ybr meğer çin malıymış

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2007
Mesajlar
53
ybr125 in hiç bir parçası japon değil her yeri çindir.fabrika çinde üretimi ucuz olsun diye parçalarıda çin fakat kalitesi ortadadır 1.sınıf kalite öyle asya motorları gibi dandik değildir .artı fabrikadada japon mühendisler vardır.gelelim cbf150 konusunaaa cbf150 nin hiç bir yerinde made in china yazmıyor tabi japonyadada yapılmıyor...rm markalı aracın seni geçtiğini unutma derken sürücü farkınıda sende unutmuşsun!!!sana diyebileceğim tek konu sende mondial al mondializzet100
artı kendini bilmez motorcu taraftarları:hala sokaklarda gördüğünüz honda kinetix sizin çin markalarına taş çıkartıyor üstelik son modelli 2002 de durdurulmasına karşın

motrcu48 araştırmadan daha doğrusu çok fazla araştırmadan forum açma istersen motorun hiçbir parçası japon değildir demişsin motor çin'de monte ediliyor tamam onun için mecburen çin malı oluyor fakat malzemelerin%80i japon malıdır japon fabrikasından montaj için çin fabrikasına gönderilmektedir bunun nedeni ise işçi ücretidir bilindiği gibi çin2de işçi maliyeti ucuzdur fakat sen diyorsun ki her yeri çin'dir bu motosikletin bilmiyorsun..hepsi çin DEĞİL... ...
 
Katılım
8 Ağu 2007
Mesajlar
166
jaopon japon dedğin nedir gülüm ben senin için çin malı motora binmişim.

işin şakası bir yanada evimizde-işyerimizde %95 madein R.P.C var çünküm iş gücü ucuz ama kalite madein japon:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst