- Katılım
- 13 Ocak 2015
- Mesajlar
- 214
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba bir süredir yeni motosiklet alma arefesindeydim. Bilenler bilir Triumph Trident için ilk sıraya girenlerden birisi olarak Kasım'dan bu yana kadar bekledim ama o iş uzayacak gibiydi bende daha fazla motorsuz kalmak istemedim ve kendime bu güzel makinayı aldım. 2020 Model Ducati Scrambler İcon Dark 3300 KM de aldım. O mu olsun bu mu olsun derken Barkın Abinin incelemesi sonra son derece hayranlık duyduğu bu makinayı tecrübe etmem gerektiğini düşünüp aldım. Bugün yaklaşık 100KM yol yaptım ve kesinlikle muazzam bir gidiş, harika bir duruş nispeten konforlu diyebileceğim müthiş bir makina. Allah herkesin gönlüne göre versin, inşallah daha güzelleri sizlerin olsun.