyorum.

    Rolanti sensörü dediğiniz hava yakıt karışımında havayı ayarlayan alet diye düşünüyorum. Onu kontrol ettim çalışıyor fakat gaz pozisyona göre doğrumu çalışıyor onu bilemiyorum. Gaz kelebek sensörüne de bakmıştım elimde yedek parça olsa söküp söküp deneyeceğim de parça bulmak bile sıkıntı.

  4. #32444

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    2010 ve üstü modellerden Gt250R almayı planlıyorum duyduğuma göre 2008 ikinci parti sonrası Kronik sorunlar daha az çıkar olmuş doğrumu yani şuan 2020 yılında 2012 ve sonrası Gt250R alınır mı ?

  5. #32445

    Üyelik
    23 Ağustos 2020
    2016 kasa gt 250 r , arkadaşlar hepinize merhaba 2016 kasa gt 250 r aldım ama ufak bir problemim var kasislere gelince motorun ön tarafındaki grenaj kısımlarından takır takır ses geliyor bunu daha önce yaşayan var mı ? Normal birşey mi çözümü var mı bilen birisi yardımcı olursa sevinirim.

    Dİpnot : Kafa demirinin vidalarını sıkmama rağmen sorun çözülmedi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler