Yüreğinin Götürdügü Yere Git

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Güzel gezi olmuş aydemir. Eline saglık.Paylaşım için tşk.:rendeer:

Bu arada biz antebin bol mangallı gezilerine alışmıştık beeaa:p
Daha yaz gelmedi elint gelsin o zaman bak kebablara
Aydemir gazan mubarek olsun kavasakin hayırlı olsun nihayet nükleer kulübe üye oldun rumkale dediğin halfetimi ? merak işte,nezaman beraber motor süreceğiz?:mrgreen:

abicigim teşekürler ne zaman istersen yapalım yol evet dedigim yer halfetiye yakın selamlar hataya :rendeer::rendeer:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
vaayy abim güsel gezmişsin ama bazı eksikler var gibi ekip nerde yaw onları göremedim antep e selamlar maceralarının devamını dilerim ali abi :cat:
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Paylaşım için teşekkürler.Yalnız solo bir gezi olsa da manzaralar harika , resimler güzel.

Devamını bekliyoruz , kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
fırat fotoları için teşekkürler..
teknelerin bulunduğu yer çok güzelmiş..:cat:
kale de...:)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
vaayy abim güsel gezmişsin ama bazı eksikler var gibi ekip nerde yaw onları göremedim antep e selamlar maceralarının devamını dilerim ali abi :cat:

Ekip duruyor cengiz havalar ısınsın maceralar devam edecek :queen::queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
kardeş olmuyor böyle gezinin aynısından bende istiyorum gittiğin yerler çok güzel 2.partiden haberim olsun mt antep selamlar herkese kendine iyi bak aydemir görüşürüz
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
kardeş olmuyor böyle gezinin aynısından bende istiyorum gittiğin yerler çok güzel 2.partiden haberim olsun mt antep selamlar herkese kendine iyi bak aydemir görüşürüz

Senın emrin olur kardeş geldinde yokmu dedik :queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
974
Ne diyim abi ben sana bilmiyomki. Yola gidiyon haftalardır kendini yol yapmak için parçalayan kardeşine haber vermiyon. Alacağın olsun ne diyeyim Bende bunun intikamını alırım elbet. Haa bu arada ilk buluşmamızda bunun hesabını soracam ona göre :)
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
125
Oraya kadar gidipte Rum Kalede balık yemek wardı yaw... Bilirim o manzarayı güzel yerler... O barajın buz gibi suyunda yüzmek ayrı keyif birdaha yolun düşerse dene derim :)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Süper yapmışsın AYDEMİR abi.. :bounce:
On numara gezi olmuş. :cat:
Motorunda çok güzel Allah kaza bela vermesin!!! :wiinkk:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
çok Güzel Olmus Gezin Aydemir Sen Olunca Daha Da Güzel Olmus Ya

Ne diyim abi ben sana bilmiyomki. Yola gidiyon haftalardır kendini yol yapmak için parçalayan kardeşine haber vermiyon. Alacağın olsun ne diyeyim Bende bunun intikamını alırım elbet. Haa bu arada ilk buluşmamızda bunun hesabını soracam ona göre :)
salton bide ip alması lazımdı seni cagırması için.seni çekmek için yoksa adam gider gezer tekrar geri dönüşte sen daha yeni gidiyor olurdun ehuehueheuee::mrgreen::queen::p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
vay vay abi daha yeni görüyom motosikletin cok temiz duruo daha göremedik resimler anlatıyo ne oldugunu
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Gezi ve fotoğraflar harika olmuş.
Uzun yol gibisi yok. Şehirde gezmek keyif vermiyor insana... Aldı götürdü bu fotoğraflar bizi...

Elinize sağlık...
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Güzel görüntüler. özlemişim güney doğuyu. İnşallah yolum düşer tekrar görürüm.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Of of of of,ne yaptın abi sen böyle..
Şu manzaralara bak.
Süpersin :cat: Çok güzel olmuş gezin,kısa süreye çok şey sığdırmışsın,valla helal olsun..

Fotoğraflar için teşekkürler,hakikaten kartpostallık fotoğraflar olmuş.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
51
usta guzel gezi olmuz sana yolda karsilasalım demiştim rast gelemedik guzel gezi olmuş ellerine saglık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst