Hayırlı olsun sıfırı kac paraya aldın merak ettim :rendeer:
teşekkür ederim :rendeer: baştan yazmıştım ne kadara aldığımı söylemem diye
hayırlı olsun,güle güle kullanman dileklerimle.
teşekkür ederim abi sağolasın..
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim. şimdi rüyada gibisindir. maşşallahı var... yanıyor valla pırıl pırıl
biraz öyle

teşekkür ederim..
kardes hayırlı ugurlu olsun bende kulladım bır akrabamın vardı guzel makına alah kaza bela vermesın gule gule kullan :rendeer:
eyvallah kardeş daha iyisi sana olsun ..
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel duruyor:cat:
teşekkür ederim daha iyisi size olsun..
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesın.
teşekkürler..
hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan inşallah :cat:
teşekkür ederim..
hayirli olsun kazasiz belasiz
teşekkürler..
Hayırlı olsun hocam Allah Orjınalınıde nasıp etsın inşallah
inşallah bir gün o'da olur..teşekkürler.
Hayırlı olsun, kazasız belasız keyifli rüzgarlar
teşekkürler
hayırlı olsun Allah(c.c)hayırlara kullanmayı nasib etsin İnşaallah
amin..inşallah..
hayırlı olsun güzel görünüyor...
teşekkür ederim..
hayırlı olsun güle güle kullan
teşekkürler
hayırlıolsun kazasız belasız inş
teşekkürler..amin inşallah..
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle
teşekkür ederim..
ferhat kardeşim hayırlı olsun :rendeer:
ybr kadar hızlı olmasada eh işte idare eder
teşekkür ederim coşkun abi

gel ybr'ni satalım sana bundan alalım

demedi deme :wiinkk: memnun kalırsın
hayırlı olsun

:cat:
darısı başımıza

kazasız belasız..
en kısa zamanda alırsın inşallah..teşekkürler.
ferhat abi hayırlı olsun , tekerin düz bassın . bulaştın yine çinli ye
msn den goruselım
teşekkürler eray

tamam görüşelim :wiinkk:
İyi günlerde kullan , çok güzel görünüyor.
teşekkür ederim ..
bu modeli ilk gördüğümde bisan demişlerdide inanmamıştım üstüne üstelik kullananlarda çok memnun oluduklarını söylüyorlar her çin malının dandik olmadığının ispatıdır.hayırlı olsun güle güle bim
teşekkür ederim..diğerlerinden ayrılmalı bence'de gerçektende kaliteli :cat:
hayırlı olsun. allah kaza bela göstermesin:rendeer:
teşekkürler..
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
teşekkür ederim ..
hayırlı olsun... balatanın kıymetini bil..sonra çok ararsın orjinal balatanı...
teşekkürler ramço

yedek iki takım balata var bende sorun olmaz
kazsız belasız abi..
iyi günlerinde kullan...
teşekkür ederim..inşallah.
çok teşekkürler..
Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatını söyleyemediğine göre bayağı hesaplı aldın. Kazasız ve keyifli sürüşler.
uygun oldu :wiinkk: teşekkür ederim
amin inşallah..teşekkürler..
Hadi hayırlı olsun.
Allah kaza bela vermesin.
teşekkür ederim..
hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin.
çok teşekkürler..
hayırlı uğurlu olsun kazasız sürüşler dilerim...
teşekkürler...
Arkadaşım hayırlı olsun güle güle binmeni dilerim.Ama lastikler değişene kadar dikkatli sürmeni öneririm...
teşekkür ederim .. en kısa zaman'da değişecek lastikler..
hayırlısı olsun.kazasız belasız.bı ınce lastık yakmısız galıba.Şeref
yakmadım şeref..ilk sayfada açıklamasını yapmıştım ben

alın teridir bu motosiklet..
Hayırlı olsun.
Güle güle kullan.
çok teşekkür ederim..
Hayırlısı olsun Allah kaza bela göstermesin:rendeer:
teşekkürler..
hayırlı uğrlu olsun :cat:
teşekkürler..
kazasız, keyifli sürüşler
teşekkürler..
Hayırlı olsun iyi günlerde kullan:cat:
teşekkürler..
wallah ateş gibi motor hayırlı olsun kardeşim
eyvallah teşekkürler
hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim
teşekkürler..umarım sende en kısa zamanda motosikletine kavuşursun..:cat:
Çok güzel bir motosiklet.Şıkır şıkır parlıyor vallahi.Allah kazasız sorunsuz kullanmayı nasip etsin.Hayırlı olsun.:cat:

teşekkür ederim..
Bakıyorum da malına pek acımıyon galiba lastiği kazıtmışın:d
hayırlsı olsun tekerleğin düz basar insallah
yok be hocam kazıtma yakma felan yok resimler'den sanırım..teşekkürler..
Ferhat hayırlı olsun.Allah kaza bela vermesin güle güle kullan ...
teşekkürler..daha iyisi sana olsun
