Yeni Motor Geldi! Şimdiye kadar ki en güçlü makinam. Ducati ?

Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Herkese merhaba bir süredir yeni motosiklet alma arefesindeydim. Bilenler bilir Triumph Trident için ilk sıraya girenlerden birisi olarak Kasım'dan bu yana kadar bekledim ama o iş uzayacak gibiydi bende daha fazla motorsuz kalmak istemedim ve kendime bu güzel makinayı aldım. 2020 Model Ducati Scrambler İcon Dark 3300 KM de aldım. O mu olsun bu mu olsun derken Barkın Abinin incelemesi sonra son derece hayranlık duyduğu bu makinayı tecrübe etmem gerektiğini düşünüp aldım. Bugün yaklaşık 100KM yol yaptım ve kesinlikle muazzam bir gidiş, harika bir duruş nispeten konforlu diyebileceğim müthiş bir makina. Allah herkesin gönlüne göre versin, inşallah daha güzelleri sizlerin olsun.

AiiQSu6.jpg


ZcvyCko.jpg
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Aramızdaki bir cahil daha kendini belli etti. O paraya africa alınırdı. Neyse desmo bakımında akıllandırırlar seni.

Şaka bir yana kaza bela vermesin hocam. Önce kendim sonra da diğer fakirler adına sormak istediğim soru var. Hayat çok mu güzel? :)
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Hayırlı olsun. Nedense ktm alacağım dediğinizde kesin ducati alır diye düşünmüştüm. :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Aramızdaki bir cahil daha kendini belli etti. O paraya africa alınırdı. Neyse desmo bakımında akıllandırırlar seni.

Şaka bir yana kaza bela vermesin hocam. Önce kendim sonra da diğer fakirler adına sormak istediğim soru var. Hayat çok mu güzel? :)

Öncelikle yaptığınız kinayeli şakaya cevap vereyim :) Ben gaz tepkisi iyi virajdan viraja atlayacağım aynı zamanda da işe git gelde beni yormayacak nispeten farklı bir makina almak istedim. Yaşım gereği Enduro pek istemedim :)
Hayat güzel evet çok şükür bu şartlara gelebilmek için 28 yaşında birisi olarak 7 senedir çalışıyorum ki bunun 3 senesi hem okul hem iş şeklinde ilerledi. Bu çalışmamın karşılığını alıyor almaktan dolayı da hayallerimi başarabilmekten de çok mutluyum. Darısı herkesin başına inşallah.


güle güle güvenle kullan tekerin düz bassın

Çok teşekkür ederim. Daha güzelleri sizlerin olsun.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Güle güle kullanın, kazasız belasız. Çok tatlı motor maşaallah. :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Hayırlı olsun. Nedense ktm alacağım dediğinizde kesin ducati alır diye düşünmüştüm. :)

Çok teşekkürler. Valla o ara ben bile bilmiyordum, helal olsun size o halde.:mrgreen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

Güle güle kullanın, kazasız belasız. Çok tatlı motor maşaallah. :)

Çok çok teşekkürler. Hepimiz için kazasız, belasız sürüşler olsun. Baktıkça bakasım geliyor işime konsantre olamıyorum garip bir durum :)
 
Katılım
5 Şub 2021
Mesajlar
192
Gule gule kullan makina ates ediyor :) Yalniz gri makineyi guneste cekme daha guzel gozukur :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Gule gule kullan makina ates ediyor :) Yalniz gri makineyi guneste cekme daha guzel gozukur :)

Teşekkür ederim uyarıyı dikkate alacağım :) gelişi güzel çekmiştim heyecanımı paylaşmak için ama daha güzellerini de mutlaka paylaşacağım. Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
Herkese merhaba bir süredir yeni motosiklet alma arefesindeydim. Bilenler bilir Triumph Trident için ilk sıraya girenlerden birisi olarak Kasım'dan bu yana kadar bekledim ama o iş uzayacak gibiydi bende daha fazla motorsuz kalmak istemedim ve kendime bu güzel makinayı aldım. 2020 Model Ducati Scrambler İcon Dark 3300 KM de aldım. O mu olsun bu mu olsun derken Barkın Abinin incelemesi sonra son derece hayranlık duyduğu bu makinayı tecrübe etmem gerektiğini düşünüp aldım. Bugün yaklaşık 100KM yol yaptım ve kesinlikle muazzam bir gidiş, harika bir duruş nispeten konforlu diyebileceğim müthiş bir makina. Allah herkesin gönlüne göre versin, inşallah daha güzelleri sizlerin olsun.

https://i.imgur.com/AiiQSu6.jpg

https://i.imgur.com/ZcvyCko.jpg

Hocam hayirli olsun, sarisini pek bir begenirim ben bunun, ozellikle mi gri sectiniz, yoksa bayide gri mi vardi ?
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Hocam hayirli olsun, sarisini pek bir begenirim ben bunun, ozellikle mi gri sectiniz, yoksa bayide gri mi vardi ?

İkinci el aldım hocam, koyu renkleri tercih ediyorum genel olarak. Bir de fiyat olarak nispeten diğer ilanlara göre uygundu. O yüzden renk konusuna pek takılmadım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hocam, güle güle kullanın.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Malı nereye satıyorsun reis :cherry:
Şaka bir yana güzel alet. Allah kaza bela vermesin :cat:
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
motor harika zaten ona laf yok.iri biri değilseniz o motora çok güzel yakışırsınız motor biraz ufak daha doğrusu cılız duruyor.termignoni egzoz var kulaklar bayram edicek offf yani.o zaman sizden daha sonra bu motorun bakım ücretlerini vs paylaşmanızı rica edicem.bir sonraki konu olarak benim gibi ducati merak edenler daha doğrusu bakım fiyatlarını vs merak edenler için güzel olur.hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hayırlı olsun, çok güzel seçim yapmışsınız bence.
 
Katılım
12 Mar 2019
Mesajlar
68
Yakışıklı makine. Güzel günlerde kullanırsınız umarım. Tekerinize taş değmesin. :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Tek tek yazamadım kusura bakmayın herkese çok teşekkürler.

Malı nereye satıyorsun reis :cherry:
Şaka bir yana güzel alet. Allah kaza bela vermesin :cat:

Mal mı? Ne malı? :mrgreen:


motor harika zaten ona laf yok.iri biri değilseniz o motora çok güzel yakışırsınız motor biraz ufak daha doğrusu cılız duruyor.termignoni egzoz var kulaklar bayram edicek offf yani.o zaman sizden daha sonra bu motorun bakım ücretlerini vs paylaşmanızı rica edicem.bir sonraki konu olarak benim gibi ducati merak edenler daha doğrusu bakım fiyatlarını vs merak edenler için güzel olur.hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız

Egzoz karar vermemde büyük etken oldu kesinlikle muazzam bir sesi var. Biraz gürültülü ama hakkını veriyor kesinlikle. Susturuculu kullanıyorum sökmeyi de düşünmüyorum. Allah düşürmesin ama Korlas'a düşersek vah halimize :D paylaşırım gidersem tabi ki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------

Hayırlı olsun, çok güzel seçim yapmışsınız bence.
Şu an için bende çok memnunum bu seçimden Allah utandırmasın. Teşekkür ederim.

Yakışıklı makine. Güzel günlerde kullanırsınız umarım. Tekerinize taş değmesin. :)
Teşekkür ederim sizlerin de tekerine taş değmesin.
 
Katılım
9 Mar 2020
Mesajlar
68
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.

tarzım olmasa da yanımdan geçerseniz "vay arkadaş motosiklete bak" derim :mrgreen:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
obaa ters köşe yapmışsın bütün foruma olsun hoş geldin aramıza umarım gezilerde vs karşılaşırız bende de monster 696 var güzel motordur ducati pişman etmez özellikle scrambler ducati güle güle kullan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst