ybr meğer çin malıymış

Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
hiç komik değil:p Neyse:p

Peki samimi olarak cevap ver aynı fiyata made in china yazan mı yoksa made in japan yazanı mı alırsın? Madem parçalar aynı.
Bak burda da samimi cevap veriyorum joponu alırdım :cat:

Aslındadegişen tek şey montaj yeri gibi görünüyor ama çin deyilince senin benim ve herkes gibi aklına kalitesizlik geliyor degil mi ?

Ama ürün Yamahanın olduktan sonra çinde üretilmiş olanıda alınıyo,14ooo km ye kadarda geliniyo, yerlerde bi kaç defa sürüklenmesine ragmen hic parça degiştirmeden bile ilk günkü gibide sürülebiliyor :wiinkk:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
55
konuyu açan arkadaş yamaha,honda vs, bu markalar nerede üretilirse üretilsin mal meydandadır,hiçbir zaman kalitesinden ödün vermez..
parçalar hala aynı parça sadece montaj işlemi çinde yapılıyor..adamlar maliyetleri düşürmek için fabrikayı çine almışlar..yoksa b.k alırdık biz 3 milyara ybr..eğer o MADE İN CHİNA yazısı hoşuna gitmiyosa söker atarsın zor bişey değil!
yine de için rahat etmezse gidersin MADE İN JAPAN yazan motor alır ona binersin..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
18
2005 yılından sonra madein japan yazanlar avrupada satılıyor. karbüratörlü değil enjeksiyonlu. ve fiyatı 3000 euro imiş.türkiyeye gelse 6000 ytl den bahsediyorlar.kim alır sizce o ybrleri. kimse almaz. öyle dimi.
ben sıfır almadım. gittim 2200 e 2004 model aldım. bir çok yerinde parçaların üzerinde japan yazıyor. zaten piyasadan belli değilmi 2004 modeller 2000 ytlden aşağı düşmüyor.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Bak burda da samimi cevap veriyorum joponu alırdım :cat:

Aslındadegişen tek şey montaj yeri gibi görünüyor ama çin deyilince senin benim ve herkes gibi aklına kalitesizlik geliyor degil mi ?

Ama ürün Yamahanın olduktan sonra çinde üretilmiş olanıda alınıyo,14ooo km ye kadarda geliniyo, yerlerde bi kaç defa sürüklenmesine ragmen hic parça degiştirmeden bile ilk günkü gibide sürülebiliyor :wiinkk:

Dostum bakme sen honda kullandığıma. Çin malı kullanıyordum ben. Çİn de üretilen yamaha honda gibi malların kalitesini de bilirim :)

Malzemeleri aynı fakat arasındaki ufak kalite farkı montajdan kaynaklanıyor.

Tabi ybr125 cbf150 gibi çinde üretilen japon markaları diğer çin mallarıyla kıyaslanamayacak kadar kaliteli.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin deil çinde uretiliyoo parcaları japonn :farao::farao:
 
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
53
ybr çin malı olabilir fakat sonuçta teknisyenler yamaha tarafından seçilen özel elemanlar,ayrıca gerek yedek parça gerekse garanti bakımından yüksek hizmet gösteriliyor sonuçta mal yamaha tarafından üretiliyor.Ayrıca ybr125 sade bir çin malı değildir.YAMAHA'nın çin'de ki fabrikasında üretilmiştir sonuçta yamaha patentlidir tek fark ise işçi farkıdır cünkü malzeme ve mühendisler yine yamaha'nındır.böyle gereksiz konulara gerek yok herkesinde bildigi gibi honda ve yamaha1 numara ybr de cok kaliteli ve tercih edilen bir motosiklet...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Dostum bakme sen honda kullandığıma. Çin malı kullanıyordum ben. Çİn de üretilen yamaha honda gibi malların kalitesini de bilirim :)

Malzemeleri aynı fakat arasındaki ufak kalite farkı montajdan kaynaklanıyor.

Tabi ybr125 cbf150 gibi çinde üretilen japon markaları diğer çin mallarıyla kıyaslanamayacak kadar kaliteli.


Cbf250 japon mu?..... Ben brezilya biliyordum.....
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bir de Honda hayat onda derler, kandırıkçılar sizi :mrgreen: :queen:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorcu@sen cbf150 yi japonmu zanndyosun ybr çin malı değildir parçaları japon ama çinli işçileri çalıştırdıklarından dolayı fabrikası çindedir çin malı motorları karalarken rm markalı aracın senı gectıgını unutma .
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ybr125 in hiç bir parçası japon değil her yeri çindir.fabrika çinde üretimi ucuz olsun diye parçalarıda çin fakat kalitesi ortadadır 1.sınıf kalite öyle asya motorları gibi dandik değildir .artı fabrikadada japon mühendisler vardır.gelelim cbf150 konusunaaa cbf150 nin hiç bir yerinde made in china yazmıyor tabi japonyadada yapılmıyor...rm markalı aracın seni geçtiğini unutma derken sürücü farkınıda sende unutmuşsun!!!sana diyebileceğim tek konu sende mondial al mondializzet100
artı kendini bilmez motorcu taraftarları:hala sokaklarda gördüğünüz honda kinetix sizin çin markalarına taş çıkartıyor üstelik son modelli 2002 de durdurulmasına karşın
 
Katılım
27 May 2007
Mesajlar
77
ne yanı honda cınlı degılmı bcbf 150 ybr nın tırnagı olamaz motorcu48 galıba ılk motorun daha ogrenmen gereken cok sey var :p
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende dün motor eğitimine gittim.bize verdiler kymco 125 lik aynı pancar motoru gibiydi.bide ybr 125 vardı motorun sesini bile duymadım yaw.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
MURATCBF150 ve motorcu48,yazışmalarınıza dikkat edin ! Bu size bir uyarıdır,kullandığınız kelimeleri ve kurduğunuz cümleleri burada olduğunuzu unutmadan kurun.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşım japon kalitesi var onda sadece çinde işçilik ucuz diye orda üretiliyo benim fotograf makınası var kodak oda çin montaj nike ayakkabı var oda çin eeeeee bunlar adi mi yani cok yanlış birşey
 
Katılım
7 Ara 2006
Mesajlar
1,842
Yamaha eğer japonyada üretim yapsa piyasadaki diğer markalarla rekabet gücü düşer, bu yüzden ki bir çok firma gibi onlarda çinde üretim yapıyor.Bu firmaların içinde Türk firmaları da var mesela arçelik...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
moderatör arkadaşlar şu topiği kitlese ne iyi olacak...bu konu defalarca tartışıldı konuşuldu..diyojen gibi evraka evraka diye ortaya çıkmakta ne kadar doğru bilmiyorum..üsluplar bile değişti hemen..saygı çerçevesi aşalamaya çokbilmişliğe kadar geldi..bunun için insan birbirini kırarmı hiç..:silent:çin japon severek biniyorsan kimene japon yada çin olması..tüm dünya markalarının ucuz işcilikten dolayı daha rahat rekabet yapabilmeleri için orada olduklarını bilmeyen yok gibidir..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
142
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş hepsi çin malı ama türkiyede montaj ediyorlar sonra türk malı diyorlar cocuq oyuncağı gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst