japon ybr 13 beygir çin ybr 10 beygir neden acaba:mrgreen::mrgreen:
ben ybr yi japon malı ama cinde üretiliyo biliyorum daha ucuza üretmek icin
ybr125 in hiç bir parçası japon değil her yeri çindir.fabrika çinde üretimi ucuz olsun diye parçalarıda çin fakat kalitesi ortadadır 1.sınıf kalite öyle asya motorları gibi dandik değildir .artı fabrikadada japon mühendisler vardır.gelelim cbf150 konusunaaa cbf150 nin hiç bir yerinde made in china yazmıyor tabi japonyadada yapılmıyor...rm markalı aracın seni geçtiğini unutma derken sürücü farkınıda sende unutmuşsun!!!sana diyebileceğim tek konu sende mondial al mondializzet100
artı kendini bilmez motorcu taraftarları:hala sokaklarda gördüğünüz honda kinetix sizin çin markalarına taş çıkartıyor üstelik son modelli 2002 de durdurulmasına karşın