ybr meğer çin malıymış

Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Pioneer araba teybi aldım oda çin malı cıktı :)
Çine ver bir malı 1 lirayada maaleder
5 lirayada..
Ön yargılı olmamak gerek!
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
sunuçta cinde sadece montajı yapılıyor,bi örnek daha verim pioneer subwooferların çoğı meksikada üretiliyor,ama kalite aynı pek önemsenecek bi konu değil bence
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
bi arkadasim yesil kunduradan ayakabi aliyor malum piyasadan cinmali ayakabi terlik hirla..ozelikle sordum diyor cinmali degil demi ..bana yemin billah ettiler dedi..buraya yani moskovaya geldiginde ayakabinin yaninda made in china yazsini gormus..:) dusunun yesil kundura bile bunu yapiyor..
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
137
"çin malı fobisi" diye birşey çıktı artık. "aman çin malı olmasın kesin elimde patlar" gibi bir paranoya var insanlarda. arkadaşlar kabul edin çin artık dünyanın üretim merkezi. çinde üretilmemiş birşey bulmak mucize haline geliyor, buna alışmak gerek. tamam çok kalitesiz ürünleri de var ama her ürettikleri de kalitesiz olacak diye birşey yok. her kalitede üretim yapıyor adamlar. önemli olan malın kalitesine dikkat etmek.
 
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
çok anlamsız bi konu balşlığı olmuş bence dünyanın en iy markalarının çoğu çinde de üretim yapıyo zaten bunu bilmeyen heralde yoktur bu o markaların hangisini çin malı haline getirir ki
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ben bir keresinde kanuni150 naked ile ybr125 i yan yana bayide inceledim...YB125 in kalitesi her yeriyle ortadaydı.Çin malı olması ayrı bir konu ama kalite olarak, mal süper...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar ybr125 meğer çin malı çıktı bu konuda çok ciddiyim.ıspatları herkeze
çünkü her ybr de yazıyo zaten üstelik sadece ybr125 de değil bütün yamahanın scooterlarında dana kadar made in china yazıyo

bunu nasılmı öğrenirsiniz: ybr de sadece yapacağınız iş motorun kornasının bulunduğu yerdeki şasiye bakmak orada yazıyo dana kadar made in china diye
haydi kolay gelsin

brezilya da üretilenler 3 sene önce kaç paraya satılıyordu? şu an kaç para

arada kalite farkı ne kadar? bunlara bakmak lazım

ybr 250 şuan anahtar teslim 9400 ytl bildiğim kadarıyla brezilyada üretiliyor

bir kaç sene sonra bak gör çinde üretilecek ve fiyatı nasıl düşecek

ben beğenerek aldım taş gibide yamaha
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
250 cc altındaki tüm honda ve yamahaların çinde üretildiğini bayiiden duymuştum.Bu şaşırılacak bir durum değil. Ucuz insan gücüyle, düşük maliyet sonucu kitleleri buluşturmak adına CE belgesinden ödün vermeden yaptırılıyor. Şuna dikkat etmek lazım!!! Toyota Türkiyede montajlandığında, Lastikler,göğüs,iç döşeme Türk malı olup; yol sesini içeri daha fazla verdiğini ve japonla birebir test ederek kıyasladığınızda bariz farkediyordunuz! 1994 te sıfırını satın alıpta kullanan olarak yazıyorum. japon malından biraz daha hesaplı satın alıyorsanız bunuda kabul etmişsiniz demektir. Elektronik dünyasında da çinliler aldı başını gidiyor... Nekadar ekmek o kadar köfte olayı kesinlikle var. Saygılar. :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ben kabul ediyorum her şeyi çinliler yapıyo iyi tamam da
mesela honda çinde yapılıyo diyenler var benim bildiğim
kadarıyla çinde yapılan bi modeli yok varsa bile HONDA niye
yamahadaki gibi şasisine made in china yazdırmıyoda
YAMAHA yazdırıyo.bende tam 3 tane honda motor var
her tarafına baktık bir tek china yazan yer yok ama yamaha
nın bazı modellerinde yazıyo
saygılar,hürmetler
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
NOKİA telefonların çoğunda made by nokia yazıyordu! Sizce nerede yapıldı? Neden çin malı yazılmadı? çin malı yazmak yasal zorunlulukmu? Toyotada made in turkey yazmadıki! :)
Motosikletin menşei nedir sorusunun cevabı olarak,ithal edilen sözleşme ve gümrük evraklarında nereden geldiği,nerede yapıldığına ışık tutacak nitelikte olmalıdır.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ben kabul ediyorum her şeyi çinliler yapıyo iyi tamam da
mesela honda çinde yapılıyo diyenler var benim bildiğim
kadarıyla çinde yapılan bi modeli yok varsa bile HONDA niye
yamahadaki gibi şasisine made in china yazdırmıyoda
YAMAHA yazdırıyo.bende tam 3 tane honda motor var
her tarafına baktık bir tek china yazan yer yok ama yamaha
nın bazı modellerinde yazıyo
saygılar,hürmetler

tamam yazıyor bir kişi çıkıpta yazmıyor dememiş zaten,olayın nedenlerini düşünürseniz anlaşılmayacak bir mevzu kalmaz kalite aynı parça aynı işçilikten %10 kar etse fiyatlara yansıtsa bu bile alıcı içinde üretici içinde bulunmaz nimet olur
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar şimdi yamaha bayisinden geldim, ybr ye 3600 lira diyor, daha ucuz yer bilen varmı. anadolu yakasında
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
arkadaşlar bu gonuyu ellibin defa hortlattık zaten,motor bizden bıktı biz konuşmaktan bıhmadıh:queen:yoksam japonlar bizi duyar diemi uğraşıonuz
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar şimdi yamaha bayisinden geldim, ybr ye 3600 lira diyor, daha ucuz yer bilen varmı. anadolu yakasında

liste fiyatı 3449 ytl.sana verilen fiyat anahtar teslimse normal,ama yinede sirkeci tarafına bakmak lazım peşin paraya esnaf hayır diyemiyor.

yıldız ticarette kırmızı ve mavi vardı başka renk görmedim
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nereye gitsem hep kırmızı ve mavi kalmış, benim motoru 1000 e sayıyor özkan motor. 1500 liraya elden satarım galiba
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
hemen arkadaşımın ybr ye bakmam lazım ama o ilk çıktığında aldı zannetmiyorum yazmıya bilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst