- Katılım
- 16 Haz 2020
- Mesajlar
- 1,215
İstanbul'a bekliyorum bak seni teklifim hala geçerli![]()
Bu yaz gelmeyi düşünüyorum. Umarım gelebilirim. Düşüncesi bile heycanlandırdı.
İstanbul'a bekliyorum bak seni teklifim hala geçerli![]()
Hayirli uğurlu olsun inşallah kardeşim...Malı nereye satıyorsun reis :cherry:
Şaka bir yana güzel alet. Allah kaza bela vermesin :cat:
Hayirli uğurlu olsun inşallah kardeşim...
Nereye sattığını bilmem ama malı Arap faik'ten aldığına eminim.:queen:
cahil diyen arkadaşa ithafen hiç ducati ya da scrambler kullandı mı bilmiyorum ama ne kadar güzel sallanıyor oradan
neyse scrambler alan arkadaşa hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel makine. Ha benlik değil sevemedim oturuşunu falan ama istediğin her işe cevap verir. desmodan da korkma ortalama bir japonun ağır bakımından absürt bir paraya mal olmuyor![]()
Arkadaşlar bir şey soracağım her park ettiğim de bunun gibi bir yağ akıntısı oluyor bu durum normal midir?
https://i.imgur.com/NZdPXdp.jpg
Ayrıca yağ kontrol camında böyle bir beyazlanma olmuş normal bir durum mudur?
https://i.imgur.com/pTF1fbi.jpg
Ön dişlide biriken zincir yağı olmasın?
Fazla yağdan olabilirmi? Bu arada alet nalet duruyor fotoğraftaYok değil çünkü motorun altında genelde olan açık hortumdan damlıyor. Devamlı bir akıntı değil maksimum bu çektiğim resimde ki kadar oluyor.