yeni motosikletim hayırlı olsunmu :)

Katılım
6 Ara 2008
Mesajlar
316
kardes hayırlı ugurlu olsun bende kulladım bır akrabamın vardı guzel makına alah kaza bela vermesın gule gule kullan :rendeer:
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel duruyor:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun güle güle kullan :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ferhat kardeşim hayırlı olsun :rendeer:

ybr kadar hızlı olmasada eh işte idare eder:p
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ferhat abi hayırlı olsun , tekerin düz bassın . bulaştın yine çinli ye :D

msn den goruselım
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
bu modeli ilk gördüğümde bisan demişlerdide inanmamıştım üstüne üstelik kullananlarda çok memnun oluduklarını söylüyorlar her çin malının dandik olmadığının ispatıdır.hayırlı olsun güle güle bim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst