250 cc altındaki tüm honda ve yamahaların çinde üretildiğini bayiiden duymuştum.Bu şaşırılacak bir durum değil. Ucuz insan gücüyle, düşük maliyet sonucu kitleleri buluşturmak adına CE belgesinden ödün vermeden yaptırılıyor. Şuna dikkat etmek lazım!!! Toyota Türkiyede montajlandığında, Lastikler,göğüs,iç döşeme Türk malı olup; yol sesini içeri daha fazla verdiğini ve japonla birebir test ederek kıyasladığınızda bariz farkediyordunuz! 1994 te sıfırını satın alıpta kullanan olarak yazıyorum. japon malından biraz daha hesaplı satın alıyorsanız bunuda kabul etmişsiniz demektir. Elektronik dünyasında da çinliler aldı başını gidiyor... Nekadar ekmek o kadar köfte olayı kesinlikle var. Saygılar. :bounce: