ybr meğer çin malıymış

Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Ben arkadaşın ybr ye baktım kornanın bağlandığı yere ama hiç made in china görmedim ilk çıktığında almıştı onunki full japon ellağam :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Reklam gibi olmasin ama, dun iki yildir giydigim adidas ayakkabilarimda da made in china yazisini gordum.. Demekki cin'de de kaliteli $eyler uretilebiliyomus :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
hee çin seddide çin malı ama hala ayakta..

yokmu işiniz gücünüz? ego tatminliğimi yaratıyosunuz?

çinse çin kardeşim.. herkes neye bindiğini biliyosa sorun yok..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçenlerde yamaha servisindeydi.ustayla geyik yapıoduk.kenarda yeni gelmiş bi ybr vardı o km.o arada muşterilerinden biri ybr'yi incelemeye başladı.madi in china'yı gördü ve tamam ben bu motordan hayatta almam dedi.ben açıklamaya ççalıştım ama artık adamın beynine kazınmış ve anlamamakta ısrar etti.bende ne halin varsa gör dedim.
hala kalite farkının Çin'in havasından suyundan olduğunu düşünebilecek insanlar var hayatımızda !!
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arkadaşlar bu topicde yakın bi zamanda çinliler çinde kaçak bi fabrikada 3 kafadar tarafından yamaha adı altında üretiliyormuş diye duyarsam şaşırmicam:queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
zaten ya-ma-ha (yahya- mahmut- hakan ) üç kafadar ortak üretimiymiş haberiniz yokmu honda da öyle (hasan-onur-davut) :) :)

arkadaşlar bir arkadaşımız ce standartlerı demiş çinliler ürünlerin üzerine ce yazıyolar gümrükte sorulduğunda china export kısaltması diyip geçiyolar her gördüğünüz ce ye de inanmayın
 
Katılım
4 May 2007
Mesajlar
6
arkadaşlar yamaha ybr 125 e istediği kadar çin malı densin ama sadece bazı parçalari (ufak tefek)çin ve sadece montaji çinde ama yamaha ybr 125 JAPON malı inanmayan komple piston gömlek dağıtsın açsın baksın bilyelerin kimisi yapon kimisi çin ama sonuçta 125liğin krali motorda ses yok arıza açmıyor 120 yi de zor yapıyor ama bu zaten hız motoru değil 280-300 yapsın o zaman al R6
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben geçen gün şölee alıcı gözüyle inceledim de ......

bir çok parçanın üzerinde made in japan yazıyor
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
108
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer ybr çin malıysa bütün dünyada devlet adamlarının bindiği long mersedeslerde çin malı ozaman :)
malı kalitesiz yapan işçi veya havası suyu deyildir malı kalitesiz yapan şey kaliteden çalan tüketiciyi düşünmeyen uyanık firmalardır
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar olaya son noktayı koyuyorum
ben yamaha ybr125 kötü motor demiyorum.bazıları yanlış anladı,benim demek istediğim konu:günümüzde bir çok firma ucuz diye çinde imal ediliyo tamam ama çinde yapılıyo diyede made in china yazmıyor.örneğin honda gibi bir marka bile cbf150 yi çinden ithal ediyor fakat made in china yazmıyor hiç bir tarafında da niye ybr125'te ben bir çin malıyım yazıyo.sanki çin firmasıymış gibi.yabancı markaların otomobilleri türkiyede üretilirken neden made in türkiye yazmıyo o zaman
ben bunu anlamıyorum
 
Katılım
15 Haz 2007
Mesajlar
1
Ya aslında bir japon birde çin malı olan var çin malında hız kesici var japonlarınkinde yok bide arkadaşlar birşeye daha dikkat edin artık çin malların da "MADE IN CHINA" yazmio "MADE IN PRC" yazio açılımı ise ""PEOPLE REPUBLIC OF CHINA"" lütfen dikkat!...

ü_soysaraç iyi bi ayrıntıyı açıkladın "P.R.C"::mrgreen:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bir firmanın malı ürettiği ülkenin menşeini belirtmesi gerekiyormu gerekmiyormu?

onu bi araştırmak lazım yamaha china yazıp doğru yapıyorsa diğerleri tüketiciyi kandrıyor demektir
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
işçilik ucuz olduğu için yedekparçaları çinde toplatıyorlar, sadece montaj aşaması yani
piyasayla rekabet etmeleri ve fiyatları aşşağıya çekmelerinin başka yolu yok
montajın çinde yapılması kalitesiz olduğunu göstermez..
kadıköy kuvvetli motorubn sahibi sevdiğim bi arkadaş ama ismi adıma gelmedi
ona yolunuz düşerse gidin size elefonundan bi resim göndersin
bi motosiklet kutusu kafes içinde
üstte kocaman yamaha yazıyor altta ise made in china
ama dediğim gibi montajın çinde yapılmas kalitenin düşük olduğunu göstermez..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ybr kalitesini ispatlamış bir motor fabrikasının nerde olduğu bence hiç önemli değil gereksiz bi konu şunuda unutmayalım dünya pazarı şu anda çin'in elinde ne mutlu adamlara...tebrik etmek lazım
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
53
ybr125 in hiç bir parçası japon değil her yeri çindir.fabrika çinde üretimi ucuz olsun diye parçalarıda çin fakat kalitesi ortadadır 1.sınıf kalite öyle asya motorları gibi dandik değildir .artı fabrikadada japon mühendisler vardır.gelelim cbf150 konusunaaa cbf150 nin hiç bir yerinde made in china yazmıyor tabi japonyadada yapılmıyor...rm markalı aracın seni geçtiğini unutma derken sürücü farkınıda sende unutmuşsun!!!sana diyebileceğim tek konu sende mondial al mondializzet100
artı kendini bilmez motorcu taraftarları:hala sokaklarda gördüğünüz honda kinetix sizin çin markalarına taş çıkartıyor üstelik son modelli 2002 de durdurulmasına karşın

motorcu48 demişsinki cbf150 çin malı degil ama japon malı da degil ne malı peki bu bu çin malıdır. motoru aldıgın zaman bayii sana motor uygunluk belgesi verir orada motora dair herşey yazıyor ona bakıp yorum yapalım hondaya lafım yok fakat bu böyle
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
motorcu48 demişsinki cbf150 çin malı degil ama japon malı da degil ne malı peki bu bu çin malıdır. motoru aldıgın zaman bayii sana motor uygunluk belgesi verir orada motora dair herşey yazıyor ona bakıp yorum yapalım hondaya lafım yok fakat bu böyle

dostum senin dediğin motorun irsaliyeli faturası o kağıda iyice baktım üzerinde gebze oto ıht.m ve cinsi,modeli,tipi vb gözüküyo başka bişi gözükmüyo ben yorum yaparken herşeyi gözlemlerim ve ona göre yaparım
çin malıyım yazmıyo montajı her ne kadar orda olsada ayrıca bana cbf150 de made in china yazan biyerini göstersinler motora bi daha binmicem ok
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
dostum senin dediğin motorun irsaliyeli faturası o kağıda iyice baktım üzerinde gebze oto ıht.m ve cinsi,modeli,tipi vb gözüküyo başka bişi gözükmüyo ben yorum yaparken herşeyi gözlemlerim ve ona göre yaparım
çin malıyım yazmıyo montajı her ne kadar orda olsada ayrıca bana cbf150 de made in china yazan biyerini göstersinler motora bi daha binmicem ok

büyük konuşmuşsun be kardeş şimdi bi yerinde yazıyordur sen görmemişindir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst