Yeni Motor Geldi! Şimdiye kadar ki en güçlü makinam. Ducati ?

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
oy oy oy hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde güle güle kullanın.
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
244
güle güle kullan. kazasız belasız güzel günlerde, güzel yollara, güzel anılara:)
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
277
cahil diyen arkadaşa ithafen hiç ducati ya da scrambler kullandı mı bilmiyorum ama ne kadar güzel sallanıyor oradan :)

neyse scrambler alan arkadaşa hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel makine. Ha benlik değil sevemedim oturuşunu falan ama istediğin her işe cevap verir. desmodan da korkma ortalama bir japonun ağır bakımından absürt bir paraya mal olmuyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Nis 2020
Mesajlar
4
Hayırlı olsun.Kazasız belasız kullanın İnşallah.

Bakalım Trident'i kovalamaya devam edeceğim bende.
 
Katılım
6 May 2018
Mesajlar
3,069
Motosikleti
Yok
cahil diyen arkadaşa ithafen hiç ducati ya da scrambler kullandı mı bilmiyorum ama ne kadar güzel sallanıyor oradan :)

neyse scrambler alan arkadaşa hayırlı olsun güle güle kullan çok güzel makine. Ha benlik değil sevemedim oturuşunu falan ama istediğin her işe cevap verir. desmodan da korkma ortalama bir japonun ağır bakımından absürt bir paraya mal olmuyor :)

Espriyi anlamamissiniz siz. Cahil diyen arkadas baska birine gonderme yapmak icin yazmisti onu, zaten yorumunda da yazmis "saka bir yana..." seklinde.
:)
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
1,039
Motosikleti
Joymax Z+ 250
Hayırlı olsun, tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
13 Ocak 2015
Mesajlar
214
Arkadaşlar bir şey soracağım her park ettiğim de bunun gibi bir yağ akıntısı oluyor bu durum normal midir?

NZdPXdp.jpg


Ayrıca yağ kontrol camında böyle bir beyazlanma olmuş normal bir durum mudur?

pTF1fbi.jpg
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hidrolik debrijaı sızdırıyor olabilir dişlinin önünde duran parça benim 696 da da aynı sorun vardı orjinallerde kronik gibi zamanla yapıyor o ringi değişince düzeliyor ama cnc racing ya da ducabike marka clucth slave alırsan sonsuza kadar çözersin :D
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok değil çünkü motorun altında genelde olan açık hortumdan damlıyor. Devamlı bir akıntı değil maksimum bu çektiğim resimde ki kadar oluyor.
Fazla yağdan olabilirmi? Bu arada alet nalet duruyor fotoğrafta :DD tekrardan hayırlı olsun Allah nazarlardan sakındırsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst