Yüreğinin Götürdügü Yere Git

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
komşu eline sağlık manzara süper makinayı değişmişsin hayırlı olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Peh be...
Az kaldı , nisan'da bende 'hadi tuçi uyan bir tur at ' diyeceğim kendi kendime:)
Paylaşım için ve güzel fotoğraflar için teşekkürler...
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yav arkadaş o kadar sene antepte oturduk hiç böyle yerlerden haberimiz olmadı saol varol be hemşerim.::haapppy:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
tek kelimeyle muhteşem bir gezi olmuş...

fotolar içinde teşekkürler ayrıca... eline sağlık
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
aydemirim eline motoruna sağlık,güzel resimler yakalamışsın. er 5 in çok temiz belli ediyor kendini,tekrar hayırlı uğurlu olsun.lütfen sürat işine girme, gerek yok gücü yeter sana:rendeer:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
53
slm,

Canım benim güzel Kardeşim ne iyi etmişsin ya ne iyi etmişsinde tek tüfek
tek tabanca yollara vurmuşsun kendini böyle hani bilirsin ben tek çıktığım
gezilerde ...
Ben dağlara sevdalanmışım
O dağlar benim dağlarım
Ben yurduma sevdalanmışım
O yurt benim yurdum
Yol kenarındaki büyük sürünün
Küçük çobanı benim çoban'ım
çiçekler benim,
Böcekler benim,
Bu açlık ,yokluk ,aynı zamanda bu YÜREK Benim....

Canım kardeşim Yüreğine sağlık tek tabanca gezilerinin devamını diliyorum tebrikler...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
gezi didiğin böle olar kaskın takılı farın ve yolun açık olsun kardeş :)
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
abı dıcen soz brakmamıssın ne dıım ımrenmekten baska bırsey yapamıyorum sana
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Ali Demir'in harika bir antepten çıkış yapmışsın...

Gecen yaz bizde ailece Fırat Rum Kalesi'ne gitmiştik ama arabayla tabi..:pr:

Bugünkü çöl tozu neydi böyle yaw...:cyclopsan

Allah'ın işi işte..Dünki mavi-yeşilli havaya bakın..Bugünkü sarı tozlu havaya..:p
Ama engüzel mavi renk senin Maviş..:wiinkk:
gel paşam beraber gezelim
Burası neresi? Hangi ile bağlı?.... Hayran
oldum.... Teşekkürler...
burası :GAZİANTEP
burası :Rumkale
burası :firat
Anadolu başka...güzel kareler...eyvallah Aydemir...
yengeyi memlekete getirdiginde gelirsin artık metehan
aydemir dostum ne güzel gezmişsin resimler super eline tekerine sağılık.
ikinci resimdeki yer çok tanıdık geldin beni karşıladığın yol deilmi orası?
evet mustafa burası senı karşilayıp aldıgım yer
komşu eline sağlık manzara süper makinayı değişmişsin hayırlı olsun.
teşekürler abi makıneyı yenıledim
aydemirim eline motoruna sağlık,güzel resimler yakalamışsın. er 5 in çok temiz belli ediyor kendini,tekrar hayırlı uğurlu olsun.lütfen sürat işine girme, gerek yok gücü yeter sana:rendeer:
yok gürsel sürat bizi bozar:queen::queen:
Canım benim güzel Kardeşim ne iyi etmişsin ya ne iyi etmişsinde tek tüfek
tek tabanca yollara vurmuşsun kendini böyle hani bilirsin ben tek çıktığım
gezilerde ...
Ben dağlara sevdalanmışım
O dağlar benim dağlarım
Ben yurduma sevdalanmışım
O yurt benim yurdum
Yol kenarındaki büyük sürünün
Küçük çobanı benim çoban'ım
çiçekler benim,
Böcekler benim,
Bu açlık ,yokluk ,aynı zamanda bu YÜREK Benim....

Canım kardeşim Yüreğine sağlık tek tabanca gezilerinin devamını diliyorum tebrikler...

teşekürler abicigim iyki varsin saygılar:rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Bu güzel paylasımlar sayesinde Anadolu yu karış karış gezmis kadar olduk :)
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
çok süper olmuş... :cat: bu kareleri bizimle paylaşıtığın için teşekkürler resmen yaşattın :cherry:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Güzel gezi olmuş aydemir. Eline saglık.Paylaşım için tşk.:rendeer:

Bu arada biz antebin bol mangallı gezilerine alışmıştık beeaa:p
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
328
Aydemir gazan mubarek olsun kavasakin hayırlı olsun nihayet nükleer kulübe üye oldun rumkale dediğin halfetimi ? merak işte,nezaman beraber motor süreceğiz?:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst