Yüreğinin Götürdügü Yere Git

Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
sabah 6:30 da kalktım biraz turluyayım sakin sessiz yollar beni bekliyordur dedim kendi kendime doya doya deşarz olayım geleyim 1 haftalik iş sitresin den kurtulayım mavişim beni bekliyordu çikardim garajdan daha ilk marş da tın dedi hemen bir 5 dak sesini dinledim mavişin


26743803fx7.jpg


evet yollar boş ve sakin herşey motor sürmeye elverişli

11as0.jpg


bir müddet gittikten sonra adana ,osmanıye,urfa,adıyaman yol ayrimina geliyorum aslında hiç niyetim yoktu ora gelene kadar şehir dişina cikmak ama yollar , daglar ,ovalar beni çağiriyordu gitmem gerekti gitmeliydim ve yollara biraktim kendimi.kararkıldım rumkaleye kadar gitmeliydim ordan nere olur bilmiyorum dedim kendikendime


12im9.jpg


bol virajli yollar

14lg7.jpg



ve işte merzifon ovasi karşimda tüm güzelligi ile bahari müjdeliyor yavaş yavaş

13sd2.jpg


15tc3.jpg


bir köykavesinde sicak çay molasi ve kısada olsa sicak bir muabbet

16fi3.jpg


yeniden yollardayım sakin sessiz:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

17ln1.jpg


fistik agaçlarinin kokusu insani kendinden geciriyor

18og3.jpg


19hu6.jpg



110pb3.jpg



111hq3.jpg


yolda bu iki sevimli şey dahada neşelendirdi beni:queen::queen:


112lm7.jpg


ve göründü uzaktan rum kale ve firat

113ym0.jpg


114ce7.jpg




116uv5.jpg


115pv8.jpg


117pw1.jpg


118jj0.jpg




120xw4.jpg


121xa8.jpg


inatci bir hayvan yol vermiyor ama ben daha inatciyim:cherry::cherry:

122bq8.jpg


tekneler müşteri beklıyor sabah erken oldugu için şimdilik müşteri yok bugun pazar nede olsa gelir daha

123qv9.jpg


125ea7.jpg


bu manzara insanı açiktırıyor hemen nevalemi cikariyorum güzel bir kahvalti peynir,zeytin,meyve suyu daha ne ister gönlüm:cat::cat:
126qq3.jpg

my.php


ve mavişim........:wiinkk::wiinkk:

129zm1.jpg


130bx2.jpg


131rj6.jpg


rumkale hala yıllara meydan okuyur tüm iştişamiyla ben burdayim diyor

132qa7.jpg


yavaş yavaş gitme vakti zaman kısıtli saat 10:00 da işyerini açmaliyim malum tekkeyi bekleyip çorbayı içmeliyim...:p:p:p

133rr9.jpg

geri dönüş yolunda bir kaç foto daha alıyorum

134vi3.jpg


135mx6.jpg


bahari müjdeliyen badem çiçekleri açmiş yavaş yavaş az kaldı bahara

136zp9.jpg


138mc1.jpg



139yq9.jpg


BİR BAŞKA GEZİDE GÖRÜŞMEK ÜZERE GAZİANTEP DEN SELAMLAR:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
abı ne yaptın bıtırdın benı ya super olmus,,bagzen ınsanın yollar bos ve sessızken tek basına cıkıp kendını dınlemesı gerekıyor
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
191
Ali abi allah kaza bela vermesin.Çok güsel bi gezi olmuş.Tekerin hep düz bassın.Allahım seni nazardan korusun.Mavişinle sen çok yakışıyorsunuz birbirinize gezilerinin devamını bekliyoruz.Nede olsa yaz geldi:)Tekrar teşekkür emegine saglık
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
ali abi eğer sen tek başına bir geziye çıkıyorsan buda demektir ki, hayat seni çok bunaltmış. İyi etmişsin abi biraz açılırsın hiç değilse. Tekerine ve sana sağlık. Resimler ve ilkbahar manzaraları şahane. paylaşımın içinde ayriyeten teşekkürler.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
ermana kaltılıyorum hakikaten bazen insanın kendini dinlemesi gerekiyor böyle ıssıs yollarda :) emegine sağlık kazasız belasız sürüşler dileği ile..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ali Demir'in harika bir antepten çıkış yapmışsın...

Gecen yaz bizde ailece Fırat Rum Kalesi'ne gitmiştik ama arabayla tabi..:pr:

Bugünkü çöl tozu neydi böyle yaw...:cyclopsan

Allah'ın işi işte..Dünki mavi-yeşilli havaya bakın..Bugünkü sarı tozlu havaya..:p
Ama engüzel mavi renk senin Maviş..:wiinkk:
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Abi çok güzel gezmişsin :).Çok sevindim adına.Lakin benim şöyle bir sorunum var ben de bisiklet var ve en fazla 20-30 kilometre açılabiliyorum.Çünkü sonrasında yüreğim sıkışıyor :mrgreen:Ama kısmet olurda motorumu alırsam buraları da görürüm yollar çok güzel yav:mrgreen:.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Burası neresi? Hangi ile bağlı?.... Hayran oldum.... Teşekkürler...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
imrenmemek elde değil bomboş yollar haika bir doğa insanın motosikletiyle bütünleşmesi bu olsa gerek eline emeğine tekerine sağlık tekerin düz bassın
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
aydemir dostum ne güzel gezmişsin resimler super eline tekerine sağılık.
ikinci resimdeki yer çok tanıdık geldin beni karşıladığın yol deilmi orası?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst