- Katılım
- 18 Şub 2006
- Mesajlar
- 2,956
Ben arkadaşın ybr ye baktım kornanın bağlandığı yere ama hiç made in china görmedim ilk çıktığında almıştı onunki full japon ellağam 
Ya aslında bir japon birde çin malı olan var çin malında hız kesici var japonlarınkinde yok bide arkadaşlar birşeye daha dikkat edin artık çin malların da "MADE IN CHINA" yazmio "MADE IN PRC" yazio açılımı ise ""PEOPLE REPUBLIC OF CHINA"" lütfen dikkat!...
ybr125 in hiç bir parçası japon değil her yeri çindir.fabrika çinde üretimi ucuz olsun diye parçalarıda çin fakat kalitesi ortadadır 1.sınıf kalite öyle asya motorları gibi dandik değildir .artı fabrikadada japon mühendisler vardır.gelelim cbf150 konusunaaa cbf150 nin hiç bir yerinde made in china yazmıyor tabi japonyadada yapılmıyor...rm markalı aracın seni geçtiğini unutma derken sürücü farkınıda sende unutmuşsun!!!sana diyebileceğim tek konu sende mondial al mondializzet100
artı kendini bilmez motorcu taraftarları:hala sokaklarda gördüğünüz honda kinetix sizin çin markalarına taş çıkartıyor üstelik son modelli 2002 de durdurulmasına karşın
motorcu48 demişsinki cbf150 çin malı degil ama japon malı da degil ne malı peki bu bu çin malıdır. motoru aldıgın zaman bayii sana motor uygunluk belgesi verir orada motora dair herşey yazıyor ona bakıp yorum yapalım hondaya lafım yok fakat bu böyle
dostum senin dediğin motorun irsaliyeli faturası o kağıda iyice baktım üzerinde gebze oto ıht.m ve cinsi,modeli,tipi vb gözüküyo başka bişi gözükmüyo ben yorum yaparken herşeyi gözlemlerim ve ona göre yaparım
çin malıyım yazmıyo montajı her ne kadar orda olsada ayrıca bana cbf150 de made in china yazan biyerini göstersinler motora bi daha binmicem ok