ybr meğer çin malıymış

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ybr125 çinde yapılsada iyi motor

arkadaşlar ybr125 bi çin malı dedik neler işittik
ben ybr yi çin malı demiyom ki. sadece çinde üretiliyo demek istemiştim ama üzerinde ben çin malıyım diyo ben napabilirim.sadece bilmeyenlerin haberine!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu biliniyordu zaten :) ...............


lucas

Valla bayağı olmuş... Ama önemli olan az ve öz yazmak...
 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Bu sanirim ortaligi karistiracak bir konu ba$ligi olmu$.. Ama daha onceden de tartisilmi$ti ayni konu.. Neyse dejavu oluruz bizde :p

Görkem bu arada 2400'ncu mesajini da tebrik ederim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
732
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerede üretildiginden cok nerede tasarlandigi ve kimin kontrolünde ügretildigi önemli.

"cin mali" derken tasarimi tamamiyle cin (veya calinti bir kopya) anlaminda kullaniyoruz. benim CBF500 mesela italya'da üretilmis. ama bu onu italyan mali yapmaz. türkiye'de üretilen toyotalarin türk mali olmadigi gibi ...
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
EE nolmuş bunu biliyordu herkes zati ortalık niye karışacak ki :mrgreen: Sanki çinde montaj yaptıran firma tek yamahamış gibi konuşuyorsun:mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
arkadaşlar ybr125 meğer çin malı çıktı bu konuda çok ciddiyim.ıspatları herkeze
çünkü her ybr de yazıyo zaten üstelik sadece ybr125 de değil bütün yamahanın scooterlarında dana kadar made in china yazıyo

bunu nasılmı öğrenirsiniz: ybr de sadece yapacağınız iş motorun kornasının bulunduğu yerdeki şasiye bakmak orada yazıyo dana kadar made in china diye
haydi kolay gelsin

yılın haberini yakalamışsın.:cherry:
tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum.:rendeer:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
72
slm

Ya aslında bir japon birde çin malı olan var çin malında hız kesici var japonlarınkinde yok bide arkadaşlar birşeye daha dikkat edin artık çin malların da "MADE IN CHINA" yazmio "MADE IN PRC" yazio açılımı ise ""PEOPLE REPUBLIC OF CHINA"" lütfen dikkat!...
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
çinliler her kalitede mal üretiyo siz sadece paradan bahsedin.........
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
çinliler her kalitede mal üretiyo siz sadece paradan bahsedin.........

İsterse japonlar gitsin Çinde üretim yapsın oranın havasında mıdır nedir belli bir seviyeden fazla kaliteli üretilmiyor:p

Çin malı ybr olsun bi de japon malı ybr olsun hangisini alırdınız? :)
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
48
Nooldu şimdi Ybr lanetlendimi ? :farao: :farao:

:::::::: Bütün motorlar güzeldir ::::::::::
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Evimizde ofisimizde kullandığımız Sony Dell v.s markalar da Çİn"de üretiliyor.Şimdi onlar da mı Çin malı oluyor :)
Hatta bir aralar Çin"de USA diye bir kasaba olduğu ve orada üretilen malların üzerine Made İn USA yazıldığıyla ilgili bir laf dolaşıyordu.Yalnız dikkat U.S.A değil USA
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
başında yamaha nın mühendisleri olduktan sonra istediği ulkede uretilsin sonuçta yamaha kendi kurallarıyla ürettiriyo.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Dün bir markette,biraderimle ilginç bir araştırmaya girdik.
Bir reyona dalıp etiketleri kontrol ederek şaşılacak kadar çok çin malı ile karşılaştık.
Örneğin pil reyonunda onlarca marka ve çeşit pil içinde ancak bir tanesi çin malı değildi.
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
48
Vay bee masamdaki herşey " MADE IN CHINA " imiş bende şimdi farkettim.. Hesap makinası, hoparlör, Telefon, A4 Tech klavyem ve mouse'um dahil :) Ama hiçbiriyle bi sorunum yok. Hepside gayet güzel çalışıyor.

Tıpkı motorum gibi :bounce:
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
çin üretimi olsa şimdiye kadar mondial gibi marka sahiplerinin karşılaştığı sorunlarla zaten karşılaşırdık.(kullanıcı olacak yazıyorum)
İlk aldığımda beni de rahatsız etmişti ama sonradan anlıyorsun ki çin malı olayı yok .insane in de dediği gibi çinde üretilen montajlanan bir Japon malıdır.

Kalitesi gidişi çin malı olmadığının iyi bir göstergesidir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst