Gaziantep İl Temsilcisi
- Katılım
- 10 Mar 2006
- Mesajlar
- 1,529
- Konu Yazar
- #1
sabah 6:30 da kalktım biraz turluyayım sakin sessiz yollar beni bekliyordur dedim kendi kendime doya doya deşarz olayım geleyim 1 haftalik iş sitresin den kurtulayım mavişim beni bekliyordu çikardim garajdan daha ilk marş da tın dedi hemen bir 5 dak sesini dinledim mavişin
evet yollar boş ve sakin herşey motor sürmeye elverişli
bir müddet gittikten sonra adana ,osmanıye,urfa,adıyaman yol ayrimina geliyorum aslında hiç niyetim yoktu ora gelene kadar şehir dişina cikmak ama yollar , daglar ,ovalar beni çağiriyordu gitmem gerekti gitmeliydim ve yollara biraktim kendimi.kararkıldım rumkaleye kadar gitmeliydim ordan nere olur bilmiyorum dedim kendikendime
bol virajli yollar
ve işte merzifon ovasi karşimda tüm güzelligi ile bahari müjdeliyor yavaş yavaş
bir köykavesinde sicak çay molasi ve kısada olsa sicak bir muabbet
yeniden yollardayım sakin sessiz:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
fistik agaçlarinin kokusu insani kendinden geciriyor
yolda bu iki sevimli şey dahada neşelendirdi beni:queen::queen:
ve göründü uzaktan rum kale ve firat
inatci bir hayvan yol vermiyor ama ben daha inatciyim:cherry::cherry:
tekneler müşteri beklıyor sabah erken oldugu için şimdilik müşteri yok bugun pazar nede olsa gelir daha
bu manzara insanı açiktırıyor hemen nevalemi cikariyorum güzel bir kahvalti peynir,zeytin,meyve suyu daha ne ister gönlüm:cat::cat:
ve mavişim........:wiinkk::wiinkk:
rumkale hala yıllara meydan okuyur tüm iştişamiyla ben burdayim diyor
yavaş yavaş gitme vakti zaman kısıtli saat 10:00 da işyerini açmaliyim malum tekkeyi bekleyip çorbayı içmeliyim...


geri dönüş yolunda bir kaç foto daha alıyorum
bahari müjdeliyen badem çiçekleri açmiş yavaş yavaş az kaldı bahara
BİR BAŞKA GEZİDE GÖRÜŞMEK ÜZERE GAZİANTEP DEN SELAMLAR:rendeer::rendeer::rendeer:
evet yollar boş ve sakin herşey motor sürmeye elverişli
bir müddet gittikten sonra adana ,osmanıye,urfa,adıyaman yol ayrimina geliyorum aslında hiç niyetim yoktu ora gelene kadar şehir dişina cikmak ama yollar , daglar ,ovalar beni çağiriyordu gitmem gerekti gitmeliydim ve yollara biraktim kendimi.kararkıldım rumkaleye kadar gitmeliydim ordan nere olur bilmiyorum dedim kendikendime
bol virajli yollar
ve işte merzifon ovasi karşimda tüm güzelligi ile bahari müjdeliyor yavaş yavaş
bir köykavesinde sicak çay molasi ve kısada olsa sicak bir muabbet
yeniden yollardayım sakin sessiz:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
fistik agaçlarinin kokusu insani kendinden geciriyor
yolda bu iki sevimli şey dahada neşelendirdi beni:queen::queen:
ve göründü uzaktan rum kale ve firat
inatci bir hayvan yol vermiyor ama ben daha inatciyim:cherry::cherry:
tekneler müşteri beklıyor sabah erken oldugu için şimdilik müşteri yok bugun pazar nede olsa gelir daha
bu manzara insanı açiktırıyor hemen nevalemi cikariyorum güzel bir kahvalti peynir,zeytin,meyve suyu daha ne ister gönlüm:cat::cat:
ve mavişim........:wiinkk::wiinkk:
rumkale hala yıllara meydan okuyur tüm iştişamiyla ben burdayim diyor
yavaş yavaş gitme vakti zaman kısıtli saat 10:00 da işyerini açmaliyim malum tekkeyi bekleyip çorbayı içmeliyim...
geri dönüş yolunda bir kaç foto daha alıyorum
bahari müjdeliyen badem çiçekleri açmiş yavaş yavaş az kaldı bahara
BİR BAŞKA GEZİDE GÖRÜŞMEK ÜZERE GAZİANTEP DEN SELAMLAR:rendeer::rendeer::rendeer:
Son düzenleme: