Yeni Motor Geldi! Şimdiye kadar ki en güçlü makinam. Ducati ?

Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Hayırlı olsun. Scrambler Barkın abinin çok beğendiği bie motordu. Bence de çok güzel.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
arkadaşta zard egsozlusu var kırmızı renk onun bile ses efsane ona özel üretim oda güzel ama termignoni tek atar.bakım olarak korlas yada başka yer fark etmez.sadece resmi ducati servisi olsa yeterli.benim bildiğim resmi yerlerdeki bakımlar motorun üstüne işleniyor dünyanın neresine gidersen git yapılan işlemler görünüyor.ducati italya ya yapılanlar gidiyor onlarda biliyor geri çağırma parça vs de haber veriliyor.bence de beklemeyerek akıllılık ettiniz trident işi yaş kaldıki mt07 92 z650 97 bin olmuş tridenti 85 e vermezlerdi
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın.

tarzım olmasa da yanımdan geçerseniz "vay arkadaş motosiklete bak" derim :mrgreen:

Yorumunuz çok mutlu etti beni teşekkür ederim :)

obaa ters köşe yapmışsın bütün foruma olsun hoş geldin aramıza umarım gezilerde vs karşılaşırız bende de monster 696 var güzel motordur ducati pişman etmez özellikle scrambler ducati güle güle kullan

İlk hafta sonu serbestliğinde Darlık, Teke taraflarına doğru gideceğim denk geliriz mutlaka :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

arkadaşta zard egsozlusu var kırmızı renk onun bile ses efsane ona özel üretim oda güzel ama termignoni tek atar.bakım olarak korlas yada başka yer fark etmez.sadece resmi ducati servisi olsa yeterli.benim bildiğim resmi yerlerdeki bakımlar motorun üstüne işleniyor dünyanın neresine gidersen git yapılan işlemler görünüyor.ducati italya ya yapılanlar gidiyor onlarda biliyor geri çağırma parça vs de haber veriliyor.bence de beklemeyerek akıllılık ettiniz trident işi yaş kaldıki mt07 92 z650 97 bin olmuş tridenti 85 e vermezlerdi

Egzoza özel yazılım atılmış servis tarafından hatta önce ki yazılım bir flash diske yüklenip teslim edilmiş onu da özel kutuya koymuşlar bu durum bile özel bir markaya biniyorum hissi yaratıyor. Aynen meth edilen bazı servisleri var bende oralara giderim gibi.
Trident konusuna gelirsek o iş baya bir sıkıntı benim tahminim Mayıs-Haziran gibi anca gelir o zaman da fiyatlar ne olur bilinmez. İngiltere'de bile daha satışa çıkmadan dolar fiyatına zam geldi. Keşke bir motorum olsaydı da bekleyebilseydim ama şuan ki tercihimden gayet mutluyum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------

Hayırlı olsun. Scrambler Barkın abinin çok beğendiği bie motordu. Bence de çok güzel.

İstanbul'a bekliyorum bak seni teklifim hala geçerli :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun, problemsiz zevkle kullanın.

Asıl soru: 400 mü 800 mü? :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Öncelikle yaptığınız kinayeli şakaya cevap vereyim :) Ben gaz tepkisi iyi virajdan viraja atlayacağım aynı zamanda da işe git gelde beni yormayacak nispeten farklı bir makina almak istedim. Yaşım gereği Enduro pek istemedim :)
Hayat güzel evet çok şükür bu şartlara gelebilmek için 28 yaşında birisi olarak 7 senedir çalışıyorum ki bunun 3 senesi hem okul hem iş şeklinde ilerledi. Bu çalışmamın karşılığını alıyor almaktan dolayı da hayallerimi başarabilmekten de çok mutluyum. Darısı herkesin başına inşallah.




Çok teşekkür ederim. Daha güzelleri sizlerin olsun.


Aboo sen şimdi africa viraja girmiyor mu diyorsun. Yani Honda ile virajdan viraja atlanamıyor. Ayrıca africa sport touring ve buna binenlere yaşlı diyorsun! yandın sen :pl:
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Aboo sen şimdi africa viraja girmiyor mu diyorsun. Yani Honda ile virajdan viraja atlanamıyor. Ayrıca africa sport touring ve buna binenlere yaşlı diyorsun! yandın sen :pl:

Gizli bir örgüt falan mı bunlar? GS'ciler gibi mi? Korktum bak şimdi :santa:
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kazasız belasız sürüşler nasip olur İnşallah, hayırlı olsun güle güle gazlayın. :)
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Tanışırsın daha çok haftasonu buralarda kendisi :cherry:
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
800 cc ise aman dikkat. geri bu versiyonlarda güçten biraz kıstıklarını hatırlıyorum ama bütün 796 serisi gibi gücü yerindeyse taklaya getirebilir seni. sağ bileğine hakim ol. hayırlı olsun. desmo bakımı geldiğinde beni bul. ucuz yollu yolları biliyorum. malum 2 sene hypermotard 796 kullandım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Kas 2019
Mesajlar
2,241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gizli bir örgüt falan mı bunlar? GS'ciler gibi mi? Korktum bak şimdi :santa:

naptin hocam sen!!!1

Bu motorlar kiz motorudur,ufaciktir boyunuz 1.70 ten fazlaysa siritir biraz :(

Viraj konunda yorumuna teesuf ederim.Africa ile cok daha iyi viraj yapilacagi tartisilmaz zaten..

Neyse, artik olan olmus ;)

2 yil sonra alirsin bizim africa yi.Ducati ye de binmedim demezsin.


Hayirli olsun.
 
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
907
800 cc ise aman dikkat. geri bu versiyonlarda güçten biraz kıstıklarını hatırlıyorum ama bütün 796 serisi gibi gücü yerindeyse taklaya getirebilir seni. sağ bileğine hakim ol. hayırlı olsun. desmo bakımı geldiğinde beni bul. ucuz yollu yolları biliyorum. malum 2 sene hypermotard 796 kullandım.

Ben de yazıcam zamanı gelince. 10 bin km kaldı. Forumun kaçak desmocusu :joker:
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,100
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Maşallah çiçek çiçek. Kazasız, belasız ve cezasız kullanın inşallah.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Bu endurodaki yaş algısı nedir ya
Ben gs kullanan 20 yaşında bebe gördüm. İçten içe üzüldüm. Sırf ulaşması nispeten daha zor olduğu için daha üst yaş grubunun kullandığını düşünüyorum. Ki hakkını vererek kullanabilecek kesim de yaşlı formdan düşmüş insanlar değil genç ve formda insanlardır. Alayim gs1200 araba gibi gideyim kafasında değilseniz enduro çılgınca bambaşka birşey bence. Instagram'da endurak diye bir herif var Polonyalı galiba. Enduro yaşlı işi diyenler bir göz atsın.

Edit: yeni motosikletiniz de hayırlı olsun bu arada :)
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
hayırlısı olsun

Kanka Duke den sonra konuşamadık seninle olaylar çok hızlı gelişti bir gün buluşur, gazlarız o zaman anlatırım :) sağol bu arada.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

Bu endurodaki yaş algısı nedir ya
Ben gs kullanan 20 yaşında bebe gördüm. İçten içe üzüldüm. Sırf ulaşması nispeten daha zor olduğu için daha üst yaş grubunun kullandığını düşünüyorum. Ki hakkını vererek kullanabilecek kesim de yaşlı formdan düşmüş insanlar değil genç ve formda insanlardır. Alayim gs1200 araba gibi gideyim kafasında değilseniz enduro çılgınca bambaşka birşey bence. Instagram'da endurak diye bir herif var Polonyalı galiba. Enduro yaşlı işi diyenler bir göz atsın.

Edit: yeni motosikletiniz de hayırlı olsun bu arada :)

Doğru olabilir nedense yaşlı makinları gibi geliyor ama algı meselesi biraz da zevk sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:43 ----------

Maşallah çiçek çiçek. Kazasız, belasız ve cezasız kullanın inşallah.

Amin çok sağol daha güzelleri senin olsun inşallah :)
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
yok artık.
levent tarafında aynı binanın altına birkaç sefer park etti bunu kullanan arkadaş. her seferinde ne güzel motormuş acaba markası ne dedim de dönüp de göz ucuyla fazla inceleyemedim coolluğumdan ödün vermemek için. hırsız sanır falan.
neyse markasını da öğrenmiş oldum.
güzel motor gerçekten kazasız sürüşlerin olsun.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
çok güzel makinedir scrambler icon, iyi günlerde kullanın.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
yok artık.
levent tarafında aynı binanın altına birkaç sefer park etti bunu kullanan arkadaş. her seferinde ne güzel motormuş acaba markası ne dedim de dönüp de göz ucuyla fazla inceleyemedim coolluğumdan ödün vermemek için. hırsız sanır falan.
neyse markasını da öğrenmiş oldum.
güzel motor gerçekten kazasız sürüşlerin olsun.

Çok sağol dostum teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

çok güzel makinedir scrambler icon, iyi günlerde kullanın.

Çok teşekkür ederim bende bugün test ettim güzel makinaymış gerçekten :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst