Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #41
Daha yaz gelmedi elint gelsin o zaman bak kebablaraGüzel gezi olmuş aydemir. Eline saglık.Paylaşım için tşk.:rendeer:
Bu arada biz antebin bol mangallı gezilerine alışmıştık beeaa![]()
Aydemir gazan mubarek olsun kavasakin hayırlı olsun nihayet nükleer kulübe üye oldun rumkale dediğin halfetimi ? merak işte,nezaman beraber motor süreceğiz?:mrgreen:
abicigim teşekürler ne zaman istersen yapalım yol evet dedigim yer halfetiye yakın selamlar hataya :rendeer::rendeer: