yeni motosikletim hayırlı olsunmu :)

Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
76
Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatını söyleyemediğine göre bayağı hesaplı aldın. Kazasız ve keyifli sürüşler.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
187
Arkadaşım hayırlı olsun güle güle binmeni dilerim.Ama lastikler değişene kadar dikkatli sürmeni öneririm...
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
494
hayırlısı olsun.kazasız belasız.bı ınce lastık yakmısız galıba.Şeref
 
Katılım
22 Eyl 2008
Mesajlar
400
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
wallah ateş gibi motor hayırlı olsun kardeşim
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel bir motosiklet.Şıkır şıkır parlıyor vallahi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Hayırlı olsun.:cat:
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Bakıyorum da malına pek acımıyon galiba lastiği kazıtmışın:d
hayırlsı olsun tekerleğin düz basar insallah
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
Ferhat hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin güle güle kullan ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun sıfırı kac paraya aldın merak ettim :rendeer:

teşekkür ederim :rendeer: baştan yazmıştım ne kadara aldığımı söylemem diye :)

hayırlı olsun,güle güle kullanman dileklerimle.

teşekkür ederim abi sağolasın..

hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. şimdi rüyada gibisindir. maşşallahı var... yanıyor valla pırıl pırıl ;)

biraz öyle :) teşekkür ederim..

kardes hayırlı ugurlu olsun bende kulladım bır akrabamın vardı guzel makına alah kaza bela vermesın gule gule kullan :rendeer:

eyvallah kardeş daha iyisi sana olsun ..

Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel duruyor:cat:

teşekkür ederim daha iyisi size olsun..

hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın.

teşekkürler..

hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah :cat:

teşekkür ederim..

hayirli olsun kazasiz belasiz

teşekkürler..

Hayırlı olsun hocam Allah Orjınalınıde nasıp etsın inşallah :)

inşallah bir gün o'da olur..teşekkürler.

Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli rüzgarlar :)

teşekkürler :)

hayırlı olsun Allah(c.c)hayırlara kullanmayı nasib etsin İnşaallah

amin..inşallah..

hayırlı olsun güzel görünüyor...

teşekkür ederim..

hayırlı olsun güle güle kullan :)

teşekkürler :)

hayırlıolsun kazasız belasız inş

teşekkürler..amin inşallah..

hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle

teşekkür ederim..

ferhat kardeşim hayırlı olsun :rendeer:

ybr kadar hızlı olmasada eh işte idare eder:p

teşekkür ederim coşkun abi :) gel ybr'ni satalım sana bundan alalım :p demedi deme :wiinkk: memnun kalırsın :)

hayırlı olsun :)
:cat:
darısı başımıza :D
kazasız belasız..

en kısa zamanda alırsın inşallah..teşekkürler.

ferhat abi hayırlı olsun , tekerin düz bassın . bulaştın yine çinli ye :D

msn den goruselım

teşekkürler eray :) tamam görüşelim :wiinkk:

İyi günlerde kullan , çok güzel görünüyor. :)

teşekkür ederim ..:)

bu modeli ilk gördüğümde bisan demişlerdide inanmamıştım üstüne üstelik kullananlarda çok memnun oluduklarını söylüyorlar her çin malının dandik olmadığının ispatıdır.hayırlı olsun güle güle bim

teşekkür ederim..diğerlerinden ayrılmalı bence'de gerçektende kaliteli :cat:

hayırlı olsun. allah kaza bela göstermesin:rendeer:

teşekkürler..

hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler

teşekkür ederim ..

hayırlı olsun... balatanın kıymetini bil..sonra çok ararsın orjinal balatanı...

teşekkürler ramço :) yedek iki takım balata var bende sorun olmaz :)

kazsız belasız abi..
iyi günlerinde kullan...

teşekkür ederim..inşallah.


çok teşekkürler..

Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatını söyleyemediğine göre bayağı hesaplı aldın. Kazasız ve keyifli sürüşler.

uygun oldu :wiinkk: teşekkür ederim :)

hayırlı olsun Allah'ım kaza bela vermesin :):) güle güle kullanın :):)

amin inşallah..teşekkürler..

Hadi hayırlı olsun.

Allah kaza bela vermesin.

teşekkür ederim.. :)

hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.

çok teşekkürler..

hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim...

teşekkürler...

Arkadaşım hayırlı olsun güle güle binmeni dilerim.Ama lastikler değişene kadar dikkatli sürmeni öneririm...

teşekkür ederim .. en kısa zaman'da değişecek lastikler..

hayırlısı olsun.kazasız belasız.bı ınce lastık yakmısız galıba.Şeref

yakmadım şeref..ilk sayfada açıklamasını yapmıştım ben :) alın teridir bu motosiklet..

Hayırlı olsun.

Güle güle kullan.

çok teşekkür ederim..

Hayırlısı olsun Allah kaza bela göstermesin:rendeer:

teşekkürler..

hayırlı uğrlu olsun :cat:

teşekkürler..

kazasız, keyifli sürüşler

teşekkürler..

Hayırlı olsun iyi günlerde kullan:cat:

teşekkürler..:)

wallah ateş gibi motor hayırlı olsun kardeşim

eyvallah teşekkürler :)

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim

teşekkürler..umarım sende en kısa zamanda motosikletine kavuşursun..:cat:

Çok güzel bir motosiklet.Şıkır şıkır parlıyor vallahi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Hayırlı olsun.:cat:

:) teşekkür ederim..

Bakıyorum da malına pek acımıyon galiba lastiği kazıtmışın:d
hayırlsı olsun tekerleğin düz basar insallah

yok be hocam kazıtma yakma felan yok resimler'den sanırım..teşekkürler..

Ferhat hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin güle güle kullan ...

teşekkürler..daha iyisi sana olsun :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst